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Por que o Capterra é gratuito?
O PLEXIS fornece software confiável de administração central e gestão de sinistros para as principais organizações pagadoras em todo o mundo. Saiba mais sobre o PLEXIS Payer Platforms
A PLEXIS Healthcare Systems é uma empresa líder em tecnologia que fornece soluções confiáveis de gestão de benefícios e administração de benefícios corporativos para grupos de empregadores e pagadores auto segurados em todo o mundo. A PLEXIS estimula o crescimento, a inovação e a eficiência em diversas linhas de negócios para organizações pagadoras, como planos de saúde, planos odontológicos, planos de visão, TPAs, empresas de contenção de custos, grupos de especialidades, assistência médica e seguradoras internacionais. Saiba mais sobre o PLEXIS Payer Platforms
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Esse aplicativo online personalizável permite armazenar e gerenciar informações sobre reclamações, pacientes, funcionários e etapas do processamento de reclamações. Saiba mais sobre o TeamDesk
Aplicativo de banco de dados pré-configurado na Internet que permite armazenar e gerenciar informações sobre reclamações, pacientes, funcionários (por exemplo, processador de reclamações, gerente), estágios de processamento de reclamações e áreas de disputa. O sistema é totalmente personalizável: você pode gerenciar os dados da maneira que desejar e modificar o aplicativo sempre que precisar refletir todos os detalhes importantes nos negócios. O TeamDesk fornece registros ilimitados, armazenamento ilimitado, suporte ilimitado, taxas estáveis e avaliação gratuita. Saiba mais sobre o TeamDesk
Aplicativo de banco de dados pré-configurado na Internet que permite armazenar e gerenciar informações sobre reclamações, pacientes, funcionários (por exemplo, processador de reclamações, gerente), est...
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HEALTHsuite

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Sistema abrangente de administração de benefícios e solução de software de processamento de sinistros projetada para os planos de saúde Medicaid e Medicare. Saiba mais sobre o HEALTHsuite
O HEALTHsuite é um sistema de administração de benefícios abrangente e uma solução de software de processamento de sinistros projetada para planos de saúde que administram os benefícios do Medicaid e/ou do Medicare Advantage. O HEALTHsuite é uma solução de software de adjudicação automática baseada em regras projetada para automatizar todos os aspectos de inscrição/elegibilidade, administração de benefícios, contratação/reembolso de fornecedores, faturamento premium, gestão de cuidados médicos, gestão de atendimento, adjudicação de reclamações, atendimento ao cliente, geração de relatórios e muito mais. Saiba mais sobre o HEALTHsuite
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QuickCap

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Software avançado para gerenciar reclamações, captação, elegibilidade, referências, autorizações, gestão de casos e comunicação. Saiba mais sobre o QuickCap
O QuickCap é uma plataforma avançada, projetada para IPAs, PHOs, MSOs, TPAs e organizações baseadas em risco, gerenciando Medicare, Medicaid e LOBs comerciais. É compatível com EDI 5010 em reivindicações, captação, elegibilidade, referências, autorizações, faturamento premium, gestão de casos e processos de fluxo de trabalho e roteamento automático relacionados. O QuickCap é um conjunto completo de produtos, altamente eficiente, econômico e abrangente. Para obter mais informações, ligue ou entre em contato através do site. Saiba mais sobre o QuickCap
O QuickCap é uma plataforma avançada, projetada para IPAs, PHOs, MSOs, TPAs e organizações baseadas em risco, gerenciando Medicare, Medicaid e LOBs comerciais. É compatível com EDI 5010 em reivindicaçõ...
