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Software de gestão de trabalho de campo considerado acessível pelo Capterra | Agendamento avançado | Distribuição | Faturamento | Atendimento | Ordens de serviço
O FieldEZ é um software de trabalho de campo que ajuda a gerenciar operações de campo em tempo real. Mais de 45 mil pessoas usam o FieldEZ para fazer agendamento instantâneo de trabalhos, distribuição e rastreamento de equipes de campo, cobrança de clientes, comentários e muito mais. Funciona em QUALQUER tablet ou telefone e oferece suporte a configuração e integração, incluindo com QuickBooks e Sage. O FieldEZ é GRATUITO no primeiro mês. O FieldEZ é um software de gestão de trabalho de campo considerado acessível pelo Capterra. Saiba mais sobre o FieldEZ

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  • Rastreamento de garantias
Software de gerenciamento de garantia com geração de relatórios, análise de painel, aprovação de autorização de devolução de produtos (RMA na sigla em inglês), notificações, lembretes, gestão de documentos e portal da Internet. Todos os tipos de garantia para produtos, peças, serviços, RMA, sinistros, pedidos de reparo e contratos de garantia. Controle despesas, mão de obra e custo das peças. Totalmente hospedado ou auto-hospedado com suporte profissional e treinamento. Avançado, altamente personalizável e fácil de usar. A nova geração de software de sinistros projetado para atender às necessidades comerciais exclusivas e agregar valor ao seu negócio. Saiba mais sobre o A1 Tracker

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Solução simplificada e completa para orçamentos e trabalhos, que oferece distribuição, estoque, ponto de venda, contabilidade e rastreamento em tempo real.
Aumente as operações de serviço de campo. Independentemente do serviço prestado, o ServiceWorks tem a solução ideal. Oferece soluções de negócios de ponta a ponta para tudo o que é necessário, inclusive cronograma, distribuição, faturamento, cobrança, otimização de rota, rastreamento por GPS e gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês). Com todos os recursos, o usuário obtém um excelente atendimento ao cliente gratuito. A integração no site é fácil e descomplicada, pois a ferramenta importa todos os dados de clientes e listas de preços. Saiba mais sobre o ServiceWorks

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Manage warranties, define policies, create contracts and get actionable insights. Our dynamic software lets you create what you need.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! Saiba mais sobre o VobeSoft

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Blitzz empowers Customer Support, Sales & Field Service teams with remote video, AR & AI without an app download.
Blitzz provides users a user-friendly solution for remote video inspections and customer support over live video without an app download. Customer Support techs can remotely see a customer’s equipment and use Blitzz to diagnose and solve the problem remotely. Use advanced features like markup images to collaborate on solutions and get tips about where they could get stuck while doing repairs. Blitzz is deeply integrated with CRMs and ITSMs like Salesforce, Zendesk, and ServiceNow. Saiba mais sobre o Blitzz

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The only solution specifically designed to manage the overall warranty claim process with analytics to identify issues & reduce costs.
The only solution specifically designed to efficiently track & manage the overall warranty claim process from end-to-end, including field service management. KPI Dashboards, Analytics & Reports give visibility to Identify Trends, Reduce Costs, Improve Service, Quality & Productivity. For post-sale warranty service/repairs: OEM product manufacturers, new home construction builders, extended or home warranty providers, wholesalers, retailer, dealers. Saiba mais sobre o InsightPro

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O Onsite HQ fornece uma melhor supervisão para a gestão e aumenta a segurança e a produtividade na empresa.
O Onsite HQ fornece listas de verificação de inspeção digital para gerentes de propriedades, incorporadores e inspetores. Com o Onsite HQ, é possível reconhecer as ineficiências do uso de listas de verificação em papel nas inspeções prediais. Com o software, os usuários podem realizar inspeções usando uma lista de verificação digital que sincroniza automaticamente os dados em tempo real, fornece listas de verificação adaptadas às necessidades da empresa, funciona em qualquer lugar por meio do recurso offline e permite que o usuário gerencie a comunicação. Saiba mais sobre o Onsite HQ

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Software ERP integrado para fabricantes discretos, integrando totalmente vendas, CRM, fabricação, engenharia, finanças e garantia.
O software Metasystems ERP foi desenvolvido para pequenos e médios fabricantes discretos nos setores misto e sob-demanda. O software é flexível e integra vendas, CRM, fabricação, engenharia, finanças e gestão de garantia. Recursos: Configurador de produtos, produção e controle de instalações de produção, planejamento de recursos, controle de estoque, compras, hora e assistência, BOM multinível, ECR/ECN com efetividade da data, S/N, controle do sublote e do número de registro, registro de garantia, notificações de fluxo de trabalho. Saiba mais sobre o Metasystems

