32 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
Software de gerenciamento de reboques baseado na nuvem, para empresas de reboque usarem para envio, apreensão, faturamento e muito mais. Você pode usá-lo em qualquer lugar com acesso à internet. Também tem aplicativos para dispositivos móveis com Android e iPhone/iPad. Você pode receber chamadas diretamente para o Towbook dos principais clubes automobilísticos, enviar ligações diretamente para os telefones dos motoristas e gerar extratos de faturamento com apenas alguns cliques. Além disso, Towbook oferece suporte telefônico gratuito e sem interrupção. Saiba mais sobre o Towbook Management Software Ferramenta de gerenciamento baseada na Internet para empresas de reboque usarem para envio, apreensão, faturamento e muito mais. Saiba mais sobre o Towbook Management Software
O mHelpDesk é uma solução de software fácil e poderosa para o seu negócio de reboque, automatizando tudo, desde o primeiro contato com o cliente até o pagamento. Os clientes recebem ferramentas móveis e online incomparáveis em desempenho, confiabilidade e funcionalidade. As melhores ferramentas estão reunidas em um pacote extremamente fácil de usar e acessível, que não requer grandes investimentos iniciais. E os especialistas internos em produtos colocam você em funcionamento imediatamente. O software de reboque mais rápido, mais fácil e de maior valor para automatizar tudo, desde o primeiro contato com o cliente até o pagamento.
Faça sua pequena empresa parecer maior com o software de serviço doméstico da Jobber. O Jobber ajuda milhares de empresas a melhorar e expandir seus negócios. Não importa onde você esteja, faça cotações, agende e fature trabalhos; otimize rotas, monitore e distribua equipes; alerte e comunique-se com os clientes; sincronize o produto automaticamente com seu software de contabilidade, tudo em um só lugar. Você será pago mais rapidamente e parecerá mais profissional do que nunca. Além disso, o suporte dedicado gratuito da Jobber o ajudará em todas as etapas. Faça sua pequena empresa parecer maior. O Jobber ajuda empresas de serviços domésticos a cotar, agendar, faturar e receber pagamentos mais rapidamente.
Empresas de reboque de todos os portes usam o Route4Me para automatizar o envio de pedidos, otimizar rotas de reboque e de represamento de veículos, obter provas de serviço, notificar os clientes sobre o status do pedido e muito mais. O Route4Me fornece continuidade ininterrupta durante todo o ciclo de otimização das operações de reboque, desde o planejamento e o envio de rotas até a navegação e o rastreamento de motoristas em tempo real. As ferramentas de análise personalizáveis do Route4Me permitem converter dados brutos de telemática em inteligência acionável. Plataforma de otimização de logística inteligente e roteamento de última geração para gestão eficiente de frotas e operações de campo.
Oferecendo soluções Enterprise e Cloud, o Tracker desenvolve soluções de gerenciamento e expedição para operações de reboque. No setor desde 1986, a empresa tem um diferencial, experiência, conhecimento e perícia. A empresa oferece soluções para operações de reboque de todos os tamanhos, aplicativos móveis (iOS e Android) para motoristas, integração com QuickBooks, TomTom e Brother (impressoras em caminhões). Distribuição digital para os principais clubes de motor, incluindo cobrança automatizada. Atendimento ao cliente sem interrupção. Com o Enterprise e o Cloud, o Tracker Management fornece soluções inovadoras para operações de reboque. Aplicativos para motoristas (iOS e Android).
O Service Program é um software de serviço complementar do QuickBooks. Distribuição, roteamento, rastreamento de ordens de serviço, agendas de manutenção, chamada de clientes, equipamento de rastreamento, GPS, solução móvel e portal de atendimento ao cliente compatível com qualquer iPhone, telefone Android ou Tablet ou laptop com sincronização em tempo real, captura de assinatura, impressão em campo, anexação de fotos, faturas, locações, código de barras, cobrança e muito mais. INCLUI treinamento semanal, suporte técnico e atualizações de software. Simples. Software de serviço complementar ao QuickBooks com distribuição, roteamento, ordem de serviço, programações de manutenção, GPS, ferramentas móveis e de atendimento ao cliente.
