82 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Ferramenta de planejamento visual fácil de usar para gestão de projetos. Planeje as etapas do projeto em uma linha do tempo colorida e tenha um resumo claro de quando as coisas precisam ser feitas. Use a exibição de painéis para acompanhar o status das tarefas. Mudança de planos? A interface simples, de arrastar e soltar, facilita o planejamento flexível. Saiba mais sobre o Toggl Plan Ferramenta simples para planejamento de projetos. Use painéis para priorizar e cronogramas para entender o que precisa ser feito e quando. Saiba mais sobre o Toggl Plan
A maneira rápida e simples de agendar pessoas e outros recursos nos projetos! Obtenha visibilidade da equipe em um calendário inteligente. Reservas por arrastar e soltar em segundos. Gerencie férias e outras folgas. Uma barra de disponibilidade ajuda no planejamento de capacidade. A gestão das interferências ajuda você a permanecer no controle. Painéis, notificações por e-mail e sincronização de calendário significam que todos estão em alta velocidade. Relatórios poderosos permitem supervisionar as taxas de utilização. Não requer instalação de software. A partir de apenas US$ 2,50 por pessoa/mês. 30 dias de avaliação gratuita. Saiba mais sobre o Resource Guru Aplicativo de rastreamento de projetos baseado na Internet, com gestão de licenças, painéis pessoais, gestão de conflitos, visibilidade de equipe e colaboração. Saiba mais sobre o Resource Guru
O Wrike é a ferramenta perfeita de gestão de projetos para equipes de 20 ou mais pessoas. Ele vem com segurança e escalabilidade de nível corporativo. Gerentes de projetos, gerentes de produto e gerentes de programa adoram esses recursos: gráficos de Gantt, calendários, visualização de carga de trabalho para gestão de recursos, painéis personalizados, estruturação por meio de pastas, projetos e tarefas e designação automática com base nos status das tarefas. Em uma equipe de marketing ou criativa? O Wrike for Marketers é um produto separado com modelos personalizados, ferramentas de prova e uma extensão da Adobe. Saiba mais sobre o Wrike O Wrike é uma ferramenta de gestão de trabalho para equipes de 20 ou mais pessoas. Perfeito para gerentes de projetos, programas e produtos, bem como equipes de marketing e design. Saiba mais sobre o Wrike
Confluence é um espaço de trabalho aberto e compartilhado que conecta as pessoas às ideias e informações de que precisam para criar impulso e fazer o melhor trabalho. Ao contrário das ferramentas de compartilhamento de documentos e arquivos, o Confluence é aberto e colaborativo, ajudando você a criar, gerenciar e colaborar em qualquer coisa, desde planos de lançamento de produtos até campanhas de marketing. Encontre trabalho facilmente, com espaços dedicados e organizados, conecte entre as equipes e integre-se perfeitamente ao pacote Atlassian ou personalize com aplicativos do Marketplace. Saiba mais sobre o Confluence Confluence é um espaço de trabalho aberto e compartilhado que conecta as pessoas às ideias e informações de que precisam para realizarem o melhor trabalho. Saiba mais sobre o Confluence
Acesse o site
O GoodDay é uma plataforma de gestão de trabalho, projeto, produto, tarefa, tempo e equipe que oferece às organizações as melhores ferramentas para planejamento de alto nível, alinhadas ao trabalho diário e para melhoria contínua de todos os processos com base na transparência. responsabilidade, agilidade e reconhecimento. Saiba mais sobre o GoodDay O GoodDay é uma plataforma de gestão de trabalho para projetos, tarefas, produtos, tempo e equipe de gestão e colaboração produtiva e transparente. Saiba mais sobre o GoodDay
O GanttPRO é uma ferramenta de planejamento de projetos on-line baseada em gráficos de Gantt. É usado por mais de 350 mil gerentes de projeto/produto, líderes de equipe, diretores executivos e outros gerentes de diferentes esferas. A curva de aprendizado curta e o design agradável da interface do usuário e da experiência do usuário permitem que gerentes e membros da equipe comecem a trabalhar imediatamente. Gestão de tarefas, recursos, custos e prazos, colaboração de equipe, carga de trabalho, modelos, exportação e muito mais – receba tudo GRATUITAMENTE em uma avaliação! Saiba mais sobre o GanttPRO Ferramenta de planejamento de projetos on-line baseada em gráficos de Gantt. Interface intuitiva, bom design UX/UI, recursos poderosos a preços acessíveis. Saiba mais sobre o GanttPRO
O todo.vu é um pacote de produtividade que oferece uma combinação única de CRM, gestão de tarefas, controle de tempo e funcionalidade de faturamento. O todo.vu é ideal para autônomos, consultores e equipes de qualquer tamanho, que se esforçam para alcançar maior eficiência, qualidade e transparência. O todo.vu é absolutamente gratuito para autônomos e todos os planos de preços são limitados ao custo de 11 usuários, ou seja, pague por 11 e use para quantos quiser. Saiba mais sobre o todo.vu CRM, gestão de tarefas, controle de tempo e faturamento para equipes, agências, autônomos e consultores. Saiba mais sobre o todo.vu
