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A plataforma de gestão e supervisão remota SolarWinds® RMM foi criada para facilitar o gerenciamento, a manutenção e a proteção de ativos de TI para prestadores de serviços e profissionais internos de TI. Em um único painel baseado na Internet, você tem acesso a recursos de segurança, como antivírus, gerenciamento de patches, proteção de e-mail e backup integrado, além da automação de arrastar e soltar que não exige que você aprenda uma linguagem de script. Em suma, RMM foi desenvolvido para fornecer eficiência e crescer à medida que você cresce. Saiba mais sobre o SolarWinds RMM SolarWinds® RMM é uma plataforma de supervisão e gerenciamento remoto, criada para facilitar o gerenciamento, a manutenção e a proteção de TI. Saiba mais sobre o SolarWinds RMM
Business VPN for your team in 5 minutes. Easy setup, strong encryption and transparent pricing, from $1.9 per user. Team access control to your private servers & systems. 1-click apps for all devices let your team work from home office and remote locations. Saiba mais sobre o GoodAccess Human-friendly VPN for Business teams. 5-min setup. Easy team access management. Work from home office & remote locations securely. Saiba mais sobre o GoodAccess
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O SaltStack Enterprise é uma plataforma de orquestração e automação para otimizar e proteger com eficiência sua infraestrutura de TI. O SaltStack fornece automação orientada a eventos para configuração, controle e segurança de sistemas complexos em qualquer escala com eficiência. As organizações de TI empresariais recebem ajuda para orquestrar, automatizar e proteger o trabalho de TI mais difícil e complexo nos ambientes de computação mais avançados, incluindo qualquer sistema bare-metal, virtual ou contido. Saiba mais sobre o SaltStack Enterprise O SaltStack é uma plataforma de automação de TI que pode gerenciar, otimizar e controlar remotamente qualquer infraestrutura: bare-metal, virtual e nuvem. Saiba mais sobre o SaltStack Enterprise
Contando com a confiança de mais de 20.000 empresas e mais de dois milhões de usuários, o Wrike é uma ferramenta de colaboração online para trabalhar remotamente. Acompanhe os gráficos de Gantt, calendários sincronizados, quadros Kanban, controle do tempo, atualizações em tempo real e atribuição automática, protegidos por segurança de nível empresarial. Integre o Wrike com mais de 400 aplicativos e o Adobe Creative Cloud para poder continuar usando as ferramentas nas quais confia todos os dias. Personalize o fluxo de trabalho e reduza a necessidade de e-mails, reuniões, check-ins e muito mais. Saiba mais sobre o Wrike O Wrike é uma ferramenta de colaboração online com segurança de nível empresarial, mais de 400 integrações de aplicativos, gráficos de Gantt, calendários, Kanban e muito mais. Saiba mais sobre o Wrike
O software de gestão de rede baseado na nuvem Auvik é compatível com mais de 15 mil tipos de dispositivos de mais de 700 fornecedores para oferecer informações instantâneas da rede enquanto automatiza tarefas demoradas. O mapeamento de rede em tempo real indica que sempre será possível saber onde está cada item, mesmo quando os usuários se mudarem. Os alertas pré-configurados e personalizáveis indicam que problemas de rede nunca pegarão você de surpresa. E os recursos de gestão remota indicam que é possível solucionar problemas na rede de qualquer lugar. Saiba mais sobre o Auvik O software de operações de rede baseado na nuvem Auvik oferece aos fornecedores de serviços gerenciados uma percepção sem precedentes das redes de clientes e automatiza tarefas complexas. Saiba mais sobre o Auvik
O Perimeter 81 é a última palavra em serviço de acesso de rede seguro para sua organização. Diga adeus a hardware caro, instalação tediosa e horas de suporte técnico. Conceda instantaneamente aos funcionários acesso seguro a recursos críticos da empresa com base no local, na Internet ou na nuvem. Implante servidores VPN privados com IPs estáticos em questão de segundos e ganhe visibilidade de rede sem precedentes com um portal de gerenciamento completo. Inclui aplicativos de clique único para cada dispositivo. Saiba mais sobre o Perimeter 81 Uma VPN na nuvem de um único clique e econômica que garante acesso simplificado à rede segura e aos recursos de software como serviço (SaaS na sigla em inglês) para empresas de todos os tamanhos. Saiba mais sobre o Perimeter 81
Elimina todos os tipos de ameaças, inclusive vírus, malware, ransomware, rootkits, worms e spyware, com varredura opcional na nuvem para oferecer desempenho e detecção ainda melhores. A ESET usa tecnologias de várias camadas que vão muito além dos recursos do antivírus básico. Inclui proteção contra botnet, antispam, anti-phishing e controle de Internet com capacidade de gestão remota. Inclui proteção contra botnet, antispam, anti-phishing e controle de Internet com capacidade de gestão remota.
