204 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Melhor software de sistema de execução de manufaturas (MES). O FactoryLogix é uma solução de operação e execução de manufatura adaptável de forma única, que promove a conformidade, a qualidade e a eficiência em toda a empresa. Projetado para a realidade atual de manufatura, ele conecta sistemas, pessoas e processos críticos para os negócios, liberando os benefícios transformadores do Industry 4.0. Saiba mais sobre o Aegis FactoryLogix MES O FactoryLogix MES é um conjunto integrado de módulos e dispositivos que se adaptam e aprimoram todos os aspectos das operações de fabricação. Saiba mais sobre o Aegis FactoryLogix MES
Software de gestão de estoques e fabricação feito sob medida para fabricantes e produtores em escala que vendem no comércio eletrônico (p. ex., Shopify, WooCommerce). Deixa o controle de estoque e a gestão da produção para comerciantes online mais fácil do que nunca. Adequado para empresas que buscam dimensionar e estruturar as operações diárias. Inclui gestão de estoques e listas de materiais. Saiba mais sobre o Katana Software de fabricação visual e inteligente, desenvolvido para fabricação em escala. Integra-se ao Xero, QuickBooks, Shopify, WooCommerce. Saiba mais sobre o Katana
O WATS é uma solução de inteligência de fabricação de eletrônicos que fornece informações importantes sobre o desempenho atual de seus testes de produção, produtos e revisões. Ajuda a melhorar a introdução de novos produtos e a capacidade de oferecer suporte à produção e depuração remota para sua cadeia de fabricação global. Os recursos incluem painéis ao vivo, rendimento de primeira passagem verdadeiro, Pareto com falha de etapa, análise de capacidade do processo, alarmes, gráficos de SPC/execução, interface de reparo, análise de reparo e muito mais. Saiba mais sobre o WATS Inteligência de fabricação para fabricação de eletrônicos. Coleta de dados automatizada, painéis ao vivo, geração de relatórios, análise e muito mais. Saiba mais sobre o WATS
Receba seus pedidos em diferentes canais de vendas e inicie ordens de serviço com base nas listas de materiais. RECURSOS: Renovação de pedidos. Atendimento de pedidos. Impressão de etiquetas. Acompanhamento de estoques (código de barras, série, lote). Lista de materiais com vários níveis. Gráficos de Gantt. Vários armazéns. Interface para vários idiomas. Produtos compostos (listas de materiais, kits, itens variáveis). Gerenciamento de nível de usuário. Módulo integrado de faturamento e compra. Integração de remetente (UPS, USPS, Fedex). Saiba mais sobre o ERPAG O ERPAG é um serviço de nuvem de ERP que abrange todos os processos de negócios de empresas de pequeno e médio porte. Saiba mais sobre o ERPAG
O Poka é um aplicativo de software criado para fabricantes. Ele dá suporte ao compartilhamento de conhecimento e resolução de problemas para o chão de fábrica. Usando tablets, os funcionários podem acessar facilmente uma base de conhecimento padronizada de guias, procedimentos, configurações e soluções relacionadas a linhas de produção, estações de trabalho e equipamentos. Saiba mais sobre o Poka Gestão de conhecimento e instruções de trabalho digitais para o chão de fábrica. Saiba mais sobre o Poka
A solução para inteligência de fabricação de componentes eletrônicos complexos é IntraStage BlackBelt. BlackBelt oferece coleta em tempo real dos processos de fabricação e dos dados de teste de qualquer fonte ou formato, sem interromper o processo atual ou alterar esses arquivos legados. Gerencie por exceção, usando alertas e assinaturas para gerenciar tendências paramétricas. Beneficie-se da fabricação sem papel e da análise de falhas, devoluções ou da qualidade do fornecedor, integrados diretamente aos dados de fabricação. Saiba mais sobre o IntraStage Software de gestão da qualidade e provedor de SPC para empresas que fabricam complexos produtos eletrônicos, com zero defeito. Saiba mais sobre o IntraStage
E se você pudesse tornar as vendas, os serviços e o marketing tão sistemáticos quanto a sua produção física? O Sales Cloud capacita os fabricantes a fornecerem aos seus representantes acesso instantâneo a dados de clientes, transações e pedidos, juntamente com ferramentas de produtividade poderosas, como fluxos de trabalho automatizados para configuração, preços e aprovações. Dessa forma, os representantes gastam mais tempo ajudando os clientes a escolher, comprar, instalar e usar seus produtos do que na digitação de dados e no trabalho no escritório. As soluções de fabricação da Salesforce estão transformando a maneira como os fabricantes se envolvem em vendas, serviços, marketing, operações e TI.
O CMMS do UpKeep é uma solução moderna de software de manufatura para a manutenção da equipe e gestão de ativos. Do computador ao telefone e até ao tablet, o UpKeep é facilmente acessível de qualquer lugar e a qualquer momento. Crie ordens de serviço enquanto estiver no trânsito, receba notificações quando as tarefas forem atualizadas e alertas diretamente do aplicativo quando os ativos forem desativados, tornando a empresa mais eficiente do que nunca. CMMS baseado em nuvem que otimiza a ordem de serviço e manutenção para fabricação. Crie projetos, atribua ordens de serviço e gerencie ativos.
O NetSuite for Manufacturers oferece uma solução comercial completa, desde gestão de estoques, compras e produção até processos simplificados da cadeia de fornecimento, que reduz custos e aumenta a lucratividade de empresas de fabricação exclusiva. Com o planejamento da demanda em tempo real, visibilidade completa de todo o ciclo de vida do produto, bem como integração nativa aos principais sistemas financeiros de back-end, a empresa caminha mais rápido para o crescimento com operações mais enxutas. O NetSuite ERP executa todas as suas principais operações de back-office e processos financeiros em uma plataforma unificada na nuvem.
O Oracle NetSuite oferece um conjunto completo de recursos de gestão de estoques, fabricação e aquisição, que melhora o gerenciamento da cadeia de fornecimento e armazém e oferece um processo completo da compra ao pagamento para empresas de médio porte (mais de 50 funcionários) em crescimento. Obtenha uma visão detalhada e em tempo real dos principais indicadores de fornecimento, estoque e compra. Visibilidade total e controle de sua cadeia de fornecimento com o NetSuite, um pacote de software de ERP na nuvem.