Easy Projects é uma plataforma de planejamento de projeto baseada em nuvem, ideal para equipes que se movimentam rapidamente dentro de organizações de porte médio e empresas que superaram suas ferramentas atuais de gerenciamento de projetos ou tarefas. Easy Projects oferece: Quadro Kanban e gráfico de Gantt Gestão de projetos robusta, apoiando WBS (hierarquia ilimitada), várias dependências, gestão de caminho crítico e de portfólio; Formulários customizados Aplicativos móveis Gestão de recurso Mais de 1.000 integrações Segurança de dados de classe corporativa Saiba mais sobre o Easy Projects Easy Projects é um software de planejamento de projeto baseado na nuvem para equipes de rápida movimentação, dentro de organizações de médio e grande porte. Saiba mais sobre o Easy Projects
Samepage é um premiado software de colaboração, criado para ajudar as equipes a criarem documentos em conjunto, compartilharem arquivos, gerenciarem tarefas e calendários, desenharem diagramas, editarem planilhas e mais: em tempo real. O compartilhamento seguro ajuda você a colaborar com colegas de trabalho, terceirizados, clientes, etc. A conversa em grupo e chamadas por vídeo integradas permitem que você veja a equipe e as conversas ao lado do conteúdo em que está trabalhando. Também se integra a centenas de aplicativos para lhe ajudar a consolidar fluxos de trabalho e evitar sobrecarga de e-mail. Saiba mais sobre o Samepage Software de colaboração criado para ajudar as equipes a compartilharem arquivos, gerenciarem tarefas, colaborarem em documentos, se comunicarem mais rápido e fazerem mais. Saiba mais sobre o Samepage
De vendas e marketing a RH e operações, as equipes podem criar e personalizar o Trello para atender às necessidades e estilos de trabalho exclusivos. E com mais de 100 integrações com outras ferramentas-chave, como o Google Drive, Slack, Jira e outros, o Trello é um centro vivo de colaboração entre equipes, não importa onde o trabalho precise acontecer. Vá da ideia para ação em segundos: os principais recursos do Trello são como relacionar a organização de notas no mural. O Trello é uma ferramenta de colaboração visual que cria uma perspectiva compartilhada para a equipe em qualquer projeto de uma maneira divertida e flexível.
Ver perfil
Jira Software is the worlds #1 software development tool used by agile teams to plan, track, report, and release software. Whether its Scrum or Kanban - or a variation thereof - Jira Softwares' flexible next-gen project allows teams to design the way it works best. Software teams have visibility into long term goals, project roadmaps, the status of work, and real-time release information-- all in a simple drag-and-drop interface that is easy to setup and customize on the fly. O Jira é a ferramenta de desenvolvimento de software número um usada por equipes ágeis. Milhões escolhem o Jira para planejar e desenvolver ótimos produtos. Experimente grátis!
O monday.com é uma ferramenta de gestão de projetos que sua equipe realmente gostará de usar. Com ele, fica fácil e divertido para todos colaborarem, concentrarem-se no que é importante e terem mais produtividade. Ele é a primeira ferramenta visual desse tipo e mostra, com uma rápida olhada, exatamente como as coisas estão. Finalmente livre-se de segmentos de e-mail dolorosamente longos, reduza o tempo das reuniões e sinta a satisfação de dar as tarefas como concluídas. O monday.com, uma ferramenta de gestão de projetos premiada, ajuda as equipes a planejar juntas e executar projetos que entregam os resultados no prazo.
O ClickUp é um aplicativo para substituir todos eles. É o futuro do trabalho. Mais do que apenas gestão de tarefas, o ClickUp oferece documentos, lembretes, metas, calendários, agendamento e até uma caixa de entrada. Totalmente personalizável, o ClickUp é ideal para qualquer equipe, para que todos possam usar o mesmo aplicativo para planejar, organizar e colaborar. O ClickUp é um aplicativo para substituir todos eles. É o futuro do trabalho. O ClickUp é o aplicativo n.º 1 em crescimento em 2019.
Ver perfil
Os planejadores de projetos bem-sucedidos precisam de ferramentas digitais que organizem, automatizem e priorizem as entradas e os resultados de seus processos. O Smartsheet é uma plataforma de execução de trabalho que permite que empresas e equipes passem da ideia ao impacto rapidamente. Use o Smartsheet para criar elementos de projeto consistentes, aumentar a velocidade e melhorar a colaboração com opções flexíveis que atendam às preferências individuais do trabalho. O Smartsheet é uma plataforma de execução de trabalho online, que permite que as organizações de todos os tamanhos planejem, gerenciem, automatizem e relatem o trabalho.

