84 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Gerencie todo o seu processo de gastos em um só lugar. Envie solicitações de despesas, aprove solicitações, emita cartões corporativos físicos e virtuais, pague contas e automatize sua contabilidade de contas a pagar com o Airbase. Ele se integra ao NetSuite, QuickBooks, Xero e Inacct. Inscreva-se para uma demonstração hoje. Saiba mais sobre o Airbase Envie solicitações de despesas, emita cartões corporativos físicos e virtuais, pague contas e automatize sua contabilidade com o Airbase. Saiba mais sobre o Airbase
O QuickBooks é o principal software de contabilidade para pequenas empresas. Gerencie todas as suas finanças com a versão licenciada ou online. Acesso instantâneo a informações de clientes, fornecedores e funcionários. Suporte e atualização gratuita com a versão online. Vem com uma avaliação gratuita de 30 dias. Gerencia as finanças de pequenas empresas. Acesso instantâneo a informações de clientes, fornecedores e funcionários. Disponível em uma versão online.
O QuickBooks Online é um aplicativo e software de contabilidade para pequenas empresas que permite gerenciar os negócios em qualquer lugar, a qualquer hora. Utilizado por mais de 3,3 milhões de clientes, o QuickBooks Online fornece ferramentas inteligentes para seu negócio, mas é fácil de usar. Você pode organizar os livros para um contador, gerenciar despesas, enviar faturas, rastrear estoque e até executar a folha de pagamento. Com o QuickBooks Online, você pode se organizar, economizar tempo e até ser pago rapidamente, adicionando recursos de pagamento. Experimente gratuitamente por 30 dias! O QuickBooks Online é um aplicativo e software de contabilidade para pequenas empresas que permite gerenciar os negócios em qualquer lugar, a qualquer hora.
O QuickBooks é um software para gestão de empresas que pode crescer com seus negócios. Ele fornece todas as ferramentas de que a sua empresa precisa, além de ser fácil de usar. Você pode organizar seus livros contábeis, gerenciar estoque, acompanhar vendas e até executar folha de pagamento, a um custo baixo. Com o QuickBooks, você economiza milhares por ano em comparação com outras soluções. Encontre sua solução comercial de médio porte com o QuickBooks. O QuickBooks é um software para gestão de empresas que pode crescer com seus negócios.
Software de contabilidade online premiado, projetado para pequenos empresários e contadores. Disponível em qualquer computador ou dispositivo móvel com conexão à Internet. Os dados financeiros e fluxos de caixa da empresa são atualizados em tempo real. Importa transações de contas bancárias. Logins de usuário ilimitados. Integra-se a mais de 600 aplicativos de negócios de terceiros. É compatível com várias moedas. Os dados são acessados através de um único livro, permitindo que contadores e clientes colaborem com os dados financeiros. Belo software de contabilidade online hospedado na nuvem para pequenas empresas. Acesse de qualquer lugar, a qualquer hora. Faça uma avaliação gratuita agora!
O Wave oferece contabilidade 100 % gratuita e de entrada dupla para pequenas empresas. Como um software baseado em nuvem, o Wave permite acessar seus dados de qualquer lugar, adicionar colaboradores ilimitados e trabalhar em todos os seus negócios a partir de um único login. O Wave elimina a entrada de dados e coloca os relatórios financeiros necessários na ponta dos dedos, permitindo que você gaste mais tempo fazendo o que gosta. Sua contabilidade também é perfeitamente integrada ao faturamento, digitalização de recibos, processamento de pagamentos e folha de pagamento. O Wave oferece aos proprietários de pequenas empresas uma contabilidade de dupla entrada real, integrada ao restante das soluções da Wave e 100 % grátis!
Bill.com is an automated bookkeeping platform that streamlines the AP/AR process for accounting firms, independent accounts, in-house and virtual bookkeepers, and businesses of all sizes. Cut time spent on bill pay by 50% with online ACH payments and approvals. Get clients paid up to 3x faster with electronic invoicing and direct deposit. Keep an easily searchable digital paper trail with unlimited document storage. Empower clients with 24/7 access to AP/AR workflows across devices. Bill.com is an automated bookkeeping platform built for accountants, virtual bookkeepers, and businesses of all sizes.
Sage 50cloud (formerly Peachtree Software) is a comprehensive accounting solution for small business. Designed for security, compliance and cloud-connected productivity. Popular features include detailed profitability tracking, cash flow forecasting, customized reporting via Microsoft Excel, advanced inventory tracking and automated bank reconciliation. Complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small & medium sized businesses.
Sage 50cloud Ciel Commercial Management allows you to manage the entire billing chain with customizable business models and specific features such as multi-department inventory, multi-level article nomenclature, bilingual, multi-chance or subscription billing. Sage 50cloud Ciel Commercial Management allows you to manage the entire billing chain.

