15 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
A data analytics tool that translates quantitative and qualitative data from multiple sources into visuals & dashboards.
UpMetrics provides impact organizations with the only data reporting and analytics tool that incorporates both quantitative and qualitative data sources. We work with clients across the public, private and social sectors that want to collect, analyze and use data to define their narrative, inform long-term planning and evaluate their impact.
UpMetrics provides impact organizations with the only data reporting and analytics tool that incorporates both quantitative and qualitative data sources. We work with clients across the public, private...
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Soluções de dados não empilhados, ajudando as empresas a encontrar novos clientes, aumentar o envolvimento e aumentar a receita por meio de dados do público.
A Lotame é a empresa líder mundial em soluções de dados não empilhados, ajudando editores, profissionais de marketing e agências a encontrar novos clientes, aumentar o envolvimento e aumentar a receita por meio de dados do público. As tecnologias de gestão de dados em tempo real, trocas globais de dados e atendimento ao cliente premiado tornam essa a escolha incomparável e não empilhada para clientes que desejam um antídoto flexível, escalável e econômico para jardins murados das grandes empresas de martech stack (Marketing Technology Stack).
A Lotame é a empresa líder mundial em soluções de dados não empilhados, ajudando editores, profissionais de marketing e agências a encontrar novos clientes, aumentar o envolvimento e aumentar a receita...
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Sistema de plataforma de gerenciamento de dados (DMP na sigla em inglês) que permite que anunciantes e editores obtenham visualizações acionáveis, criem segmentos de público e vendam para públicos-alvo.
Sistema de plataforma de gerenciamento de dados (DMP na sigla em inglês) que permite que anunciantes e editores obtenham visualizações acionáveis, criem segmentos de público e vendam para públicos-alvo.
Sistema de plataforma de gerenciamento de dados (DMP na sigla em inglês) que permite que anunciantes e editores obtenham visualizações acionáveis, criem segmentos de público e vendam para públicos-alvo...
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Online platform designed to manage video, social, and mobile advertising campaigns.
Online platform designed to manage video, social, and mobile advertising campaigns.
Online platform designed to manage video, social, and mobile advertising campaigns....
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Cloud-based solution that enables professionals to manage business processes with ETL processing, access management, debugging & more.
Cloud-based solution that enables professionals to manage business processes with ETL processing, access management, debugging & more.
Cloud-based solution that enables professionals to manage business processes with ETL processing, access management, debugging & more....
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Cloudera delivers the modern platform for machine learning and analytics optimized for the cloud
Cloudera helps businesses use data to make what's impossible today possible tomorrow. We empower people to transform complex data into clear and actionable insights. The worlds largest enterprises trust Cloudera to help solve their most challenging business problems, from driving customer insights, to connecting products and services, to reducing business risk.
Cloudera helps businesses use data to make what's impossible today possible tomorrow. We empower people to transform complex data into clear and actionable insights. The worlds largest enterprises trus...
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale.
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale.
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale....
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
The Data Management Platform built for publishers, Permutive Publisher DMP allows you to see, analyze and activate your entire audience
The Data Management Platform built for publishers, Permutive Publisher DMP allows you to see, analyze and activate your entire audience in real-time. Permutive uses first-party data giving publishers, for the first time, visibility of their entire audience. Built on Edge computing, our DMP processes data in real-time so passer-by traffic can be targeted in-session on their first visit. This gives publishers the tools to increase audience match rates, inventory scale and data-driven revenue.
The Data Management Platform built for publishers, Permutive Publisher DMP allows you to see, analyze and activate your entire audience in real-time. Permutive uses first-party data giving publishers,...
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Colete, gerencie e compartilhe com parceiros os dados de usuários em uma plataforma segura, em conformidade com o Regulamento Geral sobre a Proteção de Dados (RGPD) e que oferece acesso a mais de 27 bilhões de perfis.
A plataforma de gestão de dados (DMP na sigla em inglês) da OnAudience visa a ajudar as empresas a coletar, gerenciar e compartilhar dados do usuário. A tecnologia é usada principalmente pelos profissionais de marketing para melhorar seus esforços de publicidade online. Ela é oferecida no modelo de software como serviço (SaaS na sigla em inglês), usa algoritmos de Big Data e IA e permite que os usuários gerem segmentos e os direcionem para campanhas programáticas. A plataforma está conectada a um dos maiores conjuntos de dados de audiência do mundo, pertencente à OnAudience.com, que contém mais de 27 bilhões de perfis de usuário em 200 mercados.
A plataforma de gestão de dados (DMP na sigla em inglês) da OnAudience visa a ajudar as empresas a coletar, gerenciar e compartilhar dados do usuário. A tecnologia é usada principalmente pelos profissi...
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Amobee

Amobee

(0 avaliações)
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more.
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more.
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more....
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Admixer.DMP

Admixer.DMP

(0 avaliações)
Admixer.DMP is a data platform with access to the 1st party data with custom-built and specialized branded audiences.
Admixer.DMP is a data platform with access to the 1st party data with custom-built and specialized branded audiences. Admixer.DMP helps advertisers, ad agencies, and publishers improve their performance and monetization capabilities with laser-focused audience targeting. Admixer.DMP fuels every ad campaign and marketing strategy with audience insights and data
Admixer.DMP is a data platform with access to the 1st party data with custom-built and specialized branded audiences. Admixer.DMP helps advertisers, ad agencies, and publishers improve their performanc...
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Oracle Data Cloud

Oracle Data Cloud

(0 avaliações)
Data management platform that helps businesses capture, analyze, and store customer and marketing data in a centralized repository.
Data management platform that helps businesses capture, analyze, and store customer and marketing data in a centralized repository.
Data management platform that helps businesses capture, analyze, and store customer and marketing data in a centralized repository....
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Data Graphs

Data Graphs

(0 avaliações)
Effortless structured data management. Import, organise and maintain your data with ease.
Data Graphs is a structured data management platform for ingesting, organising, editing, and maintaining rich structured data for your business systems and applications. Its intuitive user interface allows you to rapidly create structured knowledge graphs which can be used to connect your business critical data to other business systems in your organisation. Ideal for managing reference data, data catalogs, data journalism, product catalogs, or structured data for your publishing system CMS.
Data Graphs is a structured data management platform for ingesting, organising, editing, and maintaining rich structured data for your business systems and applications. Its intuitive user interface al...
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Nielsen DMP

Nielsen DMP

(0 avaliações)
Data Management Platform to understand consumer behavior through path-to-purchase data and customer journey tools.
Data Management Platform to understand consumer behavior through path-to-purchase data and customer journey tools.
Data Management Platform to understand consumer behavior through path-to-purchase data and customer journey tools....
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente
Audience Studio

Audience Studio

(0 avaliações)
Data Management Platform (DMP) that gathers customer data and helps deliver relevant and personalized advertisements to consumers.
Data Management Platform (DMP) that gathers customer data and helps deliver relevant and personalized advertisements to consumers.
Data Management Platform (DMP) that gathers customer data and helps deliver relevant and personalized advertisements to consumers....
  • Segmentação do público
  • Análises de dados comportamentais
  • Análise de concorrentes
  • Mapeamento da trajetória do cliente