da Pixel Paddock

(822 avaliações)
Ver perfil
O aplicativo líder em gestão de recursos para agências, estúdios e empresas. Float ajuda as principais equipes do mundo, incluindo RGA, Vice e Buzzfeed, a prever o tempo desde 2012. Design bonito e simples, tecnologia extremamente rápida, colaboração em tempo real. A intuitiva interface de arrastar e soltar do Float simplifica o agendamento da equipe. Float inclui aplicativos para iPhone, iPad e Slack. Avaliação gratuita por 30 dias. O aplicativo líder em gestão de recursos para agências, estúdios e empresas. Com a confiança das marcas RGA, Vice e Buzzfeed.
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users worldwide in a variety of industries, small to mid-sized businesses use Insightly to manage opportunities at every stage of the sales process, link customer relationships, deliver projects, build quotes, and more. CRM solution for SMB to mid-sized businesses that manages opportunities, delivers projects, links relationships, and builds quotes.

da BigTime Software

(468 avaliações)
Ver perfil
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
O Mavenlink transforma seus negócios unindo gestão de projetos, colaboração, monitoramento de horas, gerenciamento de recursos e finanças de projetos em um único local. Os usuários conseguem ter uma melhor execução operacional, mais agilidade nos negócios e melhor desempenho financeiro. Com o Mavenlink, sua equipe obtém as informações necessárias para entregar projetos de maneira mais previsível e lucrativa. Indicada como a solução líder de gestão de projetos pelo Gartner. "O Mavenlink é a minha primeira opção para gestão de projetos" - Forbes Indicada como a solução líder de gestão de projetos pelo Gartner. "O Mavenlink é a minha primeira opção para gestão de projetos" - Forbes
Ver perfil
O ProjectManager.com apresenta ferramentas online de gestão de projetos, controle de horas e colaboração para gerentes e equipes. Com visibilidade em tempo real, os gerentes podem garantir que os projetos e as equipes estejam sempre no caminho certo. Além disso, os membros da equipe têm a capacidade de atualizar os quadros de horários e tarefas a qualquer hora, em qualquer lugar. É fácil entender por que equipes em mais de 100 países, como NASA, Ralph Lauren, Volvo e Brookstone, confiam no ProjectManager.com. Software de gestão de projetos online com painéis de projetos, gráficos de Gantt, quadros Kanban e colaboração em equipe.
Ver perfil
Aha! is the world's #1 roadmap software. We help more than 5,000 companies and 300,000 users create strategic plans. The company was founded in 2013 by Silicon Valley veterans and product management experts Brian de Haaff and Dr. Chris Waters. Aha! is one of the fastest-growing software companies in the U.S. The company is self-funded and profitable, with an entirely remote team. Learn more at www.aha.io. World's #1 roadmap software

