Portugal Mostrar produtos locais
111 resultados
Tenha uma visão clara do risco de acesso à TI invisível e SaaS. Saiba mais sobre o SailPoint
O SailPoint SaaS Management amplia a visibilidade da segurança de identidade para que seja possível descobrir e reduzir riscos de acesso oculto devido à TI invisível e a contas superprovisionadas. Coloque todos os aplicativos de software como serviço (SaaS na sigla em inglês) sob gestão e governança centralizadas para evitar combinações de acesso tóxico e risco de segurança. Saiba mais sobre o SailPoint

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Otimize seu uso de SaaS e gerencie todos os funcionários de forma eficaz com um Smart Workplace unificado. Saiba mais sobre o Basaas
O Basaas permite que as empresas combinem todos os aplicativos de negócios e os mesclem em uma solução empresarial abrangente e integrada. O gerenciamento central de todos os aplicativos cria transparência para o uso de soluções na nuvem e a sombra da TI é significativamente reduzida. Todos os usuários têm acesso a todos os aplicativos, dados e informações em um só lugar. O Basaas facilita o uso de muitos aplicativos de diferentes fornecedores e aumenta a produtividade dos funcionários. Saiba mais sobre o Basaas

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Junte-se a milhares de empresas que usam o Mine PrivacyOps para automatizar os fluxos de trabalho e otimizar as solicitações de privacidade para reduzir os riscos de conformidade. Saiba mais sobre o Mine PrivacyOps
Uma plataforma de negócios dedicada a operações de privacidade de dados que coloca os consumidores e a experiência do usuário (UX na sigla em inglês) no centro de tudo. – Fluxo rápido de facilitação de solicitações de assuntos de dados (DSR na sigla em inglês) e solicitações de acesso do titular dos dados (DSAR na sigla em inglês). – Controle e descoberta de fontes de dados com tecnologia de inteligência artificial (IA). – Tranquilidade e redução instantânea dos riscos de privacidade. – Integração sem código com as fontes de dados da empresa, incluindo Salesforce, Hubspot, Shopify, Klaviyo, Zendesk. – Conformidade com os regulamentos de privacidade, como o GDPR (regulamento europeu de proteção de dados) e a Lei de Privacidade do Consumidor da Califórnia (CCPA na sigla em inglês). Saiba mais sobre o Mine PrivacyOps

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Uma plataforma de adoção de produtos tudo-em-um para integrar os usuários, promover a descoberta de recursos e aumentar as taxas de conversão. Saiba mais sobre o Product Fruits
O Product Fruits permite adicionar tours interativos, orientações passo a passo e dicas ao aplicativo, oferecendo aos usuários a opção de enviar comentários. Tudo isso através de um editor fácil de usar, sem necessidade de codificação ou design. Seja uma startup pequena, mas dinâmica, com um aplicativo inovador ou uma grande empresa que fornece soluções empresariais complexas, o Product Fruits integra seus usuários, aumenta as conversões e reduz custos de suporte. Saiba mais sobre o Product Fruits

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Espaço de trabalho tudo-em-um no Gmail. Ofereça suporte aos clientes, gerencie tarefas e feche negócios diretamente da caixa de entrada.
A maioria das coisas começa e termina como e-mails, mas se espalha rapidamente por muitas outras ferramentas. Pare de alternar entre ferramentas e gerencie todo o fluxo de trabalho da caixa de entrada com o Drag. O Drag é a caixa de entrada compartilhada desenvolvida para usuários do G Suite. Transforme o Gmail no espaço de trabalho da equipe para dar suporte aos clientes, gerenciar tarefas e fechar negócios com apenas um clique. Usado por mais de 30 mil profissionais em mais de 30 países. * Fácil de instalar É fácil configurar. Não requer treinamento. Saiba mais sobre o Drag

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
The subscription platform built for mobile apps.
Everything you need to build, analyze, and grow subscriptions on iOS, Android, and the web with just a few lines of code. Saiba mais sobre o RevenueCat

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Keepit is a software company dedicated to data protection that specializes in cloud data backup and recovery covering all SaaS apps.
Keepit is the industry leader in cloud-to-cloud backup that provides complete coverage across all Microsoft 365 workloads: Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint, Groups, and Public Folders. Keepit's architecture runs on a secure, private infrastructure offering data immutability and securing data availability - always. With Keepit, you can manage your data independently from your SaaS provider. Saiba mais sobre o Keepit

