Sobre OneDesk

O software do OneDesk combina suporte técnico e gestão de projetos em um único aplicativo. Gerencie clientes, tíquetes e projetos em um único aplicativo.

Saiba mais sobre o OneDesk

Vantagens:

Não disponível

Desvantagens:

Não disponível

Notas do OneDesk

Pontuação média

Praticidade
3,0
Atendimento ao cliente
4,0
Recursos
4,0
Relação qualidade/preço
4,0

O OneDesk tem uma classificação geral de 4 em 5 estrelas com base em 2 avaliações de usuários no Capterra.

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Bobby K.
Bobby K.
Statistical Data Analyst,
Usuário do LinkedIn Verificado
Administração pública, 51-200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp
4,0 há 5 anos
Rakesh S.
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

Good solution to combine voice of the customer with product management

4,0 há 11 anos

Comentários: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Vantagens:

For a first-time user of the product, I thought support was excellent