162 resultados
Por que o Capterra é gratuito?
O Procurify é a solução de gerenciamento de gastos para empresas de médio porte. O módulo AP permite comparar uma fatura de itens ao pedido de compra e guia de remessa correspondente. Dessa forma, você pode descobrir se foi faturado por algo que não recebeu. As equipes de compras, aprovisionamento e finanças podem implementar o Procurify em departamentos e equipes e criar uma melhor cultura de gastos. Prepare-se em menos de duas semanas e transforme o processo de AP. Saiba mais sobre o Procurify O Procurify AP faz com que a correspondência tripla seja fácil, por isso você paga apenas pelo que recebeu, sem precisar de papelada. Saiba mais sobre o Procurify
O Spendesk ajuda as empresas a gastar melhor. A plataforma tudo-em-um de gerenciamento de gastos oferece cartões de pagamento físicos e virtuais, fluxos de trabalho de aprovação, captura de recibos e faturas, além de recursos integrados de contabilidade e geração de relatórios. Capacite seus funcionários e ajude suas equipes financeiras a permanecer no controle com percepções em tempo real sobre o que está sendo gasto. Mais de 1.000 empresas líderes em todo o Reino Unido e a Europa confiam no Spendesk para tornar os seus gastos muito mais fáceis. Saiba mais sobre o Spendesk O Spendesk é um software inteligente de gestão de gastos para empresas, com uma plataforma tudo-em-um para otimizar pagamentos, aprovações e geração de relatórios. Saiba mais sobre o Spendesk
O Pipefy é um software que ajuda equipes financeiras a controlar os processos de pagamento de contas. A solução é uma alternativa mais simples e organizada do que planilhas e e-mails, oferecendo visibilidade total de cada pagamento e estabelecendo um fluxo de trabalho eficiente. O Pipefy ajuda mais de 50 mil usuários a melhorar os próprios resultados. Com a ferramenta, o usuário pode melhorar sua forma de administrar as contas a pagar. Saiba mais sobre o Pipefy Esqueça atrasos de pagamentos, tenha controle total sobre processos internos e comece a transformar os processos de pagamento de contas com o Pipefy. Saiba mais sobre o Pipefy
Gerencie todo o seu processo de gastos em um só lugar. Envie solicitações de despesas, aprove solicitações, emita cartões corporativos físicos e virtuais, pague contas e automatize sua reconciliação e geração de relatórios com o Airbase. Integração direta ao NetSuite, QuickBooks e Xero. Saiba mais em Airbase.com e inscreva-se para uma demonstração hoje. Saiba mais sobre o Airbase Implemente pré-aprovações, emita cartões corporativos físicos e virtuais, pague contas e automatize a contabilidade e a geração de relatórios com o Airbase. Saiba mais sobre o Airbase