O NetSuite é uma solução de planejamento de requisitos de materiais baseada na nuvem que fornece uma plataforma unificada para otimizar todos os processos de back-office, como contabilidade, CRM e comércio eletrônico. Com inteligência comercial integrada, geração de relatórios e visibilidade em tempo real de toda a organização, o NetSuite capacita empresas de todos os tamanhos e setores a gerar crescimento, reduzir custos de TI e eliminar ineficiências operacionais, permitindo que você se concentre nas principais decisões que geram receita, em vez de se preocupar com os sistemas de back-end. O NetSuite ERP executa todas as suas principais operações de back-office e processos financeiros em uma plataforma unificada na nuvem.
O Oracle NetSuite é um provedor na nuvem de ERP e sistema de gestão financeira globalmente, adequado para empresas em crescimento que precisam de consolidação fácil de grupo, suporte a vários idiomas e conformidade tributária. O pacote de soluções do Oracle NetSuite foi projetado para a nuvem, ideal para empresas modernas de médio e grande porte, com mais de 50 funcionários. O Oracle NetSuite é um provedor de software empresarial na nuvem, abrangendo ERP/finanças, CRM e comércio eletrônico para mais de 20 mil organizações.
O E2 Shop System é um software abrangente de fabricação que coloca o controle total do chão de fábrica ao seu alcance. Projetado apenas para bolsas de trabalho e fabricação sob encomenda ou contratado, o E2 prepara você para ver seus negócios como nunca antes e obter uma visão geral da melhor maneira de gerenciá-los. Ele auxilia com cotações rápidas e precisas, coleta de dados em tempo real, agendamento flexível e muito mais! Ele ajuda lojas e fabricantes de todos os tipos e tamanhos a trabalhar de maneira mais inteligente para melhorar a eficiência, a flexibilidade e os lucros.
O Fishbowl é a plataforma de automação comercial n.º 1 do QuickBooks. O Fishbowl permite que pequenas e médias empresas permaneçam na plataforma QuickBooks para contabilidade, incorporando recursos avançados de estoque. Vários locais, rastreamento de peças, fabricação, integração de remessa, métodos de contabilidade LIFO/FIFO/Padrão, custos de importação, consignação e um sistema de código de barras sem fio COMPLETO para armazéns. EDI, carrinho de compras, serviços comerciais: a lista continua. Preços a partir de US$ 4,395/uma vez. O Fishbowl Manufacturing é uma solução de software integrada ao QuickBooks que fornece acesso a vários recursos de fabricação para pequenas e médias empresas.
O Fiix é um software de gerenciamento de manutenção fácil de usar para operações de manufatura, que capacita as empresas a organizar os departamentos de manutenção e transformar dados em informações úteis. Seu inovador CMMS baseado na nuvem para vários locatários mobiliza a força de trabalho de manutenção com uma experiência móvel e faz interface direta com o software da empresa, conectando toda a organização e revolucionando a maneira como milhares de empresas em todo o mundo agendam, organizam e controlam a manutenção. O Fiix é o caminho mais rápido para uma melhor manutenção.
O Maintenance Connection fornece uma solução completa de gerenciamento de manutenção baseada na Internet (ou CMMS baseado na Internet), que inclui rastreamento de ordem de serviço, manutenção preventiva, manutenção preditiva, gerenciamento de ativos, bibliotecas de procedimentos integradas, rastreamento de estoque, compras, programação e solicitações de serviço, todos disponíveis simplesmente usando um navegador da Internet. Essas soluções estão disponíveis no local (instaladas em uma Intranet) ou na nuvem (hospedadas na Internet, em datacenter seguro). Solução baseada na Internet para rastreamento de ordens de serviço, manutenção preventiva, manutenção preditiva, gerenciamento de ativos e rastreamento de estoque.
With more than 30 years as a market-leader, Sage 100cloud is among the most stable and feature-rich business management solutions for mid-sized manufacturers, distributors, and service businesses today. Built for security and compliance, Sage 100cloud is a trusted solution for managing complexities associated with growth. Thanks to its business objects framework, Web APIs, and Office 365 connectivity, Sage 100cloud can be easily customized to meet the unique needs of businesses. Sage 100cloud is an ERP platform for growing and medium-sized distributors and manufacturers.
O JobBOSS é um software de gerenciamento de lojas baseado em tarefas, projetado especificamente para fabricantes de modo personalizado e misto; é uma solução integrada desde a cotação até o pagamento no caixa, que oferece visibilidade e controle completos de um negócio de manufatura. Disponível como um software na nuvem e no local, cada opção oferece modelos de preços flexíveis e assinaturas mensais, permitindo escolher a melhor solução para o negócio. Os novos painéis do JobBOSS 2018 mostram as informações críticas dos negócios em tempo real. O JobBOSS fornece as ferramentas de software empresarial necessárias para manter as lojas eficientes, produtivas e lucrativas.
Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
ShopVOX is a comprehensive web-based, easy to use management solution for custom fabricators. Our solution includes everything you need to run your shop - sales lead tracking, quoting, work orders, purchase orders, job management and scheduling, online proof approvals, Quickbooks integration, business intelligence, online credit card payments through Authorize.net, and much more. Perfect for - Sign companies - Printing companies - Apparel companies - Custom manufacturers - Job shops Cloud based custom manufacturing solution with quoting, business intelligence, employee management, and more.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps individuals be more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. For individuals, Priority Matrix provides a platform to prioritize tasks and projects to work more effectively. For teams, Priority Matrix provides a means to communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Priority Matrix helps managers achieve better workflow accountability and visibility through more effective tasks prioritization.
Autodesk Inventor 2021 software provides engineers and designers a professional grade design and engineering solution for 3D mechanical design, simulation, visualization, and documentation. With Inventor software, engineers can integrate 2D and 3D data into a single design environment, creating a virtual representation of the final product that enables them to validate the form, fit, and function of the product before it is ever built. Inventor 3D CAD software offers professional-grade 3D design, documentation, and product simulation tools. Call us at (844) 849-3393.