da Wolters Kluwer Canada

(184 avaliações)
Ver perfil
Taxprep é a mais avançada linha de software de preparação de impostos no Canadá, utilizada por todas as 30 principais empresas de contabilidade do país, além de milhares de empresas locais, pequenas clínicas e corporações. Com o respaldo do atendimento ao cliente, suporte técnico, diagnóstico e otimizações líderes do setor, o Taxprep é um software de declaração de impostos canadense que oferece as ferramentas necessárias para aumentar a lucratividade e oferecer aos clientes serviços de valor agregado durante a temporada fiscal e além. O Taxprep é um software de impostos profissional que oferece resultados líderes do setor com otimizações, diagnósticos, verificações de edição e muito mais.
From sales and purchases to cash flow, VAT and reporting, the features you'll find in Sage Business Cloud Accounting will support every step in your business process. With Sage Business Cloud Accounting, you get easy invoicing, you can track what you're owed, connect your bank, take care of VAT, get reporting and insights, sell products and services and work on the go with the Sage Business Cloud Accounting mobile app. Request your free trial today! Sage Business Cloud Accounting takes care of your finances, so you can focus on the business you love.
Sage | Accounting (formerly Sage One) online accounting software gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. Access daily to-dos like invoicing, time tracking, and expenses - through the cloud or on our mobile app. Multi-language and multi-currency enabled, see why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. Start your 30 day free trial today! Sage Business Cloud Accounting software gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials.
De vendas e compras ao fluxo de caixa, IVA e relatórios, os recursos que você encontrará no Sage Business Cloud Accounting suportarão todas as etapas do processo de negócios. Com Sage Business Cloud Accounting você facilita o faturamento, pode acompanhar contas a receber, conectar ao banco, cuidar do IVA, obter relatórios e insights, vender produtos e serviços e trabalhar em qualquer lugar com o aplicativo para celular Sage Business Cloud Accounting. Comece comprando ou fazendo uma avaliação gratuita de 30 dias. Sage Business Cloud Accounting cuida das finanças, para que você possa se concentrar nos negócios que adora.

