173 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Loomly é uma simples ferramenta de calendário de mídia social que ajuda indivíduos e equipes a criar melhor conteúdo para o Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+ e LinkedIn, graças a uma interface intuitiva e recursos inovadores, incluindo ideias de postagens, dicas de otimização de postagens ao vivo, visualizações de postagens, fluxo de trabalho de aprovação, agendamento e análise automatizados. O Loomly está disponível como uma plataforma na Internet, com aplicativos móveis nativos (iOS e Android). Saiba mais sobre o Loomly Calendário simples de mídias sociais. Criar, otimizar, visualizar e agendar posts para Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, G+ e LinkedIn. Saiba mais sobre o Loomly
O AgoraPulse é uma plataforma CRM e de gestão de redes sociais que permite que agências, empresas e profissionais de marketing gerenciem todas as suas mensagens de redes sociais, agendem e publiquem conteúdo, identifiquem os principais influenciadores, monitorem canais sociais e gerem relatórios impressionantes em um painel fácil de usar. O AgoraPulse é compatível com Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn e Google+. Saiba mais sobre o Agorapulse Pacote CRM e de gestão de redes sociais Saiba mais sobre o Agorapulse
O Reputation.com oferece a plataforma de gestão de reputação online líder na categoria para grandes empresas com vários locais. O objetivo é ajudar as empresas a monitorar e melhorar classificações e avaliações online, melhorar a experiência do cliente e promover tráfego, visitas e receita. Saiba mais sobre o Reputation.com Sistema de gestão de reputação na nuvem que permite às empresas supervisionar ou gerenciar classificações online e responder aos comentários dos clientes. Saiba mais sobre o Reputation.com
O Brand24 é uma solução de gestão de redes sociais eficaz e fácil de usar. Milhares de marcas e agências de todos os tamanhos usam a Brand24 para acompanhar e analisar conversas online sobre os clientes, marcas, produtos e concorrentes. O Brand24 permite que os usuários supervisionem sua reputação online, evitem crises de relações públicas, acompanhem os resultados das campanhas, encontrem embaixadores da marca, descubram oportunidades de cooperação para obter mais cobertura e criem relatórios em PDF com a sua marca em questão de segundos! Saiba mais sobre o Brand24 Acesso instantâneo a todas as conversas online sobre a marca. Saiba mais sobre o Brand24
O ContentStudio é uma ferramenta multiuso de gestão de redes sociais e marketing de conteúdo que permite descobrir, compor e compartilhar o melhor conteúdo. Possui um conjunto de produtos para descoberta de conteúdo, publicação, planejamento, análise e automação para ajudar as equipes de marketing de redes sociais a trabalhar e colaborar de maneira eficiente. É a ferramenta perfeita para descobrir conteúdo de tendências, gerenciar várias redes de mídia social, reciclar postagens perenes, analisar o desempenho, colaborar com a equipe e muito mais. Saiba mais sobre o ContentStudio O ContentStudio é uma ferramenta de mídia social e de marketing de conteúdo orientada por dados que permite descobrir, compor e compartilhar conteúdo envolvente. Saiba mais sobre o ContentStudio
O Sprout Social oferece soluções poderosas de gestão social para as principais agências e marcas, incluindo Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote e Microsoft. O Sprout permite que as marcas simplifiquem a gestão social, a geração de relatórios, as publicações, o atendimento ao cliente, o relacionamento e muito mais. Experimente o Sprout gratuitamente por 30 dias. Saiba mais sobre o Sprout Social Crie uma conexão real com o melhor software de gestão de redes sociais da categoria. Experimente o Sprout gratuitamente. Saiba mais sobre o Sprout Social
O Kontentino permite que as agências de publicidade e seus clientes colaborem sem problemas ao criar e aprovar conteúdo/anúncios de mídia social. A qualidade do conteúdo melhora e erros/falhas são evitados. Com o Kontentino, você e a sua equipe economizam 40 % do tempo que seria gasto em tarefas operacionais. Além disso, a seção de análise coloca os dados em contexto para que os gerentes de mídias sociais possam entender melhor o desempenho das postagens/anúncios ao gerar relatórios para os clientes. Saiba mais sobre o Kontentino A ferramenta de mídia social fácil de usar para um processo eficaz de colaboração e aprovação entre as agências e seus clientes. Saiba mais sobre o Kontentino
Obtenha controle total de todos os canais no Twitter, Instagram, Facebook, LinkedIn e Google My Business com o conjunto completo de ferramentas de gestão de redes sociais do Statusbrew. Planeje toda a publicação em mídias sociais e reúna inteligência social para envolver e fomentar relacionamentos com as pessoas que mais importam. Saiba mais sobre o Statusbrew O Statusbrew é uma plataforma completa de gestão de redes sociais. Saiba mais sobre o Statusbrew
O NapoleonCat é uma solução social de atendimento ao cliente e marketing. Ele permite a agências, profissionais de marketing e proprietários de empresas: - Gerenciar vários canais de mídia social. - Automatizar o atendimento ao cliente. - Analisar resultados de marketing. - Monitorar e comparar os concorrentes. - Colaborar com as equipes. - Automatizar processos de geração de relatórios. O NapoleonCat atualmente integra-se ao Facebook, Messenger, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube e Pinterest. Saiba mais sobre o NapoleonCat Ferramenta de análise e gestão de redes sociais com atendimento ao cliente social automatizado, análise de concorrência, publicação e geração de relatórios. Saiba mais sobre o NapoleonCat