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
SaaS management platform that discovers and automates your SaaS portfolio for reduced spend, increased visibility and IT efficiency.
Tori is the leading innovator of SaaS Management solutions, empowering companies with 500-5000 employees to discover and automate their SaaS ecosystem. Companies like Instacart, Palo Alto Networks, Delivery Hero, Payoneer and Monday.com partner with Torii to regain control of their IT business, reduce unnecessary spend, run IT more efficiently, and ensure the security and compliance of their SaaS stack. Saiba mais sobre o Torii

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Assuma o controle dos dados de marketing. Tenha todos os dados de marketing em um único lugar. Enfrentando desafios com os dados? Entre em contato. Existe uma solução.
Criado por profissionais de marketing para profissionais de marketing: colete todos os dados de marketing em um único lugar. Relatórios e painéis em tempo real eliminam o tempo de geração de relatórios manuais em 90%. O Improvado integra-se a mais de 150 plataformas: Facebook, Google Ads, LinkedIn, Twitter, Salesforce, Mailchimp - a escolha é sua. Extraia dados e envie-os para ferramentas de visualização como Tableau, Looker, Google Data Studio, Google Sheets, entre outras. Não requer desenvolvedores nem conhecimento de SQL. Saiba mais sobre o Improvado

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Zluri is the new normal in SaaS management tools. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS portfolio.
Stop managing your SaaS apps on spreadsheets. Zluri is a simple & secure tool that helps you to automate your SaaS management. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS stack performance. Reduce costs & optimize SaaS utilization based on data and actionable insights. Bring your shadow IT to light, proactively monitor & manage SaaS spend. Reduce your SaaS sprawl & wastage. Your spreadsheets can't scale, but Zluri can. Avoid human errors & automate your SaaS management with ease. Saiba mais sobre o Zluri

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Monitors the vulnerability management process, tracks remediation and ensures policy compliance.
Security Risk and Compliance Management - On Time, On Budget, On Demand -- Qualys is the first company to deliver an on demand solution for security risk and compliance management. Qualys monitors your company's vulnerability management process, tracks remediation and ensures policy compliance. QualysGuard is also the widest deployed security on demand platform in the world, performing over 150 million IP audits per year - with no software to install and maintain. Saiba mais sobre o Qualys Cloud Platform

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
dbaPlatform pro services account managers ensure consistent execution for every location. It's truly a "done for you" service.
As an agency, you know Google My Business listings require constant attention. If you don't have time to use the dbaPlatform SaaS, our white glove pro services team allows you to focus on working with your clients while we do all of the heavy lifting. Whether you need help managing hundreds of listings in a region or thousands of listings nationwide, dbaPlatform can help you save time. Saiba mais sobre o Google My Business Pro Services

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Fully automate your corporate spending & payment process; focus on the tasks that really add value and leave the rest to our AI
Yokoy automates business spend management with artificial intelligence by combining expense management, invoice processing, and handling of corporate cards on a single intuitive platform. With this approach, Yokoy goes beyond saving you time and money; it also provides new, data-driven insights and contributes to higher employee satisfaction. Why rely on siloed solutions when Yokoy simplifies every process step in spend management? Put your spend management on autopilot today! Saiba mais sobre o Yokoy

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Powerful low-code integration toolkit for SaaS developers - create, amplify, manage & publish native integrations from within your app.
Cyclr is a SaaS integration toolkit for SaaS platforms and app developers, providing a complete solution to serve your customers integration needs -- all from within your application. Manage your SaaS' native integrations across your team, from integration creation, in-app publishing and usage management. We handle all the updates, providing developer tools and a drag and drop designer to build and publish new self-serve integrations, to hundreds of applications, and workflows in minutes. Saiba mais sobre o Cyclr

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management platforms.
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management solutions. The software allows users to create applications using no code and without programming languages. It can help automate and simplify company procedures, manage data, offer collaboration tools and much more. Saiba mais sobre o Jamio openwork

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Patronum Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more.
Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more. Patronum takes the Google Workspace (G Suite) administrators wish list in order to create a set of must-have features to transform the way Google Workspace users, groups and resources are managed. Onboarding and Off-boarding users within Google Workspace can be time-consuming and costly. Patronum makes the whole process simple and intuitive. Saiba mais sobre o Patronum