Designed for the smaller MANUFACTURING business - The Statii system is arguably one of the SIMPLEST ERP/MRP packages out there. The highly rated cloud based system is fully INCLUSIVE of all training and support. Low cost monthly subscription and a simple 30 day contract makes Statii a low risk option. Complete software solution including costing/estimating, purchasing, inventory control, production planning & scheduling, shop floor data capture, dispatch and invoicing. FREE TRIAL. Cloud based ERP system for the smaller manufacturing Co. Simple to use, affordable and a simple 30 day rolling contract. FREE TRIAL
Need safety, maintenance, or quality management apps? ProntoForms is the leading mobile forms solution for aftermarket services. Put custom mobile form apps in the hands of your field teams fast with a low-code platform. Cut asset downtime with proactive maintenance and keep customers happy with proof of service reports. Use analytics dashboards to track KPIs like inventory turnover, QA, and asset health. These capabilities come built-in along with integration with back-office and cloud systems. Optimize your resources and field productivity with ProntoForms' custom field-focused manufacturing app platform.
SAP S/4HANA serves as the digital core for an organization. It is fully architected for the most advanced in-memory platform, SAP HANA, and is built using the latest design principles with the SAP Fiori user experience to create a personalized and simple feel on users device of choice. SAP S/4HANA aims to simplify an organization's system landscape and reduce total cost of ownership by shrinking the data footprint while improving productivity levels in the form of higher throughput. SAP S/4HANA, the next-generation business suite designed to provide ultimate sophistication in the simplest possible manner.
Epicor Software Corporation drives business growth. We provide flexible, industry-specific software designed to fit the precise needs of our manufacturing customers. More than 45 years of experience with our customers unique business processes and operational requirements are built into every solution in the cloud or on-premises. With this deep understanding of your industry, Epicor solutions dramatically improve performance and profitability while easing complexity so you can focus on growth. Epicor ERP delivers flexible, industry-specific business software to fit the precise needs of our manufacturing customers.
Há mais de 40 anos, a Global Shop Solutions fornece um software de planejamento de recursos empresariais (ERP) integrado de fabricantes para fabricantes. O software de ERP oferece cálculo de estoque preciso, entrega pontual, qualidade, custos administrativos mais baixos, aumento de vendas, melhor atendimento ao cliente e dados em tempo real. O programa simplifica o processo de fabricação.
caniasERP is a fully integrated and flexible ERP software for companies of all sizes. caniasERP offers solutions that include planning, procurement, material management, and production as well as sales, CRM, finance, project and document management, corporate agenda and many different processes. In terms of the needs of the company, the caniasERP system can be used in both standard and customized forms. Web-based ERP solution for businesses of all sizes that manages the planning, procurement, operations, sales, and much more.
A Realtrac Performance ERP é uma empresa de software especializada em software de manufatura para oficinas de máquinas, bolsas de trabalho e fabricantes sob encomenda. A empresa foi fundada no coração de uma oficina de máquinas e atende o setor de manufatura há mais de três décadas. O programa é usado por milhares de usuários na América do Norte. O software Real Time é fácil de aprender e usar e tem um dos menores custos totais de uso do mercado. Operacional em dias, não em semanas ou meses. Fornecedor de software de manufatura para fabricantes sob encomenda e bolsas de trabalho em muitos setores. Oferece controle total do chão de fábrica.
A Cougar Mountain Software desenvolve uma das principais soluções de contabilidade no local para pequenas e médias empresas. Seu principal software, o DENALI, foi projetado especificamente para ser uma solução contábil completa que se adapte às necessidades das empresas, mantendo uma trilha de auditoria inquebrável. A inteligência comercial fornece painéis personalizáveis, análise preditiva e alertas de pulso. Três linhas de produtos: Denali Business, Denali FUND para ONGs e Denali Payroll. Dez módulos de contabilidade para escolher.
Um sistema abrangente de gestão de lojas 100% sem papel, baseado na Internet, para pequenas e médias empresas de manufatura. Criado para gerenciar o complexo ambiente de fabricação por ordem de magnitude. Um sistema que permite visualizar todos os detalhes da sua empresa de manufatura. O ProShop é um software de ERP/MES e QMS 100% sem papel. Normalmente, o ProShop substitui de 3 a 6 sistemas de software para gerenciar toda a sua empresa. Um sistema abrangente de gestão de lojas 100% sem papel, baseado na Internet, para pequenas e médias empresas de manufatura. ERP/QMS/MES e muito mais.
A última palavra em funcionalidade de fabricação profunda para o fabricante complexo de médio porte, o CloudSuite Industrial (SyteLine), da Infor, oferece funcionalidade de ponta a ponta para gerenciar todos os aspectos da sua empresa. Este é um produto de fabricação de modo misto que pode lidar simultaneamente com gerenciamento discreto, de processos, construção sob encomenda, construção para estoque e estilo de projeto. E com mais de 30 anos de experiência da LogicData trabalhando exclusivamente com a SyteLine, você terá ajuda para garantir o seu sucesso. Especialistas em SyteLine/CloudSuite Industrial da Infor há mais de 30 anos, o LogicData auxilia os fabricantes a alcançar o sucesso operacional.
O Infors CloudSuite Industrial é um aplicativo de modo misto para fabricantes altamente repetitivos e baseados em serviços, engenharia sob encomenda, configuração sob encomenda e muito mais, para mercados de manufatura discreta e por processos. Com um histórico de 30 anos, a solução ajuda a gerenciar a complexidade e o crescimento, ao mesmo tempo em que aprimora o desempenho no atendimento ao cliente, na produtividade e no controle de custos. Escolha entre as opções de implantação no local ou na nuvem. Tempos de implementação tão baixos quanto quatro meses. Compatível com a estratégia de ERP de 2 camadas. O CloudSuite Industrial (SyteLine) oferece uma solução ERP completa, cobrindo fabricantes nos mercados PME/empresariais de manufatura discreta e por processos.
O IQMS é um software de manufatura acessível e escalável, criado para evitar paralisações dispendiosas, aumentando a eficiência, a qualidade e as margens de lucro da manufatura. O programa reúne supervisão de produção/processo de chão de fábrica, gestão de qualidade, MRP, gestão de estoques e rastreabilidade detalhada em uma única plataforma. O resultado é uma solução que permite controlar custos, otimizar recursos e tomar decisões melhores e mais rápidas para se preparar para o crescimento futuro. Solução de software de manufatura para evitar tempo de inatividade dispendioso, aumentando a eficiência, a qualidade e os lucros.
