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Por que o Capterra é gratuito?
O Moxtra fornece OneStop Portals, um destino virtual onde as organizações podem gerenciar relacionamentos externos com suas equipes internas de negócios para fornecer a pontualidade e a qualidade de resposta necessárias no ambiente atual. Gerencie identidades, responsabilidades e fluxos de trabalho de interação dentro do seu aplicativo para garantir a continuidade das operações e ao mesmo tempo proporcionar uma experiência fluida com segurança integrada em nível bancário, trilhas de auditoria e conformidade. Saiba mais sobre o Moxtra Obtenha um OneStop Portal para gerenciar as relações externas da organização rastreando e medindo as comunicações com seus negócios. Saiba mais sobre o Moxtra
O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online que simplifica o trabalho das equipes. Ele é repleto de recursos que promovem a colaboração na equipe. Você pode usar marcação, adicionar observações particulares, atribuir tíquetes a membros específicos da equipe e criar respostas prontas. Para garantir o mais alto nível de segurança, o sistema criptografa os dados com o protocolo SSL de 256 bits. O HelpDesk é projetado para economizar o tempo dos agentes e permitir que eles forneçam o mais alto nível de atendimento ao cliente. Sem esforço. Saiba mais sobre o HelpDesk O HelpDesk é um sistema de emissão de tíquetes online desenvolvido para simplificar o trabalho das equipes. Forneça um suporte ao cliente excepcional. Sem esforço. Saiba mais sobre o HelpDesk
O Front é o software líder de comunicação com o cliente que ajuda equipes a colaborar com mais transparência e responsabilidade para gerenciar centenas de e-mails em endereços gerais, como [email protected] e [email protected] Com o Front, você pode atribuir e-mails de clientes a colegas de equipe, compartilhar e discutir internamente e-mails sem encaminhamentos e responder a todos ou definir lembretes para responder mais tarde. Experimente o Front gratuitamente. Saiba mais sobre o Front O Front é o software líder de comunicação com o cliente que ajuda as equipes a colaborar com todos os e-mails com mais responsabilidade e eficiência Saiba mais sobre o Front
A MessengerPeople é uma provedora de Software como serviço de aplicativos de mensagens instantâneas. A inovadora Messenger Communication Platform permite que as empresas se comuniquem profissionalmente com a API Business do WhatsApp, o Apple Business Chat, o Facebook Messenger, o Telegram e o Viber. A MessengerPeople trabalha oficialmente com as maiores empresas de mensageiros do mundo. Mais de 1.900 empresas, como BMW, Lufthansa e outras empresas pelo o mundo utilizam a nossa solução. Saiba mais sobre o MessengerPeople Com o software da MessengerPeople você pode tornar sua comunicação com o cliente mais eficaz por meio dos aplicativos de mensagens. Saiba mais sobre o MessengerPeople
O Bitrix24 é a principal solução gratuita de CRM, comunicação com clientes e helpdesk. Nuvem, dispositivo móvel, código aberto. Usado por 4 milhões de empresas. Obtenha uma central de contato multicanal gratuita hoje e gerencie solicitações de clientes por e-mail, telefonemas, bate-papo ao vivo, programas de mensagens e redes sociais em um só lugar. Saiba mais sobre o Bitrix24 O Bitrix24 é a principal solução gratuita de CRM, comunicação com clientes e helpdesk. Nuvem, dispositivo móvel, código aberto. Usado por 4 milhões de empresas. Saiba mais sobre o Bitrix24
O LiveAgent é um software de gestão de comunicações completo que utiliza a comunicação omnicanal em tempo real. Personalize sua comunicação, aproveitando o poder da segmentação de clientes, automação e CRM embutido. Adicione notas, lembretes e aproveite mais de 40 integrações. Com o LiveAgent, é fácil fornecer atendimento ao cliente de nível internacional. Faça uma avaliação gratuita; não é necessário cartão de crédito. Saiba mais sobre o LiveAgent Excelente atendimento ao cliente começa com o melhor software de Help desk. Conquiste mais clientes fornecendo excelente atendimento ao cliente com o LiveAgent. Saiba mais sobre o LiveAgent