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AdInsure

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O AdInsure é uma plataforma de seguro padrão projetada para seguradoras. Saiba mais sobre o AdInsure
O AdInsure é uma plataforma de seguros que facilita a administração de seus negócios. Projetado para seguradoras de vida, patrimônio e acidentes, ele oferece a funcionalidade e a capacidade de otimizar processos de negócios, melhorar a experiência do usuário e gerenciar as mudanças. Construído com base nas práticas recomendadas do setor, o AdInsure combina recursos abrangentes em uma plataforma unificada. Ele oferece um ambiente que conecta sua organização a tecnologias emergentes, prestadores de serviços e parceiros. Saiba mais sobre o AdInsure
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Com a confiança de mais de 60.000 profissionais de saúde mental, o software TherapyNotes EHR ajuda os terapeutas a gerenciar o consultório com mais eficiência.
Com a confiança de mais de 60.000 profissionais de saúde mental, o TherapyNotes ajuda os terapeutas de saúde comportamental a gerenciar o consultório com mais eficiência por meio de uma plataforma segura e fácil de usar para anotações, cobranças, agendamentos e muito mais. O TherapyNotes simplifica o trabalho administrativo, dando aos profissionais mais tempo e energia para se concentrarem na prestação de cuidados eficazes aos clientes.
Com a confiança de mais de 60.000 profissionais de saúde mental, o TherapyNotes ajuda os terapeutas de saúde comportamental a gerenciar o consultório com mais eficiência por meio de uma plataforma segu...
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O EHR móvel tudo-em-um baseado na nuvem DrChrono com PM inclui feed de reivindicações ao vivo, verificações de elegibilidade em tempo real, lembretes de agendamento personalizados.
O lado robusto da gestão de consultórios do EHR do DrChrono móvel tudo-em-um baseado na nuvem vem com recurso de conversão de fala em texto e modelos/formulários personalizados para criar prontuários de maneira eficaz. Com o software DrChrono PM, você recebe um feed de reivindicações ao vivo para processamento de cobrança e pagamento, geração de HCFA/Superbill e integração com e-fax. As verificações de elegibilidade em tempo real ajudam a verificar informações de pacientes e lembretes de compromisso personalizados que podem ser enviados por e-mail, SMS ou telefone em qualquer ordem. Para estudantes, acesse o DrChrono University.
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Medical practice management solution that helps businesses with insurance billing, CMS 1500 forms filling, payment tracking, and more.
Speedy Claims is possibly the easiest to use software available anywhere for billing your patients and insurance companies whether by paper or electronically. An easy to use point and click interface showing the actual CMS 1500 form on the screen makes filling out a claim simple and coupled with our error checking scrubber makes it accurate and powerful. Try us free for 30 days!
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A Waystar fornece tecnologia na nuvem de última geração que simplifica e unifica o ciclo de receita da assistência médica.
A Waystar fornece tecnologia na nuvem de última geração que simplifica e unifica o ciclo de receita da assistência médica. Essa inovadora plataforma permite que os clientes cobrem mais com menos custo e menos estresse, para que possam se concentrar em seus objetivos, pacientes e comunidades. A Waystar obtém uma das melhores classificações da agência de análise de performance KLAS todos os anos desde 2010 e conquistou várias classificações em soluções de processamento de reclamações de reembolso médico e pagamento de pacientes nas pesquisas da Black Book.
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Web Based Practice Management and RCM billing services servicing providers nationwide for over 28 years. We get results!
DuxWare, Cloud Based Practice Management, EHR and RCM. Our users have grown with us for over 28 years enabling us to make DuxWare perfect for their practices. Perfect because DuxWare allows them to move efficiently through their daily routine in clinics large and small. Perfect because, at the end of the day, the PROVIDERS GET PAID. Why? DuxWare gets it right and our support team has been in your shoes. Call us to become part of the DuxWare family today!
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O A1 Tracker possui geração de relatórios personalizados, automação, métricas, portais e notificações para agilizar os processos de controle e gestão.