da Xeio

(0 avaliações)
Acesse o site
Esta premiada plataforma UGC permite reunir, curar e aproveitar o conteúdo ganho do Facebook, Instagram, Twitter e YouTube para usar essa prova social para impulsionar as vendas. Colete instantaneamente imagens, vídeos e textos de todas as principais redes sociais e use poderosas ferramentas aprimoradas por inteligência artificial para moderar e obter direitos de uso dos criadores, antes de aproveitar esse UGC diretamente em todos os pontos de contato de marketing, de Websites de marcas a OOH digitais, para anúncios sociais pagos e mais. Saiba mais sobre o Hashtag'd Deixe os clientes contarem a história da marca com fotos, vídeos e postagens em mídia social, como Facebook, Instagram, Twitter e YouTube. Saiba mais sobre o Hashtag'd
A plataforma de marketing tudo-em-um Mailchimp ajuda as pequenas empresas a comercializarem com mais inteligência para crescer mais rapidamente. Como a espinha dorsal do relacionamento com o cliente, ela fornece ferramentas fáceis de usar e com inteligência artificial que qualquer pessoa pode utilizar para ter sucesso. O Mailchimp coloca o público no centro para que você possa enviar e-mails de marketing e mensagens automatizadas, criar campanhas de anúncios direcionadas, criar páginas de entrada, enviar cartões postais, facilitar a geração de relatórios e análises e vender online. A plataforma de marketing tudo-em-um Mailchimp ajuda as pequenas empresas a comercializarem com mais inteligência para crescer mais rapidamente.