TomTom WEBFLEET é a única solução de GPS para a qual todas as principais soluções de software de reboque têm uma integração. Isso inclui Tracker Management, Beacon, Towbook, TOPS, TOW123, VTS e muito mais. A integração permite que o escritório envie chamadas diretamente do seu software de distribuição para o motorista com um simples clique. Os detalhes do carimbo de data e hora do status do trabalho são recebidos automaticamente no dispositivo de navegação dos motoristas para atualizar seu distribuidor quanto ao status do trabalho. Aumente a eficácia. TomTom oferece às torres um rastreamento completo de veículos por GPS e navegação conectada, integrados aos principais softwares de gerenciamento de reboque.
O software de gestão de serviços automotivos Omadi Towing é uma melhoria organizada, gerenciada e orientada. A empresa entende o ecossistema de reboque e fornece uma plataforma para gerenciar e receber tarefas. Desde o início, o Omadi foi criado para otimizar processos de negócios e retirar o uso de papel de seus negócios. O Omadi é uma plataforma de software de reboque baseada na internet. A empresa entende o ecossistema de reboque e fornece uma plataforma para gerenciar e receber tarefas.
Husky Intelligence is a web based solution for field service companies. Sales and client management. Manage and dispatch work to field service personnel. Mobile workforce has real time access to personal tasks. Paperless billing. Time and expense management. Customizable reports. Your fleet on a map in real time. Free Trial! Drive Service costs down with CRM, Dispatching, Scheduling , Recurring Service Orders, Mobile App and SaaS Low Startup Costs Free Trial
Towing solution that helps businesses with ticket management, driver tracking and provides detailed management reports. Towing solution that helps businesses with ticket management, driver tracking and provides detailed management reports.
Professional-level towing and roadside management software makes running your organization easier and dispatching faster. Dispatch all your jobs and trucks on a map in real-time. Send job to drivers on smartphones and gps units. Featuring the most comprehensive accounting package for towing and roadside companies. Send statements and invoices to customers by fax and/or email. Automatically price services the way you want them priced. Submit all motor club invoices over the internet at once. Towing management software that covers the full spectrum from call taking through dispatch to accounts receivables.
Telenav's GPS-based tracking service allows you to better manage your fleet, workers, and assets. Know where your vehicles are 24/7 and receive informative reports regarding driving habits, etc. through our online web portal/ your mobile device. Our fleet management system promotes safe driving and lowers operating costs by helping you save on fuel and insurance. We give you control of your fleet, workforce & assets and you will see a quick ROI - monetarily and also through gains in service. Mobile phone-based tracking service with integrated voice and visual GPS navigation, electronic timesheet reporting and dispatching.
All your repossession's company data, right at your fingertips. Our solution makes it easy to manage drivers, accounts and recoveries. More Recoveries, Less Hassle
ProTow XTR for Towing and wrecker service management solutions, including dispatching and employee commissions, lien letter system, maps, mileage. Professional Towing and Auto Repair Management System (All In One) Also works for Repossession Companies, Auto Haulers and Logistics. For Large companies, Contact Sales, P.T.O.M. (ProTow Operations Manager) with GPS, QuickBooks Sync and Fuel Saver. Towing management solution that helps businesses manage job details, vehicle information, dispatching, GPS tracking, and more.
Towing business management software with accounting, tracking, dispatch and impound records. Towing business management software with accounting, tracking, dispatch and impound records.
Back office system for wrecking yards and towing companies with lite version for smaller companies and classic version for big firms. Back office system for wrecking yards and towing companies with lite version for smaller companies and classic version for big firms.
Fleet Management and Roadside Assistance solution with a software which is built on a solid platform with modules such as maps, statistics, inventory management, mechanic interaction and much more! With long experience in the towing and roadside assistance industries we can offer your organization more than just a software! Fleet Management and Roadside Assistance solution with maps, statistics, inventory management, and more.