da Bench Accounting

(156 avaliações)
Ver perfil
Bench is for small business owners who want to focus on their business, not their bookkeeping. Every month, Bench turns your data into tax-ready financial statements. You can monitor your business's financial health, download your financial statements, and chat with your team any time via the Bench app. And at the end of the year, Bench provides you with everything you (or your CPA) will need to file your taxes. Bench does your small business books for you. We sync directly with your accounts to deliver tidy, accurate and tax-ready books.
O Divvy é uma plataforma 100% gratuita de gestão de despesas para qualquer empresa acompanhar gastos, gerenciar pagamentos e assinaturas, planejar estrategicamente o orçamento e eliminar relatórios de despesas. Ao integrar o monitoramento em tempo real de todas as transações, o Divvy fornece às organizações informações instantâneas sobre seus gastos. Com o Divvy, é possível tomar decisões informadas sobre o fluxo de caixa, reduzir as perdas antes que elas aconteçam e nunca mais ter que guardar um recibo. O Divvy também é gratuito, além de oferecer 1% de reembolso e 15 a 50% de desconto em viagens. O Divvy é uma solução de gestão de despesas em crescimento; é GRÁTIS e oferece 1% de reembolso e 15 a 50% de desconto em viagens.
O Kashoo é um software simples de contabilidade online para pequenas empresas. Disponível na Internet e por meio do premiado aplicativo para iPad e iPhone. Verdadeira contabilidade com entrada dupla, fácil de usar. Envie faturas, colete pagamentos online com cartão de crédito, monitore despesas e impostos sobre vendas, importe transações bancárias automaticamente e gere os relatórios necessários para o período tributário. Os recursos também incluem várias moedas, usuários ilimitados e acesso seguro para contadores. Contabilidade fácil para pequenas empresas. Envie faturas, colete pagamentos, rastreie despesas, crie relatórios e tome decisões financeiras melhores.
A new and better way to automate bookkeeping. Veryfi helps you do more business and less accounting by automating the boring parts of accounting (date entry, categorization & reconciliation) with machines, not humans. Veryfi has the industry fastest OCR & Machine Learning engine to consume unstructured receipts, invoices & purchases and turn it into a structure data format. Veryfi helps you meet your tax obligations to the IRS, maximize tax deductions and eliminates manual data entry. Modern mobile products for your team to automate bookkeeping, meet statutory tax obligations and gain real-time business insights.
KPMG Spark is an online bookkeeping service designed for small business owners. We pair you with a dedicated bookkeeper and our software so we can handle your books for you. Securely send your data to your bookkeeping team automatically by connecting your bank accounts, credit cards and third party integrations to the app. Moving forward your bookkeeping team will ensure your financials are up to date, payroll is delivered, and taxes are filed. Allowing you to do more of what you love. Cloud based online bookkeeping solution made for small business owners. Features include invoicing, payroll, & third part integration.
ZipBooks is modern accounting, invoicing, and time tracking software for small businesses, contractors and accountants. ZipBooks makes managing your business simpler. Get paid with credit card or Paypal easily. Powerful, easy-to-use reports, industry best practices, and smart recommendations from ZipBooks help you make even smarter decisions. Modern accounting software for small businesses and accountants including time tracking, invoicing, & digital payments.
O Neat aprimora a produtividade das pequenas empresas, ajudando-as a eliminar o papel através da digitalização e automatizar suas tarefas de contabilidade. Usando a solução Neat SaaS, as pequenas empresas podem organizar e reter dados de documentação em formato digital para fins comerciais e de imposto de renda, transmiti-los às plataformas de contabilidade, gerenciamento de contatos e automação de marketing, alavancar ferramentas de análise para supervisionar a integridade dos negócios e criar relatórios de despesas para reembolso. O Neat é uma solução de digitalização de documentos que aumenta a produtividade de pequenas empresas automatizando suas atividades de contabilidade.

da Priority Software US

(78 avaliações)
Ver perfil
O AccountEdge Pro é um software de contabilidade para pequenas empresas avançado, fácil de usar em áreas de trabalho do Mac e Windows. Com o AccountEdge Pro, os proprietários de empresas podem organizar, processar e relatar suas informações financeiras, para que possam se concentrar em seus negócios. Seu conjunto de recursos foi desenvolvido para permitir que os usuários lidem com todos os aspectos de seus negócios, incluindo contabilidade, folha de pagamento integrada, vendas e compras, gerenciamento de contatos, rastreamento de estoque, pedidos online, faturamento de horas trabalhadas e muito mais. Software de contabilidade para pequenas empresas para Mac e Windows. O AccountEdge é flexível e pode ser usado por vários setores.
O MYOB Essentials é uma maneira de gerenciar o fluxo de caixa e os requisitos de conformidade do ATO. Inclui recursos que economizam tempo para ajudar a cuidar da contabilidade no dia a dia. Diga adeus aos problemas com o fluxo de caixa. Aceite cartão de crédito ou pagamentos BPAY de clientes diretamente de uma fatura enviada por e-mail. Atualizações fiscais rápidas e fáceis garantem que você esteja sempre atualizado. Pagar previdência social e ficar em dia com os requisitos do Single Touch Payroll do ATO é fácil. Software de contabilidade baseado na nuvem para pequenas empresas para automatizar a folha de pagamento, a gestão de clientes, impostos e todas as necessidades contábeis.
O Receipt Bank é uma plataforma de contabilidade sem papel que conecta contadores e empresas. Desde 2010, a plataforma simplifica a captura, o processamento e o compartilhamento de documentos financeiros para que as empresas possam se concentrar no que importa. Você tem coisas mais importantes a fazer do que ficar digitando dados. É por isso que a plataforma o ajuda a deixar o papel de lado e economizar uma média de três horas por semana para fazer mais do que você ama, seja expandir o seu negócio ou tirar as sextas-feiras de folga. Com o Receipt Bank, envie e receba registros instantaneamente da forma mais adequada para você. O Receipt Bank é uma plataforma de contabilidade sem papel que conecta contadores e empresas. Desde 2010
Pronto para o futuro da contabilidade? O Botkeeper fornece suporte automatizado de contabilidade para empresas usando uma combinação de contadores qualificados com aprendizado de máquina e inteligência artificial (AI). Os clientes recebem contabilidade e suporte sem interrupção, bem como informações de suas finanças em painéis e geração de relatórios ilimitados. O Botkeeper usa aprendizado de máquina e AI para fornecer contabilidade a um preço baixo.
Agregador de dados financeiros que extrai informações de faturas, recibos e e-mail, armazenando elas em um hub centralizado. Agregador de dados financeiros que extrai informações de faturas, recibos e e-mail, armazenando elas em um hub centralizado.

