Avaliações do CallView 360

da Dial 800

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Nota média de avaliações

  • Geral
    4,3/5
  • Praticidade
    4,3/5
  • Atendimento ao cliente
    4,3/5

Sobre CallView 360

Call tracking and analytics tool that helps businesses track buyers' demographics, call volume, recordings and more to create reports.

Saiba mais sobre o CallView 360

Exibindo 3 avaliações

Avaliador Verificado
Key Account Manager
Software, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/10/2018

"Know your calls"

Comentários: Mostly this softy was used as a analysis tool to help the agents perform better. Also to study the pattern of the inbound and outbound calls in the business.

Vantagens: This software enables the user to analyze the incoming and outgoing calls. There is an option to download calls or even email them. This helps a lot in training the client service agents.

Desvantagens: I didn’t have any problems. Absolutely loved it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/10/2018
Cassandra D.
Office Manager
Aparelhos médicos, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/06/2017

"My experience with this software was wonderful. It offered robust options and made our jobs easy. "

Comentários: I benefited by being able to really see what my call center representatives are doing and narrow down how to train them where it was needed.

Vantagens: I liked the fact that it was accurate. It also helped us to offer more training to our representative.

Desvantagens: There was not anything I did not like about this software. It offered more that I wanted or expected.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/06/2017
Avaliador Verificado
Software Engineer
Software, 10 001+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/11/2018

"Call tracking is easy now"

Comentários: Overall experience is good, it is actually quite helpful.

Vantagens: Used it once for 4-5 months, I must say it's very helpful, it gives you most of the details required for any incoming or outgoing call.

Desvantagens: There isn't anything I dislike about this but yes support could be little better.thanks

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/11/2018