Avaliações do Univex Retail Software

Sobre Univex Retail Software

Univex Point of Sale, e-Commerce and Retail Management software gives you Aussie-based, personalised and proactive phone support 7 days

Saiba mais sobre o Univex Retail Software

Vantagens:

Não disponível

Desvantagens:

Não disponível

Notas do Univex Retail Software

Pontuação média

Praticidade
5,0
Atendimento ao cliente
5,0
Recursos
5,0
Relação qualidade/preço
5,0

Probabilidade de recomendação

10/10

O Univex Retail Software tem uma classificação geral de 5 em 5 estrelas com base em 2 avaliações de usuários no Capterra.

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Ishan G.
Administrator, Austrália
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Univex Awesome

5,0 há 4 anos

Comentários: They are very friendly, efficient and helpful staff. Customer service team is very knowledgeable and ready to help anytime with anything you need. They don't just provide a software and call service they also help in improving your business.

Vantagens:

Customer Service, Auto Back up, easy to deal with

Desvantagens:

There's nothing much to say as their are perfect in their job.

Vince N.
Owner / Manager, Nova Zelândia
Bens de consumo, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Recommended any retail business who need a partner in IT

5,0 há 3 anos

Comentários: For many years now the team at Univex have helped Big Jims Garden Centre grow to new heights. We love it.

Vantagens:

Powerful, great loyalty and business intelligence systems, fantastic support

Desvantagens:

Nothing. It does everything we need, and Univex will customise the software if we need extra.