da Beanworks Solutions

(34 avaliações)
Ver perfil
O Beanworks libera as equipes de contabilidade de tarefas monótonas associadas às contas a pagar. Automatize a entrada e aprovações de dados e melhore a percepção dos processos de contas a pagar. O Beanworks é o único software de contas a pagar projetado para fluxo de trabalho com várias entidades e um só painel para toda a organização. Obtenha uma compreensão holística dos gastos com contas a pagar em uma solução centralizada. Integra-se ao QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite, Rent Manager e outros sistemas. Ideal para 150 ou mais faturas por mês. Solução de automação de contas a pagar baseada na nuvem e incluindo pagamentos. Ideal para mais de 150 faturas por mês no QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite e mais.
A maneira mais fácil de coletar pagamentos comerciais únicos e recorrentes. O Plooto simplifica o pagamento de seus clientes, reduzindo os tempos e custos de coleta. Simplifique seu fluxo de caixa e seus processos de contas a pagar e receber. O Plooto é automaticamente compatível com o Quickbooks e o Xero de uma maneira muito fácil. Diga adeus aos cheques em papel, fios e transferência eletrônica de fundos bancários (EFTs na sigla em inglês), atualizando para o Plooto gratuitamente. A maneira mais fácil de coletar pagamentos comerciais únicos e recorrentes. Simples para você e seus clientes. Sincroniza com o Quickbooks e o Xero.