O Priority Software é um software de ERP único e integrado para gerenciamento e planejamento de recursos empresariais para pequenas, médias e grandes empresas. O software para gestão de empresas Priority e seus vários módulos oferecem soluções para todas as necessidades operacionais de ERP da organização. As soluções do Priority, direcionadas para empresas de comércio e manufatura em um amplo espectro de setores, tornam o ERP mais fácil e econômico do que as alternativas complexas e complicadas do mercado. O Priority Software é um software de ERP integrado para gestão e planejamento de recursos empresariais. O Priority inclui uma plataforma na nuvem.
O Logicbox ajuda as empresas a crescer combinando todas as suas facetas em um único sistema personalizado e baseado na nuvem. Desde gerenciamento de contas e leads, CPQ e produção, até faturamento, compras, gestão de estoques, distribuição, instalação e serviço, o Logicbox simplifica e dimensiona seus processos diários essenciais. Escolha o Logicbox e obtenha visibilidade em tempo real de todos os aspectos de suas operações, permitindo expandir seus negócios e aumentar a lucratividade. Simplifique e expanda seus negócios com seu próprio Logicbox personalizado.
O software de execução de produção do Prodsmart em dispositivos móveis é uma solução digital criada para produção de manufatura e fabricação, melhoria contínua e gerentes de qualidade para planejar, rastrear, programar, monitorar e relatar em tempo real, sem a tarefa de documentação em papel. Com um módulo de qualidade integrado e relatórios sob demanda, o Prodsmart ajuda a reduzir o desperdício e a sucata, aumentar a eficiência, reduzir custos e otimizar a produção para atender às metas da empresa. O Prodsmart MES em dispositivos móveis é uma solução digital construída para produção, melhoria contínua. e gestão de qualidade.
O Genius Solutions é um sistema completo de software de fabricação criado exclusivamente para ajudar pequenos e médios fabricantes personalizados a aumentar a eficiência de fabricação e evitar os onerosos períodos de inatividade dos equipamentos. Use dados em tempo real para obter uma supervisão completa da oficina e otimizar os processos de produção: estimativa precisa, engenharia de produtos, controle de estoque, planejamento de produção e gestão de contas. Simplifique a fabricação complexa com o Genius Solutions. O Genius Solutions é um software de fabricação completo para pequenos e médios fabricantes que lidam com fabricação personalizada, fabricação sob encomenda e engenharia sob encomenda.
Adequado para empresas com 5 a 100 funcionários, o Aquilon é um software empresarial totalmente integrado (ERP) que fornece controle e visibilidade em um aplicativo acessível, abrangente e fácil de usar. Flexível, rápido e altamente integrado, o Aquilon cuida de todas as necessidades de manufatura, CRM, finanças e distribuição. Ferramentas avançadas de análise de dados, relatórios e consultas em tempo real ajudam a gerenciar os negócios em crescimento com eficiência. Com as ferramentas de implementação rápida, você pode começar a operar rapidamente. Software empresarial integrado para contabilidade, distribuição e fabricação em um pacote acessível.
O WorkClout ajuda fabricantes e outros setores industriais a aumentarem a eficiência operacional. O software de Suporte ao desempenho WorkClout ajuda a mão-de-obra industrial a ter o maior potencial, centralizando o treinamento dos funcionários no local de trabalho, solução de problemas, procedimentos de segurança/qualidade, construção/compartilhamento de conhecimento tribal e rastreamento de desempenho, permitindo uma cultura de melhoria contínua e enxuta. O WorkClout está disponível no iOS, Android e Desktop. O WorkClout centraliza treinamento no local de trabalho, solução de problemas, procedimentos de segurança e de qualidade, construção de conhecimento e desempenho dos funcionários.
The new MasterControl Manufacturing Excellence suite of validated solutions automates the end-to-end production lifecycle and integrates seamlessly with other enterprise applications such as MRP, MES, ERP, MOM and production scheduling. It is the first software to deliver fully paperless and compliant production record functionality, reducing document creation, review, and approval times from days or weeks to hours. Learn how MasterControl can help you achieve right-first-time, every time. Our software delivers fully paperless & compliant production record functionality, reducing document creation, review, & approval times
Direcionado para o Modo personalizado, MTO, ETO e misto, o VISUAL é o sistema integrado de gestão empresarial (ERP na sigla em inglês) repleto de funções para fabricantes de pequeno e médio porte. Direcionado para o Modo personalizado, MTO, ETO e misto, o VISUAL é o sistema integrado de gestão empresarial (ERP na sigla em inglês) repleto de funções para fabricantes de pequeno e médio porte.
O Infor VISUAL permite que os fabricantes parem de adivinhar para que possam começar a fornecer resultados consistentemente lucrativos. O VISUAL oferece uma solução ERP completa, de ponta a ponta, que permite que as empresas de manufatura orientadas por pedidos mantenham uma vantagem competitiva ao fornecer produtos de qualidade dentro do prazo. A solução oferece aplicativos para gerenciar o planejamento das necessidades de materiais (MRP na sigla em inglês), sistemas de execução de manufatura (MES na sigla em inglês), gestão da cadeia de fornecedores, RH e finanças completas, além de geração de relatórios e gestão de clientes. O Infor VISUAL permite que os fabricantes aumentem o rendimento da produção, as margens e a satisfação do cliente.
As ferramentas de desenvolvimento móvel do Alpha oferecem a maneira mais rápida para os fabricantes digitalizarem folhas de registro, caminhadas Gemba, auditorias 5s, relatórios de não conformidade e outros formulários e criar aplicativos móveis empresariais personalizados. O Alpha TransForm permite que os usuários corporativos transformem qualquer formulário de papel em um aplicativo móvel integrado e de nível empresarial. O Alpha Anywhere oferece avançadas ferramentas de desenvolvimento de pouco código para desenvolvedores criarem e implantarem aplicativos móveis totalmente personalizados e integrados. Digitalize folhas de registro, auditorias 5s e Gemba, relatórios de não conformidade e outros formulários de fabricação rapidamente com aplicativos móveis empresariais.