Atende a empresas, governo e ONGs em todo o mundo com automação de fluxo de trabalho de reivindicação, análise de painel, relatórios personalizados, notificações, lembretes, portais de gestão de documentos e de reivindicações. Rastreia todos os tipos de reivindicações, incidentes e eventos. Com sub-rogação, litígio, custos, despesas, pagamentos e reservas. Compatível com vários idiomas e moedas. Oferecido totalmente hospedado ou no local. Suporte e treinamento profissional.
Atende a empresas, governo e ONGs em todo o mundo com automação de fluxo de trabalho de reivindicação, análise de painel, relatórios personalizados, notificações, lembretes, portais de gestão de docume...
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A solução tudo-em-um de EHR, gerenciamento de consultórios e cobrança que se adapta ao seu consultório. Feito sob encomenda para mais de 35 especialidades.
Simplifique seu fluxo de trabalho e aumente a eficiência com o IMS, a solução completa de prontuário eletrônico (EHR na sigla em inglês), gerenciamento de consultórios e cobrança. Projetado por médicos para médicos, o premiado software Intelligent Medical atende a mais de 35 especialidades e consultórios de qualquer tamanho. Utilize a tecnologia que se adapta ao seu consultório, e não o contrário. Quase todos os aspectos do software são 100% personalizáveis e adaptados às suas especificações precisas. Agende uma demonstração ao vivo grátis no site.
Simplifique seu fluxo de trabalho e aumente a eficiência com o IMS, a solução completa de prontuário eletrônico (EHR na sigla em inglês), gerenciamento de consultórios e cobrança. Projetado por médicos...
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Como líderes globais em tecnologia de gestão de sinistros por quase duas décadas, a empresa fornece um software de gestão de sinistros on-line seguro em todo o mundo.
O Virtual Claims Adjuster é um sistema de gestão de sinistros baseado na internet, criado usando as mais recentes técnicas de desenvolvimento de software e metodologias de interface para garantir uma implementação tranquila em seus negócios. À medida que você conduz seus negócios do dia a dia, a empresa trabalha em segundo plano, encontrando maneiras de torná-lo mais eficiente e eficaz. Os especialistas em negócios analisam tendências, mantêm relacionamentos importantes com o setor e empregam técnicas avançadas para desenvolver seu conjunto de ferramentas de uma maneira que atenda as necessidades de seus negócios.
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Sistema de gestão de reivindicações para avaliadores independentes. Integra-se ao QuickBooks, Outlook e todos os softwares de estimativas.
Sistema de gestão de sinistros para avaliadores independentes, administradores terceirizados (TPA na sigla em inglês), agentes administrativos (MGA na sigla em inglês) e companhias de seguros mútuos. O sistema não se aplica a avaliadores públicos. Todo o sistema se baseia em entradas de dados de milhares de usuários. Ele se integra com o Outlook, Quick Books, Xactimate, Xactanalysis, Symbility, NFIP/NFS, LEDES e Google Maps. O FileTrac também oferece um módulo Adjuster Database que permite rastrear licenças, certificados e muitos outros critérios. Mais adequado para empresas com mais de 85 reclamações por mês.
Sistema de gestão de sinistros para avaliadores independentes, administradores terceirizados (TPA na sigla em inglês), agentes administrativos (MGA na sigla em inglês) e companhias de seguros mútuos. O...
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O ABILITY Network ajuda provedores e pagadores a simplificar as complexidades administrativas e clínicas da assistência médica com ferramentas de fluxo de trabalho.
A empresa ABILITY Network oferece aplicativos e análises líderes que são essenciais para a gestão do ciclo de receita, inclusive pré-autorização, elegibilidade, rastreamento e processamento de reclamações e ERAs. Esses aplicativos baseados na internet são criados em uma plataforma eficaz e integrada que oferece conectividade entre pagadores e fornecedores. O software ABILITY atende milhares de fornecedores e processa mais de um bilhão de operações todos os anos. A empresa foi nomeada para a lista das 100 melhores empresas na nuvem da Forbes, em 2016.
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Software colaborativo para instalações, manutenção e serviços.