da Big E-Z Bookkeeping

(24 avaliações)
Ver perfil
O Big E-Z Books não fará você perder tempo. Por quê? É fácil de usar e ainda mais fácil de corrigir erros de registro. Ideal para pequenas empresas, ONGs, grupos e clubes. Você obterá relatórios claros e concisos como um profissional, entendendo de contabilidade ou não. Inclui meia hora grátis de ajuda de configuração e personalização. Você receberá um tour e dicas para importar registros para que sejam alcançados rapidamente. Apenas US$ 79,95 por um ano inclui suporte. Garantia de devolução do dinheiro em 30 dias. Fácil para profissionais de contabilidade e tesoureiros usarem após o fato ou em tempo real. Não perca seu tempo. Pode ser instalado no PC. Avaliação gratuita.
Seamlessly Import/Export transactions between Excel/Google Sheets/CSV and QuickBooks/Xero/Sage/MYOB in a mostly automated way! A wide range of additional settings allows you to tailor the process in accordance with your needs. We provide an absolutely free trial plan to test all the features! Just connect and initially set up the app and start your imports and exports as it is ready-to-go. Import/Export lists and transactions between Excel/Google Sheets/CSV and QuickBooks/Xero/Sage/MYOB
O Pandle é um serviço de contabilidade na nuvem gratuito, fácil e eficiente, destinado a pequenas empresas. - O Pandle possui ajuda interativa que permite saber se você está fazendo entradas incorretas. - Verificação manual de dados para garantir que sejam precisos. - Terminologia diferente para usuários iniciantes e avançados. - O software de contabilidade na nuvem mais fácil do mercado. O Pandle é um serviço de contabilidade na nuvem gratuito, fácil e eficiente, destinado a pequenas empresas.
O Receipt Stash simplifica a contabilidade das contas a pagar, extraindo automaticamente as informações de despesas de qualquer recibo ou fatura e categorizando e codificando automaticamente os itens de despesas usando regras dinâmicas do fornecedor. Tudo em tempo real. Todos os documentos de despesas são armazenados com segurança em uma única conta baseada na nuvem e fácil de pesquisar e podem ser publicados no software de contabilidade do usuário com o pressionar de um botão. Processamento automatizado de despesas em menos de cinco segundos – diga adeus ao registro manual de dados. O Receipt Stash processa as despesas comerciais e automatiza o registro, a categorização e a publicação de dados no software de contabilidade em tempo real.
ScaleFactor is the smart accounting and finance software that is changing the way modern businesses operate. By automating complex bookkeeping tasks and translating financial information into usable business insights, ScaleFactor is enabling business owners, managers, and entrepreneurs to focus on what they love: running and growing their business. Request a free demo today! ScaleFactor is the smart accounting and finance software that is changing the way modern businesses operate.
Online accounting and bookkeeping software for the small business. Includes a full general ledger module and complete payroll system. Online accounting and bookkeeping software for the small business. Includes a full general ledger module and complete payroll system.
DAVO uses sales data from your POS system to set aside the exact amount of sales tax you collect every single day and then files and pays it when its due. It's fully automatic. Absolutely secure. Totally guaranteed. If you are a brick and mortar business and you sell things, chances are you have to collect and pay sales tax. DAVO can do it for you. Currently, DAVO is available on Clover, Toast, Square, Poynt, Revel, Upserve, and Quickbooks Online. DAVO sets aside sales tax daily and pays and files it, on time and in full - guaranteed. Try it for free for the first 30 days!
Ver perfil
Small business bookkeeping software with bank data importing capability. Small business bookkeeping software with bank data importing capability.
Ver perfil
A simple accounting app designed specifically for nonprofit governing boards and volunteer treasurers. Taking the financial reigns of your local nonprofit organization shouldn't be an epic undertaking - it should not be more difficult than managing your personal checkbook. Nonprofit Treasurer is bookkeeping with a simple design, with built-in tools for budgeting and reporting. It is easy to use, and it fits the unique structure (and responsibilities) of the volunteer treasurer role. Free online bookkeeping for youth sports, scout troops, clubs, PTAs, charities.

da Avanquest Software

(5 avaliações)
Ver perfil
Manage check writing, payroll and credit card processing, to purchase orders, billing, invoicing, inventory control and reporting. Manage check writing, payroll and credit card processing, to purchase orders, billing, invoicing, inventory control and reporting.
Cloud accounting software designed to help business owners save time and make smarter business decisions. Invoice and collect payments, track expenses, customize reports and work with your accountant. Try it for free today! Smart cloud accounting software designed for small business.

da Lander Technologies

(4 avaliações)
Ver perfil
Smart bookkeeping software designed to increase productivity of your business and be able to access information anywhere. Smart bookkeeping software designed to increase productivity of your business and be able to access information anywhere.
Bookkeeping tool for business owners that do not have prior accountign knowledge. Functionality includes invoice writing and tax prep. Bookkeeping tool for business owners that do not have prior accountign knowledge. Functionality includes invoice writing and tax prep.

da Alytix Ventures

(4 avaliações)
Ver perfil
Traxit is a workflow/practice management tool that allows you to manage, track, assign, and report on whatever the job may be. Easily read the dashboard for the perfect high level overview to make quick decisions. Process and track the status of engagements, from anything that requires multiple steps to tax returns and bookkeeping. Start a free trial today to see what TRAXIT can do for you! https://traxit.io Traxit is a workflow/practice management tool that allows you to manage, track, assign, and report on whatever the job may be.
Accounting app with accounting books maintenance, inventory control, invoicing, expenses tracking, sales order generation capabilities. Accounting app with accounting books maintenance, inventory control, invoicing, expenses tracking, sales order generation capabilities.