O Userlike é uma solução CCM baseada em mensagens que combina bate-papo no site com mensagens por dispositivos móveis. Converse com seus clientes através do seu site, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram e SMS. Conecte seu chatbot e automatize partes das interações com clientes. Desenvolvido e hospedado na Alemanha. O Userlike mantém os seus dados e de seus clientes em segurança, com uma solução de comunicação 100% compatível com o Regulamento Geral sobre a Proteção de Dados (GDPR) Saiba mais sobre o Userlike Bate-papo ao vivo para suporte pela Internet, celular e mensagem. Ajude os clientes quando for importante, onde for importante. Saiba mais sobre o Userlike
O Trengo aumenta a produtividade da equipe e a comunicação eficiente com o cliente ao unificar todos os canais de comunicação em uma caixa de entrada colaborativa. Receba mensagens de e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, voz, bate-papo ao vivo e muito mais em um local central. Saiba mais sobre o Trengo Ele fornece uma caixa de entrada para as empresas se comunicarem eficientemente com clientes por meio de diferentes canais de comunicação em um local central. Saiba mais sobre o Trengo
A Infobip é líder global em comunicação omnichannel, ajudando as marcas a criar relacionamentos significativos com seus clientes, em escala. A plataforma de comunicações fornece uma ampla gama de soluções, canais de mensagens e ferramentas para engajamento com o cliente, segurança, autenticação, suporte e retenção avançados. Saiba mais sobre o Infobip Crie relacionamentos significativos com os clientes em qualquer canal com a plataforma de comunicação na nuvem da Infobip. Saiba mais sobre o Infobip
A RingCentral Engage Digital é mais adequada para empresas com um mínimo de 100 funcionários. RingCentral Engage Digital, uma empresa da RingCentral, permite que as empresas gerenciem todos os canais digitais de atendimento ao cliente em uma única plataforma. Como resultado, os agentes podem gerenciar vários canais por meio de uma interface exclusiva, aumentando a velocidade de resposta, agilizando a alocação de recursos e nivelando o fluxo. Mais de 14,5 milhões de mensagens provenientes de várias fontes (e-mail, chat, mensagens…) são categorizadas e enviadas aos agentes de atendimento ao cliente. Saiba mais sobre o RingCentral Engage Digital Gerencie todos os canais digitais de atendimento ao cliente por meio de uma única plataforma. Saiba mais sobre o RingCentral Engage Digital
Aplicativo de mensagens que permite a comunicação em tempo real com clientes para pequenas empresas. Solução em nuvem que auxilia nas comunicações com os clientes por meio de interações comerciais, automação, mensagens e muito mais.
A Zendesk desenvolve software de comunicação com o cliente para melhorar o relacionamento com o cliente. Seus produtos permitem que as empresas sejam mais confiáveis, flexíveis e escaláveis. Eles ajudam a melhorar a comunicação e dão sentido a enormes quantidades de dados. Acima de tudo, eles trabalham juntos para ajudar a transformar as interações em relacionamentos duradouros. Mais de 200.000 empresas, como Uber, Groupon, Box, Airbnb e Disney, estão usando o Zendesk para reduzir os custos de suporte e aumentar a produtividade e a satisfação do cliente. Zendesk Support, um software de suporte técnico criado para melhorar o relacionamento com o cliente.
Aplicativo de mensagens seguras que ajuda pequenas empresas a manter seus clientes atualizados sobre notícias, eventos e promoções. Aplicativo de mensagens seguras que ajuda pequenas empresas a manter seus clientes atualizados sobre notícias, eventos e promoções.
O Zoho Desk é um aplicativo de atendimento ao cliente baseado na Internet, que ajuda as empresas a construírem relacionamentos mais sólidos com os clientes. Com o Zoho Desk, os agentes tornam-se mais produtivos, os gerentes tornam-se mais impactantes e os clientes ficam mais capacitados. Ele é personalizável, fácil de usar e não custa uma fortuna. Parte integrante do conjunto de 30 softwares empresariais do Zoho, o Zoho Desk oferece o poder de colocar o atendimento ao cliente no centro da empresa. Coloque o atendimento ao cliente no centro da empresa. Torne os agentes mais produtivos, os gerentes mais impactantes e os clientes mais capacitados.
Ideal para empresas de todos os portes, é uma ferramenta de comunicação e relacionamento com o cliente que oferece aos usuários opções de descoberta de marca para comércio eletrônico. Ideal para empresas de todos os portes, é uma ferramenta de relacionamento com o cliente que oferece aos usuários opções de descoberta de marca para comércio eletrônico.