At only $7 / mo / driver for unlimited use, the DeliveryMark Delivery App is powerful and perfect for Towing Companies, Couriers, Truckers, Messengers, DriveAways, Fleets, Owner Operators, Wholesalers, and anyone making deliveries. The app allows you to Create Deliveries/Orders, Track via GPS, Collect Signatures, Take Photos, Generate a Proof-Of-Delivery document and more. Easy-To-Use. Great for current delivery / trucking companies and Start Ups! Easy-to- use Delivery App for Towing Co's, Couriers, Truckers, Owner Operators, & any other deliveries. $7 /mo /driver unlimited use
Swoop's technology focus and deep partnerships with local towing providers allow them to deliver an exceptional roadside experience, with all the features that modern, mobile consumers expect today (truck tracking, real-time notifications). Our software gives unprecedented transparency into an industry that previously operated as a black box. Today, we work with major insurance carriers, luxury OEMs, and ride-sharing businesses nationwide. Software to manage your towing business. Go paperless, provide amazing customer experience, and reduce administrative costs.
Dispatching, billing, driver/carrier settlements, fuel taxes, full integrated accounting. Dispatching, billing, driver/carrier settlements, fuel taxes, full integrated accounting.
Towing software with dispatching, storage lot control, lien sale processing, accounting, alpha-numeric paging. Towing software with dispatching, storage lot control, lien sale processing, accounting, alpha-numeric paging.
Provides you with all the business tools you need to effectively and efficiently run your towing business. Provides you with all the business tools you need to effectively and efficiently run your towing business.
Towing and fleet management application. Dispatch, GPS-Integration, Invoicing and A/R, Letters / Lien Processing, Auctions, Sales. The most comprehensive and best performing cloud-based towing application available.
Linxio is a GPS Tracking and fleet management software provider with an international presence that specialises in GPS based fleet, asset and team management solutions. Our focus is on optimising vehicle fleets and workflows to help our customers reduce costs and increase revenue. Some of the main features that sets Ready Track apart from the competition is offering a complete end to end solution that can revolutionise the way you do business, utilising the latest in 4G LTE technology. GPS Fleet Tracking solutions to help your business lower labour costs, reduce fleet related expenses and increase productivity
(0 avaliações)
Ver perfil
Keeps track of customers, sales leads, shipping points, customs brokers, tractors, trailers, drivers and carriers. Keeps track of customers, sales leads, shipping points, customs brokers, tractors, trailers, drivers and carriers.
(0 avaliações)
Ver perfil
Records the date, time call was received, the time the tow was started, the pickup location, the owners name - address - phone no., who called in, license or tag number, V.I.N., year - make - model, color, tow truck driver, odometer readings, invoice number, charges and remarks. Software that records relevant details from tow calls.
(0 avaliações)
Ver perfil
Windows-based accounting program for towing companies with modules for towing, dispatch and lien sale. Windows-based accounting program for towing companies with modules for towing, dispatch and lien sale.
(0 avaliações)
Ver perfil
Tow management software with front desk features and back office reporting. Tow management software with front desk features and back office reporting.
(0 avaliações)
Ver perfil
Web-based fleet management solution that helps businesses with vehicle deployment, location tracking, invoicing, and more. Web-based fleet management solution that helps businesses with vehicle deployment, location tracking, invoicing, and more.
(0 avaliações)
Ver perfil
TowDesk provides easy order-entry, dispatching, accounting, driver tracking, back office tools and more, for your towing business. TowDesk provides easy order-entry, dispatching, accounting, driver tracking, back office tools and more, for your towing business.
(0 avaliações)
Ver perfil
Full featured software suite built for the towing industry in order to help you run your business smoothly and efficiently. Full featured software suite built for the towing industry in order to help you run your business smoothly and efficiently.
(0 avaliações)
Ver perfil
Software solution for your Recovery and towing Business. Software solution for your Recovery and towing Business.