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B2B Collaboration solution that simplifies your Supply Chain processes: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment, Invoicing.
BQUADRO is the B2B Supply Chain Management platform that involves customers, agents, distributors, importers and suppliers. BQUADRO is the solution for the B2B Collaboration that simplifies the most critical processes of the companies: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment and Invoicing. It can be integrated with all software and with all kind of data source. BQUADRO can introduce Innovation and Technology into many organizations and embodies the Digital Transformation of companies. Saiba mais sobre o BQUADRO

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Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs and service requests. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific/unique returns and service management processes, themselves, without programming. RenewityRMA is a complete online portal for product service. Saiba mais sobre o RenewityRMA

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Mobile workforce management software with real-time appointment booking, job scheduling, SLA monitoring, and job dispatch options.
We offer: Best in class scheduling and mobility solutions for mid-sized to enterprise level companies, tailored to manage employed work forces and deliver measurable productivity gains of 25-50%. We are an industry leader, with a truly multi-tenant SaaS warranty claims processing and dispatch software; of which a large percentage of North American manufacturers, retailers and third party administrators use to automate and improve the 3rd party service delivery process. Saiba mais sobre o ServicePower

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Filed service management solution for managing warranty, complaints, and maintenance contracts to streamline after sales processes.
Filed service management solution for managing complaints, annual maintenance contracts, spare parts consumption, and service quotations to streamline after sales processes. Saiba mais sobre o SalesBabu CRM

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360 Degree After-Sales Service Management Software Suite
A 360 Degree After-Sales Service Management Software Suite. Key Software Features: Customer Call Management Service Work-order / Job-sheet Tracking Warranty Management (In-Warranty / Out of Warranty / Warranty Void) Service and repair management Spares Inventory Management Logistics & Warehouse Management [Complete Forward & Reverse Logistics Management] Service Channel Management [Different Levels of Service Centers] Service & Warranty Claim Management Many More.. Saiba mais sobre o Zed-Service

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PCMI offers a modular package of software solutions for the administration of F&I Products, Service Contracts, and Extended Warranties.
PCMI Corporation offers a modular package of software solutions for the administration of F&I Products, Service Contracts, and Extended Warranties. Our modular platform, Policy Claim and Reporting Solutions (PCRS), supports and automates the full lifecycle of all aftermarket products. Saiba mais sobre o PCRS

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Manage warranty claims, returns, and supplier recovery centrally and in a product context and analyze product performance.
PTCs award-winning warranty and management and analytics solutions allow you to define your warranty and contract policies in the context of the product itself. This lets you manage warranty claims, returns, and supplier recovery centrally and in a product context. By doing it this way, you can now capture warranty and service history for each unit across your entire service network. This allows you to analyze product performance from a single unit to your entire install base. Saiba mais sobre o iWarranty

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ScalePad helps MSPs scale with The Best Apps in Your Stack™️, Lifecycle Manager and Backup Radar.
ScalePad Lifecycle Manager automates asset lifecycle management for hardware, software and warranty services. Over 10,000 Partners in 76 countries use and trust it over other offerings in the market. Lifecycle Manager is part of every stage of the cycle of asset lifecycle management, from discovering risk and reporting it, to taking action and mitigating it, or removing it from client environments. Saiba mais sobre o ScalePad

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Project closeout, warranty management, and facilities maintenance.
Post-construction platform for contractors and owners that optimizes project closeout, warranty management, and facilities maintenance. Saiba mais sobre o Buildr

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WarrantyWatcher is a homebuilder warranty solution that manages punch lists and homeowner service requests with efficient web portals.
Punch List & Warranty Management. Record punch lists and homeowner request on any device. Generate work orders to vendors and track the whole process! Improve your customer service by providing a portal for requests, status updates, and history logs. Complete punch items or homeowner requests sooner by providing your vendor access to work orders & supporting documents. Upload images, warranty manuals, local utilities, service contact sheets to share with vendors and homeowners. Saiba mais sobre o WarrantyWatcher

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Cloud-based tools to share critical information, facilitate requests, automate processes, resolve concerns, and manage home records.
SiteOne is a cloud-based software toolbox for home builders and developers to deliver superior customer experiences. Our tools are designed to fit every step in the customer service process and help organizations be more responsive and competitive by guaranteeing reduced costs and increased productivity. SiteOne's solutions allow builders to share critical information with homeowners, facilitate requests, automate processes, resolve concerns, and manage home records. Saiba mais sobre o SiteOne

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Software to Manage Home Builders Warranty, Service, and Quality Assurance/Quality Control Departments.
Punchlist Manager.Net allows your enterprise to communicate with homeowner and trades via the Internet 24/7/365. Manage open, closed, and pending requests and service work orders in real time anywhere you have web access. Use a collaborative schedule to know where your field technicians and your trade partners are scheduled for inspection and repair. Saiba mais sobre o Punchlist Manager.NET

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Mize Warranty Management enables manufacturers to automate warranty processes, reduce warranty cost, and increase visibility to KPIs.
Mize Warranty Management Solution connects manufacturers, distributors, dealers, suppliers, service providers, and customers to automate warranty processes, reduce warranty costs, improve supplier recovery, and increase visibility to warranty KPIs and product quality issues. Request a demo now to learn how you can optimize warranty management and maximize service plan revenue. Saiba mais sobre o Syncron Warranty