da Construction Computer Software

(116 avaliações)
Ver perfil
This leading Estimating & Project Management Software, uniquely combines its powerful features of analytical Estimating, Critical Path Planning , dynamic Forecasting, Project Cash flow modelling, Resource list, monthly Valuations & Earned Value management conveniently into a single user interface. Candy's advanced features include Subcontract Management, Electronic 3D quantity take-off linked to the bill of quantities & seamless integration with BuildSmart Procurement & Accounts Estimating & Project Management Software, including Estimating, Planning, Forecasting, Cash flow, Valuations & Earned Value management.
O SkedPal ajuda a reprogramar os dias e evitar interrupções. Fácil de usar e intuitivo. O SkedPal ajuda a reprogramar os dias e evitar interrupções. Fácil de usar e intuitivo.
Ver perfil
O Clearview InFocus é uma solução de ERP baseada em projetos, criada para arquitetos e engenheiros administrarem suas empresas de maneira mais lucrativa e com maior facilidade. Gerencie todo o ciclo de vida do projeto da sua empresa, desde a oportunidade até a conclusão do projeto, com contabilidade, cobrança e controle de horas e despesas em tempo real. Esses recursos, combinados com os painéis de análise, a camada de gerenciamento de API e a análise de banco de dados do InFocus, integrados em tempo real, o diferenciam de qualquer outra solução de ERP do mercado. O Clearview InFocus é uma solução de ERP baseada em projetos, criada para arquitetos e engenheiros administrarem suas empresas de maneira mais lucrativa.
O inMotion é uma solução de fluxo de trabalho que ajuda as equipes de marketing e design a colocar o conteúdo no mercado mais rapidamente. Com o inMotion, sua equipe tem controle e visibilidade do progresso do projeto com uma única ferramenta para receber solicitações de projetos, iniciar projetos e alocar recursos, acompanhar tarefas e prazos, colaborar no trabalho em andamento, gerenciar o processo de aprovação e gerar relatórios com as principais métricas de produtividade. Ele ajuda a automatizar tarefas administrativas para recuperar 7 horas por semana de cada membro da equipe. Gerenciamento de fluxo de trabalho para equipes de marketing e design que precisam de visibilidade e controle aprimorados para levar o conteúdo ao mercado mais rapidamente.
Upwave is a productivity platform for collaborating on projects, innovation processes, and daily tasks. Manage your teams, projects and tasks in a visual manner - all in one place. Work with predefined task boards and strategy canvases, like Business Model Canvas and SWOT. Track time, estimate and report progress. Easily and securely involve outside collaborators. The intuitive and user-friendly interface makes it easy to get everyone onboard - no extra training needed. Upwave is a visual productivity platform that helps modern businesses thrive. Organize, plan, track, collaborate and get things done.
O Backlog é uma ferramenta de gestão de projetos online tudo-em-um para gestão de tarefas, controle de versão e rastreamento de erros. Reunindo os benefícios organizacionais da gestão de projetos com o poder e a conveniência do gerenciamento de códigos, o Backlog aprimora a colaboração da equipe em grandes e pequenas organizações. Planeje o trabalho, acompanhe o progresso e libere atualizações de código diretamente no Backlog. Os principais recursos incluem subtarefas, status personalizados, quadros no estilo Kanban, gráficos de Gantt, gráficos de burndown, Git e SVN e wikis. Gestão de projetos e código, finalmente juntos. Planeje o trabalho, acompanhe o progresso e libere o código diretamente no Backlog para colaboração tudo-em-um.
O Forecast é um software para gestão de recursos e projetos completo para equipes em crescimento com clientes exigentes. Os especialistas em projetos podem melhorar os processos de planejamento de projetos, contando com uma visibilidade clara da carga de trabalho dos recursos em vários projetos. A solução é ideal para empresas com mais de 50 funcionários que desejam um resumo completo dos recursos e portfólios de projetos, juntamente com informações de rentabilidade, em um único software. Para empresas que desejam melhorar os processos de planejamento de projetos, contando com uma visibilidade clara da carga de trabalho dos recursos nos projetos.
O ProofHub é um software de gestão de projetos baseado em SaaS (software como serviço) que vem com bate-papo em grupo integrado, discussões rápidas sobre projetos, fluxos e quadros de trabalho, relatórios de projetos e muitos outros recursos avançados. Ele permite que as equipes colaborem e se comuniquem nos projetos de maneira fácil e flexível em um só local e também está disponível para os sistemas operacionais Android e iOS; tornando mais fácil até mesmo que equipes remotas permaneçam conectadas. Além disso, você também recebe uma avaliação gratuita antes de optar pela versão paga. O ProofHub é uma ferramenta online de gestão de projetos e colaboração que facilita a colaboração entre equipes e a gestão de projetos.
Open source project management software with a wide set of features. It enables multi-project management, team collaboration and communication along the entire project life cycle. OpenProject supports classical and agile project management: task tracking, Agile boards, Gantt charts, wiki, meetings management, bug reporting, time tracking and cost reporting, budgeting, and much more. There is a free Community Edition, a hosted Cloud Edition and an on premise Enterprise Edition. Open source project management software with a wide set of features. It supports teams along the entire project management life cylce.
Aplicativo de planejamento de projetos online que calcula automaticamente o caminho ideal para o seu projeto e prioriza o trabalho para a equipe. Aplicativo de planejamento de projetos online que calcula automaticamente o caminho ideal para o seu projeto e prioriza o trabalho para a equipe.
Proggio é uma linha de tempo colaborativa, gestão das tarefas e portfólio de projetos para equipes. Possui um cronograma visual inteligente, que se transforma em um plano de ação em equipe em minutos. A solução possui poderosas ferramentas de gestão das tarefas para manter todos no caminho da meta e uma visão da gestão de portfólio de projetos automática que pode ser compartilhada com a gerência. Perseguir os membros da equipe por atualizações não é mais necessário! Todo relatório de progresso dos membros da equipe está claramente refletido no cronograma do projeto. A plataforma de gestão de projetos de rápido crescimento da Proggio apresenta um cronograma colaborativo para as equipes de projeto. Comece a AVALIAÇÃO GRATUITA hoje!

