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a escolherem o melhor software

Conheça Delivra

O Delivra é uma plataforma de automação de marketing com integrações de CRM, um designer de campanhas automatizado multicanal e um criador de páginas de entrada responsivo. Uma equipe de serviços profissionais prepara o usuário para o sucesso, garantindo que todas as suas campanhas gota a gota e integrações existentes sejam configuradas corretamente. Em seguida, ele usa todos os dados do CRM para criar segmentos segmentados, personalizar o conteúdo das mensagens e acionar mensagens no momento certo.

Quem usa Delivra?

O Delivra capacita organizações de pequeno e médio porte de todos os setores a alcançar objetivos de negócios por meio de uma suíte de software de email marketing e serviços profissionais.

Delivra Software - 1
Delivra Software - 2
Delivra Software - 3
Delivra Software - 4
Delivra Software - 5

Está em dúvida sobre o Delivra? Compare com uma alternativa popular

Delivra

Delivra

4,5 (124)
99,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
48
15
4,1 (124)
4,6 (124)
4,8 (124)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
1250,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
162
8
3,8 (486)
3,8 (486)
3,9 (486)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Delivra

Salesforce Marketing Cloud
Melhores recursos
Gestão de campanhas
Gestão de campanhas por e-mail
Relatórios e análise de dados
E-goi
Melhores recursos
Ações ativadas por eventos
Gerenciamento de contatos
Gestão de campanhas por e-mail
ClickDimensions
Melhores recursos
Automação de marketing
Gerenciamento de contatos
Relatórios e análise de dados
Constant Contact
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gestão de campanhas por e-mail
Marketing por e-mail
HubSpot Marketing Hub
Melhores recursos
Automação de marketing
Banco de dados de contatos
Gestão de campanhas por e-mail
Microsoft PowerPoint
Melhores recursos
Apresentação offline
Edição de texto
Edição offline
Omnisend
Melhores recursos
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Gestão de campanhas por e-mail
Mobile-Optimized Email
Litmus
Melhores recursos
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Modelos personalizáveis
Relatórios e análise de dados
Mailchimp
Melhores recursos
Gerenciamento de e-mails
Gestão de campanhas por e-mail
Marketing por e-mail

Avaliações do Delivra

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,1
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
56%
4
39%
3
6%
Michelle
Michelle
Marketing Director, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

A Lifesaver for our Company

5,0 há 5 anos

Comentários: VERY positive, I can not recommend them highly enough!!!

Vantagens:

Literally one of the best tools I have in my arsenal! Delivra helps me reach my customers and potential customers in a professional and easy to use way. Every time I have contacted customer support they've been great to work with and help me resolve my issue easy - and usually it's user error not Delivra!

Desvantagens:

The reporting is sometimes over whelming because I don't need it to be as intricate as it is. But for many I think this is exactly what they are looking for.

stephanie
Marketing and communication representative for france, França
Sem fio, 1 001 - 5 000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

DFR (D-link France review)

4,0 há 5 meses

Vantagens:

Get other templates from different countries.

Desvantagens:

Automation, assets, are very difficult/complicated to use.

Resposta do Redbrick

há 3 meses

Thank you for this feedback—we'd love to see if we can help address any concerns you have with our automation builder and asset management. Would you please reach out to us at [email protected] so that we can set up a training call for you/your team? Hoping to hear from you, Madeline @ Delivra

Melissa
Admirative Assistant, EUA
Química, 1 001 - 5 000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

ChEPurdueUniversity

5,0 mês passado Novo

Comentários: Love the software when able to use it. At times there are issues that needed address as in sizing of the campaign and logging into the system, but [sensitive content hidden] was quick to address

Vantagens:

Easy content and easy to maneuver. Looks very professional as well as easy to relay fliers to the public

Desvantagens:

issues signing in at times, changing password often

Resposta do Redbrick

mês passado

Hi Melissa, Thanks for taking the time to leave us a review! Multi-factor authentication can be cumbersome at times, but we believe it's a critical part of keeping our customers' accounts and data secure. Still, I'm sorry to that's been a challenge. Cheers, Madeline @Delivra

Jennifer
Executive Assistant, EUA
Formação profissional e coaching, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Delivra Review

3,0 há 8 meses

Comentários: Great staff. Nice product, but getting started with the new system is a bumpy ride.

Vantagens:

Whenever I have had need to ask for help all staff are very friendly, personal, and helpful. They take suggestions seriously.

Desvantagens:

New system rolled out recently has been full of glitches. It has many features that seem to be improved, but some features that I used in the older version are not available, though I am told they will be. I am not a very tech savvy person and would have preferred that glitches be smoothed out before I was changed over to the new version (though I have been able to switch back to the old version and work in the new version is there, so I can toggle back and forth between the two, if needed).

Resposta do Redbrick

há 8 meses

Hi Jennifer, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. I'm sorry to hear that your early experience of Delivra Air has been challenging. As your CSM may have shared, we are constantly rolling out additional features into the new experience—so certainly keep checking in as those become available to you. We absolutely do take suggestions seriously, so if there's anything in particular you'd like us to start/stop doing when it comes to feature releases—we'd love to hear from you. (Delivra.com/contact). Cheers, Madeline @ Delivra

James
Owner, EUA
Imóveis comerciais, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

At last a dependable service provider

5,0 há 4 meses

Comentários: Very pleased! Our business needs Delivra for their expertise in the email industry.

Vantagens:

The representative listened to my company needs.

Desvantagens:

Work on eastern standard time and only until 5 pm EST.

Resposta do Redbrick

há 3 meses

Hi James, Thanks for sharing your feedback with us. I'll certainly pass along your feedback re: our technical support hours. We love the opportunity to closely partner with marketers like yourself, so we're thrilled you've found us. Cheers, Madeline @ Delivra