O Urbest simplifica a comunicação em grupo, rastreamento de trabalhos, classificação e pagamento para gerenciamento de instalações e trabalhos de projeto. A interface é intuitiva, o que reduz o tempo gasto para integrar novos usuários. O Urbest pode se ajustar a qualquer tipo de edifício ou organização. Escolha trabalhar de forma independente com o Urbest ou vinculá-lo ao seu sistema de planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês) ou de gestão de ativos. Por fim, depois de alguns meses, você obtém acesso a análise de comportamentos com planos de ação sugeridos.
O Urbest simplifica a comunicação em grupo, rastreamento de trabalhos, classificação e pagamento para gerenciamento de instalações e trabalhos de projeto. A interface é intuitiva, o que reduz o tempo g...
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O Claim Leader é uma solução de software de fluxo de trabalho baseada na nuvem, para empresas de inspeção e avaliação de automóveis e propriedades.
O Claim Leader é uma solução de software de fluxo de trabalho baseada na nuvem, para empresas de inspeção e avaliação de automóveis e propriedades. O sistema permite que os usuários importem automaticamente novas atribuições e as enviem para os inspetores de campo em segundos. Monitore rapidamente atribuições, insira inspeções com atrasos, acesse arquivos, gerencie o faturamento e a folha de pagamento do inspetor. Essa plataforma completa e integrada permite métodos flexíveis de entrega dos arquivos finais e mantém a comunicação aberta durante todo o ciclo da inspeção.
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Healthcare professionals can now leverage insurance benefits while avoiding the constraints of being in-network
Anagram, formerly Patch, is an online insurance assistant that helps healthcare providers and patients understand out-of-network benefits in minutes and submit claims online. No more dealing with insurance companies by phone or submitting claims by paper. Using Patch, healthcare providers can let patients know the exact reimbursement amount to expect and automatically submit an optimized claim on their behalf.
Anagram, formerly Patch, is an online insurance assistant that helps healthcare providers and patients understand out-of-network benefits in minutes and submit claims online. No more dealing with insur...
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DAVID Corporation is the developer of NAVRISK VISION the alternative risk markets most powerful management automation solution.
NAVRISK VISION is a comprehensive administration tool for General Liability, Medical Practice Liability, and Workers Compensation Claims with additional solutions for Analytics, RMIS, Policy Issuance, Safety and Property Appraisal. We serve clients in the alternative risk market including Self-Insureds, Public Risk Pools, Insurance Brokers, and TPAs.
NAVRISK VISION is a comprehensive administration tool for General Liability, Medical Practice Liability, and Workers Compensation Claims with additional solutions for Analytics, RMIS, Policy Issuance, ...
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FileHandler Enterprise will transform your companys data into rich visuals built and defined by you.
FileHandler Enterprise is an intuitive claims administration system designed to help streamline and automate workflows for the claims and risk management market. Complete with new dashboards, reporting functionality, business intelligence tools, and improved security, FileHandler Enterprise is the new benchmark for Claims Management Software.
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ClaimRemedi offers powerful claim processing, cutting-edge scrubbing technology, real-time claim editing, tracking and management.
Improve the efficiency of your claim lifecycle from start to finish with ClaimRemedi. This solution offers powerful claim processing, cutting-edge scrubbing technology, real-time claim editing, tracking and management.
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Claims Submission, Claims Review and Approval, Parts and Labor submit, Tickets, RMAs - easily configures to your processes and data
Claims Management for manufacturers for product service and repair work. With warranty checking, serial number checking, claims submission, tickets, knowledge base and customer portal. Dealers and customers can submit claims through the online customer portal, add parts and labor codes to their claim, and see the status of their claims. Claims managers can review claims for approval. RenewityRMA is a complete online portal for claims management and product service for manufacturers.
Claims Management for manufacturers for product service and repair work. With warranty checking, serial number checking, claims submission, tickets, knowledge base and customer portal. Dealers and cust...