O software de contabilidade ajuda a gerenciar seus processos de negócios exclusivos que são essenciais para o seu sucesso. Do livro-razão geral à folha de pagamento, o software de contabilidade se ajusta às mudanças em sua crescente operação de pequeno ou médio porte. O PBS é um software de contabilidade abrangente, que oferece trilhas de auditoria, recursos de redução de fraudes e geração de relatórios financeiros flexíveis para visibilidade e planejamento. Soluções modulares, acessíveis de ERP, manufatura, contabilidade, distribuição e software para a Lei de proteção e cuidados do paciente.
O Sage Business Cloud X3 é um conjunto de softwares de ERP que inclui funcionalidade integrada para gestão financeira, vendas, atendimento ao cliente, distribuição, estoque, fabricação e inteligência comercial. O Sage Business Cloud X3 é baseado na internet, independente de navegador e responsivo em dispositivos móveis. Ao mesmo tempo, também está disponível para implantação no local e como um serviço na nuvem da AWS gerenciada pelo Sage ou em uma nuvem fornecida pelo parceiro. Uma maneira adequada de gerenciar todo o seu negócio, a um custo menor e em escala global.
O Tricorn: Production é fácil de usar, fácil de aprender e oferece a flexibilidade necessária para gerenciar operações, desde cotações até faturamento, permitindo que você atinja metas de qualidade, custo, eficiência e entrega. Integrando com módulos adicionais, o sistema pode fornecer SFDC, agendamento, rastreamento de WIP (Trabalho em desenvolvimento na sigla em inglês) ao vivo e muito mais. Com mais de 260 clientes no Reino Unido, a empresa se orgulha do excelente atendimento ao cliente, implementações rápidas e indolentes e de agregar valor aos clientes. O Tricorn:Production é um sistema fácil de usar que fornece às empresas de engenharia e manufatura um planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês) intuitivo, da cotação à fatura.
Infor M3 Manufacturing delivers industry-leading ERP functionality for a broad range of process and discrete industrial manufacturing industries. It supports mixed-mode manufacturing and sourcing of value chains from discrete, configured or attribute-controlled products as well as recipes and formulas for process manufacturing. Get unmatched user experience and flexible deployment options in a multi-company, multi-country, and multi-site ERP cloud solution platform. Infor M3 is a comprehensive ERP solution designed for companies that manage complex, configured, and attribute-controlled products.
Clarity Software is a fully integrated modular Management Information System (MIS) that can be customised to meet the needs of your business. Our workflow solutions enable businesses to increase productivity whilst saving valuable time and cost. Streamline your end-to-end processes, from quote to delivery. Create incredibly accurate quotes fast, manage sales, schedule production, order and manage stock, book and prove deliveries, and see profit and loss in real time at a glance. Clarity is a powerful CRM, MIS, quoting, production, stock, deliveries and invoicing engine, all rolled into one easy-to-use system.
O SAP Business ByDesign é uma solução de negócios sob demanda completa e adaptável, desenvolvida para unificar e otimizar as operações de negócios principais para empresas de médio porte. A solução dá suporte a finanças, CRM, gestão de recursos humanos, gestão da cadeia de fornecedores, gestão de projetos, gestão do relacionamento com fornecedores e gestão de conformidade. Solução de negócios sob demanda desenvolvida para unificar e otimizar as operações de negócios principais para empresas de médio porte.
Planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês) de ponta a ponta na nuvem, criado exclusivamente para empresas de com menos de 100 funcionários (5 usuários no mínimo). É comparável ao NetSuite, mas sem o preço alto, a complexidade ou a infinidade de complementos caros, típicos de opções grandiosas de ERP. Para atacado/distribuição, varejo, comércio eletrônico e empresas de manufatura. Inclui contabilidade completa com princípios contábeis geralmente aceitos (GAAP na sigla em inglês), gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês), gestão e preenchimento de pedidos, compras e recebimento, fabricação, estoque, pronto para vários armazéns com suporte à localização no depósito, conexão a canais de terceiros e pronto para operadores logísticos (3PL na sigla em inglês). Criado para empresas menores (5 usuários no mínimo a 79 US$ por usuário/mês), a BizAutomation executa todos os seus departamentos a partir de um único conjunto de negócios na nuvem.
Shoptech's E2 MFG System is a complete, fully integrated ERP solution designed for discrete manufacturers utilizing Make-to-Order, Make-to-Stock, Engineer-to-Order, Assemble-to-Order, and Mixed-Mode processes. Full access to whiteboard scheduling, job Gantt charts, work queue dispatching, EDI, Inventory Control, and so much more! Shoptech, an industry leader with over 8,000 Customers and 30+ years in the ERP software arena, sells and supports the E2 MFG System directly! A complete ERP solution for discrete manufacturers. Full functionality, from Estimating, Scheduling, through to Shipping & Accounting!
Anvyl is a supplier relationship management platform that allows companies to manage suppliers, oversee production, and house historical product data from procurement to delivery of inbound goods. The collaboration engine easily integrates with most ERPs, providing teams with better visibility, operational efficiencies, and smart automation for every part of the supply chain. The cloud-based software lets users work from anywhere in the world, and customers are up and running within 24 hours. Anvyl helps supply chain teams that have a high volume of purchase orders gain visibility, lower costs, and scale fast.
Software de manufatura completo Gestão contínua de produção, estoque, clientes, compras, finanças e equipe. O MRPeasy ajuda os fabricantes a se manterem organizados com planejamento da produção e geração de relatórios precisos, resumo do estoque em tempo real, entregas exatas e pontuais e visão completa dos negócios. Chega de planilhas. Agora, é possível garantir um tempo de processo exato na cotação, evitar faltas de estoque, diminuir os níveis de inventário, melhorar a satisfação do cliente e muito mais. O MRPeasy é um software de manufatura baseado na nuvem, acessível e fácil de usar para pequenos fabricantes (de 10 a 200 funcionários).
From global, multi-site manufacturing enterprises to smaller, single-site organizations, Infor LN has capabilities designed to meet discrete manufacturers' needs. Infor LN is available on premise or in the cloud as CloudSuite Aerospace & Defense, CloudSuite Automotive, and CloudSuite Industrial Enterprise. Wherever its deployed, the ERP system deploys on the shop floor and across the supply chain with integration to financials, quality management, service management, and order management. Infor LN is an ERP system that deploys quickly and integrates across operations to meet the unique needs of discrete manufacturers.