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
BetterCloud is the mission control center for discovering, managing, and securing SaaS applications, data, and users.
BetterCloud is the leading SaaS Management Platform (SMP) that enables IT professionals to discover, manage, and secure their cloud applications in a best-of-breed world. The driving force behind our work is to ensure organizations get the transformative value and benefits of adopting SaaS applications, while ensuring IT has complete control over their environment and can serve as an enabler for the business. Saiba mais sobre o BetterCloud

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Comprehensive in-app payments infrastructure to grow your mobile app.
Apphud is the smartest way to integrate, measure and grow in-app purchases, including subscriptions, in iOS and Android apps. Made for leading mobile developers, marketers and product managers. Apphud provides a reliable subscriptions' infrastructure, deep real-time mobile analytics, powerful pricing A/B testing platform and tool set to increase app revenue, reduce churn and get customers insights. Saiba mais sobre o Apphud

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Free-to-use for one year includes G3.2GB Windows or Linux Cloud Server, 50 GB of Secure Block Storage & Snapshots, DNS, API, and More!
Create and deploy one or thousands of virtual machines in seconds. Atlantic.Net Cloud is easy-to-use, secure, scalable, and reliable. Get started with a free tier today for one full year, which includes G3.2GB Windows or Linux Cloud Server, 50 GB of Secure Block Storage, 50 GB of Snapshots, DNS, Dedicated IPv4 or IPV6 Address, Full Root Access, One-Click Apps, User-Friendly Control Panel, RESTful API, and More. Managed Services available to support HIPAA, and PCI projects. Saiba mais sobre o Atlantic.Net Cloud Platform

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Use Cloudmore to solve your B2B subscription billing and management challenges.
Cloudmore is a SaaS delivered end-to-end subscription commerce, management, and billing solution that can be used stand-alone or integrated via API with other parts of your technology stack. Use Cloudmore to market, sell, manage, and offer your customers an easy-to-use self-service experience. Cloudmore customers can build their service catalog without coding or use one of the pre-integrated services, with your commercial agreement with your vendor, or access one of the integrated distrstack. Saiba mais sobre o Cloudmore

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Intello enables IT to manage SaaS Ops with a centralized dashboard of all employees SaaS usage, security, and spend.
Automated management of your SaaS usage, security and spend. All in one place. Intellos leading SaaS Operations platform enables IT, Finance and Security leaders to take back control of every SaaS tool in use around the company. The real-time dashboards automatically shine a light on shadow IT, unused licenses, and more through direct integrations like Zoom, Google, Slack and hundreds more. Intello clients include companies like Peloton, Epic Games, Instacart, Dropbox, Jamf, and more. Saiba mais sobre o Intello

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Blissfully is the only complete IT platform that empowers IT teams to get the most from their two largest investments: people and tech.
Blissfully empowers IT teams with a platform that does it all. Blissfully provides organization, automation, and security to every aspect of your technology stack. Blissfully's complete IT platform includes ten key functionalities: SaaS management, Vendor Management, SAM, ITAM, IT Automations, SaaS Operations, Employee Help Desk, Workflows, Employee Lifecycle Management, and Access Management. Saiba mais sobre o Blissfully

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
O onetool é o centro de controle de todas as ferramentas baseadas na nuvem para gerenciar e provisionar usuários com facilidade.
O onetool é uma plataforma que ajuda as empresas a provisionar usuários (integração) e desprovisionar usuários (desligamento) para suas ferramentas baseadas na nuvem em um único lugar e com apenas alguns cliques. Seja você um especialista em gestão de TI ou não, o painel fácil de usar do onetool permite conectar as ferramentas baseadas na nuvem da empresa e gerenciar usuários (adicionar e remover) individualmente e em massa, por departamentos, com facilidade. Além disso, você pode obter um resumo de todos os usuários ativos, quanto está sendo gasto em suas ferramentas, entre outros. Saiba mais sobre o onetool

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Identify which apps your organization is using, the people using them, and how much your spending.
Substly was created because we got fed up by the time consuming and painful task of trying to keep track of all subscriptions, users, and costs in a spreadsheet. Dont get us wrong. We love spreadsheets. But lets face it, when it comes to keeping track of your company subscriptions there are better ways than using spreadsheets. Saiba mais sobre o Substly