da Inspire Associates

(19 avaliações)
Ver perfil
Inspire Planner is an intuitive project management app for Salesforce. For years we have searched for an effective Salesforce-native project management application with little success. Our search on the Salesforce AppExchange led us to apps that were either too expensive, had too many features that we didnt need, or were selling a new way of doing things. We chose to put our talents to work and develop the app we were in search of. This vision became Inspire Planner. Inspire Planner is a powerful yet easy-to-use Salesforce project management app ideal for projects of any shape & size.
Introducing a new way to manage projects and the team. Simple and visual, with a space for everyone on the team. With no setup or training required, its perfect for the whole company and projects of all sizes. Mosaic combines all your essential project management features, powered by an automation engine. Transform how you manage work and the team. Finally, you can plan, track and manage - all in one place. Seus recursos essenciais de gestão de projetos potencializados pela automação. Criado para ser tão intuitivo, que as equipes podem usar imediatamente.
The VOGSY Professional Services Automation Platform provides everything a professional services organization (PSO) needs to run its business, spanning the entire quote-to-cash lifecycle. Built specifically for the Google Platform, VOGSYs solution lets companies take full advantage of all of the tools, capabilities, scalability and security that Google offers with an end-to-end, simple and sophisticated PSA solution. Professional Services Automation solution built on the Google Cloud Platform
Shared online project planning and resources management tool. Shared online project planning and resources management tool.
InLoox is the full-featured yet easy-to-use and flexible software solution for professional project management in Microsoft Outlook, on the Web and on your smart devices. The software is a powerful solution that facilitates the combined management of projects, teams and tasks, documents, resources, mind maps, and budgets. With InLoox, you manage and realize projects faster, easier and more efficiently. The intuitive user-interface makes InLoox an extremely user-friendly project solution. InLoox helps streamline business processes and teams to increase their productivity by better planning, managing and collaborating.
Most task & project management tools don't actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesn't suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a task & project management automation tool that saves your team precious time and money.
Plataforma completa de gestão do trabalho para equipes que precisam controlar tarefas, projetos e processos. Menos micro-gestão e mais lucratividade. Solução de gerenciamento de projetos e fluxo de trabalho, com belos painéis e poderosos relatórios habilitados para IA.
Forget the complex planning systems. Planner is the construction success platform that gets the whole team on board and tracks project performance for you. Save time. Move faster. It's easy. Get more time back in your day and avoid delays on your project with Planner. Try it, youll see.
Ver perfil
Say hello to Merlin Project 5! The next generation of Merlin Project app is here. With kanban boards, groupings, resource pool, mind maps & much more we define with this version again the standard for project management software on the Mac. Merlin Project is the professional tool for project managers for the Mac. Try out the new version absolutely free for 30 days!