FactoryTalk InnovationSuite brings edge-to-enterprise analytics, machine learning, IIoT and AR into industrial operations. It simplifies how your company manages data and collects and consolidates IT and OT from existing equipment and systems to help you more easily make data-driven decisions that align with your exact needs. You and your workers can easily find the data you need. With instant access to actionable, real-time, data-driven insights, you can be more effective and more innovative. The comprehensive InnovationSuite portfolio brings edge-to-enterprise analytics, machine learning, IIoT & AR to industrial operations.
If you sell products from stock B2B and use one of the following Accounting/Inventory Management Systems, then Prospect, the #1 Stock-Aware CRM, is the only CRM you need: Unleashed Software, TradeGecko, Cin7, DEAR Inventory Xero, Sage 50, Exchequer, Access Dimensions, Pegasus Opera. Prospect is the #1 CRM for growing Wholesalers, Distributors & Manufacturers. Sell more, in less time, every time with Prospect, the #1 Stock-Aware CRM - perfect for Wholesalers, Distributors & Manufacturers.
MYOB Advanced is ideal for bigger businesses that have outgrown accounting software. It's secure, cloud-based business management software that connects your entire organisation across finance, operations, sales and HR, enabling integrated, real-time data to make smarter decisions for faster growth. Tailored specifically for your bigger business needs, MYOB Advanced includes accounting, inventory management, workflows, manufacturing, payroll functionality and much more. MYOB Advanced business management software is tailored to mid-sized businesses & integrates real-time data across your entire business.
Novacura Flow makes it easy to get more out of your ERP, MES and other business systems. With Flow, you can turn your business processes into simple, user-friendly, repeatable applications that put the right data in the right place at the right time. You don't have to make compromises between your processes and your business systems. With Novacura Flow, your systems and processes are completely in syncand completely adaptable. Novacura Flow turns your business processes into simple, user-friendly apps that connect to your ERP and other business systems.
PINpoint is an industry leading Manufacturing Execution System that both 'controls' and 'monitors' manufacturing operations for unprecedented error-proofing. PINpoint is used daily Worldwide in many languages to help customers optimize their manufacturing operations. Customers include Caterpillar, Navistar, Perkins, GM, Ford, Chrysler, Hyundai, Nissan, Toyota, JCI, AWTEC, Magna, Automodular, Arvin Meritor, Benteler, Polaris, Boeing, Mercury Marine, and JMC China. PINpoint is an Industry Leading MES System that both Controls and Monitors Manufacturing Operations for Unprecedented Error-Proofing!
All-in-One connected platform laying the foundations to a successful digital transition promoting better knowledge management, more robust process inspection & operation control, as well as accelerated communication & problem-solving. In addition to offering unparalleled visibility on all human operations, Tervene enables structured communications and enhanced operational management. Connected platform enabling: - knowledge management; - process inspection & operation control; - problem-solving ecosystem.
For over 35 years, ProfitKey International has been a leader in providing manufacturing ERP (Enterprise Resource Planning) software for small to mid sized companies who are looking to increase efficiency; specifically, in the areas of shop floor scheduling, communications, inventory management, labor reporting, cost tracking, and more. Manufacturing execution solution that helps businesses with shop floor scheduling, inventory management, labor reporting, and more.
PlanetTogether is a scheduling, planning and analytics platform that makes it easier to manage your orders, capacity and inventory in single and multi-plant environments. PlanetTogether integrates with SAP, Microsoft Dynamics, Oracle and other ERP systems. PlanetTogether has worldwide clients ranging in industry and size from Johnson & Johnson medical devices to Knapheide trucks to New Belgium breweries. Powerful, adaptive, easy-to-use Production Scheduling, Planning & Analytics Software
TPSynergy E-Kanban is the electronic version of the Just In Time Kanban Inventory management system. Bar coded labels are used as Kanban cards. Scanning the bar-code label with smart phones or scan gun triggers signal to supply base. A cloud portal is available for suppliers to view the demand and print kanban shipping labels. Detailed transaction reports can be used for reconciliation and invoicing. TPSynergy E-Kanban software provides an electronic version of the Japanese Just In Time Kanban manufacturing system.
ERP from the Plex Manufacturing Cloud is built for the modern manufacturer, where the plant floor comes first. Web-based and real time. We capture information at the place where things are made. We monitor and control processes and communicate it all in real time across every functional area of your business. It's more than just cloud ERP and MES, Plex supports innovation while driving your business forward. Goes beyond ERP, MES, and supply chain management to offer you everything you need to operate your manufacturing business efficiently.
Dozuki is standard work instruction software that empowers manufacturers to implement standardized procedures in support of continuous improvement and training efforts. Approved standards are instantly distributed across teams, shifts, and locations. Track the competency of employees trained to current standards and automate retraining when procedures are updated. View data to resolve issues, reduce rework, and identify improvementsall in real-time. Dozuki is standard work software that empowers you to implement standardized procedures in support of continuous improvement.
2020 Manufacturing software made easy. Automate your manufacturing processes with an easy-to-use cloud-based system. Connect manufacturing modules for Inventory Control, Production, Quoting, Purchasing, Scheduling & Sales Management with email alerts, barcode software & FDA compliant electronic signature approvals. The QT9 ERP allows you to continuously improve quality by linking directly to the QT9 QMS - Quality Management System. Eliminate your data silos & boost productivity today. 2020 Manufacturing software made easy. Automate your manufacturing processes with an easy-to-use cloud-based platform.
SwipeGuide provides an intuitive platform to create enhanced-reality work instructions in a matter of minutes. Machine operators and field service engineers visualize, standardize, and execute digital instructions on mobile devices and smart glasses. The next-generation instruction software that enables companies to create, distribute, and track visual work instructions effortlessly.
Formerly Questica ETO, Total ETO is built exclusively for Engineer To Order manufacturers. Integrate our Dynamic Nested BOM with your CAD software (SolidWorks, Inventor & More), eliminate duplicate entry and streamline Purchasing, Inventory, Routing, Receiving and Expediting. Get Real Time Job Costing instantly! Integrate with your preferred Accounting (QuickBooks, Sage & More). For over 20 years, Total ETO has you covered. Affordable, prices from $35-$85/month/user including implementation. Exclusively for Engineer To Order manufacturers, Dynamic Nested BOMs,CAD Integration,Streamlined Purchasing,Real Time Job Costing, more
A business management solution developed with, and for UK manufacturers and small businesses. The software is designed to prevent production and delivery delays, and reduce the costly waste of resources. It helps eliminate product quality issues, financial stress and the blockers stopping you from succeeding. It covers all the essentials you need: CRM, Finance, Sales, Purchase, Stock, Production, Delivery, HR and Payroll. We help you get live, with 24/7/365 supportall for a simple monthly price An integrated business management solution combining CRM, Finance, Sales, Purchase, Stock, Production, Delivery, HR and Payroll.
