Quem usa o Vision Helpdesk?

Empresas de comércio eletrônico, negócios online, empresas de software, indústria de suporte, empresas de hospedagem na Internet. Qualquer empresa que deseje oferecer suporte a seus clientes via e-mail, telefone, bate-papo, Facebook e Twitter

Conheça o Vision Helpdesk

O Vision Helpdesk oferece ferramentas de software de atendimento ao cliente -

1) Software de suporte técnico (suporte técnico de multicanais)
2) Suporte técnico via satélite (suporte técnico de multimarcas)
3) Central de serviços (ITIL/ITSM PinkVerify certificado)

O Vision Helpdesk é um serviço COMPLETO de suporte ao cliente Help desk que permite gerenciar vários canais como E-MAIL, WEB-FORMS, TWITTER, FACEBOOK e CHAMADAS, tudo sob o mesmo teto.

O Vision Helpdesk é confiado por mais de 15.000 empresas em todo o mundo.

Vision Helpdesk - Informação

Vision Helpdesk

https://www.visionhelpdesk.com/

Fundada em 2007

Vision Helpdesk - Preços

O Vision Helpdesk possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Vision Helpdesk a partir de 8,00 US$/mês.

Preço inicial

8,00 US$/mês
Veja detalhes de preços

Versão gratuita

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Vision Helpdesk

Sistemas de Atendimento ao Cliente
Alertas/transferência
Assistente virtual
Base de conhecimento
Bate-papo ao vivo
Gerenciamento de e-mails
Gestão de call centers
Gestão de compromissos
Gestão de filas
Gestão do fluxo de trabalho
Indicadores de desempenho
Integração de redes sociais
Portal de autoatendimento
Questionários e feedback
Alertas/transferência
Armazenamento de documentos
Bate-papo em tempo real
Comunicação multicanal
Gestão da base de conhecimento
Gestão de ativos de TI
Gestão de tíquetes
Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
Imagem de marca personalizável
Integração de e-mail
Portal de autoatendimento
Rastreamento de interações
Roteamento automático
Supervisão de rede
Agendamento de problemas
Auditoria de problemas
Gestão da base de conhecimento
Gestão de atribuições
Gestão de escalonamento
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Painel
Problemas recorrentes
Acesso para Celular
Base de conhecimento
Configuration Management Database (CMDB)
Controle remoto
Gestão de acordos de nível de serviço (SLA)
Gestão de aquisições
Gestão de ativos de TI
Gestão de incidentes
Gestão de mudanças
Portal de autoatendimento
Gerenciamento de configuração
Gestão da disponibilidade
Gestão de contratos e licenças
Gestão de incidentes
Gestão de lançamento e implantação
Gestão de mudanças
Gestão de problemas
Gestão de projetos
Portal de autoatendimento
Rastreamento de recursos

Vision Helpdesk - Avaliações

Exibindo 5 de 27 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,2/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Gitesh T.
Technical Lead
Serviços e tecnologia da informação, 13-50 funcionários
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    Não avaliado
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 10/10/2014

"Excellent Help Desk software with wonderful features."

Comentários: We used most of all opensource free help desks like osticket, trellis desk, hesk, etc. There are certain limitations of opensource ticketing system and those are not secure. Due to these reasons, we switched to Vision HelpDesk. It is excellent experience because Vision Helpdesk product is having nice features like SLA supported, providing good reports, unlimited agents, multi-site supported, profession looks, customization available, cost effective, constant updates. We got wonderful support from their support team and our every issue is being resolved very quickly. What else is required? I found Vision Help Desk is really excellent product comparatively with other competitors.

Vantagens: SLA supported, good reporting, unlimited agents, customization help, very nice support, constant update with stable release, cost effective, mobile application, etc

Desvantagens: Till today I didn't find out any.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 10/10/2014
Ryan R.
IT Help Desk Analyst
Museus e instituições, 201-500 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/08/2019

"Vision Help Desk Review"

Comentários: Overall our experience has been good so far. The Vision Helpdesk support team was very helpful in getting us set up and answering all of our questions.

Vantagens: Massive amount of features. Much more affordable than competitors. Lots of connectors. The support has been excellent so far.

Desvantagens: The mobile app needs a lot of work. On Android, it loads but the app cannot be interacted with. On iOS, after you log in​, it crashes if you tap on anything. Sadly it is unusable. We plan to work with support to see if we can get it working for us but until then, the web browser works fine.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/08/2019
Daniel alejandro M.
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 10/07/2018

"Pretty good app for managing tickets"

Vantagens: This Vision Helpdesk was something I tried first when heard about the free trial, what a great plus. I thinks it's very cheap and you can get that value in return with some nice features. I'm always able to access and update tickets. Works fine with a good looking font. Easy-to-normal to use. Good software for a good price.

Desvantagens: Well I didn't liked at all the User Interface as I think it needs a face lift. Sometimes when trying to set a category, subcategory or item, the app crashes back to Inbox.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 10/07/2018
Dennis M.
Technical Support Analyst
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/05/2018

"Best software for managing the various internet based customer interaction channels "

Comentários: Talking to customers using Facebook, Twitter and other platforms is faster

Vantagens: Price friendly where its is easy to afford and install
Offers the comfort of managing all the communication with customers using the social media channels in one stop

Desvantagens: The product needs more time before it becomes operational in your devices. Other than that I have nothing terrible to say in regards to this product

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/05/2018
Todd R.
Admin
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/01/2010

"Vision Helpdesk is Best Satellite Multi-Domain Helpdesk! "

Comentários: Overall We Highly Recommend Vision Helpdesk!!

Vantagens: They have advance feature - Satellite Helpdesk that allows us to manage support for multiple companies from one place with single database and multiple client portals. Also each company client portal can be designed as per respective company website. Best part of Satellite Helpdesk is we can have different signatures for each department also the from email is different for each department. They offer best WHMCS Billing Integration and Paid Ticket Support - We can bill our customers from Vision. They offer Anti-Spam Feature which is huge plus. Vision Helpdesk Ajax Interface is best user interface as it save large bandwidth and it makes user interface real faster. Another thing that was important for us was Ticket Migration tool as we have migrated from Kayako we wanted to have our old tickets in Vision. Best part is Vision Staff and Admin access url is same - they have nice Staff Access Control system.

Desvantagens: Till date they don't offer Live Chat software. We are using LiveZilla untill Vision helpdesk launch their Live Chat Software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/01/2010