da Hootsuite Media

(2429 avaliações)
Ver perfil
O Hootsuite é a plataforma de gestão de redes sociais mais usada no mundo, tendo mais de 16 milhões de usuários. Ele foi projetado para que as organizações executem estratégias de mídia social em várias redes sociais, incluindo Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest e YouTube. As equipes podem colaborar em um ambiente seguro em todos os dispositivos e departamentos para gerenciar perfis de redes sociais, interagir com os clientes e gerar receita. O Hootsuite é a plataforma mais usada na gestão de redes sociais, contando com a confiança de mais de 800 empresas listadas na Fortune 1000.
O Zoho Social foi criado tendo em mente as necessidades das empresas em crescimento - as que estão começando a levar a sério o marketing de mídia social. O produto foi criado para ajudar você a aumentar sua presença nas mídias sociais, sem ter que se preocupar com configuração, treinamento, custos variáveis etc. O Zoho trabalha arduamente para manter as coisas simples e agregar valor ao seu dinheiro. Fácil o suficiente para você entender e começar em poucos minutos. Programe publicações ilimitadas, gerencie redes sociais, acompanhe conversas e avalie o desempenho em um único painel.
O monday.com é uma ferramenta de gestão de marketing social que sua equipe realmente gostará de usar. Com ele, fica fácil e divertido para todos colaborarem, concentrarem-se no que é importante e terem mais produtividade. Ele é a primeira ferramenta visual desse tipo e mostra, com uma rápida olhada, exatamente como as coisas estão. Finalmente livre-se de segmentos de e-mail dolorosamente longos, reduza o tempo das reuniões e sinta a satisfação de dar as tarefas como concluídas. O monday.com é a maneira mais simples de monitorar e planejar seus projetos de mídia social. Gerencie, monitore e mantenha sua equipe em sincronia em um só lugar.
O Buffer é uma plataforma de gestão de redes sociais intuitiva e otimizada na qual marcas, empresas, agências e indivíduos confiam para ajudar a gerar envolvimento e resultados significativos nas mídias sociais. A plataforma oferece um conjunto de produtos para publicação, envolvimento, análise e colaboração em equipe. Os produtos são cuidadosamente considerados e altamente refinados para ajudar os profissionais de marketing e equipes de mídia social a trabalhar com mais eficiência e de maneira eficaz. Economize tempo ao gerenciar mídias sociais. Programe, publique e analise todas as postagens em um só lugar.
Organize your corporate Twitter account, track and share searches with your co-workers while keeping control over who sees the information. Still engage your audiences and following, while keeping things secure and under a password. Organize your corporate Tweeter account, track and share searches with your co-workers without disclosing your password.
Social media marketing software that provides customer engagement, social networking, social metrics, and social ads personalization. Social media marketing software that provides customer engagement, social networking, social metrics, and social ads personalization.
Content curation, social media management and employee advocacy platform. Connects with Twitter, LinkedIn & Facebook accounts and cuts down social media management effort by up to 90%. Key features- multiple account management, collaborative social media management, content suggestions, RSS feed addition, content library, advanced post scheduling, group account scheduling, hashtag and @mention suggestions, engagement and click-through metrics, URL shortener, employee advocacy with analytics Social media content discovery & sharing platform. Connect to Twitter, LinkedIn, Instagram & Facebook accounts & cut down time by 90%.
Mention is a social media marketing suite enabling brands and agencies to drive the conversation. Thanks to Listen, you will always be in the know: monitor what is being said online about a brand or a product, get comprehensive analytics on their industry and measure the impact of your marketing & PR activities With Publish, spread the word: plan & manage social media posting from one tool, create content based on relevant insights and keep up with your content calendar wherever you are. Mention is a social media marketing suite enabling brands & agencies to drive the conversation online.
Social media management tool that enables collaboration across various platforms through a centralized database. Social media management tool that enables collaboration across various platforms through a centralized database.
e-clincher platform is built for companies who are looking for an intuitive yet powerful solution to manage their brand reach, reputation and growth online. Popular features include: suggested content & free media assets, live inbox to interact across all channels / message types, post editing, scheduler & visual calendar, post boost, monitoring with live feeds, smart queues & auto posting, analytics & reports, team collaboration & workflows, mobile app. And, a 24/7 support that really cares! The e-clincher platform is ideal for all businesses, marketing agencies & enterprise looking to manage and grow their brand/s online.
O SOCi é uma plataforma de gestão de mídia social e reputação para empresas com mais de 10 unidades. Usado pelas principais marcas, incluindo Sport Clips, Greystar e Ace Hardware, o SOCi resolve as complexas necessidades de fluxo de trabalho dos profissionais de marketing em várias unidades. Proteja sua marca com bibliotecas de conteúdo e fluxos de trabalho de aprovação. Dimensione o engajamento social em centenas de páginas locais, anúncios sociais e avaliações online por meio de uma ferramenta central. Obtenha informações rapidamente sobre o desempenho local para replicar o sucesso. O SOCi é uma plataforma de gestão de mídia social e reputação para empresas com mais de 10 unidades.
Meet Thryv, the social media management software built for small business. Thryv integrates with your favorite social media accounts including Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+, so you can post content out all at once or schedule posts in advance. Pull from a library of more than 500,000 posts you can tailor to fit your business. Then learn more about your contacts with social data enrichment that connect to their accounts. Social media management software built for small business
O Falcon.io oferece uma plataforma para marketing de rede social e gestão de experiência do cliente. Ele possui ferramentas para ouvir, envolver, publicar e avaliar mídias sociais e gerenciamento de dados de clientes. Profissionais de marketing e empresas podem oferecer experiências de marca mais personalizadas, em pontos de contato, com base em perfis enriquecidos de clientes. A plataforma apresenta uma interface do usuário altamente intuitiva e colaborativa e é complementada por serviços abrangentes de suporte e consultoria. Marketing de rede social e gestão de experiência do cliente em uma plataforma fácil de usar.
B2B and content marketers need a tool that tracks and accelerates every step of the sales funnel. Our all-in-one tool allows you generate and measure revenue, leads and engagement around all of your social media efforts. Our post scheduler allows you to schedule when your customers are most likely to buy, download a white paper, take a free trial, etc. Launch Facebook referral sweepstakes and contests in minutes. Social CRM is built in or integrate with Salesforce. Plans start at $19/mo. Auto-Repost to Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter & YouTube. Viral sweepstakes & contests to grow your email list. All in one tool!