EXCLUSIVAMENTE para Mac, iPhone e iPad. O Daylite é um CRM para Mac que ajuda pequenas empresas a se lembrar de todos os detalhes, comunicações e próximas etapas de seus clientes e projetos, para que possam gerenciar mais projetos de clientes e monitorar tarefas pessoais e diárias no mesmo local. Integre-se ao e-mail, aos contatos e ao calendário da Apple. Evite que as coisas fujam do controle e tenha uma memória de elefante! EXCLUSIVAMENTE para macOS e iOS. Mantenha o controle de clientes, negócios e projetos em um só lugar. Nunca deixe as coisas escaparem das suas mãos.
O Podium é uma plataforma de gerenciamento de interação que está redefinindo o relacionamento moderno entre empresas locais e seus clientes. Reconhecido pela Forbes como uma empresa Cloud100, a Podium facilita o gerenciamento de todas as mensagens de clientes no Google, Facebook e textos recebidos, a partir de um painel. Também é possível gerar mais avaliações e gerenciar todas as suas avaliações no Google, Facebook e outros sites para responder, informar sobre locais e entender a opinião dos clientes. Os clientes são sua melhor forma de marketing. Obtenha mais avaliações e mantenha a conveniência para os clientes com texto em um painel centralizado.
amoCRM é a primeira plataforma de vendas baseada na troca de mensagens. Ela centraliza todas as suas comunicações dentro de um único App, incouindo email, chamadas telefônicas e aplicativos de mensagens tal como o WhatsApp e o Facebook Messenger. E mais! ela te dá todas as ferramentas que transformam as conversas em vendas. Perfis individuais para cada um dos clientes em potencial, gestão de tarefas, um poderoso centro de notificações em tempo real e muito mais! amoCRM é um CRM de mensagens-intensificadas que centraliza todas os seus canais de comunicação.
O MailTrack.io é uma extensão de rastreamento de e-mail para o Gmail e o Inbox, que permite saber se os e-mails enviados foram lidos ou não. A extensão Mailtrack adiciona marcas de verificação duplas ao seu Gmail. Compatível com os aplicativos de produtividade mais populares, incluindo extensões para Rapportive, Sidekick Hubspot Sales, Boomerang, Yesware, Streak CRM e Dropbox. Para navegadores Chrome, Firefox e Opera. Rastreamento de e-mail gratuito e ilimitado para Gmail e Inbox.
Sirena é a solução que ajuda as empresas a serem conhecidas, a se comunicarem e impulsiona o crescimento na era das mensagens. Permite que cada departamento de sua empresa tenha uma linha única de WhatsApp para centralizar as comunicações e medir as interações com sua empresa. Não será mais necessário usar um WhatsApp pessoal para conversar com clientes. Usando modelos autorizados, proporcione uma resposta imediata a todas as consultas de clientes através do WhatsApp. Simplifique a comunicação, via WhatsApp, entre clientes e sua equipe
Agora você pode enviar chamadas com lembretes de compromissos, lembretes de texto bidirecionais e lembretes por e-mail usando um software próprio. Use a própria voz, a voz do sistema ou uma combinação das duas. Inclui inglês, francês e espanhol. Funciona com a maioria dos softwares de agendamento, planilhas, EHRs, EMRs e personalizados. Funcionamento automático. Permite que você veja todas as confirmações e respostas ao vivo diretamente no painel. Suporte técnico ao vivo incluído na conta. Compatível com HIPAA. Criptografado. Envie chamadas automatizadas, mensagens de texto e e-mails de lembretes de compromissos a partir do software de agendamento atual. Compatível com HIPAA. Seguro.
O UJET é uma plataforma empresarial ideal para empresas com mais de 50 agentes, que fornece um software moderno de central de contato na nuvem com suporte por telefone, bate-papo e no aplicativo e a principal inovação em tecnologia de smartphone para uma experiência superior do cliente e do agente. A plataforma UJET encanta os usuários finais com acesso a qualquer hora e em qualquer lugar e eleva o desempenho do agente por meio de soluções sensíveis ao contexto para voz, bate-papo, imagem, vídeo e texto. A plataforma UJET tem nível empresarial e é compatível com SOC2 Tipo II e HIPAA. A UJET é uma empresa moderna de software para central de contato na nuvem, com inovação líder em suporte ao cliente por Internet, telefone e aplicativos móveis.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Útil para as corretoras de seguros automatizarem referências, retenções e avaliações online. Encontre e valorize os clientes mais fiéis, inspirando-os a indicar você a amigos e familiares. Mantenha os clientes envolvidos com uma comunicação significativa para que eles se preocupem menos com o preço e apreciem mais a sua empresa. Aumente sua reputação online e atraia clientes potenciais, coletando e compartilhando depoimentos e avaliações positivas. Ele automatiza indicações, retenções e avaliações para corretoras de seguros com pontos de contato inteligentes e tecnologia de subscrição.