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
O Setyl é uma solução de gestão de assinaturas e rastreamento de ativos de TI que permite que as empresas controlem os gastos com tecnologia.
O Setyl é uma solução dedicada à gestão de ativos de tecnologia, usada para distribuir, gerenciar e rastrear assinaturas de software e dispositivos físicos em uma organização. Substituindo planilhas e pastas compartilhadas, a plataforma de integração do Setyl simplifica e consolida as transações, os contratos e o uso das assinaturas e supervisiona as especificações e a localização dos ativos ajudando a empresa a controlar os gastos com tecnologia. Saiba mais sobre o Setyl

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
A low-code iPaaS for SMEs – made and hosted in Germany.
Locoia is a Germany-based all-in-one integration & automation platform (iPaaS) tailored-to-the European market with its special requirements in terms of data protection and GDPR-compliance. Locoia is a fully-fledged iPaaS with everything growth companies, SMEs, and enterprise customers could ask for: 1000+ connectors, incl. old-fashioned ERP systems, a low-code, and drag & drop workflow builder, advanced low-code programming helpers, scalable, and secure infrastructure, as well as strong support Saiba mais sobre o Locoia

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Companies like Budweiser, Honda, Michaels, and Tabasco all count on AnyRoad to measure the impact of their experiential marketing.
AnyRoad is the leading Experience Relationship Management (ERM) platform enabling brands to measure, scale, and implement their experiential programs. We empower companies to create brand loyalty, change consumer behavior, and understand their brand associations by providing data intelligence sourced from experiences. Our software integrates into CRM, ERP, and POS systems to complete the loop, building the model of how these experiences build loyalty, brand perception, and increase revenue. Saiba mais sobre o AnyRoad

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Descubra, gerencie, avalie e otimize aplicativos SaaS e softwares baseados na nuvem em um único sistema de registro com o Zylo.
A maior plataforma de gestão de SaaS empresarial independente, o Zylo transforma a maneira como as empresas gerenciam os portfólios de aplicativos SaaS. Por meio de um método de descoberta de SaaS com patente pendente, o Zylo cria transparência em relação aos gastos, propriedade, utilização de licença e comentário do usuário de SaaS. A plataforma de gestão de SaaS do Zylo oferece um sistema centralizado de registro que capacita os líderes empresariais a gerenciar, avaliar e otimizar totalmente seus investimentos em SaaS. Saiba mais sobre o Zylo

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
O Youzer é um software online avançado que ajuda as empresas a gerenciar as contas e ativos de TI de seus funcionários.
O Youzer é um software online que ajuda as empresas a gerenciar ativos de software e hardware (inclusive contas) para seus funcionários. Com o Youzer, é possível automatizar a criação/desativação de contas, a detecção de anomalias e a gestão de uso. Tudo em um único painel centralizado onde cada tipo de usuário (TI, RH, gerentes) pode encontrar o que deseja. Saiba mais sobre o YOUZER

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Portugal Produto local
O Lyme pode transformar um e-mail normal em uma notificação formal com efeito legal.
O Lyme é o equivalente eletrônico do correio registrado. Uma plataforma que pode transformar um e-mail normal em uma notificação com valor legal, proporcionando uma redução de 90% nos custos e no tempo, em comparação com o serviço postal tradicional, para uso amplo por governos e grandes corporações. Saiba mais sobre o Lyme

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Frontegg is a developer platform that enables product-led-growth via a user-management UI interface embedded seamlessly for SaaS apps.
Frontegg is a developer platform that enables self-service, security and enterprise-capabilities through a rich user-management interface, freeing up creativity and differentiation. Frontegg's platform doesn’t just provide you with Authentication & SSO via an embeddable login-box, but a full Admin Portal serving as the Settings area for SaaS app's end-users. Saiba mais sobre o Frontegg

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
O ExhibitDay é um software colaborativo online e de gestão de feiras comerciais para gerentes de feiras comerciais, expositores e equipes de eventos.
O ExhibitDay é uma ferramenta de planejamento, gestão de projetos e colaboração de feiras comerciais para gerentes de feiras comerciais, expositores e equipes de eventos. Saiba mais sobre o ExhibitDay