PromoRepublic is a social media marketing solution with content distribution workflows for small businesses, agencies, and multi-location brands. With our intelligent products, you can easily distribute editable content, schedule it based on AI, manage multiple clients or locations, run local ads, and stay on top of the results. Social media marketing solution for small business, marketing agencies, franchise and multi-location brands.
Cloud-based social media marketing tool which assists firms with content discovery, post scheduling and performance tracking. Cloud-based social media marketing tool which assists firms with content discovery, post scheduling and performance tracking.
Hopper HQ is the complete Instagram marketing solution. Create, plan and schedule posts across multiple Instagram, Facebook and Twitter accounts. Hopper HQs advance planning and editing features help social media managers increase engagement whilst spending less time doing it. Hopper HQ is the scheduling tool for Instagram, Facebook & Twitter. Create, plan & schedule posts in advance.
O Social Organizer do CoSchedule é um software de gestão de redes sociais para planejar, publicar, automatizar, envolver e avaliar. Centralize sua estratégia social junto com o restante do seu marketing. O CoSchedule é uma maneira de organizar seu marketing em um só lugar. Como um dos 10 principais fornecedores de software de marketing da lista Inc. 5000 e reconhecido no Quadrante Mágico do Gartner 2019 pelas plataformas de marketing de conteúdo, o CoSchedule é uma solução para empresas de médio e grande porte. O CoSchedule é uma maneira de organizar seu marketing em um só lugar. Uma solução para empresas de médio e grande porte.
Ver perfil
Collaborate, schedule and analyze your posts for Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest and Google My Business. Besides basic manual scheduling, Publer can also schedule your posts for you based on a posting calendar you get to predefine. Tired of scheduling your posts one by one? Easily create, upload & schedule them in bulk. Recurring posts? Yup, all covered! Automatically add your signature to every post and your logo to every photo & video for more brand recognition. Collaborate, schedule and analyze your posts for Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest and Google My Business.
Ver perfil
O StoryChief ajuda as empresas a se tornarem líderes de pensamento em seu nicho, centralizando seus processos de criação e distribuição de conteúdo. Distribua artigos para vários canais com um clique.
OneUp allows you to schedule and automatically repeat your social media posts. OneUp works with Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Linkedin, and Google My Business (with CTA buttons). You can auto post from RSS feeds, schedule images from any website using the OneUp Chrome extension, schedule posts to Google My Business, drag and drop your posts in a calendar view, bulk upload posts, separate posts into categories, and schedule directly to Instagram (no notification needed). Schedule and automate your posts on Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, and Google My Business (with CTA buttons).
Sendible é a principal plataforma de gestão de redes sociais para agências que procuram gerenciar as redes sociais de forma mais eficaz para seus clientes. A plataforma Sendible reúne todas as suas redes sociais em um hub centralizado e é uma maneira fácil de executar uma estratégia vencedora de redes sociais para várias marcas em alto nível. Posicionado como uma ferramenta de produtividade para as agências, você pode ter certeza de que sua equipe economizará muitas horas. Ferramenta de gestão de redes sociais com supervisão de marca, compartilhamento de conteúdo, suporte a várias redes, análise de redes sociais/e-mail e rastreamento.
O Postcron é um software intuitivo, mas poderoso, para ajudar os usuários a economizar tempo publicando e agendando publicações nas principais contas de mídia social. Com o Postcron, você pode programar vídeos, fotos, carrosséis e histórias no Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest e LinkedIn. Você também pode melhorar suas histórias no Instagram incluindo elementos de Rich Content, como pesquisas, perguntas, menções, hashtags e muito mais! O Postcron é a maneira mais fácil de programar publicações no Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest e LinkedIn.
O NUVI ajuda as organizações a gerenciar crises, identificar e envolver influenciadores e aumentar a conscientização da marca. Os recursos visuais e a capacidade de segmentação são ferramentas para rastrear o sentimento social, envolver-se em conversas e acompanhar as conversas paralelas online sobre a marca. Solução baseada na nuvem que ajuda as empresas a receber alertas em tempo real sobre menções sociais com a escuta social do NUVI.
Oktopost provides a single platform for distributing content on a large-scale, using multiple social networks and profiles. The platform allows B2B marketers to see the actual ROI of social media, by tracking leads back to the exact social post they came from. With our industry leading integration, we are able to enrich your leads in existing marketing automation platforms (Marketo, Act-On, Eloqua etc.), with a whole new layer of social data. Social media marketing platform designed for the unique needs of B2B. Distribute content on a large scale and measure social media ROI
A missão da Sprinklr é ajudar as marcas mais estimadas do mundo a criar clientes satisfeitos. Isso é feito com a primeira plataforma de gestão da experiência do cliente (CXM na sigla em inglês) do mundo, que permite conexões humanas individuais em escala em mais de 25 canais de comunicação diferentes, como Twitter, Facebook e Instagram. Com sede em Nova York, com 1.400 funcionários em 22 escritórios, a Sprinklr trabalha com mais de 1.200 das marcas mais valiosas do mundo, incluindo: McDonalds, Nike e Microsoft. O Sprinklr é uma plataforma de software empresarial criada para gerenciar as experiências dos clientes em escala.
Ver perfil
Uma das plataformas de gestão de redes sociais mais completas do mundo, com programação avançada, supervisão social, análise sofisticada, geração de relatórios com um clique, automações inteligentes e muito mais. Ajudando gestores de redes sociais, agências e empresas a crescer e gerenciar redes sociais desde 2010. Faça uma avaliação gratuita de 30 dias. Uma das plataformas de gestão de redes sociais mais completas do mundo para engajamento, programação avançada, escuta e análise sofisticada.
O Acquisio fornece software habilitado por inteligência artificial para profissionais de marketing, agências e revendedores de marketing por motor de busca (SEM) locais para dimensionar a oferta de PPC em plataformas de publicidade como Google, Facebook e Bing. Com o Acquisio, as empresas podem substituir tarefas de baixo valor, como gestão de lances e orçamento, lançamento de campanhas e gestão de campanhas em vários canais por automação, aprendizado de máquina e inteligência artificial. Isso as capacita a se concentrar nas tarefas de valor agregado que ajudam a melhorar a situação. Software de marketing digital habilitado por inteligência artificial para agências e pequenas e médias empresas revendedoras locais lançarem, otimizarem e gerarem relatórios de campanhas de PPC em escala.
O PublBox é uma ferramenta abrangente e simples de gestão de redes sociais tudo-em-um que ajuda os proprietários de pequenas empresas a reduzir os custos de marketing nas redes sociais, aumentar a produtividade rapidamente, economizar tempo e gerar melhores resultados. O PublBox oferece planos acessíveis em escala para qualquer orçamento e objetivo. Os recursos avançados e fáceis de usar incluem: programação de redes sociais, design gráfico para redes sociais, integrador de conteúdo de redes sociais, análise de redes sociais e caixa de entrada social. O PublBox é uma ferramenta abrangente e simples de gestão de redes sociais tudo-em-um que ajuda a reduzir custos, economizar tempo e aumentar a produtividade.

