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Análise de texto usando modelagem exclusiva de tópicos de machine learning com navegação por mapas 2D/3D. Descubra tópicos antes de ler. 2D e 3D inteligente. Saiba mais sobre o VizRefra
Análise de texto usando modelagem exclusiva de tópicos de machine learning com navegação por mapas 2D/3D. Resuma conteúdo de texto grande em mapas interativos 2D/3D para navegar. Sentimento e reconhecimento de entidade. Sentimento e reconhecimento de entidade, inteligência artificial (IA) para resumir e visualizar, descoberta de tópicos antes de ler e serviços de inteligência de texto. Saiba mais sobre o VizRefra

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Sistema de computação técnica que fornece ferramentas para processamento de imagem, geometria, visualização, aprendizado de máquina, mineração de dados e muito mais.
Sistema de computação técnica que fornece ferramentas para processamento de imagem, geometria, visualização, aprendizado de máquina, mineração de dados e muito mais. Saiba mais sobre o Wolfram Mathematica

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Análise de texto colaborativo baseado na Internet para acadêmicos, empresas e governos para pesquisar, filtrar, cluster, codificar e classificar texto.
Sistema de análise de texto colaborativo baseado na Internet que permite que acadêmicos, empresas e governos programem buscas do Twitter, importem do SurveyMonkey, enviem e-mail ou uma planilha eletrônica para pesquisar, filtrar, cluster, codificar humanamente e classificar o texto da máquina. A patente CoderRank da Texifter se concentra em técnicas algorítmicas análogas ao PageRank do Google para buscas na Internet, mas adaptadas para melhorar a análise de texto colaborativa em larga escala por meio do aprendizado de máquina aprimorado e da gamificação da codificação de fonte do público. Saiba mais sobre o DiscoverText

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Sistema qualitativo de análise de dados de texto para uso na análise de resultados de avaliações clínicas, respostas de pesquisas e muito mais.
Sistema qualitativo de análise de dados de texto para uso na análise de resultados de avaliações clínicas, respostas de pesquisas e muito mais. Saiba mais sobre o NVivo

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Fornecedor de plataforma de limpeza de pilha completa na Internet. Dados como um serviço gerenciado ou conjunto de ferramentas de desenvolvedor. Acesse os dados como desejar.
Transforme sites em dados com as principais ferramentas e serviços de raspagem web do mundo com o Scrapinghub. - Especialistas em extração de dados: Doze anos no negócio, mais de 100 especialistas, mais de 300 bilhões de páginas rastreadas. - Confiado por desenvolvedores e clientes: Mais de 2.000 empresas e 1 milhão de desenvolvedores confiam nas ferramentas e serviços para obter os dados de que precisam. - Código aberto: Criadores do Scrapy com mais de 33 mil estrelas no Github, mais de 40 projetos de código aberto. Saiba mais sobre o Zyte

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Software líder em serviços e gravação pela Internet, transforma milhões de páginas da Internet em dados. Confiada por 1/3 da Fortune 500.
Software e serviço líder em gravação pela Internet. Confiada por 1/3 da Fortune 500 e suporte ao cliente avaliado com cinco estrelas. Mozenda proporciona: 1) Software hospedado na nuvem 2) Software no local 3) Serviços de dados Com mais de 15 anos de experiência, Mozenda permite automatizar a extração de dados da Internet, de qualquer site. Saiba mais sobre o Mozenda

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Solução de análise de documentos projetada para ajudar as empresas a gerar matrizes de conformidade, gerenciar lances, manter versões de documentos e muito mais.
Aumente a taxa de PWIN em 9,8% e economize 66,7 horas por proposta com o VisibleThread Docs. O VisibleThread devolve o controle sobre o conteúdo, ajudando a analisar e otimizar milhares de documentos com rapidez e precisão. Caso esteja triturando vários pedidos de proposta, digitalizando documentos para verificar a conformidade ou avaliando propostas quanto à clareza e consistência, o VisibleThread poderá ajudar. Entre os clientes estão a Boeing, a General Dynamics, a Northrop Grumman e nove das 15 principais contratadas do governo dos EUA. Saiba mais sobre o VT Docs