da Media Two Web Development

(2 avaliações)
Ver perfil
Online system that helps businesses with expense recording and quoting, automated addition of late fee capabilities and more. Online system that helps businesses with expense recording and quoting, automated addition of late fee capabilities and more.
Web-based solution that provides accounting through drafts, custom formulae, automated services and more. Web-based solution that provides accounting through drafts, custom formulae, automated services and more.
Small business financial software that includes invoicing, profit/loss reporting, customer management, sales and expenses analysis. Small business financial software that includes invoicing, profit/loss reporting, customer management, sales and expenses analysis.
Accounting software for small business for simple and easy bookkeeping. Document incoming and outgoing cash flow including sales, receipts, payments, and purchases. See how your business is doing with real-time balances and reports. Fax or email your accountant directly. Prepare your tax returns quickly with your financial reports. Easily generate over 20 financial reports. Income Sheets and Balance Statements help you track growth. Secure mobile access via web. Professional business accounting software. Report & document incoming & outgoing cash flow (sales, receipts, purchases, & payments)
Ver perfil
Offers financial dashboard, team collaboration, invoicing, expense tracking, and budgeting tools for small businesses and freelancers. Offers financial dashboard, team collaboration, invoicing, expense tracking, and budgeting tools for small businesses and freelancers.
Bank reconciliation solution with AI-enabled data extraction capabilities that converts paper statements into excel sheets & more. Bank reconciliation solution with AI-enabled data extraction capabilities that converts paper statements into excel sheets & more.
Ver perfil
Non-employee business's track cash flow in real time. Automated transaction download, dynamic filters, unlimited category structure. Non-employee business's track cash flow in real time. Automated transaction download, dynamic filters, unlimited category structure.

da cheqbook.com

(1 avaliação)
Ver perfil
Cloud-based accounting platform for small businesses that automatically categorizes transactions from credit cards and bank accounts. Cloud-based accounting platform for small businesses that automatically categorizes transactions from credit cards and bank accounts.

da Nimble Accounting

(1 avaliação)
Ver perfil
Designed with the hotel industry in mind, Nimble Property's KPI dashboard lets your hoteliers monitor Daily Sales, Occupancy %, ADR, RevPar, Review GSS, all at one place. It also alerts you on pending/overdue payments & receipts. Significant features of Nimble Property: Multi-Hotel Management, Accounts Payable Automation, Bank Reconciliation, Key Performance Analytics Dashboard, Budget & Forecast, STR, GSS Import, Expenses analysis, and Hotel-Specific Reporting. Nimble Property is a Cloud-based accounting software for the hotel industry.

da Reviso Cloud Accounting

(1 avaliação)
Ver perfil
Cloud-based accounting solution that assists small businesses with invoicing, expense management, taxation and financial reporting. Cloud-based accounting solution that assists small businesses with invoicing, expense management, taxation and financial reporting.

da RevSym

(0 avaliações)
Ver perfil
Web-based solution that provides accounting through automation, configuration, reporting, backlog, data source and more. Web-based solution that provides accounting through automation, configuration, reporting, backlog, data source and more.

da VT Software

(0 avaliações)
Ver perfil
Excel-based accounting software for sole traders and partnerships. VT Final Accounts handles cash flow, expense tracking, revenue management and more in an easy to use software. Excel-based bookkeeping tool for sole traders and partnerships.

da Gladiris Technologies

(0 avaliações)
Ver perfil
A GST compliant bookkeeping and accounting software for easy invoicing, featuring a chat-bot and an intuitive UI. A GST compliant bookkeeping and accounting software for easy invoicing, featuring a chat-bot and an intuitive UI.

da Silverfin

(0 avaliações)
Ver perfil
Cloud-based centralized portal that helps accountants share information with their clients. Cloud-based portal that helps accountants share information with their clients.

da GSTBlue

(0 avaliações)
Ver perfil
Provides a fully GST ready accounting software that is highly customizable for a variety of your accounting needs. Provides a fully GST ready accounting software that is highly customizable for a variety of your accounting needs.

da Openpro

(0 avaliações)
Ver perfil
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system. OpenPro Easy ERP software is an ideal full featured solution for small to medium size businesses. Real-time KPI reporting.