da SISCO Management & Systems

(10 avaliações)
Ver perfil
MILEMATE! is a project control application, that allows users to manage physical and certified progress measurement, planning and accounting. Any project can be organized through hierarchical weighted structure and logical views. Planned data from the scheduler are compared with relevant earned and actual values. A project document repository is available with final dossier definition. Inspection forms can be managed through QR code. Available in SaaS/On-Premise options MILEMATE! is your Project controller for effective management of all project types. Client/Server, online or stand alone installations
Improve collaboration and get full visibility over project and tasks status, revenue and margins, utilization and schedules, productivity and profitability levers Share a single environment for a better collaboration between your teams, management and external resources. Improve project planning and on-time delivery. Cloud-based software for professional services firms that improves project planning and collaboration among all resources.
MindGenius Online is a complete project management solution providing a workspace for requirements gathering, and for the creation and management of tasks, timelines and projects, supported by dashboards and social communication. Barvas guides users through a six-step process based on years of experience and close engagement with project managers: understand objectives, gather requirements, agree project scope, create the plan, deliver the project and monitor and review. MindGenius Online is a project management platform that supports all stages of a project from front-end planning to task management.
Ver perfil
Create, collaborate or share Gantt charts with drag and drop simplicity using online project planning system. Create, collaborate or share Gantt charts with drag and drop simplicity using online project planning system.

da Micro Planning International

(4 avaliações)
Ver perfil
Consolidates and reports on the progress and cost performance of projects, and manages the allocation of resources. Consolidates and reports on the progress and cost performance of projects, and manages the allocation of resources.
AI management software for ad agencies that drives profitability by measuring and predicting earnings, utilization and productivity. AI management software for ad agencies that drives profitability by measuring and predicting earnings, utilization and productivity.

da Lifeline Systech Solutions

(4 avaliações)
Ver perfil
Whizible is a product which can help you with enterprise resource planning, project management, IT service management, resource management and timesheet management. It is an EMS platform where you can get all the benefits of a business process management software. for more details visit - www.whizible.com Enterprise Project Management Software
Avion is a real-time, collaborative user story mapping tool for agile teams. With Avion you can: 1) Visualise your entire product and its user journeys on a user story map. 2) Effectively plan future releases and uncover gaps in your plans by identifying dependencies. 3) Focus on delivering real value to your users by prioritising the right work. 4) Easily share your release plans and product roadmap with your whole team Take your product backlog to the next level with Avion a real-time, collaborative user story mapping tool for agile teams.
Powerproject is the preferred scheduling software of construction professionals throughout the world, Available in stand-alone, enterprise and cloud versions it combines easy-to-use drag and drop functionality with powerful feature rich capability. It includes an integrated BIM module for 4D planning by combining a 3D model and project plan in one application, plus a free viewer for easy sharing throughout the build process. It has an accompanying app for progress reporting via mobile devices Project scheduling software specifically developed to meet the needs of the construction industry.
Ruum is a powerful, intuitive, lightweight project management and collaboration tool. It's the only productivity software fully integrated with the SAP C/4HANA suite. Use Ruum to manage teams, projects, and keep track of your and your team's progress. With Ada, Ruum's AI-powered virtual assistant, losing track of milestones and tasks is a thing of the past. You can monitor progress, generate reports, and collaborate all in one place. Collaboration and project management software at its best. Ruum is a powerful, intuitive, lightweight, AI-driven project management and collaboration tool with native SAP C/4HANA integrations.
ProPlanner is a web & mobile platform built from the ground up that helps construction companies prevent delays, avoid cost overruns and plan projects more efficiently by helping them implement Lean Construction techniques with BIM methodologies, improving team coordination, empowering workers in the field, increasing compliance and quality, generating real-time analytics, and creating automatic reports to keep projects on track. Web and mobile platform for managing construction projects based on Lean Construction and BIM methodologies.
High level decision support and scenario tool: Enterprise Portfolio Simulator uses modeling technology to predict the performance of project portfolios while identifying schedule, financial, and resource risks. These risks are then mitigated virtually, using scenario planning, to ensure more projects can be included in the portfolio, while being completed on-time and within organizational constraints. Decision support technology to predict the performance of project portfolios while identifying schedule, financial, and resource risks.
Companion by Minitab is the only solution to blend customizable Continuous Improvement tools, centralized data retention, and maintenance, with real-time dashboarding. Whether it is to enhance process improvement through increased visibility, oversight and governance, or to optimize products and services through the use of best-class tools, Companion provides everything you need to make your Continuous Improvement projects more visible, effective and profitable. Customizable Continuous Improvement tools, centralized data capabilities, and real-time dashboards. All in one application.
Organize all the activities of your company in a better way through the app. Managing your teams has never been so easy. Organize all the activities of your company in a better way through the app. Managing your teams has never been so easy.

da Steelray Software

(0 avaliações)
Ver perfil
Steelray Project Analyzer can assess the health of your project schedule with one click and assure compliance with best practices and pre-audit metrics. Assess the health of your project schedule with one click and assure compliance with best practices and pre-audit metrics.