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Keatext is a CX analytics solution that provides AI-based predictive recommendations to improve customer satisfaction.
Keatext is a CX analytics solution that provides AI-based predictive recommendations to improve customer satisfaction. Get recommendations from your customer responses like reviews, open ended surveys, and contact center tickets to support data-driven decisions and be a more customer-centric organization. The application is cloud-based and requires no advanced setup or training to start getting insights. Keatext is trusted by companies in 10+ industries including Lenovo, Intuit, and Intelcom. Saiba mais sobre o Keatext

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Plataforma de informações do cliente
Desenvolvido para pequenas, médias e grandes empresas, o Thematic é uma plataforma de informações do cliente para equipes orientadas a dados que visam melhorar a experiência do cliente com seus produtos e serviços. Com algoritmos de IA, o Thematic analisa os comentários coletados por meio de pesquisas de NPS, avaliações, redes sociais e registros de centrais de atendimento e os transforma em percepções claras e acionáveis, que podem ser acessadas por toda a empresa. O Thematic integra-se ao Qualtrics, SurveyMonkey e AskNicely, entre outros. Saiba mais sobre o Thematic

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Go from customer feedback to action without the guesswork. Lumoa analyses feedback in 60+ languages and in real time.
Most companies today use NPS, CSAT, online ratings, and other numbers to assess how happy their customers are. What they miss though is a way to tell what actions will move the numbers up or down. Lumoa is the feedback analytics solution that looks at any interaction with your customers and tells you what to do next to grow your business. Saiba mais sobre o Lumoa

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Software como serviço (SaaS na sigla em inglês) baseado na nuvem para análise automática de comentários de clientes multilíngues e perguntas abertas.
O Cauliflower é uma plataforma de inteligência artificial (IA) que permite analisar textos ou textos literais e economizar horas de trabalho manual. Os clientes usam o Cauliflower para classificar e extrair informações úteis de textos brutos, como perguntas abertas, bate-papos, comentários, avaliações, entre outros. Entenda o que milhares pensam em questão de minutos, quais são os pontos problemáticos ou possibilidades atuais. Compatível com vários idiomas e recursos, inclusive extração de tópicos, análise de sentimentos, visualizações envolventes e exportação para Excel. Saiba mais sobre o Cauliflower

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HumanFirst is a solution to curate, build, and continuously improve NLU training datasets in a data-driven and streamlined way.
HumanFirst is a solution to curate, build, and continuously improve NLU training datasets in a data-driven and streamlined way. Say goodbye to expensive data-engineering and manual workflows in your NLU-data driven projects. Power a multitude of use-cases with high-quality data: chatbots, digital IVR, voice of the customer analytics, callcenter AI, sales automation - you name it! Saiba mais sobre o HumanFirst

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Análise preditiva automatizada para texto. Nenhum cientista de dados é necessário para criar modelos precisos.
Análise preditiva automatizada para a construção de modelos precisos com dados de texto, como voz do cliente, garantia, reclamações, comentários, pedidos de seguro etc. Ele usa tecnologia proprietária desenvolvida em uma universidade para que possa ser usada por um cientista que não seja de dados. Ele maximiza o desempenho dos modelos com entrada mínima "human-in-the-loop". Saiba mais sobre o PrediCX

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Análise de dados de texto e conversação usando modelos de aprendizado profundo como serviço.
Aprendizado profundo para as equipes de sucesso do cliente, vendas e inteligência artificial (IA). Analise textos, e-mails, bate-papos, pesquisas, redes sociais ou dados gerais de texto usando inteligência artificial. Detecte oportunidades de vendas, reclamações, leads, melhorias de recursos, entre outros. Saiba mais sobre o Deep Talk

