Quem usa o Vtiger CRM?

O Vtiger é perfeito para pequenas e médias empresas com equipes ágeis de vendas, suporte ao cliente e marketing, que se dedicam a impulsionar o crescimento, o ROI de marketing e a satisfação do cliente.

Conheça o Vtiger CRM

O Vtiger é um CRM fácil de usar e personalizável, usado por equipes de vendas em mais de 300.000 empresas para aumentar a receita dos negócios e o desempenho das vendas. O Vtiger agrega valor em todas as etapas do processo de venda, ajudando você a capturar e identificar os principais leads, fomentar negócios via campanhas automatizadas por e-mail e SMS, colaborar com colegas de equipe, analisar e prever receitas, agilizar reuniões, identificar negócios em risco, gerenciar propostas e cotações e, finalmente, ganhar mais negócios.

Vtiger CRM - Informação

Vtiger

http://www.vtiger.com

Fundada em 2003

Vtiger CRM - Preços

O Vtiger CRM possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Vtiger CRM a partir de 10,00 US$/mês.

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Preço inicial

10,00 US$/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Vtiger CRM

Software CRM
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Geração de leads
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Análise de dados do atendimento ao cliente
Bate-papo ao vivo
Catalogação e categorização
Controle de respostas por e-mail
Gestão do conhecimento
Indicadores de desempenho
Pesquisa
Portal de autoatendimento
Rastreamento do suporte ao cliente
Armazenamento de documentos
Bate-papo ao vivo
Cotizações e propostas
Digitalização de cartão de visitas/crachás
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Previsão
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Captura de leads
Distribuição de leads
Ferramentas de prospecção
Gestão de campanhas
Gestão do pipeline
Lead Nurturing
Lead Scoring
Rastreamento de fonte
Rastreamento de interações
Segmentação de leads

Vtiger CRM - Avaliações

Exibindo 5 de 292 avaliações

Geral
4,3/5
Praticidade
4,2/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,2/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Paulo R.
Gerente Comercial (Ingeniero de Ventas en Telecomunicaciones)
Serviços e tecnologia da informação, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/10/2019

"Easy to use and customizable"

Comentários: I have all the clients info in vtiger but the more important info that I save are quotes and invoices, when I want to plan some strategy I just have to prepare some reports form the tool so I know how was the interaction with a specific client the last quarter.

Vantagens: Its really easy to use and there are many options to customize the user experience

Desvantagens: As a CRM I would like more tools to show some specific info to my clients but in this field they are very limited

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/10/2019
Carlos G.
VP of Sales
Software, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2019

"Vtiger CRM vs Competition"

Comentários: overall, it's been great! The biggest bang for the buck for sure. It's still expensive but you get what you pay for and I highly recommend it.

Vantagens: The best thing I liked about this software was the ability to do sales, marketing and support all in one program. Our sales team is able to track opportunities and view sales funnel reports. The marketing team is able to email and tag the contacts to specific target audiences. The support team is able to use a ticket system in order to keep all projects and assistance notes in one place.

Desvantagens: There are certain areas where you have to click here and there just to reroute you back to where you were. Like going from an opportunity to quotes and if you want to add notes, you have to go back to the opportunity and them go to your comments. Also the enterprise search tab doesn't always find everything you're looking for so you have to specifically go to contacts or organizations to find them.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2019
Thomas E.
CEO
Automação industrial, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2019

"QTE Training likes VTiger"

Comentários: See section pros

Vantagens: one of the most reasons was the accessibility of the data from wheresoever, that'S absolutely given. Another one is the Independence from Software-Systems. We are using MS and also Apple-Systems, no Problem.
Helpful is also the VT 360 App. whereever you are, and you spare time, just check for a customer or also call via mobile. the inside Team will see your activities immediately. Information that Counts.

Desvantagens: The Adoption of the System towards some specific needs is somewhat poore. no custom Buttons available, the print-templates Editor is poor on formating and sometimes you also Need a work around for list variables to be shown.
It should have a customize package as from VT-Experts provided for teh serverbased solution (https://www.vtexperts.com/)

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2019
Manish K.
Partner
Hospitais e Saúde, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/05/2020

"Excellent CRM software"

Comentários: It eases our business tremendously. We are always exploring newer ways of using it,

Vantagens: Very easy to use. It simplifies the tasks a lot. It also captures the relevant information. The best feature is the ability to send quotations directly from within the software.

Desvantagens: Nothing as such. We use quite a lot of the modules available and have upgraded to the newest version too.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/05/2020
John T.
Marketing Manager
Construção, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/10/2019

"Salesforce Killer"

Comentários: I can confidently say implementation of this software has significantly increased the sales and marketing efficiencies of the business in which i have implemented this software.

Vantagens: This is an enterprise level ERP package that offers practically every feature of Salesforce, and structured to allow for SME type admins to build this via custom modules and flexible dev environments. It is a highly practical package that allows non-qualified programmers to get the equivalent bespoke style functionality out of the system/

Desvantagens: Project mangement is clunky. I cant drag/drop task bars in the gantt chart. the reality is i need to use smartsheet to get the flexibility i need here, together with the highly useful linking between the subtasks - i.e. STart to start lines the task bars from the start. End-to-Start is the typical 'cant start task 2 until task 1 is finished', plus the multiple day delays and advancement options with these relationships

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/10/2019