da bookkeepy

(0 avaliações)
Ver perfil
Bookkeepy helps manage clients, invoices, and expenses with ease. Bookkeepy helps manage clients, invoices, and expenses with ease.

da Greenback

(0 avaliações)
Ver perfil
Bookkeeping on Cruise Control. We automatically sync original & itemized receipts from the companies you do business with. Save time and money. No manual data entry. Get more productivity from your purchases. We believe exchanging emails, paper, or PDFs for invoices and expenses is cumbersome and error prone. While convenient for the sender, it's painful for the recipient. Greenback directly connects customers with vendors for a seamless electronic exchange of invoice and expense data. Receipts with an IQ. Automatically sync original & itemized receipts from the companies you do business with. Automate your bookkeeping

da Nexin Gateway

(0 avaliações)
Ver perfil
Industry Specific platform for Food and Beverage. Our services include accounts payable, bill pay, back office reports, bulk purchase ordering, and more. DIY or we provide the Bookkeeper. Simple reconciliation for bank and CC. No exporting data into third party software, we have our own full Accounting module included! POS integration available. Proprietary platform for Food and Beverage bookkeeping. Simple reconciliation format.

da Infogestion

(0 avaliações)
Ver perfil
Excel-based tool designed for small businesses to handle current orders, cash flow budget, creditor and debtor information. Excel-based tool designed for small businesses to handle current orders, cash flow budget, creditor and debtor information.

da Pebe

(0 avaliações)
Ver perfil
Take control of your finances with this web application and efficiently handle invoices, customer data, expenses, and more. Take control of your finances with this web application and efficiently handle invoices, customer data, expenses, and more.

da ProSaldo

(0 avaliações)
Ver perfil
Modular bookkeeping solution that combines accounting and order entry. Suitable for all kinds of businesses. Modular bookkeeping solution that combines accounting and order entry. Suitable for all kinds of businesses.

da Excelsious

(0 avaliações)
Ver perfil
What makes Receipt Bot special? - Accurate Automated Data Entry - Snap and Go - Super-Fast and Highly-Accurate OCR - Fully Responsive and Deep Integrations - Simplified File Sharing and Archiving - Intelligent Records Checking Makes accounting and bookkeeping super easy, saving you time and money.

da Morpheus Aiolos

(0 avaliações)
Ver perfil
Afterbanks has two products: its personal finance management application and its REST API, technology sold to third parties, so they can develop their own products. Through their APP, the users and companies have the FREE service, with the option to become PREMIUM (increasing services). Afterbanks APP is the only application that supports all banks in Spain and make a real-time connections in the fastest way possible. They use the256-bit security encryption to guarantee the client information. Afterbanks, currently the only company that has an exclusive technology that allows you to connect with all Spanish banks in real time

da OpenDigits

(0 avaliações)
Ver perfil
When you work with OpenDigits, you get all the benefits of the latest accounting tech, without sacrificing the human touch. Each company is paired with a professional accountant who uses advanced software to take care of your bookkeeping and provide you with expert financial advice. This leaves you with more time to focus on scaling your business. OpenDigits is a cloud bookkeeping solution designed for tech startups.

da Finance Pal

(0 avaliações)
Ver perfil
Finance Pal is an all in one solution for bookkeeping and managing any businesses' financial accounts. Finance Pal is an all in one solution for bookkeeping and managing any businesses' financial accounts.

da Georges Tech

(0 avaliações)
Ver perfil
Online application that helps small businesses automate accounting, from expense tracking to tax filling and bank reconciliation. Online application that helps small businesses automate accounting, from expense tracking to tax filling and bank reconciliation.

da Quipu

(0 avaliações)
Ver perfil
Add receipts, manage invoices, conclude expenses, and everything else you'd need in the same place. Add receipts, manage invoices, conclude expenses, and everything else you'd need in the same place.

da Dokka A.I.