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Language Analysis Platform for teams across the enterprise. Improves the quality of mission critical business writing.
VT Writer is a Language Analysis Platform that improves the quality of mission critical business writing. Analyze your Word Docs, PDFs or text snippets for plain language and readability. This solution is for all teams in large organizations to eliminate off-brand and non-compliant language. It ensures all employees are adhering to the organization’s style guide. Get instant readability scores and suggestions on how to improve your writing. Edit in-app or export results to an annotated Word Doc. Saiba mais sobre o VT Writer

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The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web. Saiba mais sobre o Palo Pro

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Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis. Saiba mais sobre o InMoment

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Programe, verifique, indexe e aplique metadados e palavras-chave a dados, PDF e Word com base no conteúdo de cada um (em relação às regras).
O Centralpoint, da Oxcyon, permite configurar rotinas agendadas de verificação e indexação e aplicar novas classificações, palavras-chave, metadados a qualquer informação [estruturada (Oracle, SQL, JSON, XML) e, sobretudo, não estruturada (dados de pastas de arquivos como PDF, Word, XLS, PPT)]. O Centralpoint extrai cada registro em relação aos metadados e regras e o aplica. Saiba mais sobre o Centralpoint

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Caplena is an AI-based text analysis solution for market research to capture insights from survey, reviews, and more in many languages.
Caplena is an AI-based text analysis solution for market research to capture insights from surveys, reviews, and more in many languages. Saiba mais sobre o Caplena

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O uCrawler permite coletar notícias de qualquer fonte, em qualquer idioma, sem codificação.
O uCrawler extrai automaticamente dados de sites de notícias e canais Telegram em qualquer idioma, sem codificação. Você pode recuperar dados de saída usando a API, XML, RSS ou exportação direta para seus bancos de dados SQL ou ElasticSearch. Saiba mais sobre o uCrawler

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Cloud-based text mining console that helps businesses analyze text data via natural language processing (NLP).
Cloud-based universal text mining console that helps businesses analyze text data via natural language processing (NLP) and artificial intelligence (AI). SimpleX is powered by state-of-the-art NLP capabilities delivered through a great UI for optimal Human-Machine interface. This productivity tool slashes by 10 the time spent analyzing text data. It includes standard features (keyword extraction, sentiment analysis...) plus many proprietary features (originality, autoclustering...) Saiba mais sobre o SimpleX

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Natural Language Processing system that helps with entity extraction, sentiment and emotion analysis, and keyword extraction.
Natural Language Processing solution designed to help with extracting metadata and meaning from unstructured text. Features of the platform include text analytics, customized insights, data categoriza tion, sentiment analysis, high-level concept identification, and metadata extraction. Saiba mais sobre o IBM Watson Natural Language Understanding

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Plataforma de IA para analisar texto com aprendizado de máquina e transformar e-mails, tweets, pesquisas ou qualquer texto em dados acionáveis.
O MonkeyLearn é uma plataforma de inteligência artificial que permite analisar o texto com aprendizado de máquina para automatizar fluxos de trabalho de negócios e economizar horas de processamento manual de dados. Clientes como Clearbit, Segment e Drift usam o MonkeyLearn para classificar e extrair dados acionáveis de textos brutos como e-mails, chats, páginas da Internet, documentos, tweets e muito mais! O MonkeyLearn pode ser facilmente integrado por meio de integrações com planilhas Google, o Zapier, o Zendesk ou o Rapidminer (não é necessário codificação) ou através dos APIs e SDKs. Saiba mais sobre o MonkeyLearn

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O Cx MOMENTS detecta e encaminha automaticamente os problemas dos clientes em tíquetes de suporte. Conecte-se ao Zendesk, ao Freshdesk e ao Salesforce em três cliques.
O Cx MOMENTS é usado por gerentes de suporte ao cliente para localizar e encaminhar automaticamente problemas dos clientes em tíquetes de suporte ao cliente do help desk. O Cx MOMENTS se conecta ao Zendesk, ao Freshdesk, ao Salesforce e ao Intercom e detecta os temas e problemas que surgem regularmente nas conversas de suporte ao cliente. O processamento da linguagem natural e a inteligência artificial ajudam você a obter informações valiosas de todos os tíquetes de suporte em seu help desk. Saiba mais sobre o Cx MOMENTS

