65 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Reserve uma sala de reuniões em qualquer dispositivo: na área de trabalho, no celular ou na tela da sala na entrada da sala de reuniões. Saiba mais sobre o Bisner
O Bisner é uma plataforma de reserva de salas online que permite o agendamento em tempo real de salas de reunião, mesas ou escritórios, acessível em dispositivos móveis, desktops e displays de salas a qualquer momento. Uma ferramenta de reserva de salas fácil de usar, com um resumo simples e organizado da disponibilidade das salas para evitar conflitos de comunicação e agendamento. A plataforma fornece informações úteis sobre o uso de salas e os padrões de reservas e cancelamentos para aumentar a eficiência do espaço de escritório. Saiba mais sobre o Bisner
O Bisner é uma plataforma de reserva de salas online que permite o agendamento em tempo real de salas de reunião, mesas ou escritórios, acessível em dispositivos móveis, desktops e displays de salas a ...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Skedda makes it a pleasure to manage the demand for your meeting rooms.
Scheduling the shared spaces in a busy office can be a challenge. Designed specifically for this type of use, Skedda is perfect for meeting rooms, conference rooms, company resources and presentation areas. With Skedda you can ensure that spaces are booked fairly, that privacy and accountability are upheld for each user, and that double-bookings never happen!
Scheduling the shared spaces in a busy office can be a challenge. Designed specifically for this type of use, Skedda is perfect for meeting rooms, conference rooms, company resources and presentation a...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Compartilhe agendas lado a lado de compromissos, reuniões de grupo, salas de conferência, recursos, instalações e muito mais.
O Office Tracker é uma solução total de gestão de escritório que simplifica o agendamento, a gestão de clientes, a gestão do tempo e as comunicações em grupo. Todo o seu escritório economiza tempo, elimina erros e melhora a produtividade. Automatize todo o processo de agendamento, agende e compartilhe informações de pessoas, salas, recursos.
O Office Tracker é uma solução total de gestão de escritório que simplifica o agendamento, a gestão de clientes, a gestão do tempo e as comunicações em grupo. Todo o seu escritório economiza tempo, eli...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
O FM:Interact ajuda as organizações a melhorar a gestão de espaço, ocupação, ativos, movimentações, manutenção, arrendamentos e propriedades.
O FMS:Employee é uma plataforma de programação integrada que aumenta a produtividade do funcionário com gerenciamento inteligente e intuitivo do espaço de trabalho. De soluções de compartilhamento de mesa e plantas baixas interativas a reservas de salas e sinalização digital, ele oferece uma experiência superior ao local de trabalho e aos funcionários. Um complemento do Graph API Outlook e a programação móvel solidificam o local de trabalho digital para funcionários remotos, móveis e distribuídos. Os sensores IoT fornecem informações sobre a utilização, otimizando ambientes de trabalho flexíveis.
O FMS:Employee é uma plataforma de programação integrada que aumenta a produtividade do funcionário com gerenciamento inteligente e intuitivo do espaço de trabalho. De soluções de compartilhamento de ...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Com o iOFFICE Space Panels, é possível criar novas reservas, estender uma reunião, encerrar uma reserva antecipadamente e enviar solicitações de serviço.
No iOFFICE, reservar uma sala de reuniões deve ser a parte mais fácil do seu dia. O software de reserva de salas já facilita isso, mas torna a tarefa ainda mais fácil, tão fácil como caminhar por uma sala e olhar pela janela. Com Space Panels, é possível transformar qualquer iPad em um painel de agendamento de salas para criar novas reservas, estender uma reunião, terminar uma reserva antecipadamente, enviar solicitações de serviço e muito mais.
No iOFFICE, reservar uma sala de reuniões deve ser a parte mais fácil do seu dia. O software de reserva de salas já facilita isso, mas torna a tarefa ainda mais fácil, tão fácil como caminhar por uma s...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
O CalendarWiz oferece tudo o que as organizações precisam em um calendário. Um link para compartilhar. Um clique para atualizar todos os envolvidos.
O CalendarWiz oferece tudo o que as organizações precisam em um calendário. Impulsione a comunicação com os recursos de calendário compartilhado, plug-ins de sites e aplicativo para dispositivos móveis. Novos recursos incluem convite com confirmação de presença, gerenciador de arquivos e imagens, além de assinantes de e-mail com formulário de inscrição. Suporte gratuito por e-mail incluído em todos os planos.
O CalendarWiz oferece tudo o que as organizações precisam em um calendário. Impulsione a comunicação com os recursos de calendário compartilhado, plug-ins de sites e aplicativo para dispositivos móve...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Conheça melhor. Conheça o Joan.