(0 avaliações)
Ver perfil
Saves time with automated bookkeeping entries and smart document management using Artificial Intelligence. Saves time with automated bookkeeping entries and smart document management using Artificial Intelligence.

da Moneypex

(0 avaliações)
Ver perfil
Moneypex is an affordable and powerful accounting solution for business owners to keep track of their business finances. Through smart invoicing and high impact solutions, Moneypex Saves business owners time that can be reinvested into business growth. It is simple to use and can manage multiple businesses. Moneypex is a free invoicing software that helps you create unlimited invoices and bills for small business. It is created for business owners to scale rapidly and get paid faster. Moneypex is an affordable and powerful accounting solution for business owners to keep track of their business finances.

da ClassWallet

(0 avaliações)
Ver perfil
ClassWallet streamlines manual, time-intensive tasks related to collecting and reconciling receipts involved with relatively small transactions by digitizing and automating those processes for the school business office. Our single, consolidated platform includes: a virtual wallet, integrated eCommerce marketplace, reimbursement management, and a declining balance reloadable debit card. ClassWallet streamlines manual, time-intensive tasks related to collecting and reconciling receipts for relatively small transactions.

da BodeTree

(0 avaliações)
Ver perfil
Bookkeeping solution that helps franchisees track transactions in real-time and generate financial reports. Bookkeeping solution that helps franchisees track transactions in real-time and generate financial reports.

da BizTechnologies

(0 avaliações)
Ver perfil
Accounting solution that assists small businesses with bank reconciliation, customer interaction tracking, inventory control, and more. Accounting solution that assists small businesses with bank reconciliation, customer interaction tracking, inventory control, and more.

da Informer Online Nederland

(0 avaliações)
Ver perfil
InformerOnline is a bookkeeping and invoicing tool for starting entrepreneurs, freelancers and SMEs from every business lines. InformerOnline is a bookkeeping and invoicing tool for starting entrepreneurs, freelancers and SMEs from every business lines.

da KhataBook

(0 avaliações)
Ver perfil
A digital ledger to manage all your business transactions on your phone. A digital ledger to manage all your business transactions on your phone.

da SHTAR

(0 avaliações)
Ver perfil
SHTAR is a B2B payment processing solution that interfaces existing accounting software applications (e.g. QuickBooks, etc.) with bank payment platforms, streamlining automation, and eliminating manual processes for the payor, bank, and payee. SHTAR automates payments and syncs transaction-related data directly from the accounting software to the recipient for ACH, RTP, wire, and card payments. It eliminates double entry and automates bank account reconciliation. SHTAR is a B2B payment processing solution that interfaces accounting software applications with bank payment platforms

da Qount

(0 avaliações)
Ver perfil
Cloud-based accounting and tax practice management software that offers a fully connected experience for your business. Cloud-based accounting and tax practice management software that offers a fully connected experience for your business.

da ICS INFORMATIQUE

(0 avaliações)
Ver perfil
The swiss army knife of business management: Multi-user, scalable and highly configurable The swiss army knife of business management: Multi-user, scalable and highly configurable

da Sistemi

(0 avaliações)
Ver perfil
PROFIS is the software solution that gives accountants the necessary tools to provide administrative, fiscal and digital services to suitably advise clients. PROFIS works in cloud, too. Main PROFIS functionalities: - Accounting - Fiscal and tax services - Digital services, as billing and invoicing - Financial statements PROFIS is the software solution for accountants to suitably advise clients in administrative, financial and digital services.

da Datalog

(0 avaliações)
Ver perfil
Datalog offers a document management solution only available in Italy. It covers invoicing, billing, GDPR compliance, archiving & OCR. Datalog offers a document management solution only available in Italy. It covers invoicing, billing, GDPR compliance, archiving & OCR.

da Contagram

(0 avaliações)
Ver perfil
Gestion tus ventas pendientes, cobradas y vencidas. Factur desde el sistema. Gestion las compras a tus proveedores, y control su estado. Segmentalas en categoras creadas a medida. Stock 100% dinmico, se actualiza al comprar o vender productos. Llev tu inventario segmentado por categoras. Informes: conoce el detalle de ventas por cliente y/o producto. Reporte de cuentas a cobrar y a pagar. Resultados: Conoce cuanto estas ganando, y el estado actual de tu empresa. Tesorera Simplificamos la administración diaria de tu negocio.

da Vixum

(0 avaliações)
Ver perfil
Total bookkeeping solution for the self-employed freelancer. Total bookkeeping solution for the self-employed freelancer.