da Harmony Business Systems

(17 avaliações)
Acesse o site
O HarmonyPSA é compatível com todo o ciclo de vida do negócio, desde a geração de leads até a renovação de contratos. Foi criado e construído especificamente para empresas de software e serviços, automatizando funções de negócios em uma única plataforma na nuvem em qualquer dispositivo. Saiba mais sobre o HarmonyPSA A última geração da ferramenta PSA. Pacote completo de automação de serviços profissionais para empresas de software e serviços. Saiba mais sobre o HarmonyPSA
O QuickBooks é o principal software de contabilidade para pequenas empresas. Gerencie todas as suas finanças com a versão licenciada ou online. Acesso instantâneo a informações de clientes, fornecedores e funcionários. Suporte e atualização gratuita com a versão online. Vem com uma avaliação gratuita de 30 dias. Gerencia as finanças de pequenas empresas. Acesso instantâneo a informações de clientes, fornecedores e funcionários. Disponível em uma versão online.
O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade de construção de ponta a ponta que pode crescer com os seus negócios. Ele fornece todas as ferramentas de que a sua empresa precisa, além de ser fácil de usar. Você pode organizar seus livros contábeis, gerenciar estoque, acompanhar vendas e até executar folha de pagamento, a um custo baixo. Com o QuickBooks Enterprise, você economiza milhares por ano em comparação com outras soluções. Poderoso e flexível, ele também vem em edições projetadas para atender às suas necessidades específicas. Faça um teste grátis hoje mesmo. O software de contabilidade líder para pequenas empresas. Acesso instantâneo a informações de clientes, fornecedores e funcionários.
Software de contabilidade online premiado, projetado para pequenos empresários e contadores. Disponível em qualquer computador ou dispositivo móvel com conexão à Internet. Os dados financeiros e fluxos de caixa da empresa são atualizados em tempo real. Importa transações de contas bancárias. Logins de usuário ilimitados. Integra-se a mais de 600 aplicativos de negócios de terceiros. É compatível com várias moedas. Os dados são acessados através de um único livro, permitindo que contadores e clientes colaborem com os dados financeiros. Belo software de contabilidade online hospedado na nuvem para pequenas empresas. Acesse de qualquer lugar, a qualquer hora. Faça uma avaliação gratuita agora!
O Certify Purchasing inova as funções de AP e finanças com requisição digital, pedidos de compra, recebimento, gerenciamento de faturas, pagamento de fornecedor e fluxos de trabalho de gestão de orçamento. Os controles internos aderem perfeitamente às exigências regulatórias e aos processos de aprovação da organização para aumentar a conformidade e manter as compras dentro do orçamento e da política. O Certify Purchasing é a melhor solução de compras e pagamentos da categoria, que simplifica o processo de gerenciamento de gastos com eficiência automatizada.
O SAP Concur leva empresas de todos os tamanhos e etapas além da automação, oferecendo uma solução de gerenciamento de gastos totalmente conectada, que inclui viagens, despesas, fatura de fornecedores, conformidade e risco. A experiência global, a inovação líder do setor e um ecossistema dinâmico com diversos parceiros e aplicativos revelam informações poderosas que ajudam as empresas a reduzir a complexidade e a ver claramente os gastos para poder gerenciá-los proativamente. O SAP Concur leva você além da automação, oferecendo uma solução de gerenciamento de gastos completamente conectada que se expande com seus negócios.
O NetSuite é uma das melhores soluções de contabilidade baseadas na nuvem do mundo, fornecendo uma plataforma unificada para otimizar os processos de back-office em áreas como CRM, estoque e comércio eletrônico. O NetSuite capacita empresas de todos os tamanhos e setores a otimizar o fechamento de contas, reduzir custos de TI e eliminar ineficiências operacionais com inteligência comercial, geração de relatórios e visibilidade em tempo real, permitindo que o usuário se concentre nas principais decisões que geram receita em vez de se preocupar com os sistemas de back-end. O NetSuite ERP executa todas as suas principais operações de back-office e processos financeiros em uma plataforma unificada na nuvem.
Odoo Accounting helps you to manage your daily accounting easily and have a global view of the state of your business at any time. We offer a wide range of financial reports and tools like double-entry bookkeeping, accounts receivable & payable, multi-currency management, tax calculation, automatic bank feed import, accrual & cash basis methods and more. Odoo Accounting offers bank synchronization, automatic invoices, recurring billing management, reconciliations, and more.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable and accounts receivable management. It reduces data entry and human error by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
O Sage Intacct é um dos líderes no fornecimento dos melhores softwares de ERP na nuvem da categoria. Em uso por mais de 11.000 empresas, de startups a empresas públicas, os aplicativos do Intacct ajudam as organizações de pequeno e médio porte a atingir níveis máximos de desempenho, capacitando os profissionais de finanças com profunda funcionalidade, informações financeiras e operacionais em tempo real e a capacidade de automatizar processos críticos. Um dos líderes no fornecimento dos melhores softwares de ERP na nuvem da categoria.
O SAP Business ByDesign é uma solução de negócios sob demanda completa e adaptável, desenvolvida para unificar e otimizar as operações de negócios principais para empresas de médio porte. A solução dá suporte a finanças, CRM, gestão de recursos humanos, gestão da cadeia de fornecedores, gestão de projetos, gestão do relacionamento com fornecedores e gestão de conformidade. Solução de negócios sob demanda desenvolvida para unificar e otimizar as operações de negócios principais para empresas de médio porte.
Sage | Accounting (formerly Sage One) online accounting software gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. Access daily to-dos like invoicing, time tracking, and expenses - through the cloud or on our mobile app. Multi-language and multi-currency enabled, see why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. Start your 30 day free trial today! Sage | Accounting is a simple yet powerful online accounting solution designed for small business owners.
acompay allows companies to go 100% Paperless with the whole Accounts Payable process from vendor invoices all the way to vendor payments. Reduce invoice processing costs by 75%-85%. In addition our unique Paperless Pay offer eliminates 100% of the check printing and mailing costs and transition most vendors to Electronic Payments. Best of all it comes with a complete Vendor Management service to handle all vendor communications and registration. Accounts payable tool that enables firms to optimize payment processes, maintain vendor records, manage invoices, and generate reports.
O Kashoo é um software simples de contabilidade online para pequenas empresas. Disponível na Internet e por meio do premiado aplicativo para iPad e iPhone. Verdadeira contabilidade com entrada dupla, fácil de usar. Envie faturas, colete pagamentos online com cartão de crédito, monitore despesas e impostos sobre vendas, importe transações bancárias automaticamente e gere os relatórios necessários para o período tributário. Os recursos também incluem várias moedas, usuários ilimitados e acesso seguro para contadores. Contabilidade fácil para pequenas empresas. Envie faturas, colete pagamentos, rastreie despesas, crie relatórios e tome decisões financeiras melhores.

da TEAM Software

(83 avaliações)
Ver perfil
Esqueça o uso de vários aplicativos de software, importações de dados desajeitadas e interfaces personalizadas. O WinTeam foi desenvolvido para oferecer aos prestadores de serviços de zeladoria e segurança uma maneira holística de medir o desempenho e automatizar a gestão financeira, operacional e da força de trabalho diária. Solução holística de gestão financeira, operacional e de força de trabalho projetada para prestadores de serviços de zeladoria e segurança.
Accounts payable automation leader for companies using NetSuite, Sage Intacct, Microsoft Dynamics GP, Xero and QuickBooks and processing at least 100 payments per month. No settlement accounts. Check, ACH, credit card, virtual card payment options. Mobile access. Approval hierarchy. Built-in fraud protection. MineralTree provides the easiest to use Accounts Payable (AP) and Payment Automation solution streamlining AP, giving customers unparalleled visibility and significant cost savings. MineralTree automates the Accounts Payable process from invoice capture to payment execution without the expense of an IT project.
Contabilidade fácil e avançada para proprietários de pequenas empresas americanas. Você escolhe o método de contabilidade: contabilidade de caixa, caixa modificada ou competência. O plano Basic (US$ 15/mês) inclui: pague e imprima formulários 1099s e 1096s ilimitados, crie e envie faturas, registre pagamentos, rastreie faturas não pagas e importe transações bancárias (compatível com os principais bancos). O plano Premium (US$ 22,50/mês) inclui tudo do plano básico + faturamento, estimativas, reconciliação bancária, faturas recorrentes e muito mais. Contabilidade simples para pequenos empresários. Pague fornecedores ilimitados, crie faturas. Importe transações bancárias e mais.