da Playbook

(0 avaliações)
Ver perfil
Cloud-based project development tool that helps hardware product development teams visualize products and bring efficiency around operations. Cloud-based tool that helps hardware product development teams visualize products and bring efficiency around operations.

da Zeitgeber

(0 avaliações)
Ver perfil
Solution made to give you an overview about your Projects, Budgets and Resources. Solution made to give you an overview about your Projects, Budgets and Resources.

da ValueMiner

(0 avaliações)
Ver perfil
The first and leading Business Facilitating Software providing consistent overview through structure and visualization. The first and leading Business Facilitating Software providing consistent overview through structure and visualization.

da KAP IT

(0 avaliações)
Ver perfil
iObeya is a unique solution that virtualizes project rooms, dedicated to the practice and rituals of Visual Management and all other forms of "post-it" meetings. For large and mid-size Lean and Agile organizations, confronted primarily by the challenges of multi-site collaboration and space constraints. Enables visual collaboration anywhere in real time from any device and immerses users in a natural working experience by reproducing physical interactions perfectly. Digital Visual Management for Lean & Agile companies

da Costlocker

(0 avaliações)
Ver perfil
A time, cost, and profitability management tool for the financially focused agency CEO and their team. A time, cost, and profitability management tool for the financially focused agency CEO and their team.

da Preceden

(0 avaliações)
Ver perfil
Preceden makes it easy to create interactive timelines to keep track of all the moving pieces in your project. It's used by project managers at Box, Comast, VMWare, Netflix and hundreds of other organizations. Preceden is an easy-to-use timeline maker that lets you quickly create great looking project planning timelines.

da Critical Path Method Support Tool

(0 avaliações)
Ver perfil
A project management solution with features for project planning, exporting to PDF or CSV, multi device integration, and more. A project management solution with features for project planning, exporting to PDF or CSV, multi device integration, and more.

da Comindware

(0 avaliações)
Ver perfil
Online project planning tool that helps team members and project managers optimize resource allocation, track and prioritize tasks. Online project planning tool that helps team members and project managers optimize resource allocation, track and prioritize tasks.

da SocialOptic

(0 avaliações)
Ver perfil
Project planning application that allows users to outline timeline and milestones for projects and track progress. Project planning application that allows users to outline timeline and milestones for projects and track progress.

da Facility Planning Arts

(0 avaliações)
Ver perfil
Scope a complex building in under 2 hours using streamlined integrated database technology. Normalize processes, institutionalize knowledge, inspire collaboration. Guide project teams to design in alignment with your company's facility strategy and business requirements. Maintain a single repository of facility planning data, work with agility, share information, document and track decisions, communicate well with senior management, and reduce construction timelines. Get to market faster. Scope a complex facility in under two hours. Get to market faster.

da FluentPro Software

(0 avaliações)
Ver perfil
A financial management system designed to ensure projects stay on budget and improve profitability. A financial management system designed to ensure projects stay on budget and improve profitability.

da Solvation

(0 avaliações)
Ver perfil
Impiria focuses on company-wide and holistic planning. Plan your projects on the basis of available employee capacities and thus prevent costly project failures. Impiria helps by automatically suggesting employees for your projects based on their qualifications and, if necessary, calculating a possible end date. This greatly reduces the time required for your project planning and increases adherence to schedules. Capacity and project planning software with a simple and user-friendly interface for small and medium-sized businesses.

da Render Networks

(0 avaliações)
Ver perfil
Transforms geo-spatial network design into deliverable work enabling large-scale projects to be deployed faster than ever before. Transforms geo-spatial network design into deliverable work enabling large-scale projects to be deployed faster than ever before.

da PlaceChangers

(0 avaliações)
Ver perfil
Easily create engagement campaigns for use in local and master planning projects. Easily create engagement campaigns for use in local and master planning projects.

da Herbby

(0 avaliações)
Ver perfil
Herbby is a SAAS software 100% online and provide tools to manage project, time sessions, accounting and billing. Herbby is a SAAS software 100% online and provide tools to manage project, time sessions, accounting and billing.

da ComOpps

(0 avaliações)
Ver perfil
ComOpps helps automotive, plastics, materials and chemical companies work better, together. Connect your sales, service, technical and leaderships teams to dramatically improve line of sight and get more done. Integrated Business Management Solutions.

