Filtrar por:

Nota média de avaliações

  • Geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5

Sobre Kademi

Omni-channel customer engagement solution that enables businesses to manage promotions, workflow, content, and more.

Saiba mais sobre o Kademi

Exibindo 1 avaliação

Avaliador Verificado
Senior Account Manager
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/07/2019

"Good software with some drawbacks"

Comentários: A good software platform, without many strong competitors in the NZ market.

Vantagens: Lots of good features available in the standard software, easy to edit content without coding knowledge, responsive to online chat.

Desvantagens: Hard to know how much bespoke features will cost up front, some information on features lacking.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/07/2019