Deacom's comprehensive ERP platform delivers one of the largest functional foundations specifically designed to tackle the unique business challenges of mid- to large-sized process manufacturers. All capabilities are built by Deacom and into the core system including: WMS, inventory management, CRM, lot traceability, DSD, forecasting, and ecommerce, to name a few. This approach provides optimal operational visibility and eliminates heavy dependencies on customizations and external software. DEACOM incorporates the specific business requirements of mid- to large-sized process manufactures into a comprehensive ERP system.
We develop software that helps manufacturers thrive. - Add critical manufacturing functionality to your accounting software. - Add visibility to your inventory and production needs. - Get enterprise-level software at a small-business price. Designed specifically for small to medium size manufacturers. Provides low cost of ownership with Inventory, Purchasing, MRP, Forecasting, Scheduling & more. Visit us online and take the 6-Step Tour. Software designed specifically for small to medium size manufacturers. With Inventory, Purchasing, Production, MRP, Shop Floor & More.
From raw materials to finished products, ParagonERP takes the data from your manufacturing process and translates it into your accounting and inventory operations, keeping tabs on everything from costs, to labor, to machinery. Includes multi-layered bill-of-materials, custom BOMs, estimated and actual material tracking and work order tracking. Advanced functionality, with an easy to use, sleek, modern interface. Manufacturing software designed for people, not users. Advanced, cloud-based manufacturing software that handles your processes from raw material to finished product.
With Radley's configurable and scalable solutions, you're in control of your data! When your ERP or back-end business system just isn't enough, Radley fills in the functionality gaps to streamline workflows, automate processes and eliminate errors. Gain REAL-TIME visibility to your manufacturing processes, whether you need to track Work in Process (WIP), improve LABOR efficiency, or calculate MACHINE metrics. Integrate to your ERP, MRP or other back-end system or use as a stand-alone solution. Eliminate manual processes and collect key metrics while reducing waste, re-work and scrap. Increase productivity and efficiency.
Plant Floor Intelligence is our Industry 4.0 solution for the plant floor that offers proactive control of factory processes through the marriage of artificial intelligence and human intelligence. The result is minimized losses and maximized revenue. Reveal, our factory AI software, is the decision engine and artificial intelligence that powers PFI. Reveal monitors the entire manufacturing value stream 24/7 and automatically alerts the right people to take action before losses occur. Proactive Industry 4.0 software that monitors mfg. value-stream 24/7 and alerts the right people to take action before losses occur
Formula-based, process manufacturing software for Food & Beverage, Chemical, Nutraceutical & Supplements, Personal Care & Cosmetics, and Pharmaceutical & Life Sciences manufacturers. Add our mfg app to QuickBooks, Sage 100 / 300, Microsoft Dynamics GP and SAP Business One or Run our full ERP solution. Software offers R&D, formulation, production, inventory, QC & QA, costing, lot traceability & recall, industry compliance, planning, scheduling, and mobile production & warehousing. Formula-based manufacturing software for Food & Bev, Chemical, Nutraceutical & Supplements, Personal Care & Cosmetics, Life Sciences +
A highly customizable ERP software, Pronto Xi offers solutions for Finance, Distribution, Retail, CRM, Supply Chain, Asset & Facility Management and Manufacturing. Offered on the cloud, on-premise or hybrid, Pronto Xi has powerful, built-in analytics that helps visualize the most important aspects of your business. Our customers love our approach that is centered around listening, adapting and building the right answers to their business problems. A suite of fully integrated software products to manage your business so that you can focus on growing it.
Organizations that recognize and use information technology to help their business react to competition and respond to change will be tomorrow's industry leaders. VAI's S2K Enterprise business software solutions can help your organization do just that. Our S2K Enterprise business software suite offers industry-specific CRM and ERP software solutions designed to maximize your company's productivity and profitability across-the-board, manage wholesale distribution and manufacturing operations. Industry-specific CRM and ERP software solutions designed to maximize your company's productivity.
ABIS is the Best ERP Software for Metal Building and Manufacturing companies in North America over $10M in annual revenue. Our solution handles every aspect of your operation from production, planning, scheduling and inventory control to estimating costs, and tracking assets. With ABIS Accounting module, companies are able to save up to 70% on labor time required of accounting personnel, it has never been easier to stay on top of the bottom line. With 150+, ABIS is the Best ERP Software for Metal Building and Manufacturing companies in North America over $10M in revenue.
A modular database system with marketing, CRM, quoting, accounting, scheduling, performance analysis, purchasing, stock control, etc. A modular database system with marketing, CRM, quoting, accounting, scheduling, performance analysis, purchasing, stock control, etc.
OmegaCube ERP is a comprehensive enterprise resource planning software designed for small and medium-sized manufacturing & distribution enterprises. It is a highly flexible enterprise solution, consisting of powerful tools that enables manufacturers from diverse industries to realize strategic goals such as, centralized plant operations, cost reduction, increase in production & efficiency, knowledge centralization, workflow automation, increase in machine, manpower and material utilization etc. OmegaCube ERP is an advanced enterprise resource planning solution built with a focus on manufacturing & distribution enterprises.
Manufacturing Production Scheduling Simplified! Start scheduling now by importing your manufacturing production orders and publish Real-Time Priorities. Protected Flow Manufacturing quickly tells you: - Where is the job and how is it progressing? - What work order do I work on next? Shop-wide or specific to any work-center or dept. - How can I tell my customer when they can get their order - with Confidence!? - If I take this order, how many other jobs will I make late? And more! Powerful software that helps manufacturers simplify shop floor scheduling and deliver jobs/workorders to their customers on-time.
Supply chain software for steel industry covering: demand planning, capacity/material planning, cut optimization, scheduling and MES. Supply chain software for steel industry covering: demand planning, capacity/material planning, cut optimization, scheduling and MES.