da JobBag

(0 avaliações)
Ver perfil
JobBag is the premier business management system for creative and design businesses. Bringing your entire team onto one easy-to-use solution. Project management, time management and a full accounting solution all in one. Create plans, quotes, manage job costings, raise POs and invoices, pay bills and run your Single Touch Payroll. Enabling you to build a single source of truth for your business and your clients. Improve your cash flow, manage your projects and grow your business profitably. The business management system for design businesses and creative agencies. One source of truth for all your team.

da Dozillo

(0 avaliações)
Ver perfil
Dozillo is a project management and time tracking platform that makes it easy for teams to log time and stay focused on daily tasks so that projects hit deadlines and stay within budget. Key features include, resource planning, time tracking, task allocation, project budgeting, project monitoring, Todo lists, sub tasks, reports, team scheduling, workload management and team holiday/vacation management. Dozillo makes it easy for teams to track time, schedule work and manage tasks across multiple projects.

da Timewax

(0 avaliações)
Ver perfil
Timewax is an online planning software that helps businesses optimise their project and resource planning, available from any device. Timewax is an online planning software that helps businesses optimise their project and resource planning, available from any device.

da SoftwarePlant

(0 avaliações)
Ver perfil
Project portfolio management for agile, hybrid, and waterfall organizations that use Jira. BigPicture has a selection of tools: Scope, Gantt charts, Roadmaps, Agile Board, Risk matrix, Teams, Resource management, and Reports. Learn on predefined data, then create your work breakdown structure from scratch. Combine Jira's low-level tracking capacity with the bird's eye view of BigPicture. Project Portfolio Management for Jira. Scope and oversee multiple projects in Jira.

da Siteware

(0 avaliações)
Ver perfil
STRATWS ONE helps companies to collect and consolidate data in KPIs. It empowers managers to act when results are below the target using problem solving methodologies as DMAIC and PDCA. Our collaborative platform increases the engagement in company's goals and performance. STRATWS One helps companies to collect and consolidate data in KPIs and empowers managers to act when results are below the target.

da th data

(0 avaliações)
Ver perfil
planeus - die einfache und schnelle Fertigungsplanung. Schaffen Sie Transparenz in Ihrer Produktion. Visualisieren Sie Aufgaben in einem Gantt-Diagramm. Reagieren Sie sofort auf Konflikte und behalten Sie Ihre Auslastung im Blick. Haben Sie jederzeit Zugriff auf Ihre Daten - ob mit Tablet, PC oder Smartphone. Reduzieren Sie den Kosten- und Zeitaufwand. Steigern Sie die Akzeptanz Ihrer Mitarbeiter und profitieren Sie von unserem Know How - wir machen Ihre Produktion effizient. planeus - Ihr PPS für Schnelligkeit und Effizienz. Cloudbasiertes MES für alle Geräte. Einfach, effektiv und transparent.

da Consolve Technologies

(0 avaliações)
Ver perfil
Consolve is the world's best workplace conflict-avoidance and engineering decision management software. Inspired by Delphi Method of Data-driven Decision making. Consolve provides workplace conflict avoidance through data-driven decision workflows. Consolve is the world's best workplace conflict-avoidance and engineering decision management software.

da Phoenix Project Management Systems

(0 avaliações)
Ver perfil
Project management solution that enables businesses to manage scheduling, cost, and resources via data import/export and more. Project management solution that enables businesses to manage scheduling, cost, and resources via data import/export and more.

da DashboardPM

(0 avaliações)
Ver perfil
Project Management solution that enables businesses to manage tasks, schedules, progress status and more via a centralized dashboard. Project Management solution that enables businesses to manage tasks, schedules, progress status and more via a centralized dashboard.

da S.I.M.

(0 avaliações)
Ver perfil
Web-Planning is a collaborative tool for project planning and Gantt visualization. It also provides real-time analytics and statistics. The only collaborative application that simultaneously manages the Planning of your resources and your "Gantt" project in real time. Web-Planning is a collaborative tool for project planning and Gantt visualization. It also provides real-time analytics and statistics.

da Fresh Focus Studios

(0 avaliações)
Ver perfil
Studio Organiser is a project and task management software removing the need for spreadsheets, countless emails and chasing status updates. Studio Organiser is designed to help Studio Managers build a streamlined, productive and scalable process into any creative environment. Studio Organiser encourages the highest level of visibility and collaboration. And with the simple to use Asset Manager feature you can store, download or share your final files with clients or any key stakeholder. Brief, Schedule, Create and Share. Studio Organiser addresses your traffic issues in your studio with a simple to follow process.