da Graphics Overflow

(55 avaliações)
Ver perfil
Uma solução de rastreamento de assinaturas para empreendedores com alertas e lembretes, conversão de taxa de câmbio, gestão de tipos de pagamento e muito mais. Uma solução de rastreamento de assinaturas para empreendedores com alertas e lembretes, conversão de taxa de câmbio, gestão de tipos de pagamento e muito mais.
O SlickPie é um software de contabilidade online gratuito criado para pequenas empresas, oferecendo faturamento e cobrança online, várias moedas, cotações, estimativas, reconciliação bancária, relatórios financeiros, rastreamento de despesas, gestão de impostos sobre vendas, upload de documentos de origem e muito mais. O SlickPie também oferece muitos recursos de automação que economizam tempo, como lembretes de pagamentos automáticos e faturas recorrentes, além de uma ferramenta integrada de entrada de dados de recibos automatizada, o MagicBot. Software de contabilidade online gratuito para pequenas empresas. Envie faturas, colete pagamentos, rastreie despesas, obtenha feeds bancários e mais. Nenhum spam.
O Tipalti fornece uma solução de automação de contas a pagar de ponta a ponta, eliminando 80% da carga de trabalho gasta no gerenciamento de todas as operações globais de pagamento de fornecedores. O sistema holístico na nuvem do Tipalti inclui integração de fornecedores, captura e validação de formulários de impostos, processamento de faturas, correspondência de pedidos, método de pagamento e seleção de moeda, remessa internacional, pagamentos antecipados, comunicações de status de pagamento de fornecedores, reconciliação de pagamentos, integração de ERP e geração de relatórios de preparação de apresentação de impostos. O Tipalti fornece a única solução completa de automação de contas a pagar, simplificando toda a operação global de pagamentos a fornecedores.
DocuPhase fornece software e serviços para automação empresarial. A plataforma inclui tudo o que uma organização precisa para executar suas estratégias de transformação digital, melhoria de processos e crescimento. Especialista em automação. Faça parceria com a equipe do DocuPhase para transformar a maneira como você trabalha. Comece já. Para obter mais informações, visite o site. O DocuPhase é uma plataforma completa baseada em navegadores que oferece eficiência e desempenho incomparáveis para empresas em todo o mundo.
O Apptricity Travel & Expense é um aplicativo de software na Internet e móvel que simplifica como você autoriza, insere, revisa, dimensiona, aprova e audita transações e despesas de viagens. Os funcionários e gerentes obtêm uma interface móvel e na Internet fácil de usar, do tipo arrastar e soltar que melhora a produtividade e a geração de relatórios. A equipe financeira se beneficia com a integração total do sistema ERP e de contabilidade para rastrear custos em tempo real. O Apptricity Travel & Expense simplifica como você autoriza, insere, revisa, dimensiona, aprova e audita transações e despesas de viagens.
Programa de gestão empresarial 100% baseado na nuvem. Fornece tudo o que você precisa para gerenciar estoque, produção, vendas, compras, contabilidade e folha de pagamento. Escolha quais módulos usar e projete seu fluxo de trabalho personalizado. Use todos os recursos on-line a qualquer hora, em qualquer lugar. Preço acessível - US$ 55/mês para usuários ilimitados. Sem custos adicionais para implementação, atualizações ou manutenção. Inicie sua avaliação gratuita agora! Planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês) 100% baseado na nuvem. US$ 55/mês. Usuários ilimitados. Vendas, compras, estoque, contabilidade e muito mais. Aplicativo móvel gratuito e messenger.
O Yooz fornece uma solução de automação de fatura e processamento de pagamentos baseada na nuvem que é inteligente, avançada e fácil de usar. O Yooz oferece economia, velocidade e segurança incomparáveis com assinaturas de risco zero acessíveis a mais de 3.000 clientes e 100.000 usuários em todo o mundo. A plataforma se integra perfeitamente a mais de 200 sistemas de gestão financeira, superando qualquer outra solução no mercado. A Yooz North America está sediada na área metropolitana de Dallas, Texas, EUA, com escritórios globais na Europa. A solução de premiação múltipla que traz inteligência à automação de contas a pagar (AP na sigla em inglês) e capacita os líderes a otimizar fluxos de trabalho financeiros.

da Beanworks Solutions

(34 avaliações)
Ver perfil
O Beanworks libera as equipes de contabilidade de tarefas monótonas associadas às contas a pagar. Automatize a entrada e aprovações de dados e melhore a percepção dos processos de contas a pagar. O Beanworks é o único software de contas a pagar projetado para fluxo de trabalho com várias entidades e um só painel para toda a organização. Obtenha uma compreensão holística dos gastos com contas a pagar em uma solução centralizada. Integra-se ao QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite, Rent Manager e outros sistemas. Ideal para 150 ou mais faturas por mês. Solução de automação de contas a pagar baseada na nuvem e incluindo pagamentos. Ideal para mais de 150 faturas por mês no QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite e mais.
A maneira mais fácil de enviar e receber pagamentos comerciais em uma plataforma integrada. O Plooto facilita o pagamento de fornecedores e contratados e a cobrança de pagamentos únicos ou recorrentes. Simplifique seu fluxo de caixa e seus processos de contas a pagar e receber. O Plooto é automaticamente compatível com o Quickbooks e o Xero de uma maneira muito fácil. Diga adeus aos cheques em papel, fios e transferência eletrônica de fundos bancários (EFTs na sigla em inglês), atualizando para o Plooto gratuitamente. A maneira mais fácil de enviar e receber pagamentos comerciais em uma plataforma integrada. Sincroniza com o Quickbooks e o Xero.
A AvidXchange fornece às empresas do mercado intermediário o poder sobre o processo de contas a pagar com soluções de automação de contas a pagar que simplificam todo o processo de contas a pagar. As soluções praticamente eliminam os problemas de processamento com base em papel, reduzem os riscos de segurança e reduzem os custos de processamento sem cortar custos. Seja gerenciando faturas, automatizando aprovações ou agendando pagamentos, as soluções transformam eletronicamente seus processos existentes sem perder nenhum controle. Solicite uma demonstração ainda hoje! As soluções de automação de ponto de acesso da AvidXchange transformam seu processo de gestão de faturas, eliminando papel e reduzindo os custos de processamento.
Ver perfil
O Payment Rails é a primeira plataforma de automação de pagamentos em massa de API. O Payment Rails fornece suporte de ponta a ponta para o seu processo de AP, que inclui coleta de marca branca de detalhes de banco/W9/W8 de fornecedores e parceiros, uma API e um painel simples para enviar pagamentos a qualquer pessoa em mais de 200 países em sua moeda local com um processo de aprovação e preparação do arquivo de impostos 1099/1042. Primeira plataforma de pagamentos de API de última geração que permite que as empresas enviem pagamentos para qualquer indivíduo ou empresa.