da Big Propeller

(35 avaliações)
Ver perfil
O Gain ajuda as agências de marketing e qualquer pessoa que trabalhe em equipes a organizar, revisar, aprovar e fornecer conteúdo de qualidade dentro do prazo, sem e-mails excessivos ou planilhas bagunçadas. Com funções de usuário personalizáveis, permissões e fluxos de aprovação, o Gain ajuda pequenas e grandes equipes distribuídas a automatizar todo o fluxo de trabalho de conteúdo, desde a criação e revisão de conteúdo até lembretes de aprovação, coleta de aprovações de clientes e publicação final. Automatize o fluxo de trabalho de colaboração e aprovação da sua equipe e nunca mais use planilhas e e-mails.

da Roeder Studios

(34 avaliações)
Ver perfil
Ferramenta de agendamento de rede social baseada na nuvem que ajuda as empresas a organizarem atualizações de rede social em uma biblioteca que pode ser pesquisada. Ferramenta de agendamento de rede social baseada na nuvem que ajuda as empresas a organizarem atualizações de rede social em uma biblioteca que pode ser pesquisada.
Social media intelligence solution that provides real-time brand and news monitoring. Social media intelligence solution that provides real-time brand and news monitoring.
Iconosquare is a social media analytics and management platform for Instagram and Facebook that provides you in-depth insights into your social media performance, lets you schedule posts, monitor competitors activity and engage with your audience all from within one platform. Cloud-based social media management solution that helps companies of all sizes manage analysis, engagement, scheduling, postings and co
Crowdfire is a social media management platform used by brands, businesses, agencies, and individuals all over the world to help drive social media engagement and growth. We have packed in features ranging from content publishing to content curation to customer service to engagement, all in one place at a competitive price. Crowdfire is simple to understand, helps you save tons of time, has a host of features in a single place and is the perfect tool to grow and manage your social accounts. Curate content, schedule posts, track conversations and measure performance from a single dashboard at a competitive price.
80% of shares are made through copy-paste, messaging apps, and email. GetSocial solves this by offering a unique blend of social widgets for 30+ networks to increase your organic social traffic, detailed analytics about sharing activity, including dark social, tools to automate publishing and a revolutionary URL shortener that tracks 100% of social activity after the 1st click. You'll never be in doubt about traffic sources again! GetSocial is the best solution for Content and Social Marketers. Social tools and content analytics platform for marketers and publishers to measure and increase social traffic, including dark social.
A plataforma de publicidade nativa número 1 Outbrain é uma ferramenta que pode ajudar a impulsionar seus esforços de gestão de redes sociais. O Outbrain Amplify é usado por anunciantes, agências e marcas para promover conteúdo nativo e direcionar o tráfego para ativos de mídia social. Isso resulta em maior tráfego e alcance, ajudando a aumentar o reconhecimento da marca, o engajamento e as conversões. Através da rede global de editores do Outbrain, suas atividades de gestão de redes sociais podem ser alavancadas de forma nativa para melhorar seu ROI de mídia social. A plataforma de anúncios nativos do Outbrain ajuda a aprimorar a gestão de redes sociais, gerando tráfego de alta qualidade para seus ativos de mídia social.
Social Champ is the best way to drive traffic, increase engagement and save time on social media. A result-driven social media management tool for scheduling posts, analyzing performance & best content suggestions. It helps you schedule, publish, track, analyze, engage and manage all your social media accounts in one place. Automate your social media efforts, day-to-day posting, A/B testing, optimization, and respond to customer queries. Social Champ supports all major social media platforms. Social Champ is the easiest social media management tool for startups, small businesses, and organizations.
Provides unlimited linking of social media accounts on Facebook & LinkedIn (accounts & pages), Twitter, Instagram & Tumblr, for no extra cost. Currently, the tool provides the following features; #Scheduling, #RSS Upload (bulk and individual), #Bulk Upload, #Editing scheduled posts, #Discover Content, #Image Editor, #Suggest Hashtags, #Reposting old posts with a click, #Deleting the posts, #Video Functionality Social-media scheduler that's developed to encourage budding bloggers & entrepreneurs.
Tandem Security & Compliance Software by CoNetrix is an innovative suite of information security and compliance management tools used by more than 1400 U.S. financial institutions. Modules include: Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, Social Media Management, Audit Management, Phishing, Cybersecurity, and more. Software features include secure document storage, unlimited users, roles & responsibilities, tasks, email reminders, and incredible support. Information security and compliance software for Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, and more.
A Social Media Marketing Tool for Automating Content Sharing. Manage multiple social networks, discover great content, schedule unlimited posts, recycle top performing content, collaborate with your team, and analyze performance - all from a single dashboard. A Marketing Tool to Automate Social Media Posts. Discover and share great images and videos to all major social media networks.
#1 Ranked Franchise Social Media Management Software by Entrepreneur. See why brands like Massage Heights, Pet Supplies Plus and Tutor Doctor use Rallio to easily manage social media and reputation management across all locations. Use Rallio to manage social posts, reviews, content and franchisee permissions. Or, outsource the service to us! Need help with increasing positive reviews or managing online business listings? We've got you!. #SocialSimplified We make it simple to manage your social media across all locations. Use our software, or outsource your social media management to us!
Team collaboration, client approvals and social media planning are time-consuming in the agency space. HeyOrca is the perfect social media management tool for agencies to plan, publish and analyze all of their clients social content in one place. Our simple social calendar eliminates redundant tasks and makes client approval easy, so you can take back your workday. Let's face it, spreadsheets are not the solution. Key Features: Content Planning - Direct Publishing - Performance Analytics HeyOrca is a social media calendar and scheduler for agencies to reduce redundant tasks and make client approval simple.
SMhack is a simple and easy-to-use social media management tool. Heres what you can do on our social media collaborative platform Schedule and publish content Queue content for optimal times Identify and monitor keywords and hashtags Follow your competitions strategy and growth Get comprehensive reports SMhack is built for social media agencies, and small and medium businesses. It currently supports Twitter, Facebook, LinkedIn, and Instagram. New: Slack Integration Cloud-based social media management software that helps small businesses and digital marketing agencies with post management.
O Sociality.io é uma plataforma de gestão de redes sociais tudo-em-um. Com o Sociality.io, é possível agendar todo o conteúdo, relatar o desempenho do conteúdo e baixar esses relatórios como um arquivo PPT. No módulo de escuta, é possível acompanhar conversas sobre a própria marca e os concorrentes em notícias, blogs e plataformas de mídia social. Além disso, é possível adicionar os concorrentes ao Sociality.io para analisar o desempenho de cada um nas mídias sociais. O Sociality.io é uma plataforma tudo-em-um de gestão de redes sociais. Publique, envolva, escute e gere relatórios.