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Us4U was designed to provide employers a simple, cost effective, efficient software tool to manage their unemployment costs.
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Customer-first claims management software for your business. Streamline your workflow, go paperless and settle more claims!
We pride ourselves on making simple, affordable claims management software. We've had enough of the insurance industry lagging behind in the technology front, with often expensive, complicated and bloated software. At Claimable, we believe that details matter, and our software has been carefully crafted to provide the tools necessary for timely and efficient claims management.
We pride ourselves on making simple, affordable claims management software. We've had enough of the insurance industry lagging behind in the technology front, with often expensive, complicated and bloa...
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Claims & risk management system for P&C, workers comp, auto and general liability. In- house enterprise systems and cloud services.
IMS is an industry-leading claims/risk management system, covering all commercial lines including P&C, workers' compensation, auto, and general liability. IMS accurately and easily manages the entire claims lifecycle, from first report of incident through issuing payments and collections. IMS's rich features allow for document management, reserves, payments, notes, diary, subrogation, EDI, and bill review.
IMS is an industry-leading claims/risk management system, covering all commercial lines including P&C, workers' compensation, auto, and general liability. IMS accurately and easily manages the entire c...
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Designed for growth. Mercury One is a concise application which puts the fundamentals of RCM into the medical billing process.
Mercury One is a Medical Practice Management solution that puts the fundamentals of Revenue Cycle Management at your fingertips; it acts as a stepping stone from intermediate billing to advance billing. Mercury One is offered exclusively on the cloud, with the highest level of security. A new product with big functionality, Mercury One includes: patient portal, payment portal, demographics input, charge input, full history of patient activity, ERA posting, reporting and so much more.
Mercury One is a Medical Practice Management solution that puts the fundamentals of Revenue Cycle Management at your fingertips; it acts as a stepping stone from intermediate billing to advance billing...
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Claims Manager®'s 25 years P & C experience with risk managers, TPAs, and insurers provides a comprehensive RIMS solution.
Claims Manager is a comprehensive, integrated RIMS system built to streamline your process from FNOL to settlement. A unique, configurable business rules engine that automates workflow, reduces manual & duplicate work, saves time, and improves outcomes for all stakeholders. Core Functions: Reserves, Check Processing, Document Management, Policy Tracking, Notes & Diaries, Role-Based Security, Dashboards, BI & Configurable Reporting. Enhanced Options: Claims Scoring, Touchless Claims Processing
Claims Manager is a comprehensive, integrated RIMS system built to streamline your process from FNOL to settlement. A unique, configurable business rules engine that automates workflow, reduces manual ...
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Manage all Health Care benefits including Medical, Dental, Life, Disability, Vision, FLEX, COBRA, Medicaid/Medicare/MedSupp on 1 system
One solution for all benefits administration. Any benefits plan can be built and managed: medical, dental, vision, life and disability, Medicaid, Medicare, Medicare Supplement, care management and long-term care health benefits, flexible spending accounts (FSAs), health savings accounts (HSAs), health reimbursement accounts (HRAs) and COBRA. All transactions are real time, including integrated online payments, cost containment, fraud and abuse edits, provider matching and pricing.
One solution for all benefits administration. Any benefits plan can be built and managed: medical, dental, vision, life and disability, Medicaid, Medicare, Medicare Supplement, care management and long...
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The most powerful and customizable billing and RCM system available. Integrates with your EHR. Inhouse of Full Service options.
Billing Dynamix has invested the past decade improving and automating the "Straight Through Process" to reduce billing delays, remove the potential causes of denials, and monitor for underpayments. This leads to reduced collection times, greater compliance and higher reimbursements. It provides you complete transparency and control over your billing processes. Reduce the risk of errors and delays by integrating with your EHR. In-house or Full Service programs available.
Billing Dynamix has invested the past decade improving and automating the "Straight Through Process" to reduce billing delays, remove the potential causes of denials, and monitor for underpayments. Thi...