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Create your own digital HQ with Desktop.com's unlimited customizable workspaces, secure access management and cross-app chat.
Desktop.com is the ultimate online HQ for teams and individuals, providing organization, management and collaboration all in one place. As a complete remote team solution as well as digital life organizer Desktop.com is the smarter way to manage web-based resources and collaborate online. Enjoy Password Manager, SSO, MFA, organizational features as well as integrated chat and full HD quality video conferencing. Saiba mais sobre o Desktop.com

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms.
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms. Recurring is a simple way to keep track of your recurring expenses. Our live dashboard lets you keep tags on your subscriptions the moment you get charged. We use anonymized company data to find companies similar to you, and recommend tools that startups like yours are using. Just forward your invoices. Get a LIVE dashboard of your recurring expenses. Saiba mais sobre o Recurring

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Reduce SaaS costs by 30% with a complete overview of your SaaS environment, so you can optimize subscription contracts automatically.
USU Software Asset Management helps enterprises reduce SaaS costs by 30% by giving them a complete overview of their SaaS environment so they can optimize subscription contracts automatically and permanently. Data is accessed directly from SaaS providers, then processed, aligned with company data, and made available for evaluation. USU is the leading provider of software and services for IT & Customer Service Management, with over 40 years of experience and more than 50 Fortune 500 customers. Saiba mais sobre o USU Software Asset Management

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
SaaSTrax helps you manage and save money on company-wide SaaS. Get started in three easy steps with a free trial today!
SaaStrax is a software solution to help you manage and control your subscription expenditures. With SaaSTrax you can easily view and manage all software license across your organization, see wasted spend, and audit employee use of software subscriptions. One secure platform gives you complete control to all of your company-wide software subscriptions. Get started with a free trial! Saiba mais sobre o Saastrax

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Cledara helps companies bring visibility and control to their growing SaaS stack so that they can focus on serving their customers.
Cledara helps companies bring visibility and control of all their SaaS so they can scale their operational processes, comply with regulation and save money. From discovery to purchasing, management and cancellation, Cledara is the All-in-One SaaS management platform that companies love. Saiba mais sobre o Cledara

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Upzelo helps SaaS businesses reduce churn and increase retention, through real-time data, customised offers and feedback.
Upzelo is a web based platform that helps SaaS businesses reduce their churn and improve their subscription retention. Don't just analyse churn, fix it. Upzelo steps in before cancellation and through customised offers, real time data and better customer feedback it works to help reduce your churn. This allows you to stop wasting your time and money trying to win back lapsed customers. It's time to give retention more attention. Saiba mais sobre o Upzelo

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
SaaSLicense is a SaaS optimization platform assisting enterprise leaders with managing & optimizing SaaS licensing costs.
With SaaSLicense, eliminate inefficient, manual tracking of SaaS applications and contracts. With the SaaSLicense platform, gain full visibility into license utilization across the enterprise, uncovering Shadow IT, potential overage and waste. SaaSLicense simplifies contract management with a single system of record, renewal timelines and approval workflows. Gain maximum value in purchased SaaS applications and manage your SaaS budget with confidence. Saiba mais sobre o SaaSLicense

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending,Track vendor spend, products & cloud
Genuity's tools to help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform - Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending. Track vendor spend, products, cloud and more. Eliminate unused applications and instances. Easily identify opportunities to reduce spend and save. Set alerts to track changes in vendor spend, products and usage. Saiba mais sobre o Genuity IT Admin Suite

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
CoreView stops the chaos and gets Microsoft 365 under control.
CoreView stops the chaos and gets Microsoft 365 under control. Our Microsoft 365 Management Platform helps IT teams get the full value from M365, gain full oversight of their environment, and move at full speed. 10+ million users and the world’s largest organizations rely on CoreView to craft perfect privileges, eliminate wasted licenses, drive adoption, and automate repetitive tasks. A Microsoft Gold Partner, CoreView is Co-Sell Prioritized and available on the Azure Marketplace. Saiba mais sobre o CoreSuite

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Manage all your SaaS in one place, pay each vendor with a unique virtual credit card and purchase your SaaS at discounts up to 30% off.
NachoNacho allows businesses to manage all their software as a service subscriptions (SaaS) in one place. Separate, unique virtual credit cards are created for each subscription vendor, and spending limits and date restrictions are set for every card. A company-wide dashboard shows all subscriptions for every team member in one place. Cards can be issued to employees and suspended or canceled at any time. NachoNacho also features a SaaS marketplace with discounts of up to 30%. Saiba mais sobre o NachoNacho