SmartMon is an OEE / MES platform to control and optimize production of any type of machine in real time. It allows you to analyze productivity losses directly in Euros to apply the necessary corrections. Has a module of employees, quality, traceability, documentation and rework. Capture data from machines real-time control of what is happening in production plant, maximizing productivity and reducing costs.
DBA Manufacturing software replaces inefficient manual planning methods with a just in time system that boosts your manufacturing efficiency. Provides manufacturers with an alternative to ERP systems that is scaled & priced to the small business environment.
Shop management solutions designed to help small- to mid-sized job shops, process shops and contract manufacturers manage production activities, shipments & delivery schedules. In a busy assembly manufacturing business, ShopKeeper Job Control streamlines the entry and management of the interrelated complement of jobs, purchase orders and assembly operations to deliver on-time. This solution is available in Advanced and Premium Editions with service and support from the publisher. ShopKeeper Job Control offers features that cover the entire contract manufacturing business process from quote to invoice.
ORITAMES APS Scheduler is a finite capacity Advanced Planning and Scheduling optimization system based on Artificial Intelligence. It improves multiple KPIs while taking into account constraints of all kinds of manufacturing resources. ORITAMES APS Scheduler is a finite capacity Advanced Planning and Scheduling optimization system based on Artificial Intelligence
Sweet is the B2B cloud-based Saas platform transforming wholesale trade. Sweet allows you to move from time-consuming order entry and inventory processes to efficient, fast-paced processes that are critical to today's modern business. You can automate inventory and order management; view real-time sales and get in-depth business intelligence. By transforming your business operations, Sweet drives growth and increases your bottom line. B2B eCommerce-focused inventory management for brands, manufacturers, and distributors
Designed by engineers for engineers, E-Max ERP is powerful, flexible & offers great value. With a sophisticated MRP system at its core, our software is fully scalable & proven to facilitate business growth. E-Max ERP is a comprehensive Enquiry to Invoice application & includes functionality rarely seen in off-the-shelf packages. Our software is tailored to fit your processes so you don't need to change your operational processes to maximise your efficiency & save time & money. Manufacturing ERP system that enables businesses to maintain warehouses, track reports, manage sale orders, and more.
On-premise CAM solution that helps control manufacturing processes and increase efficiency in CNC milling operations. On-premise CAM solution that helps control manufacturing processes and increase efficiency in CNC milling operations.
A unique end to end platform that helps you implement lean principles with ease and let's you focus on bringing more savings. A unique end to end platform that helps you implement lean principles with ease and let's you focus on bringing more savings.
Cloud-based solution that allows businesses in the manufacturing industry to streamline workflows and manage quality control processes. Cloud-based solution that allows businesses in the manufacturing industry to streamline workflows and manage quality control processes.
Enterprise 21 ERP software is a fully-integrated ERP system for small and mid-market manufacturing and distribution organizations. Designed to facilitate industry best practices, Enterprise 21 includes comprehensive software functionality to manage the enterprise's complete business operations. ERP solution which includes process and discrete manufacturing, distribution, accounting, decision support, and e-commerce.
Omono is an innovative online order management SaaS application for small to medium sized businesses. Our online software connects people with their business anytime, anywhere and includes modules such as CRM, Quotes, Sales Orders, Purchase Orders, Stock and Reporting. Omono seamlessly integrates with Xero and has been designed and developed around being a simple, powerful solution helping boost sales, optimise purchasing, streamline operations and track inventory. Running your business just got easier with Omono! The Cloud based business management system you will love.
ASCTrac is more than just a WMS, WCS or MES; it¿s the robust, but flexible, supply chain software system designed to manage all functions in manufacturing, warehouse distribution, and 3PL operations while offering true mobility at the edge for all functions- with 100% validation. Integrate your own CRM and accounting or utilize ASCTrac¿s seamless ERP systems. Pharma grade accuracy for 100% perfect orders. Solves Level 5 Complex needs (5 being most complex). Scalable to Expand as You Grow. ASCTrac is more than a WMS, WCS or MES; it¿s supply chain software to manage all functions in manufacturing, distribution, and 3PL.
Factory MES helps drive productivity & improvement on the shop floor with real-time visibility into manufacturing operations, alongside paperless quality management to ensure process compliance. Factory is combined with a proven methodology focused on developing operator skills & performance reviews, to drive better performance every run, shift & day. Upon implementation, operators can immediately improve operations & become more accountable for performance with Factory's real-time analytics. Factory improves efficiency, unlocks hidden capacities without needing capital investment & grant real-time visibility into operations.
Cloud-based solution for organizing via systematization for small business. BPM-Business Process Management, MIS and CRM Combined. Quality & Service Control, JobTraxx, TimeTraxx, Operations Manual, Feet Management, Corrective & Preventive Action etc. Preventative Maintenance, Free Data Storage, DocDesigner, HR Systems,Task Management, Scoreboards, Waste Carts. System100 can be used on desktop, tablet or smart phones. ISO friendly, integrates with quick books. Cloud-based solution for organizing via systematization small business . BPM- MIS and CRM Combined. Quality Control, JobTraxx, etc.
Nova-Cleaning Validation significantly enhances product integrity by managing changes in the manufacturing process, equipment, product composition etc. and assessing the risks associated with cross contamination. With computerized risk-based worst case determination and fully automated MAC calculations the system is able to accurately execute hundreds of calculations in seconds instead of hours. The life sciences' First Choice for Automated Cleaning Validation and Risk Management.
Manufacture Product Efficiently Is manufacturing even your simplest parts or product complex? No matter what you make, you need to be able to control inventory and raw material to consistently track accurate costs. From quote and production to final delivery, Eagle Business Software gives you tools to manage your workflow with efficiency. Get proven industry tools to save time, gain accuracy, and improve your customer service. ERP business solution to integrate the sales, inventory, work order, and financial processes into one streamlined solution.
Scout System's suite is comprised of Compass - the work instruction software for operators, and HQ - the management suite for office workers. Together they provide an incredibly easy to use interface to assist operators through a process. If/when complications occur, the system can alert the appropriate staff to decrease down time. The system is self-learning, as it becomes more intelligent it will predict when jobs complete and even if defects are occurring. Scout Systems is a dream for manufacturers. Simple to document work instructions, as well as a powerful tool to analyze a process.