Execute seu próprio programa de fidelidade da marca. Você obtém um programa de recompensas com campanhas de incentivo e comunicação multicanal integrada com operação de piloto automático. Reconheça os clientes por compras e/ou visitas, aumente a retenção de clientes e promova o crescimento. NÃO é um programa comunitário; você retém TODOS os seus dados. Interfaces de Internet, tablet, móvel e PC disponíveis. Execute seu próprio programa de fidelidade e recompensa da marca onde você retém TODOS os seus dados. Interfaces de Internet, tablet, móvel e PC disponíveis.
A missão do Beekeeper é transformar a maneira como dois bilhões de funcionários da linha de frente trabalham com uma plataforma de comunicação móvel que alcança todos os turnos, locais e idiomas por meio de mensagens individuais e em grupo em tempo real. Fluxos dedicados levam comunicações operacionais importantes a toda a força de trabalho ou a subgrupos específicos. Os gerentes mantêm a equipe produtiva e a rotatividade baixa, automatizando fluxos de trabalho e mensagens para suas equipes, enquanto utilizam um painel de análise para medir o envolvimento. Uma plataforma de produtividade e comunicação tudo-em-um usada para entrar em contato e conectar todos os indivíduos em uma organização.
O JivoChat ajuda a organizar todos os registros de contato do cliente com um sistema inteligente de gestão da comunicação com clientes. Monitore os visitantes, converse com eles através de bate-papo online, telefonemas, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram e muitos outros usando apenas uma ferramenta: JivoChat. Maximize as comunicações de saída: use acionadores inteligentes, recursos de retorno de chamada e serviços de telefonia JivoChat Business. Use o JivoChat para converter visitantes em clientes hoje mesmo! Mensageiro de negócios com recursos multicanais para o sistema de gestão da comunicação com clientes. Use o JivoChat para converter visitantes em clientes hoje mesmo!
O FreeAgent CRM é uma plataforma de vendas, marketing e atendimento ao cliente baseada em nuvem, que ajuda as pequenas empresas a cultivarem relacionamentos de qualidade com os clientes. O sistema funciona automaticamente com o e-mail do usuário para criar e classificar leads e lembretes de acompanhamento, executar automações personalizadas e rastrear todas as interações com os clientes. Uma plataforma de vendas, marketing e atendimento ao cliente baseada em nuvem que ajuda as pequenas empresas a cultivarem relacionamentos de qualidade com os clientes.
O Demandforce ajuda as empresas a atrair novos clientes e fidelizar os clientes atuais. A plataforma tudo-em-um oferece lembretes automatizados de compromissos, campanhas de reativação para clientes perdidos, gestão de reputação online e muito mais. Mude para a era digital — simplifique as comunicações com os clientes usando uma plataforma que entrega a mensagem certa no momento certo. Solução de automação de marketing que ajuda a automatizar as comunicações dos clientes por meio de lembretes de compromissos, pesquisas, solicitações de avaliação etc.
O Quiq ajuda as marcas a apresentar aos clientes experiências consistentes de cair o queixo em mensagens de texto/SMS, mensagens avançadas, bate-papo na Internet e canais sociais. Com a Conversational Engagement Platform do Quiq, as empresas podem orquestrar facilmente conversas de comércio e serviços envolvendo bots e humanos. Para mais informações sobre o Quiq, acesse o site. O Quiq vende soluções de mensagens e bate-papo ao vivo para ajudar empresas e consumidores no envolvimento em canais digitais.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert website leads 24/7. We offer SMS Text Answering, Facebook Messenger Answering, and Chat-to-Call. AI Chatbot captures info and provides instant outreach. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Smith.ai Live Chat with AI Chatbot is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads 24/7.
Eltropy enables Credit Unions to communicate with members over Text Messaging in a secure and compliant way. Using Eltropys technology within your core system Lending, Collections, Sales, Marketing, Contact Center, and other teams at CUs can leverage Text Messaging to increase member engagement and receive relevant member insights via Analytics. Engage Credit Union members on their preferred platform texting. Gain insight to send highly targeted, secure and compliant messages.