da 360 Business Ventures

(28 avaliações)
Ver perfil
Um software de contabilidade que inclui captura de dados automatizada incorporada, previsão de fluxo de caixa e contabilidade de projetos. Um software de contabilidade que inclui captura de dados automatizada incorporada, previsão de fluxo de caixa e contabilidade de projetos.

da Focus SoftNet

(27 avaliações)
Ver perfil
O Focus 9 é um software ERP líder equipado com tecnologia ultramoderna pela Focus Softnet, um fornecedor de aplicativos empresariais diferenciado que cria produtos com recursos de ponta. O software na web abrangente, Focus 9, é repleto de ferramentas avançadas permitindo que as organizações nos setores otimizem as funções comerciais críticas, inclusive a gestão de capital humano, contábil e financeira, gestão de desempenho empresarial e gestão de relacionamento com o cliente. Desfrute do processamento de dados superior com o servidor pronghorn do Focus 9.

da Go Daddy Online Bookkeeping

(26 avaliações)
Ver perfil
Escrituração online simples para pequenas empresas; acompanhe receitas, deduza despesas, declare impostos e automatize faturas e recibos. Escrituração online simples para pequenas empresas; acompanhe receitas, deduza despesas, declare impostos e automatize faturas e recibos.
Transcepta's intelligent procure-to-pay platform helps procurement and AP teams improve efficiency with smart E-Procurement, AP Automation, and supply-chain management. Complete with e-invoicing processing and validation, PO delivery and matching, AP automation, dynamic discounting, supply chain financing, and early payment discount solutions. Transcepta works "out of the box" with any ERP or accounting solution to streamline the payables process and bring spend visibility to procurement. Transcepta's procure-to-pay platform helps procurement and AP teams improve efficiency with smart AP automation and supply chain mgmt.
Reduza o tempo da contabilidade pela metade. Automatize a entrada de dados de todas as faturas de compra, recibos e faturas de vendas. Inclui: automação de fornecedores, descrições de faturas, itens de linha, varredura em lote e precificação justa. Automação da contabilidade para contadores e contabilistas eficazes.
Construído especificamente para o setor imobiliário, a solução abrangente de AP e pagamentos é ideal para empresas imobiliárias multifamiliares e comerciais que processam mais de 1.000 faturas por mês. O Nexus oferece controle total sobre suas contas a pagar, com processamento simplificado de pedidos e faturas, fluxos de trabalho e aprovações personalizados, geração de relatórios de fluxo de caixa em tempo real e pagamentos a fornecedores. Automação completa de AP, da compra ao pagamento. O Nexus é a única solução de automação de AP e pagamentos criada especificamente para imóveis. Simplifique a aprovação e roteamento de faturas e pagamentos
Ver perfil
O SpikeFli é uma tecnologia de inteligência comercial baseada na nuvem que lê, analisa e exibe os dados de cobrança do fornecedor de uma maneira que permite às empresas entender e gerenciar suas respectivas despesas operacionais com telecomunicações e tecnologia da informação em uma plataforma centralizada. Embora a maioria das operadoras e fornecedores de TI ofereçam um nível básico de geração de relatórios e análises para os clientes, o decreto do SpikeFli é assegurar que as empresas tenham os fatos necessários para reduzir custos, gerenciar ativos e fazer orçamentos adequadamente. O SpikeFli é uma tecnologia de inteligência comercial baseada na nuvem que lê, analisa e exibe dados de cobrança para fornecedores de telecomunicações e TI.
O Zahara Accounts Payable Automation agiliza as requisições e as ordens de compra, bem como as aprovações de faturas. Com ele, as organizações podem integrar e gerenciar fornecedores, definir e controlar orçamentos, aplicar aprovações e automatizar o processamento de faturas. O Zahara é rápido de configurar, fácil de usar e se integra ao Xero, Sage e Quickbooks. Com o Zahara AP Automation, as organizações podem obter visibilidade e controle dos gastos, reduzindo custos e melhorando a produtividade. Faça uma avaliação gratuita ou agende uma demonstração. Crie solicitações de compra e gerencie-as usando orçamentos e processos de aprovação com correspondência de faturas e integração de contas.
Melio is a free vendor/bill payment tool that maximizes cash flow and minimizes busywork. Pay any vendor using bank transfer or debit card for free even if they only accept checks! You can also use your credit card where cards are not accepted to hold onto your cash longer and earn card rewards! Accounts Payable re-invented. Melio automatically syncs with your QuickBooks and even mails checks on your behalf to vendors so you don't need to cut checks anymore. Pay any vendor or bill for free. Use bank transfer or card even if vendors only accept checks.

