Five9 Predictive Dialer

Five9 Predictive Dialer

da Five9

Quem usa o Five9 Predictive Dialer?

O Five9 é um provedor líder de software para central de contato na nuvem, que atende a milhares de clientes e ajuda organizações de todos os tamanhos a fazer a transição do software no local para a nuvem.

Conheça o Five9 Predictive Dialer

Melhore o tempo de conversa em 300% com o Predictive Dialer do Five9. Algoritmos de ligação automatizados garantem que a próxima chamada esteja disponível quando o próximo agente estiver pronto. Os agentes gastam menos tempo discando ou ouvindo o sinal de ocupado e mais tempo conversando com os clientes, com modos de discagem facilmente ajustáveis para atender às necessidades de cada negócio. O Five9 ajuda a gerenciar listas e campanhas, supervisionar chamadas, gerar relatórios em tempo real, treinar agentes e cumprir o TCPA. Veja por que mais de 2.000 clientes confiam no Five9.

Five9 Predictive Dialer - Informação

Five9

http://www.five9.com

Fundada em 2001

Five9 Predictive Dialer - Preços

O Five9 Predictive Dialer não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Five9 Predictive Dialer

Software de Discagem Preditiva
Agendamento de ligações
Conformidade FTC
Conformidade com FCC
Gerenciamento de listas
Gestão de campanhas
Gestão de leads
Gravação de chamadas
Identificador de chamadas específico da campanha
Monitoração de chamadas
Transferência de chamadas

Five9 Predictive Dialer - Avaliações

Exibindo 5 de 373 avaliações

Geral
4,2/5
Praticidade
4,2/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,1/5
Relação qualidade/preço
4/5
Wendee C.
Reset Specialist
Automotivo, 501-1000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/11/2018

"My job my life"

Comentários: I use this on a daily basis for my job. Over 3 years now I've been using it and whenever i have any issues even slight, they are there to help me thru it. There's been a few times I've had my own pc issues and they have been there to help me get it going and back onto work. Love this software.

Vantagens: This is the software I use to do my job daily. I've used it for over 3 years now and it is exceptional. It hasn't lead me wrong at all and even at times I have a slight issue, the tech support is superb and very helpful, patient and kind. I wouldn't be able to do my job and keep my job if this wasn't such a great software program.

Desvantagens: Only thing i can say I dislike about it would be not being able to enlarge font during chat usage, but it's such a minor thing that I don't even notice and someday it will probably be changed as well.

Resposta dos fornecedores

por Five9 em 16/11/2018

Hello Wendee,
Thank you for sharing your amazing feedback with us. We're happy to hear that you love our software and our customer support. Please let us know if we can ever be of service.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/11/2018
Kimber C.
Management
Serviços ao consumidor, 1001-5000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/10/2019

"If you want the best..."

Comentários: The overall experience is great as you can focus on running your business rather than fighting with software. The multiple modes of dialer is extremely helpful too.

Vantagens: After several trials with other dialer systems and getting out of a contract with another dialer company, Five9 is simply one of the best systems for large organizations. Not only is it user friendly and easy to set up and management, the reporting functions are great and customizable. So easy to add/remove users and update skills. Uploading leads is a synch.

Desvantagens: The ability to view agent chat sessions needs to be improved. It appears there is functionality there but in fact, you must log on as the agent to view. Upon doing so, you must kick the agent out of production.

Resposta dos fornecedores

por Five9 em 14/10/2019

Hi Kimber, thank you for taking the time to share your review here on Capterra. We are so happy to hear that you are having a great user experience, thank you for being part of the Five9 family. Please do not hesitate to reach out to us if we can be of any further service.

Best Regards,
Cindy Seto
Customer Advocacy Manager

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/10/2019
Gilbert F.
Vendor Manager
Bens de consumo, 501-1000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/06/2020

"Five9 Review"

Comentários: Handle time efficiencies have been realized and a greater insight to where and how agents spend their time. It integrated well with our proprietary CRM.

Vantagens: The product is easy to use, reporting is flexible and insightful. Because of Five9's capabilities we were able to move our in house agents to a work from home agent with little to no effort at the beginning of the Pandemic.

Desvantagens: I don't like that data, both production and call recording is only kept for 60 days unless there are additional costs incurred. If you are on a tight budget, this restriction is extremely inconvenient.

Resposta dos fornecedores

por Five9 em 25/06/2020

Hi Gil,

Thank you for your response and for taking the time to share your feedback. We are happy that you are having a great experience.

Best regards,
Five9

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/06/2020
Christopher M.
Administrator
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/08/2019

"Hard to implement, but robust"

Comentários: It's very robust software, but the implementation is not worth the trouble- it's made for calling a large, large body of numbers with little need to change the leads within the campaign.

Vantagens: Once you get it going, which isn't easy at all, it doesn't quit running.

Desvantagens: It's horrible to implement, the support is awful, it also uses mechanics that are impossible to understand with minimal documentation.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/08/2019
Savanna S.
Customer Service rep
Serviços ao consumidor, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/06/2020

"Costumer service rep"

Vantagens: It’s easy to use just enter your password and you’re in username is already saved.

Desvantagens: Wish password would save so I can log in without always typing!

Resposta dos fornecedores

por Five9 em 25/06/2020

Thank you Savanna for taking the time to share your feedback.

Best,
Five9

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/06/2020