A LiveVox é uma provedora líder de soluções de centrais de contato na nuvem para empresas (mais de 25 agentes), gerenciando mais de 12 bilhões de interações por ano em um ambiente multicanal. Com mais de 15 anos de experiência em nuvem pura, capacitando os líderes de centrais de contato a direcionar estratégias eficazes de engajamento no canal de escolha do consumidor. Os recursos avançados de mitigação e segurança de riscos ajudam os clientes a se adaptarem rapidamente a um ambiente de negócios em constante mudança. A LiveVox é uma provedora líder de soluções corporativas de centrais de contato na nuvem, utilizando um ambiente multicanal.
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O Knowledge Center é a principal plataforma de gestão de conhecimento para centrais de contato. O cliente recebe ajuda para enfrentar os agentes com conhecimento relevante e fácil de entender, para que possa fornecer um atendimento ao cliente melhor e mais eficaz. Lidar com o grande volume de informações é mais difícil do que, de fato, encontrá-las. Como tantas respostas podem estar ao alcance, exceto quando o atendimento ao cliente é contatado? O objetivo do software é tornar o atendimento ao cliente tão simples quanto uma pesquisa no Google. O Knowledge Center centraliza o conhecimento da empresa e permite que os agentes forneçam informações de suporte rápidas, precisas e atualizadas.
TrueDialog's Customer Support SMS Texting Solution is built for scalability, reliability, security, and compliance. SaaS platform with our unique "TrueDialog" feature which enables team-based 2-way texting to create threaded, multi-agent personalized SMS conversations at scale, so your entire team can all contribute to a single threaded texting conversation with customers. Mobile Apps allow agents to use the platform anywhere, anytime. Start within minutes. More Features. Half the Price. Customer Support SMS Texting Platform. Enterprise-grade. Unique "TrueDialog" feature enables team-based group texting at scale.
With SmartIQ you can digitally transform paper and PDF forms and manual business processes to enhance and simplify your customer experience. By offering intelligent, conversational user experiences, you increase customer engagement while streamlining internal processes, managing risk and reducing demand for support services. SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
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Maropost's digital marketing platforms help you turn prospects into clients by ensuring delivery of targeted messaging to the right contact at the right time. Through integrated marketing and sales automation, Maropost provides essential tools, strategic guidance and support needed to create more personalized customer experiences through a 360-degree business view from marketing automation to CRM, commerce, and customer support Maximize revenue with our cloud-based marketing automation platform designed for multi-channel customer engagement.
Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more. Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more.
Hatch is a messaging platform that connects home improvement contractors with their leads over text, email, and phone. From one collaborative workspace, sales teams can instantly message new leads, nurture them pre-sale to post-sale, and then rehash the leads that dont buy. Two-way text, email, and phone with automation for home improvement.
Blinger.io is an omni-channel software platform which allows clients to connect to their customers through popular messengers, e-mail and live chat with a single API, interface or integration with helpdesks. Cloud-based solution that allows businesses to streamline customer interactions via messaging, live chat and emails.
Use SMS and other messaging apps to drive customer engagement, retain customers, and grow sales. TextKit's API also allows you to connect their existing databases and integrate your preferred tools directly within the platform. With its configurable interface, powerful compliance rules, and built-in tools (including Widgets & Sendables), TextKit caters to your unique needs and simplifies one-to-one outreach for customer-facing teams. The leading one-to-one business text messaging platform for customer-facing teams.
SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence. SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence.
Napersoft Customer Communications Management (CCM) solutions are designed to holistically manage customer communications across all lines-of-business within an enterprise. Our solutions empower business users to quickly and easily compose, format and deliver relevant and personalized customer communications at the right time in customer-preferred channels, helping to enrich the overall customer experience. Customer Communications Management solutions are designed to holistically manage customer communications across all lines-of-business.
Meet your customers changing needs with the leading digital engagement technology for top insurers. Our advanced customer communication and document automation solutions integrate into your business to create better experiences, greater efficiency and more agility across any platform. GhostDraft empowers insurers to create better customer experiences, greater efficiency and more agility through advanced CCM.
Qordobas AI helps everyone at a company write with the same style, terminology, and brand voice. With Qordobas dynamic content guidelines, organizations can achieve consistency and clarity across all types of content from communications to marketing to product to HR. Companies such as Marriott, Braintree, and Postmates use Qordoba to create better content up to 90% faster than before. Qordoba was recognized as a Forbes Cloud100 Rising Star for 2018. Qordoba is an AI writing assistant for businesses.