O Joan é uma solução simples para gerenciar salas de reunião, otimizar o uso das salas de conferências e exibir informações relevantes onde elas são necessárias. O Joan conta com a confiança de muitas empresas da Fortune 500 e é usado diariamente por mais de 800.000 funcionários de escritório em todo o mundo. Com a implementação do Joan, é possível eliminar: reservas duplicadas, interrupção de reuniões, reuniões-fantasma e a pesquisa diária de salas de reuniões gratuitas quando elas são mais necessárias.
O Joan é uma solução simples para gerenciar salas de reunião, otimizar o uso das salas de conferências e exibir informações relevantes onde elas são necessárias. O Joan conta com a confiança de muitas ...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Software simples e eficaz de reserva de salas. O YArooms ajuda você a agendar salas de reunião.
Ele ajuda você a agendar salas de reunião em um navegador, tablet, telefone e até mesmo no Outlook. O YArooms é um sistema de reserva de salas de reunião baseado na internet, que facilita a gestão de salas e recursos em qualquer lugar, mesmo que seja em um fuso horário ou local diferente. O YArooms é um dos únicos produtos do mercado que construiu um mecanismo de reservas próprio e oferece gestão de colisões de participantes, impedindo que as pessoas participem de várias reuniões ao mesmo tempo (pode ser desativado).
Ele ajuda você a agendar salas de reunião em um navegador, tablet, telefone e até mesmo no Outlook. O YArooms é um sistema de reserva de salas de reunião baseado na internet, que facilita a gestão de s...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Plataforma de análise do local de trabalho baseada na nuvem que ajuda as empresas a maximizar a utilização do espaço de trabalho e a eficiência dos funcionários.
A Teem Workplace Experience Platform integra conjuntos dinâmicos de ferramentas no local de trabalho físico e digital. Ferramentas de reunião focadas nos funcionários, monitores de salas de conferências, gestão de visitantes e muito mais trabalham juntos para exibir dados sobre como o espaço e as instalações são usados. Empresas inovadoras como Box, LinkedIn, GE, Boston Consulting Group e Airbnb usam a Teem para aumentar a produtividade dos funcionários e facilitar a tomada de decisões impulsionadas por dados.
A Teem Workplace Experience Platform integra conjuntos dinâmicos de ferramentas no local de trabalho físico e digital. Ferramentas de reunião focadas nos funcionários, monitores de salas de conferência...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Programação em tempo real, quadros de status e mapas para as salas de reunião, mesas e pessoas no escritório. Use qualquer dispositivo ou calendário.
Programação em tempo real, quadros de status e mapas para as salas de reunião, mesas e pessoas no escritório. A plataforma da Robin funciona com os calendários existentes do Outlook ou do Google e quaisquer atualizações em uma sala ou mesa de reunião no painel da Internet, aplicativo móvel ou exibição de sala são sincronizadas automaticamente com todo o calendário do escritório. Hoje, o Robin agenda reuniões, mesas e pessoas em milhares de escritórios em todo o mundo.
Programação em tempo real, quadros de status e mapas para as salas de reunião, mesas e pessoas no escritório. A plataforma da Robin funciona com os calendários existentes do Outlook ou do Google e qu...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Reserve salas rapidamente usando qualquer dispositivo. Reduza o não comparecimento. Maximize o espaço. O OfficeSpace facilita a reserva de salas para você e seu pessoal.
Adequado para empresas com mais de 500 funcionários, com salas de reuniões sempre ocupadas. O OfficeSpace facilita a reserva de salas, integrando-se ao seu calendário e atualizando a disponibilidade em tempo real. Visualize os recursos disponíveis em cada sala e reserve salas usando qualquer dispositivo. Com um conjunto de ferramentas adequadas para ajudar você a gerenciar todos os aspectos do seu local de trabalho, o OfficeSpace simplifica a reserva de quartos e oferece a experiência ideal para os funcionários. Agende uma demonstração e saiba por que as empresas adoram o OfficeSpace.
Adequado para empresas com mais de 500 funcionários, com salas de reuniões sempre ocupadas. O OfficeSpace facilita a reserva de salas, integrando-se ao seu calendário e atualizando a disponibilidade em...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Ele reduz o uso de energia de 20% a 40%, retornando o AVAC a configurações desocupadas entre os eventos. O Events2HVAC é eficaz, flexível e compatível com muitos sistemas.
O Events2HVAC é a maneira mais fácil de economizar energia, tempo e dinheiro. Ele reduz o uso de energia de 20% a 40%, retornando o AVAC a configurações desocupadas entre os eventos. Os horários de início prévios garantem que as salas sejam confortáveis quando o próximo evento começar. Os gerentes economizam de 2 a 20 horas/semana não inserindo agendas de exceção para eventos especiais. Os custos de energia são reduzidos em média a US$ 0,50 por metro quadrado por ano. O Events2HVAC é eficaz, flexível e compatível com muitos sistemas. Este software é o piloto automático do gerente da instalação.