da VV Finly Technology

(19 avaliações)
Ver perfil
A Finly foi fundada com uma ideia simples: permitir que as empresas tenham uma visão adequada de seus gastos e despesas, promovendo uma cultura de gastos proativa dentro da organização. O Finly foi desenvolvido para oferecer às equipes de finanças ferramentas e dados que lhes permitem ter informações em tempo real sobre os gastos da empresa. As equipes de finanças podem usar esses informações para tomar decisões estratégicas e remover todos os obstáculos da gestão de gastos à medida que os negócios aumentam. Soluções de automação de contas a pagar escaláveis e inteligentes
O processamento manual de faturas é difícil tanto para os funcionários quanto para os resultados. Comece a economizar de US$ 5,00 a US$ 15,00 ou mais por fatura e reduza o tempo de ciclo para dias (não semanas) com a automação. O software NextProcess AP é rapidamente configurado para o processo e o ERP para simplificar a implementação. A tecnologia de OCR/ICR oferece >99% de precisão para informações, relatórios e pesquisas avançadas. Compatível com SAP, Oracle, SAGE, Netsuite, Microsoft Dynamics/AX/NAV, Infor e outros ERPs. Software de AP facilmente integrado ao ERP para automatizar o processamento de faturas, otimizar aprovações e ampliar consideravelmente a geração de relatórios.
O Sage Business Cloud está mudando a forma como as empresas competem e crescem, proporcionando gestão financeira, de cadeia de fornecimento e produção mais rápida, simples e flexível, a uma fração do custo e da complexidade dos sistemas ERP típicos. Com o Sage Business Cloud X3, você está escolhendo a solução de gestão empresarial de última geração para que a sua empresa cresça mais rapidamente e administre uma organização ágil. O ERP que oferece controle de todo o seu negócio, da cadeia de fornecimento às vendas. Com opções de implantação no local ou na nuvem.
ZarMoney is a Cloud-Based Accounting Software for all types of businesses. Features include invoicing, inventory tracking, quotes, estimates, statements, alerts and so much more... Some Benefits Include: *No more costly monthly charges for accounting software. *Save more time and be more productive with ZarMoney. *Track all your business and profits in one place. *Business software support Get started now! No credit card required to get full FREE Access. ZarMoney does it all... And does it better! We believe an outside-the-box accounting solution should have out-of-this-world support.
Ver perfil
If you're processing hundreds of invoices and payments a week, A/P automation begins with OnPay Solutions, where you can manage & workflow invoices & payments quickly, safely and at low-cost. Works with any ERP & any bank or multiple banks, and keeps YOU in control. It can also be revenue-generating! *Faster processes & no bottlenecks *Supplier enrollment & outreach for your ePayments program *Secure audit trail *On-board in 45 days or less *Digital Transformation *Cash Flow Visibility Corporate invoice and payment automation. Digitize invoices and payments including on-boarding your suppliers & vendors for ePayments.
Goby is the leading invoice and accounts payable automation platform. Our powerful, cloud-based data automation platform is driven by refined, validated blue-chip data to reshape business strategies, boost operational efficiencies, and elevate financial performance. Goby's invoice and accounts payable automation platform drives and reshapes business strategies and elevates financial performance.
Turn paying your bills into a revenue generator with Comdatas AP Automation and Virtual Credit Card solutions. Partnering with Comdata minimizes the cost and labor associated with paper check payments, streamlines your existing AP processes, and improves security. In addition, we seamlessly integrate with most ERP systems and maximize your vendor enrollment with a dedicate team. The best part? Earn money back on every dollar you spend. Our AP Automation minimizes the cost and labor associated with paper check payments, streamlines your AP process and improves security.
Looking for a better approach to AP automation? With over 25 years of experience improving PO and non-PO invoice processes, we tailor our standard solution and deliver ROI of $5-$15+ per invoice with reduced cycle times. DataServ has an in-house SaaS OCR optimized for invoices and delivering 99+% accuracy. Integrates with any ERPs including SAP, Oracle, PDI. Our touchless matching process using the latest in RPA and allows us to automate 80%+ of your invoices! DataServ simplifies document and process automation for Accounts Payable, Accounts Receivable, and Human Resources.

da Innovation Centric Group

(11 avaliações)
Ver perfil
ALTO Accounts Payable is a flexible solution for invoice approval workflows. Monitors budgets, creates accruals, approves, rejects, reworks invoices. Manages exceptions. Invoice approval workflow. Streamlines complex invoice handling processes from receipt to payment.
Aestiva offers a full spectrum of AP Automation products. This Invoice Approval product manages the approval of invoices received and can route to Accounting/ERP for payment. Our Purchase Order module manages the entire PO process and works with Invoice Approval to provide automated GL coding and approval. The modules can be combined together along with OCR for end-to-end AP Automation. Alternatively, they can be purchased and function stand-alone. Invoice Approval (purchase stand-alone or as part of an end-to-end AP AUTOMATION system). Includes advanced workflow and reporting.
Ver perfil
An affordable, full featured cloud-based accounts payable solution. Easily capture, store, code, approve, and manage your invoices in a secure, centralized location providing instant access to information from anywhere. Dynamix GP integration, Deltek data export, QuickBooks data export, Automated reminders, Customizable Data Screens and approval flows. Subscribe now and be operating more efficiently in a few days. Contact us for a free consultation! Full featured cloud-based accounts payable solution delivered as a subscription service.
Teampay is the first distributed spend management platform built for modern, technology-enabled businesses. Our software gives finance teams total control and visibility over company spend, while empowering employees to move at the speed of business. Our product aligns spenders and finance, collects critical data, integrates it into legacy systems, and provides safe, intelligent paymentsand does it in a user-friendly way. Teampay gives finance teams control and visibility over company spend, while empowering employees to move at the speed of business.

da API Outsourcing

(9 avaliações)
Ver perfil
Centreviews automates Accounts Payable through Robotic Process Automation (RPA). Using preconfigured bots for capture, workflow, PO matching, payment and archive, Centreviews allows your business to standardize processing, reduce costs and cycle times, and increase visibility. Centreviews cloud-based approach eliminates costly RPA license fees and integrates with many ERPs. Cloud based software combining workflows with multiple payment options to helps businesses run efficiently & profitably.
SoftCo serves enterprise organizations who process over 20,000+ invoices per annum. SoftCo Accounts Payable Automation processes supplier invoices electronically from capture and matching, to invoice approval and query management. Accounts Payable Automation replaces manual, paper-based processes and spreadsheets, and removes time-consuming and costly tasks. SoftCo customers include the Finnish Government, Primark, Sunny D, Argos, Generali and Capita. Automate the capture, processing, and payment of supplier invoices, and gain full control and visibility over spend.