ATOM is a conversational AI platform that simplifies the work of companies by unifying and organizing the chats that their clients send to digital channels (Whatsapp, Messenger, Instagram, Telegram, among others) to manage them from a single platform, thus facilitating the consumer shopping experience and providing immediate attention through the automation of responses. We integrate all digital channels on our platform and simplify the visibility and traceability of customer service and sales
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with award-winning tools, resources, and training which together let them design and maintain their document automation solution internally. Template design is intuitive, taking place in Microsoft Word this makes it non-codey. Business users can work on templates without involving IT developers. ActiveDocs provides powerful and flexible document automation software for the world's biggest and brightest companies.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, when and how they want them whether by print, email, text messaging, social media, or any other format. A rules-driven system, Oracle Documaker automates documents, improving communications and customer service while achieving higher levels of efficiency and reduced cost. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders.
Using messaging, Airy enables businesses to have meaningful conversations that form long-lasting relationships with their customers by carefully balancing technology and human interaction. Businesses rely on Airy for new customer acquisition, personalized content engagement, and customer. Airy helps solve complicated business problems by deploying their suite of robust automations and exceptional multi-platform applications. Airy helps you engage in meaningful conversations with your customers that form long-lasting relationships through messaging.
FCI is revolutionizing the customer communications for its clients who are in consumer facing businesses. We help organizations of all sizes deliver amazing digital experience to their customers with the help of dynamic, interactive and highly personalized communications. FCI provides customer communication management solutions and services to help organizations improve operational efficiency, support regulatory compliance, and drive business growth. Customer communication management (CCM) is a planned strategy that allows organizations to design,manage, & deliver all outbound tasks.
Used by over 250 organizations worldwide, PB Digital is an advanced Customer Communication Management system enabling organizations to easily create, manage and distribute digital information - smart & responsive forms with digital signature features.,invoices and other types of documents. PB Digital is used by some of Israel's largest financial institutions; IKEA and BMW in Europe; Israel's largest healthcare organization, and by leading organizations in the US & S. America. PB Digital is an advanced document management system enabling organizations to easily create, manage and distribute digital documents
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality. Improve customer communications and document processes with real-time document generation tool.
O Brand Embassy é a melhor plataforma de atendimento ao cliente na nuvem, oferecendo integração a mais de 30 canais de mídia social, mensagem instantânea, bate-papo ao vivo, e-mail e um criador de chatbot com tecnologia de inteligência artificial. O Brand Embassy é um parceiro de implementação e solução também para uso empresarial de canais como WhatsApp Business ou Apple Business Chat. Os clientes são empresas de telecomunicação, bancos, comércio eletrônico e comércio varejista. O Brand Embassy é uma solução segura, flexível e econômica. O Brand Embassy é fácil de integrar. O Brand Embassy é uma plataforma de atendimento ao cliente digital omnicanal para centrais de contato. É uma solução econômica e expansível na nuvem.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like JetBlue, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications Comapi is a communications software that offers features such as live chat, SMS, app messaging and push notifications
A communication solution dedicated to appointment-making businesses. Allow your customers to book, reschedule, ask Q's easily over texting and voice-enabled devices like Amazon Alexa. Add the "message" button on your google map listing A communication solution dedicated to appointment-making businesses. Allow your customers to book, reschedule, ask Q's easily over text
Improve customer experience and streamline customer communications management processes with document design, delivery, and deployment tools. Improve customer experience and streamline customer communications processes with document design, delivery, and deployment tools.
VoiceSage offers a cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email. Create a seamless communication strategy that increases customer engagement, payment collections and better customer service. Our personalized business messaging solutions help customer centric brands choose the best customer touch points to engage customers. Cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email.
Engagement enhancement software that helps businesses interact with customers via personalized and device-friendly communications. Engagement enhancement software that helps businesses interact with customers via personalized and device-friendly communications.
Customers expect efficient support via multiple channels.The wait time for queries to be processed by sales staff, customer service and social media teams can lead to a loss of customers and business. Clickatell Touch is a live chat tool that enables you to unify your response teams across inbound channels for consistent, real-time messaging and on-demand customer service delivery. This scalable live chat solution requires will boost conversions and customer loyalty. Live omni-channel customer service chat solution that enables you to instantly resolve queries on web, social and mobile.
A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution. A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
Organize seu atendimento para conversar ainda mais rápido com seus clientes. Centralize seus canais de atendimento, inclusive WhatsApp, dando velocidade para sua equipe e aumentando a satisfação dos seus clientes. Automatizando processos para ganho de escala e centralizando as conversas com o cliente por meio de chat, telefone, e-mail e WhatsApp. Isso permite oferecer uma experiência muito mais fluida para o seu cliente, atendendo mais rapidamente e de forma mais eficiente. O Octadesk é um sistema de help desk que organiza, controla e agiliza os seus atendimentos.