O Events2HVAC é a maneira mais fácil de economizar energia, tempo e dinheiro. Ele reduz o uso de energia de 20% a 40%, retornando o AVAC a configurações desocupadas entre os eventos. Os horários de iní...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava provides medium to large corporate meeting spaces, universities and local government organisations an easy-to-use web interface. The software requires minimal training, and offer tools such as multi-room availability, reporting, CRM, catering, business intelligence, equipment and resource requirements.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava provi...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Can be used from anywhere in the world to improve the utilization of rooms, executing the perfect meeting.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the facilities they need, including AV, video conferencing and catering. Rendezvous Workspace links seamlessly to digital signage solutions so meeting attendees have the best experience. Advanced reporting features allow you to save time and efficiently utilize your valuable space.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the facilities...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
A Meetio oferece soluções simples e inteligentes para gerenciamento de salas, orientação, agendamento móvel e hot desking. Seja bem-vindo.
A Meetio estabeleceu um novo padrão para o gerenciamento de salas de reunião com a introdução do Room-tablet em 2014. A Meetio oferece soluções de software para hot desking, agendamento móvel, orientação e gerenciamento de salas, sempre com foco na simplicidade, facilidade de uso e eficiência. Com três escritórios em dois continentes, a Meetio acaba de começar sua jornada para tornar os locais de trabalho de todo o mundo tão inteligentes quanto as pessoas que os ocupam.
A Meetio estabeleceu um novo padrão para o gerenciamento de salas de reunião com a introdução do Room-tablet em 2014. A Meetio oferece soluções de software para hot desking, agendamento móvel, orientaç...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Event Booking and Online Payment solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, online contract signatures, BEO's, calendar, multi-location and room scheduling, staff scheduling, documents, ticket sales and lead tracking. We offer many product integrations as well. We help you to easily and centrally manage your business, save time, increase revenue and improve cash flow.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, on...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool com...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Provides purpose-built meeting room booking software that integrates seamlessly with your website.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and pricing. Automated booking confirmations come from you, branded as you. Meeting Hub provides a comprehensive dashboard allowing you to manage all aspects of your bookings from refunds and cancellations to rescheduling, adding additional charges or resending a confirmation.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and pricing....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Com o FlexO, é possível gerenciar todas as mesas, salas e espaços de reunião e medir a ocupação com sensores IoT integrados.
O FlexO é um sistema de reservas e análises de espaço de trabalho que permite simplificar a gestão de recursos imobiliários comuns e outros ativos móveis. O FlexO está disponível no local ou por assinatura e pode se conectar a um sistema de calendário corporativo, como o O365, o Exchange ou o G Suite. Para uma solução de hotelaria (autoatendimento), é possível implementar o Desk Navigator e reservar com um código NFC ou PIN. Com sensores de IoT, o usuário pode obter informações sobre a ocupação de todo o espaço, mesas e salas de reunião.
O FlexO é um sistema de reservas e análises de espaço de trabalho que permite simplificar a gestão de recursos imobiliários comuns e outros ativos móveis. O FlexO está disponível no local ou por assina...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Book meeting space in real-time with Samsung SDS.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reserve a meeting room anywhere and at any time ensuring that conference room scheduling is intuitive, seamless and friction-less.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reser...
Meeting room management tool that helps businesses manage reservation schedules, check-in/out timings, and mismanagement of amenities.
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to a multitude of issues; key among them are overbooking of meeting rooms while others are grossly underutilization, mismanagement of amenities and no shows.
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to a...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Simplify all your meeting room, visitor and vendor management into one globally scalable, easy-to-use solution.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking processes into the workplace. Our cloud-based solution enables you to schedule and manage meeting rooms, visitors, hospitality, services and video conferencing in one globally scalable system.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking proc...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