O LiquidPlanner oferece às equipes uma maneira melhor de planejar e executar o trabalho. As equipes de mais de 2.000 organizações usam essa tecnologia de programação e gestão de projetos online para se concentrar no trabalho que importa, tomar decisões informadas por dados e entregar projetos dentro do prazo. Fundada em 2007, a LiquidPlanner é uma empresa privada com sede em Seattle, Washington. Saiba mais sobre essa tecnologia premiada no site da empresa. O LiquidPlanner oferece às equipes uma maneira melhor de planejar e executar o trabalho.
O LogMeIn Central é uma solução de gerenciamento de endpoint poderosa e fácil de usar, que permite aos profissionais de TI monitorar, gerenciar e proteger de maneira eficaz sua infraestrutura de endpoint. Independentemente de você ter funcionários remotos ou endpoints espalhados por todo o mundo, o LogMeIn Central oferece às organizações de TI velocidade, flexibilidade e as informações necessárias para aumentar a produtividade, reduzir custos de TI e reduzir riscos. Gerenciamento simplificado de endpoint para desktops, servidores e notebooks.
Veja por que milhares de MSPs que buscam maior lucratividade e pequenos departamentos de TI que precisam fazer mais com menos usam o software de gestão da TI Kaseya VSA para automatizar a gestão da TI. Com as soluções da Kaseya, as organizações podem gerenciar toda a infraestrutura e operações de TI, inclusive ambientes de nuvem, no local, híbridos, virtualizados e distribuídos, tudo em um só lugar. Comece uma avaliação gratuita para gerenciar e controlar proativamente ativos e aplicativos de TI remotamente, com facilidade e eficiência. Milhares de MSPs e pequenos departamentos de TI usam o software de gestão da TI Kaseya VSA para automatizar a TI. Inicie sua avaliação gratuita!
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InterGuard is an easy-to-use employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees. Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
O Naverisk é uma solução de monitoramento e gerenciamento remoto (RMM, na sigla em inglês) tudo-em-um, desenvolvida para fornecedores de serviços gerenciados e equipes de serviços de TI com o sistema de supervisão de dispositivos e emissão de tíquetes integrado. Com suporte global sem interrupção, também é possível obter ajuda quando necessário. Solução de monitoramento e gerenciamento remoto desenvolvida para fornecedores de serviços gerenciados com o sistema de monitoramento de dispositivos e emissão de tíquetes integrado.
O Anodot ilumina pontos cegos de dados com análises de inteligência artificial (IA), para que você nunca perca outro vazamento de receita ou incidente prejudicial à marca. Os algoritmos automatizados de aprendizado de máquina analisam continuamente todos os dados da sua empresa e alertam cada incidente em tempo real, até mesmo perguntas que você nunca pensou em fazer. O Anodot correlaciona anomalias entre silos, permitindo que você corrija problemas urgentes e capture oportunidades mais rapidamente. Com a ciência de dados integrada, qualquer usuário pode obter facilmente insights acionáveis. Uma solução de análise de IA que descobre incidentes de negócios em tempo real com detecção de anomalias correlacionadas e ciência de dados incorporada.
OptiTune is a cloud based solution that lets you manage the PCs in your organization. Deploy apps, install updates, check for malware, view performance data, and perform a complete hardware and software inventory with OptiTune. You can also provide remote assistance to end users through OptiTune's built in Remote Assistance feature. It's free for your first year (for up to 10 computers), and only $3/computer per month otherwise. A cloud based solution that lets you manage the PCs in your organization. Deploy apps, provide remote assistance, and more.
Plataforma de gestão de solicitação de atendimento com ferramentas integradas, que ajuda empresas a gerenciarem datacenters, infraestrutura de TI e outras áreas de maneira eficiente e econômica. Oferece gestão de tickets, time, contrato, acesso remoto, monitoramento e outros a melhorar a produtividade e controle em provedores de serviço, software house e áreas de TI. Organize fluxos de tickets de outras áreas de sua empresa, use como Shared Services e canal omnichannel simplificando sua vida. Plataforma em gestão de solicitação atendimento a cliente com ferramentas integradas, ajuda empresas de maneira eficiente e econômica
As a SaaS IT Management expert for more than 10 years, RG System offers a centric portal designed to help both MSPs and IT Pros manage efficiently IT infrastructures. The solution combines on the same interface 3 complementary modules: Remote Monitoring & Management, Data Backup & Restore and Endpoint Security. You can easily monitor, remote control, backup, restore and protect hybrids IT environements from a centric SaaS portal. Make IT Easy with RG System! RG System is a SaaS IT Management Platform that offers on a unified interface RMM, Data Backup & Restore and Endpoit Security features.