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Mutual Expert: an insurance ecosystem created for mutual insurance companies; designed to drive growth for you and the next generation.
Mutual Expert is the insurance management ecosystem created for mutual insurance companies to drive growth by elegantly integrating all aspects of business between the carrier, the agent and the insured. SYSTEM FEATURES Quoting; Claims; Financials; Reports; Third Party Interfaces; Agency Access; Insured Access; Mobile Access; Responsive Web Design
Mutual Expert is the insurance management ecosystem created for mutual insurance companies to drive growth by elegantly integrating all aspects of business between the carrier, the agent and the insure...
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Healthcare claims management solution that designed to track financial transactions, capture and analyze detailed insurance coverage.
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Accident benefit claims and referral management solution used by insurers, health care providers and independent medical examiners.
SmartSimple CMS360 is a platform for designing and deploying solutions that help insurers, health care providers and independent medical examiners gather the right content, make more accurate decisions, and take action to advance business outcomes. Some of the world's largest accident benefit claims and referral management firms look to CMS360 to automate their structured, repeatable processes and centralize case content - giving a complete picture of file history.
SmartSimple CMS360 is a platform for designing and deploying solutions that help insurers, health care providers and independent medical examiners gather the right content, make more accurate decisions...
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Improve company's reimbursement plan with analytics system that includes specific network analysis and budget planning capabilities.
Improve company's reimbursement plan with analytics system that includes specific network analysis and budget planning capabilities.
Improve company's reimbursement plan with analytics system that includes specific network analysis and budget planning capabilities....
HIPAAsuite, a market leader in HIPAA EDI transactions. We have products for every HIPAA transaction including CORE Certified solutions.
Our software is tailored for all areas of electronic healthcare transactions and developed with the user in mind. Work smarter, not harder to gain efficiency. Claim Master - is an advanced application that manages all aspects of healthcare claims and processes your 837 transactions. Enrollment Master - seamlessly transmits 834 files to plan sponsors, insurance companies, or TPAs. EDI Exchange - securely transports EDI files, manages trading partners, and performs HIPAA compliance checks.
Our software is tailored for all areas of electronic healthcare transactions and developed with the user in mind. Work smarter, not harder to gain efficiency. Claim Master - is an advanced application ...
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Carriers, TPAs and IA Firms choose ClickClaims over the competition because it fits every user's expectation and business requirement.
ClickClaims is ideally suited for small to mid-size property and casualty insurance carriers, independent claims adjusting firms, and third party administrators who need the advanced technologies that drive a competitive market. ClickClaims SaaS model allows for rapid deployment, unlimited scalability, performance, security and versatility that legacy systems cannot match, at a fraction of the cost. Built to evolve as technologies emerge, your investment appreciates over time.
ClickClaims is ideally suited for small to mid-size property and casualty insurance carriers, independent claims adjusting firms, and third party administrators who need the advanced technologies that ...
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Web-based e-commerce platform that enables businesses to automate payment processing, manage chargebacks and verify billing address.
For businesses that need a more flexible and friendly payments partner, Payline offers products for however you need to accept payments. We offer emcommerce integrations, hardware, invoicing, ACH, and a virtual terminal. Payline is headquartered in Chicago, IL and built on a foundation of providing opportunities for employees and customers to achieve their greatest potential, and giving to those in need.
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This is a secure, standards based, cloud-based electronic claims processing and low volume adjudication Software.
This is a secure, standards based, cloud-based electronic claims processing and low volume adjudication Software. This Software is suitable for TPAs, ASOs, IPAs & BPOs. Features include claims validation, claims adjudication, aggregated data access and handling of denials & rejections. The software provides both Provider access and TPA administrator access to process claims. The Software is available for monthly subscription.
This is a secure, standards based, cloud-based electronic claims processing and low volume adjudication Software. This Software is suitable for TPAs, ASOs, IPAs & BPOs. Features include claims validati...