da Prudence Analytics and Software Solutions

(16 avaliações)
Ver perfil
Konnect Insights is a social listening and analytics platform that offers all in one tool for Listening + Analytics + Social CRM + Publishing. Easy-to-use, great coverage from 100s of millions of sources, beautiful dashboards, real time data are some of the key strengths of Konnect Insights. You will fall in love with the user experience and the UI of the tool. There are loads of slicing and dicing of data. Built on big-data technology ensures you do not miss any data. Konnect Insights is a social listening, analytics and Social CRM platform with beautiful dashboards and BI tools
Built by marketers, for marketers - collect all your marketing data into one place. Real-time reports & dashboards eliminate manual reporting time by 90%. Improvado integrates with 150+ platforms: FB, Google Ads, Linkedin, Twitter, Salesforce, Mailchimp -- you name it. Extract data & send it to visualization tools like Tableau, Looker, Google Data Studio, Google Sheets & more. No developers or SQL knowledge required. Take control of your marketing data. Get all your marketing data in one place. Having data challenges? Reach out. We can help!
Sysomos, now Meltwater Social, offers comprehensive data solution driving your social strategy. By automating many of todays manual efforts within an AI-powered social analytics engine, marketers can turn trillions of owned and earned data points into contextual insights and predictions that drive stronger business decisions. Sysomos, now Meltwater Social, enables marketers to turn data-driven insights into actionable customer engagement opportunities.
A trusted AI-enabled social media marketing suite for brands and agencies of all sizes. We empower our clients with the most extensive dataset to execute successful top of the funnel marketing. Understand your customer personas, leverage advanced content intelligence, and find the right influencers for your business. Optimize your social media management, monitor social media conversations, and provide outstanding customer service - all in a single interface. Understand your customer personas, create engaging content, optimize performance and know the impact of social media on your business.
Instarazzo provides cloud-based services for Instagram Marketing and Promotion. With our services, users can increase their visibility and engagement, and as a result, get real and active followers who are interested in their niche. Our services are: 1- Instagram Growth Bot: Auto Like, Comment, Follow/Unfollow 2- Automated Direct Messages 3- Instagram Post-Scheduler 4- Instagram Comments Manager 5- Buy Likes and Video Views 6- Social Media Marketing (SMM) Panel A Social Media Marketing solution that enables users to automate activities, generate more leads and gain real followers on Instagram.
Email marketing software that includes automated email newsletters, social media updates, and a branded business profile. Email marketing software that includes automated email newsletters, social media updates, and a branded business profile.
Ver perfil
CrowdControlHQ empowers teams to engage and build more valuable relationships on social media. The all-in-one social management platform enables you to engage your audiences, manage your team and activity, and analyse your social performance. Deliver engaging social media marketing content, delight customers with exceptional social customer service, and effectively manage and measure your results. CrowdControlHQ empowers teams to engage and build more valuable relationships on social, with an all-in-one software platform.
RecurPost is a social media scheduler with repeating schedules. We let you categorize your updates into categories, such as blogs, videos, other people's contents, memes and quotes etc. You can then create schedules for each library. For instance, you can have one blog post go out on your Facebook pages in the afternoon and one meme go out on your Twitter every 4 hours. Once an update goes out it goes and sits at the end of the library to be posted again once everything else has gone out once. Social media scheduler that allows you to setup recurring schedules.
Ver perfil
Instantly collect images and videos from Instagram, Facebook, Linkedin, Twitter, Pinterest, Google +, Vimeo, Tumblr, and Youtube from any #hashtag Hide posts you don't like, block people, and search through all of the user generated content. Easily embed your feed into your website, or use our dedicated page to display the posts anywhere there is a browser on any device Our analytics rank the most influential people using your hashtag. Collect and curate any hashtag on Instagram, Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin and Tumblr and display that content to your website.