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Warranty lifecycle management solution that streamlines claims management, parts management, supplier contract management, and more.
Tavant's warranty software offers end-to-end warranty lifecycle management and helps organizations reduce warranty costs, increase supplier recovery, and improve aftermarket excellence. Tavant warranty is a combination of our warranty expertise, industry best practices, and technology innovation. The solution leverages the power of the Salesforce ® platform and enables closed-loop warranty management. Saiba mais sobre o Tavant Warranty

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Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management.
Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management. Saiba mais sobre o Evia Warranty Management System

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Keeping your business connected, DealersCircle is an innovative way to manage your manufacturing business.
DealersCircle is an innovative way to manage your manufacturing business. Through an easy to use web-based set of applications, manufacturers can communicate efficiently with their dealers and customers. The application is cross-browser capable and is built to help administer a myriad of processes across a multitude of business models. DealersCircle greatly enhances the business of order management, customer tracking, warranty claim submission, and much more. Saiba mais sobre o DealersCircle

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Helps businesses in the service industry manage their workforce and allows for complaints to be filed 24 hours a day.
Helps businesses in the service industry manage their workforce and allows for complaints to be filed 24 hours a day. Saiba mais sobre o Service CRM 24x7

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Enterprise platform designed to manage aftermarket services with highly customized workflows within a single site or complex ecosystem.
ServiceManager is a cloud-based, comprehensive service management platform that is fully configurable for any business managing the after-sales service and repair of products in any industry. It provides a configurable workflow management system and a powerful set of reporting tools. Whether ServiceManager is implemented as a point solution or used to support end-to-end returns, service and repair, the platform enables seamless workflow and reporting across the entire service organization. Saiba mais sobre o ServiceManager

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Track & manage assets, plan new capacity to acquire the best value from legacy assets.
Infozechs asset lifecycle module takes complete care of asset lifecycle from procurement to disposal, enables towercos to gain better control of assets present at remote locations thereby, increasing asset visibility and maximizing assets ROI. Saiba mais sobre o iAsset

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Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting
Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting Saiba mais sobre o Home One

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E2E service management system with GST.
E2E service management system with GST. Saiba mais sobre o BrillApp

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Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more.
Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more. Saiba mais sobre o TracReturns

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Warranty management solution that enables businesses to identify resources, track warranties, and present potential claims for review.
WorkAlign Warranty Tracker, a purpose-built solution for Maintenance, flags work orders that are under warranty and presents claims for your review and submission. Fully integrated with all the major maintenance systems, Warranty Tracker tracks and identifies resources by item or asset level, then monitors activity through the warranty expiration date. This allows users to manage warranties for assets which have sub-assemblies covered under different warranty terms. Saiba mais sobre o WorkAlign Warranty Tracker

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Mobile-based solution that helps add and archive receipts and invoices in cloud and receive reminders before warranty expiration.
With MyItems, you can easily save all your receipts forever. Saiba mais sobre o My Items

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Asset Insider bolsters you in managing the asset lifecycle with its' Digital Twin nature and the freedom to customize it with Low-Code.
Asset Insider is a Low-Code application based on the Microsoft Power Platform, empowering asset-heavy organizations to manage their assets throughout their whole lifecycle - from demand to disposal.​ It brings Enterprise Asset Management, the Low-Code technology, and the Digital Twin concept combined in the hands of its users to help them maintain a resilient asset portfolio, utilize it effectively and extend the asset lifecycle. Saiba mais sobre o Asset Insider

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CRM platform for warranty, real estate and maintenance with allocation to field service agents, compliance controls.
Warranty management platform with allocation to field service agents Saiba mais sobre o TradieConnect

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A QR Code based Warranty Management Solution that fully automates the Warranty and offers unique benefits to amplify business growth.
NeuroWarranty is a fully Automated QR Code based Warranty solution that enables brands and their customers to get the best out of their Warranty Process. Brands get a data benefit that helps cross-sell and upsell products to a massive scale of happy customers. Unique software that redefines the role of an efficient warranty system in your business. Saiba mais sobre o NeuroWarranty

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An easy to use home warranty management platform focused on real estate & direct to consumer warranty sales, claims and renewals.
Bid Box Pro is an end to end warranty and claims management platform. Easily manage policy terms and coverage allowances, sales, field service technicians, claims, customer experience, channel sales, renewals and more. With a heavy focus on ease of use and automation, Bid Box Pro has reduced overhead and increased client's customer satisfaction scores across the board. Fully customize user roles and permissions. Create trigger based events with our easy to use content management system. Saiba mais sobre o BidBoxPro

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Cloud-based solution that enables businesses to manage warranties via multi-channel interactions, automated tasks, reports, and more.
Cloud-based solution that enables businesses to manage warranties via multi-channel interactions, automated tasks, reports, and more. Saiba mais sobre o Pega Warranty

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