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a escolherem o melhor software

Conheça Delivra

O Delivra é uma plataforma de automação de marketing com integrações de CRM, um designer de campanhas automatizado multicanal e um criador de páginas de entrada responsivo. Uma equipe de serviços profissionais prepara o usuário para o sucesso, garantindo que todas as suas campanhas gota a gota e integrações existentes sejam configuradas corretamente. Em seguida, ele usa todos os dados do CRM para criar segmentos segmentados, personalizar o conteúdo das mensagens e acionar mensagens no momento certo.

Quem usa Delivra?

O Delivra capacita organizações de pequeno e médio porte de todos os setores a alcançar objetivos de negócios por meio de uma suíte de software de email marketing e serviços profissionais.

Delivra Software - 1
Delivra Software - 2
Delivra Software - 3
Delivra Software - 4
Delivra Software - 5

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Delivra

Delivra

4,5 (128)
29,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
46
15
4,1 (128)
4,6 (128)
4,8 (128)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
1250,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
162
8
3,8 (502)
3,8 (502)
3,9 (502)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Delivra

Salesforce Marketing Cloud
Melhores recursos
Gestão de campanhas
Gestão de campanhas por e-mail
Relatórios e análise de dados
Mailchimp
Melhores recursos
Gerenciamento de e-mails
Gestão de campanhas por e-mail
Marketing por e-mail
Litmus
Melhores recursos
Gerenciamento de listas
Gestão de campanhas por e-mail
Relatórios e análise de dados
Microsoft PowerPoint
Melhores recursos
Apresentação offline
Edição de texto
Edição offline
Omnisend
Melhores recursos
Automação de marketing
Gestão de campanhas por e-mail
Mensagens programadas
HubSpot Marketing Hub
Melhores recursos
Automação de marketing
Gestão de campanhas por e-mail
Marketing por e-mail
Constant Contact
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gestão de campanhas por e-mail
Marketing por e-mail
E-goi
Melhores recursos
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Gerenciamento de listas
Gestão de campanhas por e-mail
ClickDimensions
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Mobile Optimization
Relatórios e análise de dados

Avaliações do Delivra

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,1
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
55%
4
39%
3
5%
Michelle
Michelle
Marketing Director, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

A Lifesaver for our Company

5,0 há 6 anos

Comentários: VERY positive, I can not recommend them highly enough!!!

Vantagens:

Literally one of the best tools I have in my arsenal! Delivra helps me reach my customers and potential customers in a professional and easy to use way. Every time I have contacted customer support they've been great to work with and help me resolve my issue easy - and usually it's user error not Delivra!

Desvantagens:

The reporting is sometimes over whelming because I don't need it to be as intricate as it is. But for many I think this is exactly what they are looking for.

Josh
Senior Manager of Membership, EUA
Museus e instituições, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Solid Email Marketing Platform

4,0 mês passado Novo

Comentários: Overall, Delivra is a pretty intuitive email marketing platform that works well and is similar to some of the other big names in the business. When we've needed help, the customer service has been available and helpful.

Vantagens:

Drag and drop editor is easy to use; mostly intuitive functionality; love that we can schedule emails far in advance; cloning a previous email makes sending weekly emails where the only change is the recipients super simple; imports are easy

Desvantagens:

Some of the more complex functions are a little more difficult than I had hoped for, but we're still working through those and Delivra's customer service has been very helpful with these functions in the past when we've needed their help

Resposta do Redbrick

mês passado

Hi Josh, thank you for your amazing review! We love when our customers take the time to let us know how we're doing!!

Jennifer
Executive Assistant, EUA
Formação profissional e coaching, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Delivra Review

3,0 ano passado

Comentários: Great staff. Nice product, but getting started with the new system is a bumpy ride.

Vantagens:

Whenever I have had need to ask for help all staff are very friendly, personal, and helpful. They take suggestions seriously.

Desvantagens:

New system rolled out recently has been full of glitches. It has many features that seem to be improved, but some features that I used in the older version are not available, though I am told they will be. I am not a very tech savvy person and would have preferred that glitches be smoothed out before I was changed over to the new version (though I have been able to switch back to the old version and work in the new version is there, so I can toggle back and forth between the two, if needed).

Resposta do Redbrick

ano passado

Hi Jennifer, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. I'm sorry to hear that your early experience of Delivra Air has been challenging. As your CSM may have shared, we are constantly rolling out additional features into the new experience—so certainly keep checking in as those become available to you. We absolutely do take suggestions seriously, so if there's anything in particular you'd like us to start/stop doing when it comes to feature releases—we'd love to hear from you. (Delivra.com/contact). Cheers, Madeline @ Delivra

Hayley
Account Manager III, EUA
Publicidade e marketing, 51 - 200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Easy and Intuitive

5,0 há 2 meses

Comentários: Onboarding was relatively quick and easy. The launch was successful, and making changes was pretty easy as well. Any questions were quickly answered. The help desk staff is small, but very patient and helpful and actually answer questions instead of just sending you off to an article (like other platforms I've experienced).

Vantagens:

Easy to use, UI is logical and intuitive, cost is reasonable for our size and needs.

Desvantagens:

Not much! Maybe just something small like on the Contacts page I wish I could set a default sorting instead of having to manually sort it each time I go onto the page.

Resposta do Redbrick

há 2 meses

Thank you so much for your review Hayley! It's greatly appreciated!! We'll pass your sorting suggestion on to our developers to see if we can get that updated. Thanks again!!

stephanie
Marketing and communication representative for france, França
Sem fio, 1 001 - 5 000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

DFR (D-link France review)

4,0 há 10 meses

Vantagens:

Get other templates from different countries.

Desvantagens:

Automation, assets, are very difficult/complicated to use.

Resposta do Redbrick

há 8 meses

Thank you for this feedback—we'd love to see if we can help address any concerns you have with our automation builder and asset management. Would you please reach out to us at [email protected] so that we can set up a training call for you/your team? Hoping to hear from you, Madeline @ Delivra