da GSCM Innovative Solutions

(8 avaliações)
Ver perfil
SnapAP is a completely paperless web-based Procure-to-Pay solution, covering Purchase Order Approvals to Payments. SnapAP is all about eliminating wasteful processes, adding controls, and getting it right, UP FRONT! Our customers are companies that are looking to improve the overall productivity of their P2P process, and are processing a minimum of 1000 invoices per month in Accounts Payable. SnapAP is a completely paperless web-based Procure-to-Pay solution, covering Purchase Order Approvals to Payments.
Cut costs and complexity with Basware accounts payable automation for enterprise companies. Our solutions support key stakeholders in the invoice handling process. We empower AP teams to process invoices faster, optimize costs, capture early pay discounts and reduce risk. With significant efficiency gains and real-time visibility into financials, AP teams transform from processing clerks to trusted financial advisors, helping the company best manage cash flow and free-up working capital. Cut costs and complexity with Basware accounts payable automation for enterprise companies.
We're the leading provider of Accounts Payable Automation. By using our advanced electronic invoicing system, InvoiceWorks, companies can process invoices electronically, make changes, and can track payments all while eliminating phone inquiries, data entry, filing and the scanning of documents. The world's largest airline, largest grocer, largest restaurant chain and other Fortune 100 companies use iPayables InvoiceWorks because of its functionality, flexibility, and unmatched value. The leading provider of Accounts Payable Automation. InvoiceWorks includes E-invoicing, AP Workflow, PO Matching, Dynamic Discounting.
Lightyear provides automated line item extraction from electronic bills with 100% accuracy, in real-time with rules applied at a line by line level. The robust approval workflow routes bills to the relevant person in your approval chain and is fully customisable for businesses of all sizes. Lightyear integrates will all leading cloud accounting platforms through an API for the seamless transfer of data between the 2 systems. Lightyear provides automated line-item extraction from electronic bills with 100% accuracy in real-time and a robust approvals workflow
Hypatos deep learning technology automates complex document based back-office processes providing unrivaled efficiency gains. Manual document processing is a major cost driver in organizations. Our technology captures data points from documents, performs validations and automates processes, like accounting. We serve the largest consumers of documents including 3 out of the Big 4 financial advisors and Shared Service Centers (SSCs) of large enterprises. Hypatos is leader in developing deeplearning automation technology for document processing.
Accounts payable and receivable tool that helps businesses with payroll, reimbursements, remittance payment, and more. Accounts payable and receivable tool that helps businesses with payroll, reimbursements, remittance payment, and more.
Plate IQ is an online accounts payable automation software that saves time, increases the accuracy of restaurants data, and provides timely insights into their spend. We use OCR technology to extract invoice data down to the line item, automatically coding purchases to the appropriate GL. That data powers your AP, reporting, and integrates with top restaurant accounting and inventory software. Make your restaurant's accounts payable process painless with an online AP automation solution.
With Circulus (Formerly XTBills), it's never been easier to keep up with your vendor payments and employee expense reimbursements. Our simple and affordable cloud platform offers the tools you need to take the pain out of payables. Pay bills via check, vCard, or ACH payments, manage your AP review & approval process, edit user permissions, view detailed reporting, and store unlimited bill images, all while synchronizing data with your QuickBooks Online or QuickBooks Desktop account. Business bill pay, document storage, AP workflow & data entry services. Syncs automatically with your QuickBooks account data.
IPS offers an end-to-end platform that transforms AP and invoice processing. Our cloud platform combines invoice capture, intelligent workflow, seamless integration with any ERP or accounting system and analytics. IPS clients benefit from lower costs, higher productivity, guaranteed 99.95% data accuracy and 24 hour turnaround. This is why IPS processes over $100 billion in AP spend, has created over 1 billion digital records over the past decade and is the market leader in media payables. IPS provides a cloud-based end-to-end platform that transforms AP and invoice processing for users of any ERP or accounting system.
Esker solutions make paper-free AP a reality with intelligent capture, touchless processing capabilities and electronic workflow. Invoice approval workflow is simplified and consolidated. Organizations can cut operational and administrative AP costs by 40-60%. Esker offerings include the first complete Software as a Service (SaaS) solution fully integrated with SAP applications. Make paper-free AP a reality with intelligent capture, touchless processing capabilities and electronic workflow.
Stampli is the most powerful AP Automation available, giving AP full control of the invoice lifecycle. By centering communications on top of the invoice issues are quickly resolved and approvals happen 5x faster. Stamplis AI learns an organizations' unique patterns to simplify GL-coding, automate approval notifications, and identify duplicate invoices. Stampli fits into any existing P2P process, with support for both PO and non-PO purchases. Stampli makes it effortless to automate AP. Stampli is an AP automation platform that centers communications on top of the invoice, resulting in 5x faster invoice approvals.

da Centsoft Automation

(5 avaliações)
Ver perfil
Automated invoice processing and AP automation. Receive all your invoices electronically and approve invoices on laptop, smartphone or tablet. Centsoft frees up time for more higher value tasks. We set up both easy and advanced approval workflow for companies of all sizes. Seamless integration with popular ERPs. Customers appreciate the ease of use and fast setup. Approve your invoices from all types of devices - Mac, PC, your mobile and your tablet. Automated invoice processing for your ERP.
Designed for midsize organizations of 100-1,000+ employees, DocStar ECM AP Automation is the best invoice workflow solution. It reduces procure-to-pay processing time so you can take advantage of early payment discounts and avoid late penalties. Empower your team with custom forms, intelligent data capture, 3-way matching, and seamless integration with major ERP systems like MS Dynamics, Sage, Epicor, Infor, and more. Contact us for a free custom demonstration. DocStar ECM AP Automation captures invoice data, integrates with your accounting software, and automatically routes for approvals.
To get started, we reach out to enable all your suppliers for payments via Nvoicepay. When its time to pay an invoice, you review and approve the payment directly within our cloud software, then Nvoicepay handles the rest. Suppliers are paid according to their remit-to instructions and in their preferred method, while you enjoy real-time visibility as payments clear. Our team even enrolls new suppliers and updates payment data as it changes over time. Nvoicepays payment solution enables AP teams to pay all supplier invoices in a single automated workflow.