da Maventus Group

(9 avaliações)
Ver perfil
MavSocial is a completely social media management solution covering content management & curation, publishing to Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, YouTube, Tumblr & WeChat Includes community management, social listening, reporting, Facebook post boosting, brand management, team-based permissions & post pre-approval workflow. Request a demo now! Social media visual content management, visual analytics & publishing solution for brands and agencies.
Strea.ma is an exciting real-time social media wall that gives event organisers, brand managers, and marketing professionals the ability to bring their event, hashtag campaign or brand to life without the need for expensive A/V hardware or software. It also offers a social hub that can be embedded in a customers website. The product has been purchased and used by thousands of brands in over 50 countries, including Google, Sony, Cricket South Africa, and GSMA's Mobile World Congress. Create your own personally curated real-time streams of social media content that Strea.ma will display in a beautiful interface
ZoomSphere is a social media management tool trusted by more than 7000 users worldwide to execute and streamline their social media agenda across different platforms including Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, and YouTube. Built with efficiency in mind, ZoomSphere allows its users to manage their social media profiles, engage with customers, monitor their competition, analyze the performance of their pages, and much more. ZoomSphere is a social media management tool trusted by more than 7000 users to execute and streamline their social media agenda.
Web-based platform that allows businesses to manage product catalogs, discounts and advertisements across social media platforms. Web-based platform that allows businesses to manage product catalogs, discounts and advertisements across social media platforms.
NEED CONTENT? BlazingSocial is a turnkey social media marketing system with content libraries of industry videos, real estate and economic news, holiday greetings, financial tips, lifestyle, and inspirational quotes that you can schedule and post to Facebook, Linkedin and Twitter. IDEAL for small business and specific industries, such as the mortgage, real estate and insurance. NEW You can now create custom posts and schedule any YOUTUBE video to post automatically. Free trial! Social Media Content and automation for small businesses, Mortgage, Real Estate, Insurance and Title Insurance industries.
Tagboard aggregates social media in real time using hashtags, allowing for curation, embedding and redisplay. Cloud-based solution that assists with reputation management through streamlined workflows, social media integration and more.
A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions. "We make visual marketing calendars for brands and agencies. Whether youre working on an editorial calendar, marketing communications calendar, brand planning calendar or publishing calendar, weve got you covered. Forget the spreadsheets and workarounds for creative reviews and campaign planning. Its time to give your content a new home!" A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions.
SambaSaaS let you centrally market and SEO your existing marketing assets such as WordPress or build and market landing pages, corporate sites, directories and ecommerce sites using our open source CRM/CART/CMS named SeoToaster. SambaSaaS includes an unique SEO execution technology, social marketing, email newsletter marketing, call tracking, centralized blogging, reviews & more. SambaSaaS is ideal for franchises & multi-site owners, and can be private-labeled by business solution providers. Marketing automation solution ideal for franchising brands & multi-site owners. Business solution providers can private-label SambaSaaS
JUMP is a platform for small business that improves your online reputation through meaningful customer engagement. It's an easy to use solution for managing your online reviews, social media, and directory listings. JUMP is a platform for small business that improves your online reputation through meaningful customer engagement.
All-in-one marketing dashboard that pulls together content, project management, and analytics in one place. All-in-one marketing dashboard that pulls together content, project management, and analytics in one place.
Employee advocacy and engagement platform that helps businesses promote marketing campaigns, press opportunities and charity events across all social media channels via providing ratings, writing reviews and more. Employee advocacy and engagement platform that helps businesses promote marketing campaigns, press opportunities and charity events.
Se você não está obtendo os resultados desejados do programa de marketing social, é hora de considerar um parceiro de tecnologia de marketing que entenda como você quer trabalhar. Metigy entende que os profissionais de marketing de pequenas e médias empresas precisam de mais que um processo melhor. Eles precisam de estratégia e apoio para a tomada de decisões para orientar as decisões diárias de marketing. Metigy utiliza IA para impulsionar um fluxo ativo de insights e ideias e fornecer resultados consistentemente melhores a partir do marketing social. Metigy é uma plataforma de marketing de mídia social que usa IA para fornecer apoio para a tomada de decisões por meio de um fluxo em tempo real de insights e ações.
Ver perfil
Automatically generates unique quality posts to feed your LinkedIn and Twitter profiles based on existing content. Automatically generates unique quality posts to feed your LinkedIn and Twitter profiles based on existing content.
Blog2Social is a social media auto-publishing, custom sharing and social media scheduling plugin for WordPress blogs. You can cross-post and cross-promote to all social media networks. Blog2Social automatically turns your blog post into the right format and you can auto-post at the best times for each network. Instead of manually sharing your blog content on social media, Blog2Social saves you the time and pain of manually sharing your blog posts and images on social media. Share your blog articles automatically on profiles, pages or groups to the 16 most important social media networks.

da Khoros (formerly Spredfast + Lithium)

(5 avaliações)
Ver perfil
Khoros Care enables clients to serve their customers on their digital channel of choice with unmatched operational insight & automation to boost customer satisfaction and reduce costs. Khoros Care offers Messaging to serve more customers with the convenience of messaging; In-App Messaging to securely message with customers in your brands mobile app or website; & Social Care to monitor & respond on social channels at any volume to protect your brand and build customer satisfaction. Khoros care enables you to manage social campaigns and responses with precision and efficiency.
Content curation, creation, effortless distribution and employee advocacy. Content curation, creation, effortless distribution and employee advocacy.

da BlogsterApp Ambassador

(4 avaliações)
Ver perfil
The opinion of employees is the companys most influential voice in social networks. However, how to involve this valuable asset in the social media strategy of the brand? The answer is BeAmbassador, the SaaS Platform that allows you to increase the organic reach of your brand in social media, attract talent to your company and boost you social sales through employees' social networks. BeAmbassador allows you to turn your employees into the best brand ambassadors.