ecobook provides room, desk and resource booking system to transform your workspace into a smart office.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular control over access, rooms, desks and resources can be better managed so that problems such as conflict of bookings, updating multiple systems and email coordination are eliminated.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular...
Helps organisations and employees make optimum use of their meeting space.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1. Increases meeting room availability 2. Enables agile room and meeting scheduling 3. Informs site managers' floor space configuration decisions 4. Offers the most seamless integration to Microsoft Office available, simplifying the MS Outlook booking process and minimising the learning curve for users.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1. Increases ...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment....
Workplace booking software for organizations who wish to provide freedom and flexibility for employees or share space with others.
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud. AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage.
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-foc...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Smart Conference Room Booking System make more dynamic working environment!
Bookitwise conference Room Booking System helps you to boost your meeting room space, lessen administrator time and bring more intelligent booking methodologies into your work environment. Key characteristics incorporate full joining with MS Outlook, Resource Reservation and Video Conference room booking. We additionally offer intelligent room signage and Mobile Room Booking.
Bookitwise conference Room Booking System helps you to boost your meeting room space, lessen administrator time and bring more intelligent booking methodologies into your work environment. Key characte...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts.
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts.
Smart meeting room management system that uses sensor and iPad displays to eliminate room conflicts....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Real-time scheduling for meeting rooms. Join our growing user base of 13,000+ people around the world & start your free trial today!
Real-time scheduling for meeting rooms! Set flexible user access rules & allow users to easily book rooms on the go or on demand using our mobile-friendly web application or booking kiosks. Display real-time room activity on facility maps, track actual usage with check-in/out procedures & integrate with your existing Outlook or Google calendars. Join our growing user base of 13,000+ people around the world and visit our website to begin your free trial today!
Real-time scheduling for meeting rooms! Set flexible user access rules & allow users to easily book rooms on the go or on demand using our mobile-friendly web application or booking kiosks. Display rea...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
An automated flexible and hassle-free meeting room scheduling and management application.
Through one centralised cloud app, your team can make their own meeting room reservations, select the services they need, any equipment they require. Providing increased productivity without major organisational changes by enabling your staff to effortlessly and safely secure the resources they need at any given time. Allows for customization according to any already established work-flow in your company.
Through one centralised cloud app, your team can make their own meeting room reservations, select the services they need, any equipment they require. Providing increased productivity without major orga...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays.
Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays.
Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Smartway2 meeting room booking software is # 1 for flexibility and ease-of-use. Low cost, fast implementation. Integrates with Outlook.
Smartway2 meeting room booking software is # 1 for flexibility and ease-of-use. Boost collaboration and transform employee experience by changing the way people book meeting rooms, desks and facilities. Very low cost, fast implementation. Powerful workspace analytics. Create a more agile workplace and increase productivity.
Smartway2 meeting room booking software is # 1 for flexibility and ease-of-use. Boost collaboration and transform employee experience by changing the way people book meeting rooms, desks and facilities...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location.
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location.
Employee app with AI powered room booking leveraging O365, GSuite and user location....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Book from your calendar or the display.
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Get a read-only display for free, or enjoy advanced features like booking from the display, finding free rooms, custom branding and more for just $5 per month. Try it free for 30 days!
Display your room schedule on a wall mounted tablet. Works with GSuite, Office 365 and more. Get a read-only display for free, or enjoy advanced features like booking from the display, finding free...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
CloudworX Manager