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Our scalable and O/S agnostic application platform supports large volume generation, distribution and storage of messages and documents across channels. Developed with security of data and processes at its core, the platform can accept and use any data format with custom mapping plugins, and supports multiple output formats (PDF, EMC, HTML) and channels (email, text, Web, mobile app). Our scalable and O/S agnostic application platform supports large volume generation, distribution and storage of messages and documents
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SPLICE inspires better customer connections and helps you close the communications loop with customers. Our Data-Driven Dialogs enable you to send automated messages triggered from your core systems/CRM to customers via their channels of choice, including phone, SMS/MMS messaging, and email. Our Customer-Driven Dialogs enable you to respond to communications initiated by your customers in real-time, through text message, web chat, Facebook Messenger, WhatsApp, and home assistant devices. Actively engage with your existing customers with personalized messaging software to achieve your business results!
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Marketing solution that allows auto dealers to communicate with their customers using phone, email, direct mail, and social media. Marketing solution that allows auto dealers to communicate with their customers using phone, email, direct mail, and social media.
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Ecrion is a modular, highly scalable platform for Document Automation, Customer Communications, Customer Experience and Digital Experience. Available either on-premises or in the cloud, you deploy only the services you want. Developed from the ground-up as a single, integrated solution, and with packaged integrations to major CRM's, ERP's and Core Systems, Engage is quick and easy to implement. Customer Experience Automation: Customer Journey Automation, Customer Communications, Document Automation, Digital Experience
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Kofax Customer Communications Manager is an enterprise class and web-based customer communications management solution that empowers businesses to manage their engagement with customers, communicating with their customers across multiple channels, with minimal IT effort. It reliably creates relevant, accurate, and highly personalized communication for your customers and delivers it through mobile, e-mail, print, portal and other channels. Customer Communications Manager empowers businesses to manage the engagement and communication with customers across multiple channels
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Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge. Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
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SPREAD is the marketing CRM to automate your customer relationship. It allows you to build your customer engagement around three pillars : acquisition (referral program, partnerships, 50 marketing games), knowledge (onboarding, progressive qualification, segmentation) and loyalty (automated scenarios, loyalty program, customer's reviews). With SPREAD give to your customers the relationship they deserve ! SPREAD : marketing CRM to automate your customer relationship. It allows you to build your engagement : acquisition, knowledge, loyalty
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Engage your customers across multiple channels with personalized communications design and authoring capabilities. Engage your customers across multiple channels with personalized communications design and authoring capabilities.
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Print and digital document production solution designed to manage engaging customer communications. Print and digital document production solution designed to manage engaging customer communications.
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Messagepoint is a SaaS-based Customer Communications Management (CCM) solution that enables organizations to enhance customer experiences with optimized communications. Whether dealing with simple correspondence or more complex documents, our intelligent content management capabilities uniquely enable marketers, customer experience and servicing teams to efficiently create timely, relevant, compliant and highly-personalized customer-facing communications across print and digital channels. Messagepoint is a SaaS-based Customer Communications Management solution that enables organizations to enhance the customer experience.
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Smart Communications is the leading cloud-based platform for enterprise customer communications. As the only cloud solution ranked as a Leader in Gartners Magic Quadrant for Customer Communications Management, more than 350 global brands many in the worlds most highly regulated industries rely on Smart Communications to make multi-channel customer communications more meaningful, while also helping them simplify their processes and operate more efficiently. We help the worlds largest enterprises simplify their customer and business communications.
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Customer communications archiving and management solution that provides high-volume document classification, indexing, and storage. Customer communications archiving and management solution that provides high-volume document classification, indexing, and storage.
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Helps organisations produce meaningful and omni channel customer communication. Helps organisations produce meaningful and omni channel customer communication.
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We empower you through a real-time, Smartz Solutions cloud-based server to connect with customers. Powered through our A.I.D., Smartz Communications transforms the omni channel experience with AI-driven Bots, sentiment analysis, real-time dashboards and intelligent campaigns. Communicate with customers on the channel they prefer with a host of channels including; WhatsApp for Business, Telegram, Facebook Messenger, Twitter, Voice (inbound & outbound), Email, Two-Way SMS, WebChat and I-Templates. Connect with customers through a Smartz Solutions cloud-based platform to deliver seamless customer experiences.