da Palo Digital Technologies

(3 avaliações)
Ver perfil
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web. The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.
Ver perfil
Platform to create a social wall and allows you to aggregate hashtags and profiles with tools designed for ease of use. Platform to create a social wall and allows you to aggregate hashtags and profiles with tools designed for ease of use.
Marketing collaboration platform with tools to easily manage all your teams and campaigns, from social media to traditional. With Sharelov, teammates can quickly develop, edit, comment, share, approve and publish any type of content from a unified planner. Sharelov's tools include campaign briefing, content development, creative review and approvals log, social media publishing, shared campaign calendars, task management, team and client management, public sharing, and analytics. Marketing collaboration platform with tools for brands and agencies to easily manage all their teams, projects, and marketing assets.
Ver perfil
Today, having social media is crucial for any business to succeed. But most social media management platforms are incredibly expensive and limiting to the business. Social Mako is different. We are one of the most affordable and efficient platforms in the industry, which will allow you to maximize your companys overall efficiency and ultimately reduce costs associated with social media, because time is money. All features are included in our paid plans, meaning you dont have to pay extra! An affordable social media management platform.
A social media marketing platform for brands and agencies to facilitate insight-driven digital transformation. A social media marketing platform for brands and agencies to facilitate insight-driven digital transformation.
Social media management solution that lets you manage all social media messages from one place, schedule, and publish content. Social media management solution that lets you manage all social media messages from one place, schedule, and publish content.

da Woop Social

(2 avaliações)
Ver perfil
Manage your social media channels and boost your results with advanced analytics reports. Schedule and post on the major social networks and formats (Instagram Stories included) via computer. Access Advanced Analytics with pre-analysis of pages and profiles performance for $10. Interact with your audience in a dashboard with content streams and real-time interactions. Best interface for those who manage a lot of social media channels. Freemium version. Manage your social media channels and boost your results with advanced analytics reports.

da Eltima Software

(2 avaliações)
Ver perfil
An application designed for Mac, it is a bulk uploader for Instagram that helps individuals share bulk photos. An application designed for Mac, it is a bulk uploader for Instagram that helps individuals share bulk photos.
TWS Social Dashboard is an easier way to schedule posts, track the performance of your content on Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn and Google+ including free message research for your audience. Save time and manage all your social media in one place. Social calendar tool that makes it easy for businesses and marketers to schedule, publish and analyze social content.
Ver perfil
Boost engagement and save hours each week with the most intuitive social media management tool. Boost engagement and save hours each week with the most intuitive social media management tool.
The all-in-one local marketing platform equips small businesses with the tools needed to effectively manage their digital marketing efforts to grow profit. Ensure your business is found everywhere by connecting to 70+ business listing sites. Easily generate and manage your online reviews in one place. Capture and manage leads. Generate, schedule and distribute content. View your site traffic, ad programs, call tracking, social monitoring, share of voice, competitor benchmarking and more. We provide local marketing software for small businesses helping them attract customers, grow profits and maximize efficiency.
Gerencie suas redes sociais em um só lugar. Com a mLabs você economiza tempo e otimiza a gestão de perfis nas redes sociais! Agende posts, responda direct e inbox, acompanhe o feed e a timeline, analise métricas e gere relatórios. Com a mLabs você economiza tempo e otimiza a gestão de perfis nas redes sociais! Agende posts, responda direct e inbox, acompanhe o feed e a timeline, analise métricas e gere relatórios!

da Hellowoofy.com / Woofy.ai

(2 avaliações)
Ver perfil
Social media management driven by data science. Find the best combo of emojis, hashtags, words,images and more! Social media management driven by data science. Find the best combo of emojis, hashtags, words,images and more!
DirectLync is best for Small Businesses that are looking to plan, schedule, and measure their social media platforms in one place without the advanced features and functionalities of a stand-alone management platform. With DirectLync, you gain access to all of our other sales & marketing features - CRM, Email Marketing, and Integrated Reporting. All-in-one sales & marketing platform for Small Businesses - CRM, email marketing, social media management, and reporting.

da BuzzBundle.com

(1 avaliação)
Ver perfil
Social media management tool that comes with reputation management, social SEO, posting and messaging capabilities. Social media management tool that comes with reputation management, social SEO, posting and messaging capabilities.
Orlo is a complete online engagement ecosystem that enables hundreds of leading brands to be there instantly and effectively when their customers need them most, creating powerful customer experiences and positive emotions that influence behaviour, at scale. The Orlo ecosystem enables brands to move seamlessly across multiple online channels - just like customers do - turning their audience into advocates, social connections and web visitors into customers and encourag Orlo is a complete online engagement ecosystem that creates powerful customer experiences and marketing ROI.
Social media compliance auditing solution that enables you to search and audit all social accounts affiliated with your company. Social media compliance auditing solution that enables you to search and audit all social accounts affiliated with your company.

da Satyam Technologies

(1 avaliação)
Ver perfil
Schedule Tweets With Images from RSS Feeds. Perform Twitter Searches, Save Searches. Not only you can get a RSS URL for the Twitter Search but can also use search Information to retweet, favorite and follow users. Auto Follow your Followers and send them a greeting message.Tweeps is a big time saver. You can delegate repetitive tasks and sit back and relax. There is good amount of control on what you post. Automate Tweets from any RSS and Feed sources like WordPress Blogs, Websites with RSS feeds, Youtube etc.
Build social media community using relevant content and social ad campaign management. Build social media community using relevant content and social ad campaign management.