CloudworX Manager

(0 avaliações)
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches.
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches.
Unique Digital Signage applications for classrooms, exhibits, government, meeting facilities, venue and churches....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
DeskFlex

DeskFlex

(0 avaliações)
Hotel management and HotDesking software that assists managers with floor mapping, room display and Microsoft integration.
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reducing the rent. Desk/Flex lets employees reserve space in advance or claim a desk right now. It adjusts the telephone switch (PBX) so that calls ring at the 'desk du jour.' DeskFlex includes check-In, point-&-click floor maps, web browser, local kiosk, outlook integration, conference room schedule.
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reduc...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
MeetingRoomApp

MeetingRoomApp

(0 avaliações)
Modern and globally renowned meeting room booking system for iPads and Android devices in sync with Exchange, Office 365 and G Suite.
Smart technology enables effective management and planning of company meetings, makes company processes simpler and helps to use company space in a better way. Ad hoc booking of your meeting on the touchscreen panel directly at the meeting room and a number of unique functions which help you plan and organize your meetings effectively in sync with Microsoft Exchange, Office 365 or G Suite. MeetingRoomApp offers a number of hardware devices supporting the most commonly used platforms.
Smart technology enables effective management and planning of company meetings, makes company processes simpler and helps to use company space in a better way. Ad hoc booking of your meeting on the to...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Get a Room

Get a Room

(0 avaliações)
Single view conference room booking platfrom that comes with meeting room digital signage solution competible with any hardware.
Single view conference room booking platfrom that comes with meeting room digital signage solution competible with any hardware.
Single view conference room booking platfrom that comes with meeting room digital signage solution competible with any hardware....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity.
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity.
Effectively manage your business office with employee communication, bookings, and built in IoT connectivity....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
AskCody

AskCody

(0 avaliações)
One unified solution for Meeting Room Management built for Outlook and Office 365 helping organizations achieve meeting excellence.
The AskCody Meeting Room Booking Platform and our add-ons are driving massive efficiencies through a more modern solution than what was historically done with manual processes or a handful of point solutions. AskCody's platform lives alongside and integrated with your existing Outlook or Office 365 calendars driving employee productivity and operational efficiency. Organizations should not be stuck with the products of yesterday, creating the workplace of tomorrow.
The AskCody Meeting Room Booking Platform and our add-ons are driving massive efficiencies through a more modern solution than what was historically done with manual processes or a handful of point sol...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Roombelt

Roombelt

(0 avaliações)
Beautiful meeting room schedule displays for your office.
Roombelt is a meeting room display system focused on simplicity and reliability. It provides a beautiful (and customizable) user interface that will be easily understood by your employees and visitors. The product not only provides visibility on conference room usage but also allows to easily book any available meeting room for a quick meeting. Moreover, with the "dashboard" view you can list upcoming meetings in all conference rooms on a single display.
Roombelt is a meeting room display system focused on simplicity and reliability. It provides a beautiful (and customizable) user interface that will be easily understood by your employees and visitors....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
TableAir

