Glasscubes

Glasscubes

da Glasscubes

Quem usa o Glasscubes?

Com a confiança do governo do Reino Unido e de empresas de alto desempenho, grandes e pequenas.

Conheça o Glasscubes

O Glasscubes simplifica a colaboração em grupo em um ambiente fácil de usar e rápido de implementar. Crie rapidamente espaços de trabalho online seguros que facilitam o trabalho com qualquer pessoa, em qualquer lugar. Descubra como as equipes inteligentes usam os espaços de trabalho online para trabalhar melhor em conjunto e realizar o trabalho. Com a confiança do governo do Reino Unido e de empresas de alto desempenho, grandes e pequenas.

Glasscubes - Informação

Glasscubes

http://www.glasscubes.com

Fundada em 2008

Glasscubes - Preços

O Glasscubes não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Glasscubes a partir de 25,00 US$/mês.

Preço inicial

25,00 US$/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Glasscubes

Ferramentas de Colaboração
Chuva de ideias
Controle de versões
Edição em tempo real
Fóruns de discussão
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gestão de calendários
Gestão de conteúdo
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Vídeo conferência
Acesso para Celular
Controle de horas
Criar subtarefas
Ferramentas de colaboração
Gamificação
Gestão de tarefas recorrentes
Rastreamento de percentual de progressão
Relatórios e análise de dados
Visualização de Gantt/linha do tempo
Visualização de lista de tarefas
Visualização de planilhas
Visualização em tabela de tarefas
Acesso offline
Arquivo morto de documentos
Assinatura eletrônica
Controle de versões
Conversão de tipo de arquivos
Ferramentas de colaboração
Indexação de documentos
Montagem de documentos
Rastreamento de conformidade
Reconhecimento óptico de caracteres
Recuperação de arquivos
Retenção de documentos
Blogs
Discussões/Fóruns
Feed de notícias/atividades
Gestão da base de conhecimento
Gestão de calendários
Gestão de conteúdo
Gestão de políticas
Pesquisa
Wiki
Bate-papo em tempo real
Colaboração
Compartilhamento de arquivos
Gerenciamento de documentos
Gestão de conteúdo
Pesquisa

Glasscubes - Avaliações

Exibindo 5 de 188 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Nick S.
Commercial & People Director
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/08/2018

"Glasscubes Intranet/CRM - What a find"

Comentários: Our experience with Glasscubes has been an extremely positive one since the moment I first spoke to Craig. He conducted two online presentations, which having sold software for 18 years, I think are some of the best I have had. Clear, concise, informative, in plain english and no hard sell (just let the product do the work for him!). The implementation and on-boarding process is both intuitive and straight forward with lots of support both from the team and from online content, which is excellent. Nothing is too much trouble for our primary contacts. Pound for pound, Glasscubes exceeds expectation and I can only imagine will get better and better. Yes there are improvements that can be made but their 'vote for new functionality' that clients can access will enable them to prioritise and gauge what to do next. We are a team of 13 and the overwhelming feedback has been really positive from the whole company and has made us far more collaborative, centralising all our work and creating a focal point for our company. I very much look forward to working with Glasscubes for many years to come and if they maintain their standards, they will become a real force in this market and a natural choice for small SMEs.

Vantagens: - Easy of use
- Breadth of Functionality
- Amazing support
- Great supporting documentation
- Cross platform and device availability

Desvantagens: - would like to see smoother integration with MS Office suite (both on PC and Mac). I appreciate refinements to this process are ongoing. Working on a Mac, it this is slightly clunky but really not a deal breaker in anyway.

Resposta dos fornecedores

por Glasscubes em 22/08/2018

Hi Nick,

Thank you for your review. Just as an update for you, we are currently developing our Microsoft Office 365 integration. We anticipate it being launched towards the end of this quarter.

Best regards,

The Glasscubes Team

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/08/2018
Samuel D.
Global Coordinator
Organização cívica e social, 5001-10 000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/09/2019

"Glass Cubes for Shared documents internally "

Comentários: It is a good system here has been some bugs but generally, the security and structure is better for our organisation than relying on google drive

Vantagens: It is an excellent way to store documents by department, and limit access to certain documents by junior staff

Desvantagens: Multiple parties can not edit the same document at the same time as it locks to one user- unlike google docs

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/09/2019
Michel W.
Research Fellow
Pesquisa, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/05/2020

"Great for collaborative work!"

Comentários: Very pleased.

Vantagens: If you like that Google Docs allows you to collaborate on a shared document--glasscubes offers the same but with many more functionalities. Being able to write directly into a word document, for instance.

Desvantagens: I would like to be able to receive a digest of changes that have occured rather than turning the notification by email on or off.

Resposta dos fornecedores

por Glasscubes em 03/06/2020

Hi Michel,

Thank you for your review and feedback. Just to let you know, you can opt to receive notifications as a daily or weekly summary if you prefer. Here is some more information for you: https://support.glasscubes.com/en/articles/1117746-notification-settings

Best regards,

The Glasscubes Team

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/05/2020
Avaliador Verificado
Technical Architect - EHRS
Hospitais e Saúde, 10 001+ funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/01/2019

"Cheap and cheerful collaboration "

Vantagens: Ease of set-up and simple cost model. Sharing documents with suppliers is non chargeable license. Fast on boarding

Desvantagens: Poor versioning, real basic desktop UI, poor integration with mobile platforms

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/01/2019
Jennifer C.
HE Outreach Co-ordinator
Educação superior, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2020

"Fantastic Programme"

Comentários: The key benefits is that all the documents we need to access and use can all be stored in one place for everyone to access. My life has been made simpler as I have just one place to go to find the information I need. I can also do this on-the-go which is ideal for me as I work away from the office most days.

Vantagens: The programme is really easy to navigate and the functionality is simple to use. There is also a search facility which I find really useful. I also like the fact that you can communicate easily with colleagues via the message system or leave comments against files to inform others of any changes, etc. This is particularly useful if you work in a virtual network or team. There is also an app that you can download on your phone or tablet so you can access files on the move.

Desvantagens: The only downside I have found is that I need to download documents to edit and then re upload, but that is down to my institution not the programme itself. The system can be accessed on a desktop if you work for an institution which allows it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2020