da Accountek Solutions

(3 avaliações)
Ver perfil
Connected is a full featured accounting and business management application designed for small to mid-sized companies on Mac, PC, or the Connected on Demand platforms. Connected is best suited for businesses that need specific features or customization not found in entry-level solutions. The application is primarily targeted at business users looking for strong accounting, order entry, manufacturing, and inventory control features. Core module pricing starts at $469; Enterprise starts $999. Connected is a multi-platform accounting and ERP application for small business.
Ver perfil
SutiAP, our online accounts payable software, helps automate invoice capture, auto matching, approvals, and payments while reducing processing time. Powerful analytics and reporting offer complete visibility and transparency in spending. It can be easily integrated with accounting systems and other third-party solutions to offer a seamless user experience. SutiAP helps organizations manage accounts payables in a streamlined, organized, efficient, and automated manner.
A best-of-breed, cloud-based Accounts Payable automation solution enabling up to 95% touchless AP processing, particularly for Manufacturing, Retail, and Distribution sectors. With AP automation from MediusFlow you get: - More time/resources for strategic work with industry-leading automation capabilities removing manual tasks - Easy access to financial data with full visibility/control of your AP process - User-friendly interface and mobile solution - Smooth implementation and rapid ROI Cloud-based AP automation enabling the highest rates of touchless invoice processing, unprecedented visibility and rapid deployment.
Adagio Accounting is financial management and ERP software for small businesses. Adagio provides financial reporting, inventory management and operational capabilities that are for companies that have outgrown the entry-level accounting products and need more advanced functionality that supports their business processes. Discover what you can do when limitations are removed. Adagio Accounting software is designed for small to mid-sized companies that have an accounting office.
Corcentric transforms the way businesses purchase, pay, and get paid, through a suite of AP automation solutions designed to manage 100% of business spend with electronic invoice processing, including PO and non-PO invoices, for automated accounts payable workflow. The solution captures and converts invoices of any format and is an ERP-agnostic, Software-as-a-Service (SaaS) AP automation suite, enabling simple implementation and training and supports mobile invoice approvals through any device. Corcentric accounts payable software is a configurable, SaaS solution that enables companies to automate their AP processes.

da QT9 Software

(2 avaliações)
Ver perfil
Accounts payable software made easy. Centralize your accounting records and automate the processes of controlling cash expenditures with an easy-to-use cloud-based platform. Connect accounts payable to modules for Accounting, Quoting, Billing & Invoicing with email alerts & FDA 21 CFR Part 11 compliant electronic signature approvals. Ensure your bills get paid on time & monitor where your business is spending money at any given moment. Integrates with QuickBooks & Sage 50 too. Accounts payable software made easy. Automate your accounts payable life cycle & reduce costs with an easy-to-use cloud-based platform.

da Multipass Solutions

(2 avaliações)
Ver perfil
MPS IntelliVector is an award winning data extraction and process automation solution, especially tailored for the financial, insurance and government sector. No matter if its digital or paper-based MPS IntelliVector transforms traditional document and forms processing by utilizing multi-level automation, microtask-based processing and secure enterprise crowdsourcing, to radically improve all major aspects of customer data processing. Enterprise grade solution that utilizes micro-tasking and crowdsourcing to simplify and speed up document, check and forms processing.
Our solutions can automate all Purchase-to-Pay, Order-to-Cash, and eInvoicing services, taking away the hassle of paperwork and manual operations and giving managers and employees alike full control over their time and finances. Our complete automation solutions are currently used in the retail, automotive, professional services, logistics, healthcare, and utilities verticals by over 3200 clients and more than 25 000 users. DocProcess builds cloud-based business ecosystem automation software for Finance, Acquisitions, Accounting, and Logistics.
AI-powered invoice data extraction that can be easily customized and integrated into your company processes. Any layout: capture data from any invoice with no template setup. Effort reduction: 97% fewer keystrokes and 6x faster than manual data entry. Continuous improvement: learns from each new invoice. Extensibility: integrate manually or through RPA or API. Enterprise-grade: highly scalable cloud software. Trusted by: Siemens, EY, Cushman & Wakefield, Molson Coors. Rossum is an AI-powered, cloud-based invoice data capture solution that speeds up invoice processing 6x, with up to 98% accuracy.
You invite all your suppliers on your STRATOW invoice where your POs are archived, then they publish their invoices & they track-down the validation without calling you. It cuts 70% of Phone-calls to accounting payables. Supplier portal + ocr + Factur-X + archiving + workflow + ERP connexion. A better collaboration is possible, better informed your suppliers trust you more STRATOW Invoice is a self-service Extranet for your suppliers to exchange POs Invoice and validation
PayPool's AP automation solution (formerly known as Anybill) streamlines the entire AP process,from invoice to approval to payment. And with on-demand reporting, transaction-level data, and full integration with your accounting system, youll have complete visibility into your payments. Provides a quick and cost efficient way for any organization to manage invoices and process payments.
Ver perfil
Online audit tools to find, recover, and prevent duplicate and erroneous payments. View a demo of Acculytic's Web-based transaction analysis tools. A 60 day free trial is available for a limited time. Simple online recovery audit tools to find, recover, and prevent duplicate payments.
Online AP automation catered to restaurants and accountants. Customizable modules, high touch services, and all integrated into your accounting software and restaurant management applications Technology designed specifically for restaurants and accountants. Sourcery makes restaurant AP faster, easier, and more controlled.
Accounts Payable functions define and supplement two very critical aspects of any business: Cash Flow and External Vendor/ Supplier Payment Management. These are directly attributable to a firm's profitability and impact each of its LOB. A systematic Accounts Payable process brings about disciplined approach to evaluate and improve Financial Management for the entire organization. Accounts Payable Software streamline and systematized Accounts Payable Process.
Centralizes all transactional documents in one location on a web server so they can be easily found and processed. Centralizes all transactional documents in one location on a web server so they can be easily found and processed.
.Does your organization measure the success of accounts payable automation from the savings made through reducing the headcounts in AP team? Though, it is a valid parameter but accounts payable automation can lead much better results at the enterprise level. AP automation can bring agility, traceability, accountabilty and reporting capabilities to help CFOs and Finance heads take smarter informed decisions. .Accounts Payable Automation or AP Automation helps organizations cut their operational cost on processing invoice manually.
D+H is the only Bacs approved SaaS software provider in the UK who has a proven history for delivering scalable and reliable Bacs solutions. We process payments for over 6,000 businesses processing over 250 billion worth of transactions a year. Our Bacsactive-IP Web Enterprise platform can handle simple low volume payments right through to the most mission critical of payment operations requiring complete automation with sophisticated authorisation. Suits businesses big & small. D+Hs sophisticated Bacs solution optimises Direct Debit and Direct Credit processes whatever your business need.
Symbeo's Managed AP Automation blends the best attributes of human-touch processing with our proprietary automation technology to offer the most accurate, complete and reliable invoice process automation solution available. The results are an AP department with the visibility, control and efficiency you need to make strategic business decisions. We manage the process so you can manage your business. Symbeo delivers best in class AP Automation as a cloud-based service so you can manage your business while we manage the process.
Ver perfil
PlusOne is streamline's Accounts Payable automation solution. Whatever ERP or AP system you currently use, PlusOne will integrate with it, automating the collection and processing of your invoices, leaving only the exceptions to process manually. Our customers usually automate around 85% of their invoices dramatically reducing costs, improving error rates, maximising cash flow and freeing up staff for more important tasks. PlusOne. Its how you make accounts payable teams happy. As in deliriously, wildly happy like you wouldnt believe. Seriously.