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Simsol Software provides software solutions to create construction estimates and claims documentation for the property insurance and co
Simsol Software provides software solutions to create construction estimates and claims documentation for the property insurance and construction industry. It was one of the original pioneers of computer estimating for property adjusters and was the first software vendor to automate all of the most frequently used functions of the professional property adjuster into a single software application.
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Web-based platform that allows auto-insurers to manage physical damage claims with collaboration, database administration and more.
Mitchell WorkCenter is a truly universal platform of integrated and innovative solutions specifically designed to help settle claims accurately and efficiently through a powerful interconnected workspace that incorporates performance modules to create a simplified workflow for claims settlement staff and trading partners.
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Payapps makes progress claims made easy for builders and subcontractors.
Payapps is a simple yet powerful collaboration tool suitable for all contractors that saves needless time and money wasted on payment submission and approval. Built specifically for the construction industry it is designed to eliminate errors associated with manual processing. Its cloud based, can be accessed anywhere on any device, and is simple to use. Payapps reduces risk, saves time & money, improves cash flow and is Security Of Payments Act compliant.
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CaseBlocks for Claims Management provides a platform for managing the end-to-end claims process.
CaseBlocks for Claims Management provides a platform for managing your end-to-end claims process. CaseBlocks enables you to rapidly adapt your claims process in order to keep up with new regulations, changes in working practices of 3rd parties and as process efficiencies are identified.
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Web-based SaaS medical case management, utilization review, and claims enhancement software.
DataCare provides software solutions for the workers' compensation industry to better manage medical treatment and billing. Our Medical Process Manager and UR platforms help integrate a medical aspect to the claims workflow and expedite the communication process between the URO and requesting physician. While our Care++ mobile application was created for patients to communicate with their nurses, adjusters and claims staff can also send/receive messages to/from the application.
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Claims management software for Captives, RRG's, Self-Insured Organizations and Risk Pools.
Claims management software for Captives, RRG's and Self-Insured Organizations. This solution offers customized industry pages and other custom features to optimize claims and litigation management. The solution is heavily oriented toward claim workflow including investigation, coverage analysis and liability analysis. It facilitates thinking and analysis of simple and complex claims. Contact us for a free demo.
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Web Based Modular end to end P&C Policy and Claims Administration System. includes everything an insurance carrier, MGA, or TPA needs.
Web Based Modular end to end P&C Policy and Claims Administration System. Designed from the ground up for P&C Insurance lines. Modular systems allows implementation of end-to-end solution or integration into or with existing 3rd party modules as needed. Full API allows bi-directional communication with the core system and various modules. Full customization is available utilizing the INCLUDED web based drag and drop screen designer and the forms/report designers.
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System used for calculation and payment of group disability claims. The adjudicator's workflow is task driven.
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Cloud-based solution that assists with claims processing through customer engagement, business intelligence, data management and more.
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Solução de processamento de reclamações com variáveis de sistema ilimitadas que podem ser programadas para atender às suas necessidades específicas.
O Series 3000 é uma solução de administração de sinistros completa e pronta para uso, projetada usando variáveis de sistema ilimitadas que podem ser programadas para atender às necessidades específicas de cada empresa. Não é preciso mudar a maneira de fazer negócios para utilizar o software. Ele se adapta à sua empresa, pois pode ser personalizado para trabalhar da maneira que você deseja.
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Part of a componentized enterprise suite delivering complete rules-driven, case and customer centric claims management.
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Claims processing solution that provides progress updates, reports, transaction tracking, and more.
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PCMI offers a modular package of software solutions for the administration of F&I Products, Service Contracts, and Extended Warranties.
PCMI Corporation offers a modular package of software solutions for the administration of F&I Products, Service Contracts, and Extended Warranties. Our modular platform, Policy Claim and Reporting Solutions (PCRS), supports and automates the full lifecycle of all aftermarket products.
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