TableAir

(0 avaliações)
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk.
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk.
A hot desk system that allows desk and meeting room bookings. Book your workspace via smartphone app, website or smart kiosk....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
UcaL is a meeting room booking software that simplifies checking the availability of a workspace and meeting rooms.
UcaL is a meeting room booking software that simplifies checking the availability of a workspace and meeting rooms.
UcaL is a meeting room booking software that simplifies checking the availability of a workspace and meeting rooms....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Meeting4Display

Meeting4Display

(0 avaliações)
With Meeting4Display, you can display a meeting rooms status and schedule on touch screens displayed at the rooms entrance.
Meeting4Display - management and reservation software for meeting rooms. With Meeting4Display, you can display a meeting rooms status and schedule on touch screens displayed at the rooms entrance. The software can be synchronized with your Exchange, Office 365 or Google Calendar (G Suite) mailbox.
Meeting4Display - management and reservation software for meeting rooms. With Meeting4Display, you can display a meeting rooms status and schedule on touch screens displayed at the rooms entrance. T...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Ping

Ping

(0 avaliações)
Use Ping to find and book the right room fast, collect data on usage, and free up unused space. So your teams can focus on their work.
Ping is a meeting room booking solution for workplace pioneers. Use Ping to find and book the right room fast, collect data on rooms usage, and free up unused space. So your teams can get the space they need and do their best work. Our cloud-based tools enable you to manage your meeting rooms and setups across different locations, buildings and floors. All in one globally scalable system. Our analytics feature will help you to understand how your office is used and what teams might be missing.
Ping is a meeting room booking solution for workplace pioneers. Use Ping to find and book the right room fast, collect data on rooms usage, and free up unused space. So your teams can get the space the...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Bookings ONE

Bookings ONE

(0 avaliações)
Booking ONE is an essential tool in corporate environment for raising productivity by centralized meeting room scheduling, based in Hon
Booking ONE is an essential tool in corporate environment for raising productivity by centralized meeting room scheduling, based in Hong Kong.
Booking ONE is an essential tool in corporate environment for raising productivity by centralized meeting room scheduling, based in Hong Kong....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Space Connect

Space Connect

(0 avaliações)
Use our Visitor-integrated Meeting Room app to book any meeting space, book catering and invite meeting attendees from your phone.
Space Connect enables you to integrate your meeting room bookings and meeting room management with visitor management, mobile app and space usage analytics, plus desk management, for 1 fixed low monthly fee. Standout Meeting features include calendar integration, catering, conference call and Visitor integration. With Space Connect you won't be locked into a min term contract. Plus you can easily configure the platform yourself and be up and running same-day (or we can do it for you).
Space Connect enables you to integrate your meeting room bookings and meeting room management with visitor management, mobile app and space usage analytics, plus desk management, for 1 fixed low monthl...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Cobot

Cobot

(0 avaliações)
Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers.
Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers.
Space management software that helps managers with everyday tasks and empowers them to focus on coworkers....
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes
Delibroom

Delibroom

(0 avaliações)
The system that simplifies meeting room management. Book a room in a built-in planner on a phone or create a meeting schedule.
Delibroom is a meeting room booking and scheduling system. Book a particular meeting room for a needed period in a built-in planner directly on a smartphone. Create a vivid schedule of personal meetings, track and join the meetings of your team members. You can perform a quick reservation, shift, prolong or finish earlier any meeting, depending on the situation. The system requires only personal smartphones and optional tablets near the meeting rooms.
Delibroom is a meeting room booking and scheduling system. Book a particular meeting room for a needed period in a built-in planner directly on a smartphone. Create a vivid schedule of personal meetin...
  • Relatórios de utilização
  • Sinalização digital
  • Várias localizações
  • Reservas online
  • Reuniões internas
  • Gestão de visitantes