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OPINATOR is an ecosystem of Customer Experience Management and Interactive Digital Marketing services that enables businesses to generate personalized, context-dependent, two-way interactions with consumers across multiple channels to increase customer acquisition, loyalty and satisfaction, prevent abandonment and increase sales. Web-based solution that helps conduct two-way interactions with consumers across multiple channels to enhance customer engagement.
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TRDATA provides scalable valuation, trading and risk analysis platform for investment companies TRDATA provides scalable valuation, trading and risk analysis platform for investment companies
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Whispir is a cloud-based communications platform that uses cutting edge technology to bring all your communications channels like email, SMS, voice and web chatting together in one easily accessible space. Packed with time-saving features and clever tools including a powerful API to integrate your data, you'll produce professional finishes, engage your audience, build your brand and make data-driven decisions with a click of a button. Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.
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Roojooms is a customer journey management platform that creates relevant and personal digital experiences across all channels. Roojooms is a customer journey management platform that creates relevant and personal digital experiences across all channels.
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Makes human conversations understandable at scale and actionable to machines Makes human conversations understandable at scale and actionable to machines
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Helps to engage with customers with a personalized, consistent message across devices, channels, and platforms. Helps to engage with customers with a personalized, consistent message across devices, channels, and platforms.
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Queue management solution that can control customer flow and support the staff in managing customers in any kind of environment. Queue management solution that can control customer flow and support the staff in managing customers in any kind of environment.
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M/TEXT CS helps to integrate successful customer communications management (CCM) and effective document creation. M/TEXT CS helps to integrate successful customer communications management (CCM) and effective document creation.
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RTIM is an Real Time Interaction Management software that that analyzes data and supports employees when interacting with the customer. RTIM is an Real Time Interaction Management software that that analyzes data and supports employees when interacting with the customer.
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Alan Systems increases your performance in sales and customer service area and is making work more productive and enjoyable. Alan Systems increases your performance in sales and customer service area and is making work more productive and enjoyable.
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Deliver a better brand experience for your customers with PersonalEffect TransMedia, an all-in-one solution for creating, managing and monitoring multichannel, 1:1 campaigns. This fully integrated solution controls all touch points across all media: print, email, Web and SMS for the production of sophisticated Cross Media campaigns that offer complete brand control and messaging synchronization regardless of communication channel. An all-in-one solution for creating and launching integrated, personalized campaigns across every channel
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CCM solution delivered as a managed service that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform. CCM solution delivered as a managed service that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform.
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Combine Esendex SMS, Voice, Email & Web solutions to maximize communications. We offer specific features for your industry! Combine Esendex SMS, Voice, Email & Web solutions to maximize communications. We offer specific features for your industry!
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Cosmose, sophisticated location technology that allows retailers to target offline customers via online channels. Cosmose, sophisticated location technology that allows retailers to target offline customers via online channels.
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Transform your Customer Service with Artificial Intelligence. > AgentBot is a comprehensive solution (end-to-end) to automate conversations with artificial intelligence. > State-of-the-art Live Chat solution with support to agents with artificial intelligence. Aivo Quick Onboarding: - Conversational bot within 72 hours across all channels - Live Chat for free for 3 months - Knowledge Manager for non-techies - Advanced reporting Customer service solutions powered by Artificial Intelligence.
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Optimize customer communication through creation of collaborative documents, personalized emails, and document delivery across multiple channels. Optimize customer communication through creation of interactive documents and automation of multi-channel delivery.
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Correspondence enables insurers to create, approve and deliver regulatory compliant, accurate and personalized claims correspondence. Correspondence enables insurers to create, approve and deliver regulatory compliant, accurate and personalized claims correspondence.
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Ambit is a Conversational AI platform that provides businesses with intelligent chatbots to automate conversations with customers 24/7, on any channel. These intelligent conversations increase resolution speeds and reduce customer service costs by eliminating low-value, repetitive tasks. Our clients experience up to 30% reduction in service costs. The platform collects extensive data about your customers; giving you the ability to better respond to their needs - now and in the future. Ambit is a conversational AI (chatbot) platform that allows you to have automated conversations with your customers & employees 24/7.
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Lets you do all the communication between tenants and landlords in one place, so you can manage your condominium from anywhere. Lets you do all the communication between tenants and landlords in one place, so you can manage your condominium from anywhere.
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Communication and customer loyalty platform that helps retailers manage their communications, segment and reach their customers easily. Communication and customer loyalty platform that helps retailers manage their communications, segment and reach their customers easily.
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All-in-one tool that helps hotels automate guest communication and improve quality of the stay. All-in-one tool that helps hotels automate guest communication and improve quality of the stay.