
LiveAgent
Conheça o LiveAgent
O LiveAgent é um software de suporte técnico completo. Empresas como BMW, Yamaha, Huawei, Orange ou Forbesfone usam o LiveAgent para oferecer o melhor serviço a 150 milhões de clientes finais em todo o mundo. Junte-se a eles e ganhe uma vantagem competitiva. Comece com uma avaliação de 14 dias, sem necessidade de cartão de crédito, nem contratos.
O LiveAgent é um software de Help desk multicanal rico em recursos com mais de 170 recursos de Help desk, incluindo bate-papo ao vivo, suporte por telefone, integrações de mídia social, portal de suporte e API.
Quem usa o LiveAgent?
Uma variedade de pequenas e médias empresas de comércio eletrônico, telecomunicações, seguros, software como serviço (SaaS na sigla em inglês), startups e corporações. O cliente-alvo é todo mundo que entende o quão importante é o atendimento ao cliente.
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LiveAgent
Avaliações do LiveAgent
SHAWN
Customer Service Software - If Your're Looking for Basic
Daiane
Ótimo custo benefício
Vantagens:
Utilizo o LAdesk todos os dias na minha rotina, e é uma ferramenta muito simples e dinâmica de se trabalhar, desde o meu primeiro dia não encontrei dificuldades. Se comparado com outras ferramentas de CRM na questão Custo X Entrega, acredito ser uma das melhores do mercado.
Desvantagens:
O live chat é uma ferramenta que ainda precisa ser um pouco aprimorada, a visualização dele na tela do agente não é tão boa.
Resposta do QualityUnit
há 3 anos
Thank you very much for your honest feedback, Daiane :) I am very glad that LiveAgent is helping you in your day to day work! Feel free to shoot us with any suggestions at [email protected] and we will be happy to pass it on to our developers :)
tais
otimo
Comentários: fantástica!
Vantagens:
a facilidade e funcionalidades de fácil manuseio..
Desvantagens:
tudo muito bom nao tive e nao estou tendo nenhum problema ate o momento!
Resposta do QualityUnit
há 2 anos
Hello Tais, thanks a lot for your amazing feedback! You know where to find us should you need anything! :)

Brian
Quality video calls in place.
Comentários: We have put it in place for online meetings and customer support systems.
Vantagens:
Great on issue tracking and help find solution.Customer support system dashboard for easy reach and connection to services.
Desvantagens:
I have more benefits as for now that nothing is missing in functionality.
Resposta do QualityUnit
mês passado
Hi Brian! Thank you for your 5-star review! Glad thave you on board :) - LiveAgent Team
Elīna
HR Support with LiveAgent
Comentários: LiveAgent is a fantastic tool for HR specialists. It's intuitive, feature-rich, and has greatly improved my workflow. The support team is also top-notch, always willing to help with any questions or issues.In conclusion, if you're an HR specialist looking to streamline your work and improve communication, LiveAgent is definitely worth checking out.
Vantagens:
LiveAgent has made HR support a breeze with its user-friendly interface and robust set of features. Communication with employees and clients is seamless, thanks to the integration with multiple channels, including email, live chat, and social media. The ability to automate repetitive tasks has saved me a ton of time, freeing me up to focus on more strategic initiatives.
Desvantagens:
On occasion, the software can be a bit slow, but it's not a major issue. The mobile app could also use some improvement, but it gets the job done.
Resposta do QualityUnit
mês passado
Hello! Thank you so much for your review! We are so pleased to hear that LiveAgent has improved your workflow and that you consider our support team top-notch :) We understand how important it is to have an efficient and effective HR and client communication system, and we are glad that LiveAgent can help make that possible. - LiveAgent Team
Linda
answering my customers is more accessible
Vantagens:
the tool is not complicated to use and very practical. it is fast and easy to use
Desvantagens:
sometimes it bugs a little, but it's not much, compared to the usefulness of the tool, it's rather a good investment
Resposta do QualityUnit
mês passado
Hi Linda! Thank you for your review! We are happy to see that you find LiveAgent easy to use :) - LiveAgent Team