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Writer (formerly Qordoba) is an AI writing assistant for businesses.
Writer's AI (formerly Qordoba) helps everyone at a company write with the same style, terminology, and brand voice. With Writer's dynamic content guidelines, organizations can achieve consistency and clarity across all types of content from communications to marketing to product to HR. Companies such as Marriott, Braintree, and Postmates use Writer to create better content up to 90% faster than before. Writer was recognized as a Forbes Cloud100 Rising Star for 2018. Saiba mais sobre o Writer

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Text analytics tool that helps users analyze written documents such as customer surveys, political speeches, academic papers, and more.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people find common topics, themes and hidden meanings in unstructured text data. A hotel chain may have 100,000 customer comments about their rooms, food service or outdoor facilities. The software helps search those responses and generate common themes or topics to target where they need to improve. Saiba mais sobre o WordStat

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Ferramenta de análise de sentimento e texto com IA que fornece informações operacionais instantâneas.
Análise de texto. Sempre. Em qualquer idioma. Analise os dados dos comentários dos clientes para descobrir o que você deve corrigir e o que deve continuar fazendo em 46 idiomas. Análise orientada por IA para todos. Entenda o que milhares pensam em questão de minutos. Explore o que todos os seus clientes estão dizendo em seus próprios idiomas. Envie seus textos em formato Excel ou CSV e comece a obter resultados imediatamente. É rápido, fácil de usar e deixará seus clientes mais satisfeitos. Saiba mais sobre o Gavagai

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Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing. Saiba mais sobre o SAS Text Miner

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Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters. Saiba mais sobre o Text Analyzer

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Cloud-based ML solution that helps manage text mining & ticketing systems to streamline analytics & data classification operations.
Klassifier is an artificial intelligence platform that uses machine learning to evaluate text to automate corporate operations and save hours of manual data processing. It is a purpose-built application that does not need any ML background for the users. We make it easy to use and easy to train. With simple steps, consumers can save hours through Klassifier. Klassifier integrates with excel, google docs via our well-constructed API. Saiba mais sobre o Klassifier

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Phedone is a portfolio of artificial intelligence solutions that use semantic analysis to streamline customer support.
Phedone is a Saas service platform of NLP (natural language processing) that automates the analysis and processing of customer feedback by leveraging the power of artificial intelligence and proprietary algorithms. Integrated natively or via API through Zapier with all customer relationship management (CRM) solutions such as Zendesk, the Phedone platform is accessible in a self-service mode called no-code, a free discovery mode is available to experiment all the automatic analysis. Saiba mais sobre o Phedone

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Cloud-based feedback analysis tool that assists enterprises with customer analytics, product management and employee experience.
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy to take into use and operate, requiring no special knowledge from the customer in the areas of linguistics or statistical analysis. EFC runs in the cloud (Amazon Web Services) within the EU (in Ireland). Saiba mais sobre o Surveytagger

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Sinequa is an intelligent search platform that provides insights extracted from structured and unstructured Enterprise data.
Sinequa is providing an Enterprise Search platform for Global 2000 companies and governments, that connects digital workers with the data, expertise and insights necessary for organizations to become information-driven. It translates into contextualized information which enables wiser decisions, fosters innovation and increases productivity. Highly scalable, to support current and future business and technical needs, Sinequa helps organizations to accelerate their digital transformation Saiba mais sobre o Sinequa

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A feedback analytics platform that makes sense of unstructured customer feedback data, enabling better decision-making and results.
Kapiche is a feedback analytics platform built to make sense of customer feedback data, empowering you to improve decision-making and positively impact your company’s bottom line. Kapiche allows you to combine multiple data sources and analyze 1,000s of customer feedback responses in minutes. Our platform requires no setup, no manual coding, and no code frames. You'll start finding insights immediately. It's time for an evolution in customer insights. Go to the next level with Kapiche. Saiba mais sobre o Kapiche