Kandji is an MDM solution for IT teams at businesses that run on Apple. We work with Apple Business Manager to automate device deployment so new employees can use pre-configured devices right out of the box. The only MDM with a pre-built library of 150+ automations, take advantage of features like app patching, compliance templates, and the industry's first macOS agent that auto-remediates, even when devices are offline. Save time with 1-click configurations for Mac, iPhone, iPad, and Apple TV. Next-generation Apple device management for macOS, iOS, iPadOS, and tvOS.
SQ provides Hospitality and General Public PC's with secure, locked down, customizable software. Protects against hacks and viruses, malware, wipes out every session without intervention. Offer Free Access, Time Increment Access, or Charge for access (accepts credit card, prepaid card ), payment portal. SQ also promotes a property's internal and external offerings by showcasing them directly on the desktop home screen. Secure, customizable, locked down proprietary software that wipes clean every session. Offer Free Access, Time, or Charge for use.
Galileo is a proactive, data-driven solution for IT capacity and performance management. Deep, predictive analytics and access to unlimited historical data helps organizations innovate and accurately align diverse infrastructure assets with capacity needs.With Galileo, IT teams can increase uptime, pinpoint usage trends, forecast demands, right-size environments and accurately plan for the future. Galileo is a proactive solution for IT performance management supporting servers, storage, SAN, database, networking and cloud.
Mantenha a produtividade remota no caminho certo com as estatísticas de e-mails. Configure rapidamente e entenda a atividade da sua equipe com informações detalhadas, como volume de e-mails, tempo médio de resposta e muito mais. Veja com quantos e-mails sua equipe lida para entender sua carga de trabalho. Saiba quanto tempo eles levam para responder e onde podem melhorar. Mantenha a produtividade remota no caminho certo com as estatísticas de e-mails. Configure rapidamente e entenda a atividade da sua equipe com informações detalhadas.
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Co-Browsing is a secure technology that allows a support agent to see what a customer sees on their screen, without downloads or installations. Being optimized for web and mobile, our Co-Browsing solution enables an agent to click or scroll, highlight key information, and, therefore, quickly guide a customer to a solution. Chatvisor Co-Browsing is independent of all communication channels; It simply integrates with your existing methods of communication such as phones, chat sessions, or emails. Xaleon Co-Browsing is an integrated customer engagement and support platform powered by next-level web analytics and co-browsing.
Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more. Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more.
Connect your computers to a personal network and access them from anywhere. The best solution for office or enterprise management. Cloud-Based Solution for Remote Access to Any Desktop
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A suite of 19 tools for monitoring network computers performance, managing and running programs remotely, viewing remote desktop, etc. A suite of 19 tools for monitoring network computers performance, managing and running programs remotely, viewing remote desktop, etc.
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A company that offers cloud backup & data recovery solutions through advanced monitoring and reporting tools. A company that offers cloud backup & data recovery solutions through advanced monitoring and reporting tools.
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Cloud platform for monitoring and management of IoT devices remotely. Comes with HW/SW status monitoring, system recovery, and more. Cloud platform for monitoring and management of IoT devices remotely. Comes with HW/SW status monitoring, system recovery, and more.
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Holistic suite of products for remote monitoring and management of systems across Windows, UNIX/Linux, OpenVMS, IBM i (AS/400), IBM AIX, HP-UX and Sun Solaris. Bridge legacy and modern platforms with integrated user account management (IAM - identity and privileged access management) and distributed file management. Set up automated alarms, thresholds, reporting and intelligent auditing requirements. Least privilege access with integrated audit log enables sysadmins to help desk users to use SEM Customizable tools for monitoring and managing systems, administering user accounts and auditing security in one single screen.
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A cloud-based platform for automated computer system management, monitoring, and remote access. A cloud-based platform for automated computer system management, monitoring, and remote access.
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Igiko Management Tools are a common set of web-based tools designed to provide users with features for remote access, management and monitoring of physical and virtual machines within a permission-based security model. Igiko has a built-in remote desktop gateway that allows you to establish connections with any of your computer or VM. Thanks to HTML5 RDP control implemented in the web console, users can work with remote desktops from anywhere using a web browser. Web-based tools designed to provide users with features for remote access, management, and monitoring.