da Palette Software

(1 avaliação)
Ver perfil
Invoice Data Capture, Invoice Processing, Approval Workflow, Intelligent 3 Way or 2 Way PO Matching, Archive and Audit and more. Trusted by Banks in the US, Europe & Australia. Full compliance accreditations such as HIPPA, SOC 1, SOC 2, ISO 27001, GDPR, and PEPPOL. Palette is a configurable, modules-based solution available on-premise or in the cloud. > Global solution for multiple ERPs, countries, currencies, and tax rules > Unlimited users with no user license costs > Minimal IT involvement Invoice Data Capture, Invoice Processing, Mobile Approval Workflow, Intelligent 3 Way PO Matching, Auditing. Seamless integration.
Kefron AP is an Accounts Payable Automation solution which digitises invoices for ease of processing, approval and record keeping. By eliminating the manual processing of invoices, we can help your business save money by helping to repurpose your team to more valuable tasks. Kefron AP is cloud-based and has the ability to sync with any accounting software by simply exchanging information directly with your systems, eliminating the need to re-key information. Kefron AP is an Accounts Payable Automation solution which digitises invoices for ease of processing & also offers a PO creation module

da Snap Accounts Payable Corporation

(1 avaliação)
Ver perfil
Helps you optimize your Accountants Payable and purchasing operations. Helps you optimize your Accountants Payable and purchasing operations.
Parashift enables the automated classification and data extraction of various business documents. No setup, no configuration, no follow-up validation, and no basic fee. Customers simply integrate the functionalities via REST API and can start processing from the get go. The Purchase to Pay Suite comes with the most important document types and extraction fields relevant in the process (i.e. from offer to dunning documents). Intelligent OCR solution for P2P document classification and data extraction solution provided via API.
Hylo is a Neobanking platform with simple and easy to use interface in the hands of SME Owner. Addressing SMEs core pains on receivables HYLO brings Integrated banking, with a real time reconciliation for invoices and payables connecting the whole distribution chain. Account receivable solution for SMEs, real time reconciliation, reminders, credit period alerts.

da Accura Software

(0 avaliações)
Ver perfil
Low cost, fully integrated financials solution; includes general ledger, accounts receivable, accounts payable. Low cost, fully integrated financials solution; includes general ledger, accounts receivable, accounts payable.

da FISCAL Technologies

(0 avaliações)
Ver perfil
FISCAL's AP Forensics Enterprise Suite is a set of powerful tools that can be used by any finance professional to reduce overpayments, detect fraud and protect an organization's overall spend. The software has been designed specifically for P2P staff to run on a constant monitoring, daily or weekly basis, and works alongside any accounting or ERP system. Accounts payable audit software that protects against duplicate payments, fraud, invoicing errors, and compliance issues.

da Aquila Technology

(0 avaliações)
Ver perfil
Easy, affordable accounting and payroll solution for small and medium size businesses. Easy, affordable accounting and payroll solution for small and medium size businesses.

da Adminsoft

(0 avaliações)
Ver perfil
Unlike many other so called 'free' accounting software packages, Adminsoft Accounts is not just a free trial, it really can be used for free, for ever. No time out, and no reduced functionality. Adminsoft isn't full of accounting jargon, it's easy to use by people who don't have an accounting degree, it works the way small business people tend to work, not the way accountants work. Manage customer details, invoices, AP, AR and supplier details; freeware version available.

da Academy Systems

(0 avaliações)
Ver perfil
Software designed to print your entire check - including the bank codes (MICR) on bottom of your check. Software designed to print your entire check - including the bank codes (MICR) on bottom of your check.

da Enliven Software

(0 avaliações)
Ver perfil
Fidesic seamlessly integrates with accounting systems to automate the day-to-day challenges of managing business critical payments and receivables for the small to mid-sized business, creating a paperless process, end to end. Features include accounts payable, accounts receivable, approval from anywhere with an internet connection, audit trail, bank reconciliation, batch uploads, billing and invoicing in a click, customizable and secure portals for your customers, reporting, invoice scanning. Fidesic allows you to automatically manage your Accounts Receivable and Accounts Payable process so you focus on managing your business

da APEX Analytix

(0 avaliações)
Ver perfil
Captures duplicate payments, paid credit memos, sales tax errors, cash discounts and pricing errors. Captures duplicate payments, paid credit memos, sales tax errors, cash discounts and pricing errors.