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Big data open source enterprise search and analytics solution (aka insights engine). Increases employees productivity.
Datafari is an open source Enteprise Search Solution. It is able to crawl and index all the documents and data that are important for an enterprise. Datafari is both multisource (Fileshares, DBs, websites, Documentum, Alfresco, Sharepoint ...) and multiformats (pdf, MS Office, zip, images...). It can connect to 3rd party IA systems to enrich the unstructured data with Entity Extraction services. It provides analytics dashboards, for both the user search behaviors and the indexed data corpus. Saiba mais sobre o Datafari

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Intuitively captures data from both email and paper invoices using AI and capture automation. Seamless integration with your ERP.
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders and shipping receipts. Intuitively performs field mapping and data collection. Gets high marks for ease of use and an intuitive interface - Minimal I.T. involvement - Integrates seamlessly with your ERP - It's next generation OCR! Saiba mais sobre o EchoVera Intelligent OCR

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Unlock the value hidden within text and visuals to optimize your business processes.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images, or social media, and then create consumer-friendly, engaging dashboards, reports and interactive visualizations that can be easily embedded, socialized and shared. Saiba mais sobre o OpenText Magellan

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Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction. Saiba mais sobre o Advize

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Text analysis software that's as easy to understand as it is to use
GRANULAR, ACCURATE, AND ACTIONABLE DATA Repustate's AI-driven technology gives you the tools you need to capture and take action on customer sentiments from text and media channels in real time – so you can proactively align your business with customer needs. Saiba mais sobre o Repustate

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Plataforma de IA sem código para mineração de dados textuais não estruturados.
O Accern é uma plataforma de inteligência artificial (IA) sem código que permite às organizações financeiras criar, em questão de minutos, modelos de processamento de linguagem natural (PLN) que extraem temas, sentimentos e informações de dados textuais (notícias, registros financeiros e muito mais) para tomar melhores decisões de risco e investimento. Saiba mais sobre o Accern

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Maple handles all mathematical needs while enabling the ability to treat your calculations like the valuable assets they are.
Maple is math software which brings world's most powerful math engine to an interface that allows for analyzing, exploring, visualizing, and solving mathematical problems. Saiba mais sobre o Maple

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Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data.
Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data. This self-service multiple sequence alignment solution can align sequences against 440 million sequences across all known databases within 3 seconds. R&R is the ultimate go-to tool for: sequence searching & comparison, multiple sequence alignment, motif search, protein domain analysis and DNA mapping. It is capable of performing cross database lookups, simultaneous multi database search and searching across all omics layers. Saiba mais sobre o Retrieve & Relate

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Separate signals from noise and accelerate insight through powerful natural language understanding as service platform for social text
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, validate and deploy high performance text models for language data for a variety of uses including accuracy improvement for social listening, brand tracking, customer care and experience. Users can also choose from large library of prebuilt industry models. Deploy immediately to key SLPs. Saiba mais sobre o Conversation Miner

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Guide your decisions with Sphinx iQ3: expert multi-channel questionnaires, statistical and textual analysis, interactive reports.
Sphinx iQ3 is the innovative tool to make the most out of your studies and guide your decisions. Design and distribute multi-channel attractive questionnaires at the right time to optimize response rates. Leverage your data and turn raw information into valuable actionable insights by combining statistical and textual analysis with data visualization in a few clicks. Share results with interactive reports. All-in-one, advanced, intuitive. Get started now with the help of our industry experts! Saiba mais sobre o Sphinx iQ3

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Pioneer in the semantic analysis of textual Big Data.Turn words into actionable insights
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and more. We aggregate all your information onto a multi-source, multi-lingual & multi-topic software solution. Proxem Software offers the best in user-friendly text mining tools in the field of Human Resources, Customer Knowledge and Market Intelligence. Saiba mais sobre o Ubiq CRM Analytics

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Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more. Saiba mais sobre o Semantria

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Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge. Saiba mais sobre o Akio.CX

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Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts. Saiba mais sobre o MeaningCloud

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Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing. Saiba mais sobre o Amenity Analytics

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Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items. Saiba mais sobre o Cogito

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