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Never miss an important event on your Windows systems. As soon as something happens, you will receive a notification and you can react immediately, even when youre on the road. You have access from everywhere simply over your browser. Manage your systems from your Smartphone, Tablet, Notebook or from your Desktop PC. Get more out of your systems by identifying and fixing performance bottlenecks. Just a few mouse clicks is all it takes. Setup takes less than five minutes. Manage and monitor your Windows. Anytime. Anywhere. Free. Manage your systems from your Smartphone, Tablet, Notebook or your Desktop.
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Remote monitoring app to control you pc/server from anywhere. Execute tasks like shutdown, reboot, lock station, scripts and more. Remote monitoring app.
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Keep the connected devices operational, at any time, wherever they are. Keep the connected devices operational, at any time, wherever they are.
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Spyrix Activity Monitoring is a powerful tool to control user activity on MacOS. The key features include: webcam and microphone control, remote monitoring via online account, keylogging, screen capturing, watching Mac screen in real mode, URL blocking, time stats, websites and apps control etc. The application allows different methods of log delivery, including remote monitoring via online dashboard, checking logs manually in the program, and e-mail data delivery. Tool to track user activity on MacOS. The app allows remote control via online dashboard.
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Cloud based platform for monitoring and managing physical security, smart cities, and IoT networks. Cloud based platform for monitoring and managing physical security, smart cities, and IoT networks.
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shopfloor.io is an Industrial IoT application for cloud or on-premises operation with which you can connect your systems, products and employees and visualize all relevant data in well-structured cockpits. Either as the foundation of a scalable and secure industry 4.0 system architecture or by connecting to your existing infrastructure. Tapping into the IoT potential of your machinery creates added value for the manufacturer, the operator and the end-users of the equipment. shopfloor.io is an Industrial IoT application, which connects and visualizes your machinery, products and employees.
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O Work From Anywhere Yssy é uma ferramenta remota de supervisão e gerenciamento que pode conectar até 10 mil funcionários para empresas brasileiras. O Work From Anywhere Yssy é uma ferramenta remota de supervisão e gerenciamento que pode conectar até 10 mil funcionários para empresas brasileiras.
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With web portal, you can switch ON and OFF certain features at any time. You can view timesheet, invoice, work snapshots, webcam shoots, keyboard strokes, mouse clicks, website visits and powerful downloadable/shareable reports and get email notifications. If you have a team, then you can add your employee users and then start tracking their time & work. Klick Tracker is a work and employee time tracking desktop software that helps you and your team to record activities
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Congruity360's advanced monitoring service provides comprehensive, proactive monitoring with real-time alerts and reporting across an entire infrastructure, from servers and storage to network applications, with multiple options for managed ticket escalation and full remediation of incidents. Proactive monitoring features advanced analytics with next-generation capabilities extending beyond traditional incident management. Advanced Monitoring, Event Management, Escalation, and Remediation in One Solution - Monitor your Entire Environment
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XEOX is a cloud based remote management and monitoring tool with integrated patch management, CMDB & Inventory (Configuration Management Database) unit for your Microsoft Windows server and client infrastructure, software distribution, network management and much more. It is a central place where you can maintain the IT landscape of all computers and servers, which belong to your company and keep track of the inventory and software. Coud based RMM tool with integrated patch management, CMDB, software distribution, network management and much more.
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Syncro is a combined RMM and PSA Platform that includes Invoicing, Credit Card Payments, Help Desk, Customer Management, Automation, Scripting, Remote Access, Email Marketing and more. Syncro's fully integrated PSA, RMM, and Remote tools work harmoniously together to streamline your workflow so you have more time to focus on driving business growth. From a powerful PSA to an embedded RMM, Remote software, and an MSP-centric Dashboard, Syncro was designed specifically for IT Pros and MSPs. The Modern MSP Platform that combines RMM and PSA features to help MSPs Make More Money and thrive.
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Twingate enables businesses of all sizes to secure remote access to their private applications, data, and environments, whether they are on-premise or in the cloud. Built to make the lives of developers, DevOps, IT teams, and all end users easier, it replaces outdated, insecure, and difficult-to-maintain corporate VPNs which were not built to handle a world in which "work from anywhere" and cloud-based assets are increasingly the norm. Secures remote access to private apps, replacing corporate VPNs with a more secure and usable zero trust-based solution.
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Complete management of IT assets through a single tool, with a wide range of functionalities that integrate with the platforms. Complete management of IT assets through a single tool, with a wide range of functionalities that integrate with the platforms.