Conheça o Autotask PSA

O Autotask é um software na web tudo-em-um que ajuda VARs, MSPs e prestadores de serviços de TI a vender, implementar, gerenciar e cobrar por produtos e serviços de TI. Os módulos integrados do Autotask incluem central de serviços, CRM/gestão de contatos, terceirização, gestão de projetos, administração de contratos, controle de horas, cobrança, geração de relatórios e análise de negócios, todos funcionando no mesmo banco de dados, disponíveis a qualquer momento e em qualquer lugar em que haja conexão à rede.

Quem usa o Autotask PSA?

Sem informação do fornecedor

Autotask PSA Software - 1

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Autotask PSA

Autotask PSA

4,3 (108)
Not available in your country
No pricing found
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
89
36
3,9 (108)
3,9 (108)
4,0 (108)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
61,00 US$
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
414
43
3,9 (682)
4,2 (682)
3,9 (682)

Outras ótimas alternativas ao Autotask PSA

Bitrix24
Top rated features
Confirmação/lembretes
Gestão do quadro de horários
Reservas online
Kaseya VSA
Top rated features
Alertas/notificações
Controle e acesso remoto
Gestão de incidentes
ConnectWise PSA
Top rated features
Alertas/transferência
Gestão de edição
Gestão de tíquetes
Atera
Top rated features
Acesso sem supervisão
Alertas/transferência
Controle e acesso remoto
MSP Manager
Top rated features
Alertas/notificações
Alertas/transferência
Relatórios e estatística
Smartsheet
Top rated features
Rastreamento do projeto
Seguimento de relatórios/projetos
Seguimento de status
Auvik
Top rated features
Alertas/notificações
Painel
Relatórios de TI
SolarWinds Service Desk
Top rated features
Alertas/transferência
Gestão de tíquetes
Notificações em tempo real
Wrike
Top rated features
Comentários/notas
Fluxo de trabalho configurável
Permissões por função

Avaliações do Autotask PSA

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
3,9
Atendimento ao cliente
4,0
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
3,9

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
51%
4
31%
3
14%
2
3%
1
1%
Garry
Garry
Vice President, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

We use it daily and couldn't live without it!

5,0 há 5 anos

Comentários: We run our entire business out of Autotask. It does everything for us as an MSP.

Vantagens:

Autotask is about automation. It makes ticketing and billing processes standardized and automated. It has become our central repository for information. All service related issues, time spent, contracts, hardware, etc goes in there. I tell my team all the time, "If it doesn't exist in Autotask, it didn't happen."

Desvantagens:

Autotask support has historically been difficult, but is getting much better. Reporting is very powerful, but also VERY difficult to get your arms wrapped around it. It isn't something you do on a whim. If you have time to spend with it, you'll get good data. If you don't have time to spend, make sure you pay for some Autotask consulting time to help you.

Elizabeth
Owner, EUA
Serviços e tecnologia da informação, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Great for Large Teams

4,0 há 4 anos

Comentários: Overall I enjoyed using the Autotask PSA for most things, but it was not a good fit for the team I was working with.

Vantagens:

Autotask PSA is a great option for large teams. It is fully customizable, offers a wide array of features, and has an excellent, hands-on onboarding process. It is a great option for large teams.

Desvantagens:

This software required quite a bit of manual set up for tasks I needed -- things such as automatically sending emails to clients on ticket updates, changing fields from required to not required, etc. For a very small team, onboarding was a bit onerous.

Ivan
Managing Partner, Angola
Serviços e tecnologia da informação, 11 - 50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Our hub for delivery of Managed Services

5,0 há 2 meses

Vantagens:

I really appreciate the level of customization that we can implement on tickets, assets and workflows. It allows us to reflect our specific needs on the app, and avoid mistakes. The interface is very pleasant as well, altough I am not a fan on the recent changes following Kaseya's purchase. Just not a fan of theyr color and fonts, and it lost a bit from the previous UX.

Desvantagens:

It can be complex to implement and overwhelming. In particular, there should be some help in order to ensure the basics can be setup in accordance to best practices without much effort. There is the risk of losing yourself customizating worflows and tickets with a lot of detail, to later realize a lot of changes are required to fix some incorrect first steps.

Joe
President, Peru
Segurança de rede e informática, 2 - 10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

After 6 months of use still not working

3,0 há 12 meses

Comentários: Horrible

Vantagens:

Seemed to have a lot of potential because of the integration with datto RMM but after 8 months never worked properly.

Desvantagens:

The integration with Datto RMM did not work properly tickets not being created, sometimes slow and issues when logging in to the portal. Had to give up since I wasted too much time with support to try to get it resolved.

Simon
Director, GB
Serviços e tecnologia da informação, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Autotask a sledge hammer for a nut?

4,0 há 4 meses

Comentários: Overall its doing the job so we continue to use it. It is expensive for what it is but if its not broke don't fix it.

Vantagens:

Its thorough and excellent when working with multiple organisations.

Desvantagens:

Its very convoluted. This means its very flexible for sure but it can also be a bit of a mine field.