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Stackshine helps you discover, track, and manage your software subscriptions in one simple platform.
Stackshine is a SaaS Management platform designed to help companies easily track their software spend and usage. Through integrations with tools you currently use, Stackshine brings together the information you need to make smarter decisions, control costs, monitor security risks, and collaborate with your team, all in one simple platform. Saiba mais sobre o Stackshine

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
O Veeam® Backup for Microsoft Office 365 é uma solução abrangente que permite fazer backup e restaurar seus dados do Office 365.
O Veeam® Backup for Microsoft Office 365 é uma solução abrangente que permite fazer backup e restaurar seus dados do Office 365, inclusive Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business e Microsoft Teams, para que seus dados estejam sempre protegidos e acessíveis. A Veeam oferece o poder de fazer backup seguro do Office 365 em qualquer lugar, inclusive no local, na nuvem em hiperescala ou em um provedor de serviços. Saiba mais sobre o Veeam Backup for Microsoft Office 365

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
IT Management Cloud simply helps companies discover, manage and optimize SaaS applications.
IT Management Cloud simply helps companies discover, manage and optimize SaaS applications. It allows businesses to gain complete visibility of SaaS applications and help them understand what SaaS apps they have, what those apps cost, and how they’re used, allowing them to identify underused and unused applications, as well as discover Shadow ITs. ITMC’s actionable insights help you make better decisions and manage every aspect of your SaaS investment confidently. Saiba mais sobre o Money Forward IT Management Cloud

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Manage VMs, Kubernetes or Serverless Functions with 99.9% SLA guarantee on ANY infrastructure: on-prem, public clouds, or at the Edge.
Platform9 delivers a SaaS-managed hybrid cloud solution that turns existing infrastructure into a cloud, instantly. We help enterprises drive digital transformation by enabling them to manage VMs, Containers and Serverless Functions on ANY infrastructure -- on-premises, in public clouds, or at the edge -- with a self-service, simple and unified experience. Customers such as Cadence, S&P Global, Autodesk, EBSCO, Juniper, and Aruba see +300% improvement in IT efficiency, +50% faster time to market Saiba mais sobre o Platform9

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Cloud cost management solution that offers spend monitoring, allocation reporting, RI planner, EC2 usage and AWS cost analytics.
Cloud cost management solution that offers spend monitoring, allocation reporting, RI planner, EC2 usage and AWS cost analytics. Saiba mais sobre o Cloudability

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Software asset management and license compliance. Avoid legal liability by capturing, analyzing, and managing your agreements.
Software asset management and license compliance. Avoid legal liability by capturing, analyzing, and managing your agreements. Saiba mais sobre o Binadox

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
An all-in-one solution to track, optimize, and benchmark your cloud software subscriptions.
Cleanshelf is the leading provider of software expense management solution focused exclusively on tracking, optimizing, and benchmarking cloud software spend. Cleanshelf's cloud technologies help companies save up to 30% on their SaaS spending by identifying unused subscriptions and wasteful plans. Headquartered in San Meteo, CA, Cleanshelf serves dozens of clients, including Drawbridge, Liip, DailyDeal, and Codeable. To learn more about Cleanshelf, please visit www.cleanshelf.com. Saiba mais sobre o Cleanshelf

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível
Extend ITAM/SAM control to Cloud IaaS / PaaS & SaaS applications on an enterprise scale. Simply select & activate the options you need.
Certero for Cloud gives IT centralized visibility & control over Cloud Infrastructure and SaaS subscriptions. Measure SaaS usage and clearly report and eliminate over-spend with products including O365, Salesforce.com, GSuite, Adobe, Dropbox, Wrike, Zoom +many more. Discover, inventory AWS, Azure IaaS/PaaS, measure usage, and performance and capacity planning. Identify & eradicate costly wasted assets. Part of the Certero unified platform for complete, single-pane-of-glass IT Asset Management. Saiba mais sobre o Vitado by Certero

Recursos

  • Gestão de despesas
  • Gestão de assinaturas
  • Gestão de licenças
  • Seguimento/Análise de uso
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de renovação
  • Identificação da TI invisível